Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

skoud

Παράθεση από: Γκουντούμα Ευαγγελία στις 29 Οκτ 2010, 07:30:37 ΜΜ
H προσπάθεια συνεχίζεται. Στο fb group

Ειλικρινά, χωρίς καμμιά διάθεση ανταγωνισμού - αντιπαράθεσης κλπ (ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!!!...), ήθελα να ρωτήσω τη συναδέλφισα, τι προσφέρει στην κοινή μας προσπάθεια η ύπαρξη στο FB δύο διαφορετικών σημείων διαμαρτυρίας που απευθύνονται στο ίδιο κοινό.

Αν αντί για 1250 στο http://www.facebook.com/home.php?sk=group_153223134713673

και 2713 στο http://www.facebook.com/pages/Thelo-e-Plerophorike-na-didasketai-sto-Lykeio/125253390862273

φαινόταν 3.963 σε ένα θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα?. Θα μας έπαιρναν πιο σοβαρά υπόψη τους ή όχι όσοι αποφασίζουν?

Ειλικρινά συναδελφικά!!!
Σταύρος
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Ευαγγελία

#451
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το νόημα της απάντησης. Φυσικά  συνολικά πάντα έχει μεγαλύτερη σημασία.

Και  υπάρχει το link  που αναφέρεις στο group όπως φυσικά έχω κάνει like και εγώ προσωπικά.

Το συγκεκριμένο group "έγινε" στις 13/10 δεν είχα δει αντίστοιχο εκείνη την στιγμή εγώ τουλάχιστον. Θα έπρεπε δηλ η ΠΕΚΑΠ να μην φτιάξει αυτό που έφτιαξε στις 15/10 επειδή πρέπει να γνωρίζει την ύπαρξη του δικού μου?

Με αυτή την λογική όμως εφόσον έγινε μια ερώτηση στην Βουλή (Αυγενάκης ) να μην γίνει δεύτερη  (Στυλιανίδης) . Εφόσον γράφτηκε ένα άρθρο να μην γραφτεί δέυτερο κ.ο.κ.

Σε κάθε  περίπτωση υποστηρίζω πως κάθε προσπάθεια είναι σεβαστή και την επικροτώ και ο κάθε ένας απο εμάς οφείλει να αγωνίζετε με όποιον τρόπο μπορεί απο την μεριά του και ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ. Εγώ πάντως συμμετέχω δυναμικά σε ότι ταιριάζει στην ιδεολογία και την αισθητική μου .


Με εκτίμηση,
Ευαγγελία

Υ.Γ. 'Ασε που θα ήθελα να έχει 3.000.000 η κάθε ομάδα μπας και βγεί και τίποτα.

longdet

Εγώ πάλι, εκπροσοπώντας το συγκεκριμένο ανώνυμο κέντρο το οποίο ενοχλείται από την δράση και τους αγώνες
των συναδέλφων Σταύρου και Ευαγγελίας  :P θα πω ότι ναι μεν καλή η προσπάθεια για τις υπογραφές, όμως από
την άλλη και στο βαθμό που εμπλέκονται καθηγητές πληροφορικής, τέτοιες προσπάθειες δεν είναι παρά ερασιτεχνισμοί.

Ως καθηγητές πληροφορικής, οφείλουμε να αντιμετωπισουμε με σοβαρότητα το θέμα των υπογραφών, οπότε
και πρέπει οι υπογραφές να είναι ψηφιακές, όπως ορίζει και ο νόμος.


Θα ήθελα λοιπόν να δω, τουλάχιστον από τους εκπροσώπους των ενώσεων και τους συνδικαλιστές της πληροφορικής τα έργα
που θα κάνουν πράξη τις αγαθές προθέσεις τους,. Να δώσουν δηλαδή σε όλα τα μέλη των ενώσεών τους ψηφιακή υπογραφή,
έτσι ώστε να μην υπάρχει καμιά περίπτωση αμφισβήτησης της διαδικασίας συγκέντρωσης υπογραφών.

Χ.Μοτσενίγος

Παράθεση από: Γκουντούμα Ευαγγελία στις 30 Οκτ 2010, 10:42:41 ΠΜ

Υ.Γ. 'Ασε που θα ήθελα να έχει 3.000.000 η κάθε ομάδα μπας και βγεί και τίποτα.

