Καλημέρα συνάδελφοι από ένα νέο μέλος του φόρουμ.
Σχετικά με την επιμόρφωση, έχω καλυφθεί πλήρως από τις δημοσιεύσεις
των άλλων συναδέλφων.
Όσον αφορά στην πιστοποίηση, η ερώτηση που με έκανε να βγω απο
τα ρούχα μου ήταν αυτή στο Interactive Physics που ρωτούσε για
την "στροβοσκοπική κίνηση". Εντάξει να υποστηρίζεις τους συναδέλφους
των άλλων κλάδων σε θέματα ΤΠΕ ως τεχνικός υπεύθυνος εργαστηρίου
ή ως σύμβουλος ΤΠΕ (!! οπως ανέφερε η εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ...).
Αλλα ως επιστήμονας Πληροφορικής και ως παιδαγωγός από πού και ως πού
είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω και τι είναι η "στροβοσκοπική κίνηση" και
αν υποστηρίζεται απο το λογισμικο αλλης ειδικότητας....
Εκτός εαν ισχυει το άλλο που συζητούσαμε μεταξύ σοβαρου και αστείου
με αλλους επιμορφούμενους συναδέλφους σχετικά με τον αδιαφανή σκοπό
της διαδικασίας της πιστοποίησης, ότι δηλ. κατ' αντιστοιχία με
την πιστοποίηση των λοιπών ειδικοτήτων, μόνο πλεόν οι "πιστοποιημένοι"
συνάδελφοι θα μπορούμε να υποστηρίζουμε τη διδασκαλία με ΤΠΕ
και εκπαιδευτικό λογισμικό των άλλων ειδικοτήτων, ενώ οι "μη πιστοποιημένοι"
θα απωλέσουν το προνόμιο αυτο! Μήπως, λέω μήπως, το τυρί το είδαμε,
τη φάκα δεν την είδαμε??

Συναδελφικοί Χαιρετισμοί.
Οικονομίδης Δημήτριος
ΠΕ19,
M.Sc. Information Systems