Στοίβα και ουρά

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 05 Φεβ 2020, 01:58:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

akalest0s

Θα έπρεπε να αφορά οποιαδήποτε έγκυρη λύση. Νομίζω ο Παναγιώτης σε αυτό αναφέρεται. Ειδικά από τη στιγμή που η απόδοση αλγορίθμων είναι εκτός.
Στην πράξη, θα πρέπει η εκφώνηση να το περιγράφει.
Για περισσότερα, η κουβέντα στο άλλο θέμα (άσκηση σε ουρά), περιγράφει ικανά για να λάβεις απάντηση.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

akalest0s

Παράθεση από: ολγα στις 13 Φεβ 2020, 05:33:28 ΜΜ
Έχω αγνοήσει τις ενδεικτικές λύσεις, όπως και τις λύσεις των παραδειγμάτων 4 στις σελ. 18-19 και 29-30 γιατί δεν ανταποκρίνονται στη θεωρία του βιβλίου αλλά ούτε και στις εκφωνήσεις.
Και εγώ τις αγνοώ. Αλλά μην ξεχνάμε ότι αποτελούν κομμάτι του διδακτικού πακέτου.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

ApoAntonis

Οσονούπω θα αποδοθεί το βραβείο επαναδρομικότητας (!) για την πρωτοτυπία
του γεγονό (τος)
η λύση των ασκήσεων να καθορίζει την θεωρία.


Ειδικότερα για την λύση της άσκησης Ε6 θα πρέπει να σκεφτούμε αν πράγματι γίνεται να λυθεί.
Ο μέσος χρόνος αναμονής πελάτη -γράφει η λύση- εξαρτάται από από πλήθος των ατόμων που βρίσκονται στην ουρά πριν από αυτόν.
Λάθος. Εξαρτάται και από το αν υπάρχει πελάτης στο ταμείο.
Στην απλούστερη περίπτωση, μπαίνει ο πρώτος πελάτης και στην συνέχεια ένας βγαίνει (από την ουρά ) ένας μπαίνει (στην ουρά), κ.ο.κ.
Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης δεν είναι το ίδιο με τον χρόνο εξυπηρέτησης και το αποτέλεσμα εξαρτάται από τον ρυθμό με τον οποίο μπαίνουν οι πελάτες στο κατάστημα.
Γίνονται κάποιες σιωπηρές παραδοχές στην επίλυση της άσκησης. Με άλλα λόγια ο καθένας λύνει κατά το δοκούν.


Επιπρόσθετα, αλλά ήσσονος
Γραμμή 14: το σωστό είναι "πλήθος ωρών"
Γραμμή 16: σοβαρά τώρα, 60 div 3 ;

Τόσες ημερίδες και παρουσιάσεις έγιναν/γίνονται για το νέο υλικό. Δεν βλέπω καμία ανακοίνωση, κάποιο σχόλιο μια νύξη.

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

Και εγώ γενικά δεν βασιζομαι στις ενδεικτικές λυσεις των ασκησεων του συμπληρωματικου τεύχους.. Βασικά είχα αρχίσει να σκέφτομαι μήπως είμαι εγώ ο περιεργος που δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα τόσο των εκφωνησεων όσο και των λύσεων ( όχι όλων προφανώς αλλά υπάρχουν κάποια θέματακια) ... Αλλά μάλλον είναι ο κανόνας απο αυτά που γράφουν όλοι οι συνάδελφοι..

alkisg

Έκανα μια προσπάθεια για "καλύτερη υλοποίηση ουράς", αν θέλετε το συζητάμε εκεί, την βελτιώνουμε, και με την πρώτη ευκαιρία την προτείνουμε στο Υπουργείο:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8149.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: ολγα στις 13 Φεβ 2020, 07:04:48 ΜΜ
Το "ή αλλιώς" υποθέτω ότι αφορά ασκήσεις με εκφωνήσεις που περιγράφουν με λεπτομέρεια τι σημαίνει αυτό το αλλιώς. Διαφορετικά η υλοποίηση νομίζω πως θα πρέπει να γίνεται με βάση τη θεωρία του βιβλίου. 

το αλλιώς αναφέρεται σε οποιαδήποτε κωδικοποίηση κρίνει κάποιος χρήστης ότι υλοποιεί το FIFO

Παράθεση από: akalest0s στις 14 Φεβ 2020, 12:37:02 ΠΜ
Θα έπρεπε να αφορά οποιαδήποτε έγκυρη λύση. Νομίζω ο Παναγιώτης σε αυτό αναφέρεται. Ειδικά από τη στιγμή που η απόδοση αλγορίθμων είναι εκτός.

αυτό εννοώ

fan

Καλησπερα,
Υπάρχει περίπτωση να δούμε φέτος θέμα άσκησης που να υλοποιείται με στοίβα ή ουρά και χρήση πίνακα;

akalest0s

Δεν υπάρχει τίποτα που να σου εξασφαλίζει το αντίθετο.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Σάκης Δημόπουλος

Βιντεομάθημα που συμπυκνώνει   όλα όσα αναφέρει το σχολικό βιβλίο για τη δομή της Στοίβας: https://www.youtube.com/watch?v=Ew5JHmpIQ20&t

Βιντεομάθημα που συμπυκνώνει   όλα όσα αναφέρει το σχολικό βιβλίο για τη δομή της Ουράς: https://www.youtube.com/watch?v=QEsPayHWEOA&t1