Εκεί ακριβώς νομίζω πως έγκειται το πρόβλημα. Πέρα από τις κάποιες αμφιβολίες που έχω ως προς το κατά πόσον το facebook είναι μέσο που "αγγίζει" ή επηρεάζει αν θέλετε τις όποιες εξελίξεις, μπορεί και ναι μπορεί και όχι δεν ξέρω, το θέμα είναι άλλο.

Θα έπρεπε οι υπογραφές στη Διαμαρτυρία να είναι τριπλάσιες (και όλες επώνυμες φυσικά για να έχουν ειδικό βάρος) και στο facebook, μιας και η απήχηση του στους χρήστες του Διαδικτύου είναι τεράστια, τα add και τα like θα έπρεπε πραγματικά να είναι μερικές δεκάδες χιλιάδες τουλάχιστον. Άσε που σε μερικά από τα like διάβασα μηνύματα ..υπέρ του μέτρου της κατάργησης διατυπωμένα μάλιστα με περισπούδαστο Διαμαντοπούλειο ύφος!

Η συμμετοχή παραμένει πρόβλημα και μη μου πείτε ότι ο κόσμος δεν το ξέρει. Οι συνάδελφοι δεν έχουν το δικαίωμα να μην το ξέρουν και ο υπόλοιπος πληθυσμός προφανώς το γνωρίζει το θέμα. Το πρόβλημα είναι ότι οι αντιδράσεις εστιάζονται στην Ιστορία πρωτίστως, στα Θρησκευτικά έπειτα και στα Μαθηματικά - Φυσική - Χημεία μετά.
Για την Πληροφορική ο πολύς ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται και περνάει το όλο θέμα "στο ντούκου".

Αντί να γίνει χαμός με την κατάργηση του μαθήματος από τα λύκεια και τον υποβιβασμό / εξευτελισμό του (προσωπική άποψη εδώ) με τη διδασκαλία "Πληροφορικής" από την πρώτη δημοτικού από Πληροφορικούς, οι αντιδράσεις είναι σποραδικές και χλιαρές. Δεν μιλάω για τα κλαδικά μας όργανα φυσικά, μιλάω για τους πολλούς.

Όσο λοιπόν η μαζικότητα παραμένει ζητούμενο, τα πράγματα είναι δύσκολα και μπορούμε να πετύχουμε κάτι μόνο δρώντας και με άλλους τρόπους αν έχουμε τη δυνατότητα.

Το "παιχνίδι" δεν είναι δίκαιο και με σαφείς και διαφανείς κανόνες και διαδικασίες, ποτέ δεν ήταν άλλωστε.

ΥΓ  Ένα από τα πράγματα που επαναλαμβάνονται συνεχώς από "ειδικούς" και μη και που με ενοχλεί αφάνταστα σε σημείο κοπανήματος του κεφαλιού μου στο πληκτρολόγιο είναι η φράση "Τα παιδιά ήδη ξέρουν υπολογιστές". Δεν πάνε καμια βόλτα σε ένα Γυμνάσιο όλοι αυτοί να ρωτήσουν τα παιδιά της Α΄Γυμνασίου τί ακριβώς "ξέρουν" και μετά να έρθουν να μας πουν κι εμάς τι κατάλαβαν;

pgrontas

Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 30 Οκτ 2010, 11:45:57 ΠΜ
ΥΓ  Ένα από τα πράγματα που επαναλαμβάνονται συνεχώς από "ειδικούς" και μη και που με ενοχλεί αφάνταστα σε σημείο κοπανήματος του κεφαλιού μου στο πληκτρολόγιο είναι η φράση "Τα παιδιά ήδη ξέρουν υπολογιστές". Δεν πάνε καμια βόλτα σε ένα Γυμνάσιο όλοι αυτοί να ρωτήσουν τα παιδιά της Α΄Γυμνασίου τί ακριβώς "ξέρουν" και μετά να έρθουν να μας πουν κι εμάς τι κατάλαβαν;
Συμφωνώ 100% με αυτό, ειδικά με το κοπάνημα του κεφαλιού. Να προσθέσω επίσης ότι τα παιδιά της Α' Γυμνασίου "ξέρουν" επίσης να μιλάνε και να γράφουν. Μήπως λοιπόν πρέπει να καταργηθεί και η διδασκαλία της γλώσσας;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Ευαγγελία

#455
Εγώ είμαι ερασιτέχνης καθηγητής πληροφορικής και κάνω ότι μπορώ και με χαρά θα ακολουθήσω όποια κίνηση γίνει συνδικαλιστικά.

Δεν θεωρώ τον ευατό μου ασόβαρο όταν με απλή καθημερινή προσέγγιση ανοίγω έναν διάλογο με τα μέλη του group μου. Θα θεωρούσα τον ευατό μου ασόβαρο αν δεν έκανα τίποτα.

Δεν πιστεύω στο διαίρη και βασίλευε αλλά υποστηρίζω ένθερμα όποια προσπάθεια γίνεται ερασιτεχνικά και φυσικά και όποια προσπάθεια γίνει υπο το πέπλο της σοβαρότητας.

Εξάλλου ποτέ δεν πιστεύω ότι το κάθε group σαν το δικό μου  θα αλλάξει το κόσμο.
Αλλά το τι είναι σοβαρό και τι όχι σε αυτή την χώρα ξεκινά απο το ίδιο το Υπουργείο που μας βάζει σε μια διαδικασία κουβέντας σε μια ασόβαρη βάση ΟΧΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.

Χαιρετίζω λοιπόν κάθε προσπάθεια και είμαι εδώ για να υποστηρίζω κάθε ενέργεια που συγκλίνει στον ΚΟΙΝΟ στόχο..

Ας αφήσουμε λοιπόν τις κριτικές και ας κάνουμε ότι μπορούμε ο κάθε ένας.

Συμπερασματικά αν δεν υπήρχε αυτή μου η ανάρτηση δεν θα είχε γίνει αυτή η ανταλλαγή ερασιτεχνικών αντιλήψεων.

Περιμένω συντονισμένη κίνηση σοβαρή λοιπόν.

Υ.Γ. το 2003 με μια εντελώς ασόβαρη ερασιτεχνική προσέγγιση καταφέραμε μια ομάδα 250 ατόμων ΠΕ19 να διοριστούμε όταν υπήρχε το γνωστό θέμα της Παιδαγωγικής Επάρκειας .... :)

dski

Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 30 Οκτ 2010, 11:45:57 ΠΜ
ΥΓ  Ένα από τα πράγματα που επαναλαμβάνονται συνεχώς από "ειδικούς" και μη και που με ενοχλεί αφάνταστα σε σημείο κοπανήματος του κεφαλιού μου στο πληκτρολόγιο είναι η φράση "Τα παιδιά ήδη ξέρουν υπολογιστές". Δεν πάνε καμια βόλτα σε ένα Γυμνάσιο όλοι αυτοί να ρωτήσουν τα παιδιά της Α΄Γυμνασίου τί ακριβώς "ξέρουν" και μετά να έρθουν να μας πουν κι εμάς τι κατάλαβαν;

Γεια χαρά και από εμένα! Παρακολουθώ σταθερά τη συζήτηση με μεγάλο ενδιαφέρον και ο λόγος που δε συμμετείχα ως τώρα είναι επειδή οι τοποθετήσεις των προηγούμενων με κάλυψαν σχεδόν απόλυτα.

Κι εμένα από τα πολλά εξοργιστικά που συζητιούνται για την πληροφορική αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο είναι αυτό για τις γνώσεις των παιδιών. Δυστυχώς είναι μια ιδιαίτερα διαδεδομένη -για να μην πω παγιωμένη- άποψη και ταυτόχρονα ένα από τα μεγαλύτερα ψέμματα για το θέμα. Όσοι έχουν διδάξει σε γυμνάσιο γνωρίζουν πολύ καλά ότι τα περισσότερα παιδιά ξέρουν μόνο το facebook και το msn άντε τα πιο "προχωρημένα" να παίζουν παιχνίδια on-line. Κι αυτά τα γνωρίζουν με έναν μηχανιστικό τρόπο από τους συμμαθητές, τους φίλους κτλ. χωρίς να καταλαβαίνουν το γενικότερο πλαίσιο (π.χ. γνωρίζουν πολλές λειτουργίες του facebook αλλά αγνοούν απλές λειτουργίες του web browser όπως η προσθήκη σελίδων στα "αγαπημένα", αύξηση-μείωση μεγέθους γραμματοσειράς (για να μη στραβώνονται) ή τη χρήση των καρτελών...). Πόσες φορές έχουν έρθει γονείς και μου διαμαρτύρονται για χαμηλό βαθμό στο μάθημα όταν το παιδί τους "ασχολείται όλη τη μέρα με τον υπολογιστή, είναι άσσος στην πληροφορική!"

Όσο αφορά τη γενικότερη ενημέρωση του κόσμου για το θέμα είναι αλήθεια ότι αρκετοί (και συνάδελφοι πληροφορικοί) δε το γνωρίζουν. Προσωπικά προσπαθώ να ενημερώσω τόσο τους μαθητές μου όσο και τους συναδέλφους (κάθε ειδικότητας) αλλά και γενικότερα τον περίγυρό μου. Σε όλους κάνει εντύπωση η πρόταση για την κατάργηση της πληροφορικής στο λύκειο. Τους φαίνεται εντελώς "κουφό" όταν η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός ευαγγελίζονται την ηλεκτρονική διακυβέρνηση κτλ... Και από την άλλη μητέρες με παιδιά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού επίσης εκπλήσσονται από το γεγονός της διδασκαλίας πληροφορικής στα παιδιά τους όταν αυτά δεν έχουν μάθει ακόμη καλά καλά να γράφουν το όνομά τους... Μιλάμε για απίστευτη στρέβλωση... Δε μου αρέσουν καθόλου οι θεωρίες συνωμοσίας αλλά δε μπορώ να πιστέψω ότι κάποιος εχέφρων θα κατέθετε τέτοια πρόταση επειδή θα τη θεωρούσε καλή για την εκπαίδευση των μαθητών. Είναι εντελώς παράλογο! Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω ποια είναι η σκοπιμότητα...

Στο σχολείο μου μίλησα και με κάποιο μέλος της ΕΛΜΕ Γ' Αθήνας και του μετέφερα την ανησυχία του κλάδου μας. Εκείνος μου είπε ότι το πρόβλημα δεν αφορά μόνο την πληροφορική αλλά ολόκληρο το λύκειο και αν το σχέδιο εφαρμοστεί θα τιναχθεί στον αέρα όλο το σύστημα του λυκείου... Ίσως φυσικά η θέση του να επηρεάζεται από το γεγονός ότι πρόσκειται στην αντιπολίτευση αλλά βρήκα θετικό ότι υπάρχει τουλάχιστον ένας γενικότερος προβληματισμός.

Ίσως ακόμη πιο αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι φίλη μου νεαρή φιλόλογος θεωρεί εξωφρενικά πολλές τις ώρες που αφιερώνονται στα φιλολογικά μαθήματα. Π.χ. 6 ώρες λατινικά ή 6 ώρες νέα ελληνικά την εβδομάδα. Ούτε στα πανεπιστημιακά τμήματα φιλολογίας δε διδάσκονται τόσες πολλές ώρες αυτά τα μαθήματα. Τρέλα!!!

Να είστε όλοι καλά!

Δημήτρης Σκυριανόγλου

fof

Χαχαχα ... αμάν τι πάλη είναι αυτή που δίνετε στα facebook! Ρε παιδιά! εδώ χύνετε αίμα!
Μπράβο! Και πάλι Μπράβο! Με τις ηλεκτρονικές υπογραφές , τα like και τα add... είμαι σίγουρη  πως η Διαμαντοπούλου και οι παρατρεχάμενοί της, ήδη τα ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ! Κι ας μην γνωρίζουν την σημασία! Την ουσία! Την προσφορά! Και την Ερμηνεία της Πληροφορικής! 

Παρόλα αυτά εγώ ακόμη περιμένω να με καλέσετε να πάμε όλοι μαζί μια επισκεψούλα στην Αγαπητή μας Άννα.

black_21

Παράθεση από: fof στις 30 Οκτ 2010, 03:55:03 ΜΜ
Χαχαχα ... αμάν τι πάλη είναι αυτή που δίνετε στα facebook! Ρε παιδιά! εδώ χύνετε αίμα!
Μπράβο! Και πάλι Μπράβο! Με τις ηλεκτρονικές υπογραφές , τα like και τα add... είμαι σίγουρη  πως η Διαμαντοπούλου και οι παρατρεχάμενοί της, ήδη τα ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ! Κι ας μην γνωρίζουν την σημασία! Την ουσία! Την προσφορά! Και την Ερμηνεία της Πληροφορικής! 

Παρόλα αυτά εγώ ακόμη περιμένω να με καλέσετε να πάμε όλοι μαζί μια επισκεψούλα στην Αγαπητή μας Άννα.

Οι ψηφιακές υπογραφές και τα σχετικά είναι αρκετά σημαντικά. Όμως, η αλήθεια είναι ότι  είναι "ακίνδυνα" για τους υπεύθυνους, μιας και απέχουν από αυτό που λέμε "πραγματική ζωή".

Παρόλα αυτά ελπίζω ότι κάποιος θα βρεθεί να τολμήσει (ναι περί τόλμης πρόκειται) να οργανώσει μια (πραγματική) επίσκεψη για συζήτηση με τους κύριους υπεύθυνους της κατάστασης που δημιουργείται για την πληροφορική στο δημόσιο σχολείο.

Λέω "να τολμήσει" διότι πιθανόν να υπάρξουν συνάδελφοι μας που είτε φοβούνται (είναι ανθρώπινο και καθόλου μειωτικό) είτε δεν θέλουν να διαρρήξουν τις σχέσεις τους με υπουργούς, υφυπουργούς, περιφερειάρχες, σχολικούς συμβούλους κ.λπ.

Παρόλα αυτά είμαι αισιόδοξος και θα χαρώ πάρα πολύ να διαψευσθώ :)

sarantop

Παράθεση από: black_21 στις 30 Οκτ 2010, 05:52:45 ΜΜ
Οι ψηφιακές υπογραφές και τα σχετικά είναι αρκετά σημαντικά. Όμως, η αλήθεια είναι ότι  είναι "ακίνδυνα" για τους υπεύθυνους, μιας και απέχουν από αυτό που λέμε "πραγματική ζωή".

Παρόλα αυτά ελπίζω ότι κάποιος θα βρεθεί να τολμήσει (ναι περί τόλμης πρόκειται) να οργανώσει μια (πραγματική) επίσκεψη για συζήτηση με τους κύριους υπεύθυνους της κατάστασης που δημιουργείται για την πληροφορική στο δημόσιο σχολείο.

Λέω "να τολμήσει" διότι πιθανόν να υπάρξουν συνάδελφοι μας που είτε φοβούνται (είναι ανθρώπινο και καθόλου μειωτικό) είτε δεν θέλουν να διαρρήξουν τις σχέσεις τους με υπουργούς, υφυπουργούς, περιφερειάρχες, σχολικούς συμβούλους κ.λπ.

Παρόλα αυτά είμαι αισιόδοξος και θα χαρώ πάρα πολύ να διαψευσθώ :)
Μου το έστειλε ένας συνάδελφος ΠΕ19: http://www.youtube.com/watch?v=EJgB51wQYrQ

longdet

Παράθεση από: black_21 στις 30 Οκτ 2010, 05:52:45 ΜΜ
Οι ψηφιακές υπογραφές και τα σχετικά είναι αρκετά σημαντικά. Όμως, η αλήθεια είναι ότι  είναι "ακίνδυνα" για τους υπεύθυνους, μιας και απέχουν από αυτό που λέμε "πραγματική ζωή".

Παρόλα αυτά ελπίζω ότι κάποιος θα βρεθεί να τολμήσει (ναι περί τόλμης πρόκειται) να οργανώσει μια (πραγματική) επίσκεψη για συζήτηση με τους κύριους υπεύθυνους της κατάστασης που δημιουργείται για την πληροφορική στο δημόσιο σχολείο.

Λέω "να τολμήσει" διότι πιθανόν να υπάρξουν συνάδελφοι μας που είτε φοβούνται (είναι ανθρώπινο και καθόλου μειωτικό) είτε δεν θέλουν να διαρρήξουν τις σχέσεις τους με υπουργούς, υφυπουργούς, περιφερειάρχες, σχολικούς συμβούλους κ.λπ.

Παρόλα αυτά είμαι αισιόδοξος και θα χαρώ πάρα πολύ να διαψευσθώ :)

οι ψηφιακές υπογραφές είναι ακίνδυνες για τους "υπεύθυνους", είναι όμως επικίνδυνες για τους εκπρόσωπους που λειτουργούν σε διπλό ταμπλό και δεν θέλουν για προσωπικό όφελος να  διαρρήξουν τις σχέσεις τους με τους εκάστοτε κακούς πλην ισχυρούς "υπεύθυνους" υπουργούς, υφυπουργούς, περιφερειάρχες, σχολικούς συμβούλους κ.λπ.
Γιαυτό και είναι χρήσιμες για μας. Χρήσιμες και για όσους εκπρόσωπους είναι μαζί μας και θέλουν να μας υποστηρίζουν 100%.

longdet

Παράθεση από: fof στις 30 Οκτ 2010, 03:55:03 ΜΜ
Χαχαχα ... αμάν τι πάλη είναι αυτή που δίνετε στα facebook! Ρε παιδιά! εδώ χύνετε αίμα!
Μπράβο! Και πάλι Μπράβο! Με τις ηλεκτρονικές υπογραφές , τα like και τα add... είμαι σίγουρη  πως η Διαμαντοπούλου και οι παρατρεχάμενοί της, ήδη τα ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ! Κι ας μην γνωρίζουν την σημασία! Την ουσία! Την προσφορά! Και την Ερμηνεία της Πληροφορικής! 

Παρόλα αυτά εγώ ακόμη περιμένω να με καλέσετε να πάμε όλοι μαζί μια επισκεψούλα στην Αγαπητή μας Άννα.

ναι ναι....

Θα μας φοβηθεί η αννούλα όταν θα μας δει, και θα μας κάνει όλα τα χατίρια.
Σιγά μην πάθει τίποτα η αννούλα όταν την επισκευτούμε στο κάστρο της, και σιγά μην της σκιστεί κανένας πόντος από το καλσόν της.

Θα μπορούσαμε όμως αντί να πάμε στο κάστρο της να μαζευτούμε όλοι μαζί και να την επισκευτούμε στο σπίτι της.
Τότε νομίζω θα χαρεί ιδιαίτερα. Πιστεύω μάλιστα ότι θα βγει με τις παντόφλες, και θα μας κεράσει και καφέ με κουλουράκια. Και μεταξύ
καφέ και κουλουρακίου, θα λυθούν όλα τα προβλήματά μας.

δεν πάμε καλά μου φαίνεται... :P ;D

stratosg

Παράθεση από: sarantop στις 30 Οκτ 2010, 06:13:01 ΜΜ
Μου το έστειλε ένας συνάδελφος ΠΕ19: http://www.youtube.com/watch?v=EJgB51wQYrQ


Να μη σου πω τι μου προκάλεσε το βίντεο ε; Αυξημένη έκκριση γαστρικών υγρών με έντονες τάσεις διαφυγής από τη θωρακοστοματική δίοδο. Τελείως hardwoodκαι με τελείως αντιπαθητικό χαμόγελο.

Εν τω μεταξύ τα κουλουράκια να τα βάλει στο απότατο σημείο της.  Δεν θέλω ούτε πυρετό να έχω μαζί της.

Το μόνο που σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω προς το παρών είναι η ψήφος μου που είναι πλέον και η μόνη μου ασπίδα.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

sarakiniotis

Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε ο βουλευτής της Ν.Δ στη Β'Περιφέρεια Θεσσσαλονίκης Θ.Καράογλου

Διαβάστε περισσότερα: http://www.newsblog.gr/index.php/49894/th-karaoglou-katargisi-pliroforikis-sxoleia#ixzz143TIg7Du

http://www.newsblog.gr/index.php/49894/th-karaoglou-katargisi-pliroforikis-sxoleia

poursali

Το 92% διαφωνεί με την κατάργηση της πληροφορικής στα Γενικά Λύκεια

http://edu4adults.blogspot.com/2010/11/92.html
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