Θέμα Δ

Ξεκίνησε από evry, 08 Ιουν 2022, 07:58:47 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εδώ μιλάμε για το θέμα Δ
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsak

αυτο το Δ5 κούρασε...

Vagnes

Θεωρώ αρκετά ευκολο το Δ θέμα...

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Πολυ ευκολο ρε παιδια

evry

Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 08 Ιουν 2022, 10:53:34 ΠΜΠολυ ευκολο ρε παιδια
Εύκολο για όσους είναι προπονημένοι σε τέτοια θέματα.
Δεν έχει δύσκολο ερώτημα αλλά έχει δουλειά
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Για να συμφωνήσουμε όλοι
Ο μέσος όρος πρέπει να υπολογιστεί κατά γραμμές, καθώς οι βαθμοί που λαμβάνει ένα σχολείο είναι στην γραμμή του
Σωστά;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

σωστα αλλωστε το αναφερει και στο Δ2 στο πχ που εχει

evry

Κώδικας: glossa
ΑΡΧΗ
  max <- 0
  maxΟν <- ""
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[i], Β[i,i]
    Σ[i] <- Β[i,i]
    ΑΝ max<Β[i,i] ΤΟΤΕ
      max <- Β[i,i]
      maxΟν <- Ον[i]
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
    ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
        ΑΝ i<>j ΤΟΤΕ
           ΔΙΑΒΑΣΕ Β[i,j]
           Σ[i] <- Σ[i] + Β[i,j]
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΜΟ[i] <- Σ[i]/6
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ maxΟν
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 6
    ΓΙΑ j ΑΠΟ 6 ΜΕΧΡΙ i ΜΕ ΒΗΜΑ -1
      ΑΝ ΜΟ[j]>ΜΟ[j-1] Η
        (ΜΟ[j]=ΜΟ[j-1] ΚΑΙ ΟΝ[j]<ΟΝ[j-1]) ΤΟΤΕ
        ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ(ΜΟ[j], ΜΟ[j-1])
        ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ(ΟΝ[j], ΟΝ[j-1])
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Η Αντιμετάθεσε είναι .... πολυμορφική
Επίσης μακράν το πιο ... μικρό θέμα Δ ?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

akalest0s

Το πρώτο που πρόσεξα ήταν ακριβώς αυτό, πολύ μικρή εκφώνηση.. ε λέω θα έχει κάνα παλούκι Δ5.. δεν ήρθε ποτέ.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

spethe

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΟΣΣ!! ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ  ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Δ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (π.χ. Διαβασε χ, αντι για ΔΙΑΒΑΣΕ χ Ή Για ι απο 1 μεχρι 6 αντί ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6) ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥΝ ΜΟΝΑΔΕΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

akalest0s

Ω Θεέ..
Ανάλογα, ΑΝ έχει γράψει και το όνοματεπώνυμό του στο εσώφυλλο με μικρά, τότε ΝΑΙ θα κοπούν!

πλάκα κάνω, δεν θα κοπούν ρε άνθρωπε.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

spethe

:D :D :D :D χαχαχχα κλαίωωω... Σε ευχαριστώ!!!

ChrisSpa

Στο ερώτημα Δ2 είναι απαραίτητο να διαβαστούν τα δεδομένα με την σειρά που αναφέρονται; Δήλαδη πρώτα η επαναλήψη των ονομάτων, στην συνέχεια η επανάληψη της κυριας διαγωνίου και έπειτα οι υπόλοιπες βαθμολογίες; 
Αν διαβαστούν μαζί θα κοπούν μονάδες; 
Στην διατύπωση γράφει "με την εξής σειρα". 

evry

Παράθεση από: ChrisSpa στις 09 Ιουν 2022, 12:02:12 ΜΜΣτο ερώτημα Δ2 είναι απαραίτητο να διαβαστούν τα δεδομένα με την σειρά που αναφέρονται; Δήλαδη πρώτα η επαναλήψη των ονομάτων, στην συνέχεια η επανάληψη της κυριας διαγωνίου και έπειτα οι υπόλοιπες βαθμολογίες;
Αν διαβαστούν μαζί θα κοπούν μονάδες;
Στην διατύπωση γράφει "με την εξής σειρα".
όχι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν δεις παραπάνω και εγώ έτσι το έκανα για να γλιτώσω χώρο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gthal

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 12:04:37 ΜΜόχι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν δεις παραπάνω και εγώ έτσι το έκανα για να γλιτώσω χώρο.
Φοβάμαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα παίξει ρόλο αυτό. Αλλιώς γιατί βάλαν στην εκφώνηση ότι τα θέλουν "με την εξής σειρά" ;  Και δυστυχώς ελάχιστοι μαθητές δώσανε σημασία σε αυτό ή νόμιζαν ότι το καλύπτουν επειδή έβαλαν τις διάβασε με αυτή τη σειρά (στην ίδια επανάληψη όμως).
Χαρακτηριστικά, από μαθητή μου:
Για i από 1 μέχρι 6
  Διάβασε ΟΝ[ i ]
  Για j από 1 μέχρι 6
    Αν i=j τότε
        Διάβασε Α[i,j]
    Αλλιώς
          Διάβασε Α[i,j]
    τέλος_αν
  τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης
εκείνος: "μα το κάνω έτσι!"
εγώ: "μα δεν κάνεις τίποτα έτσι"  :laugh:
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

ChrisSpa

Παράθεση από: gthal στις 09 Ιουν 2022, 01:06:59 ΜΜΦοβάμαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα παίξει ρόλο αυτό. 
Κι εγώ προς αυτήν την άποψη τείνω.

evry

Παράθεση από: gthal στις 09 Ιουν 2022, 01:06:59 ΜΜΦοβάμαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα παίξει ρόλο αυτό. Αλλιώς γιατί βάλαν στην εκφώνηση ότι τα θέλουν "με την εξής σειρά" ;  :laugh:
Γιώργο αυτό που γράφεις ναι θα παίξει ρόλο. Εγώ λέω να διαβάσεις στην αρχή το όνομα μαζί με την κύρια διαγώνιο και μετά σε ξεχωριστή επανάληψη τα υπόλοιπα. Αυτή η λύση δεν έχει πρόβλημα.
Αυτή που παρουσιάζεις εσύ νατα διαβάζει όλα μαζί έχει
 αλλά δεν ξέρω τι θα κόψουν από αυτή. Λογικά όχι πολύ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ChrisSpa

Παράθεση από: gthal στις 09 Ιουν 2022, 01:06:59 ΜΜΓια i από 1 μέχρι 6
  Διάβασε ΟΝ[ i ]
  Για j από 1 μέχρι 6
    Αν i=j τότε
        Διάβασε Α[i,j]
    Αλλιώς
          Διάβασε Α[i,j]
    τέλος_αν
  τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης
Αν βάλει τα κατάλληλα μηνύματα όμως αλλάζει το νόημα. Σε αυτήν την περίπτωση θα κόψουν μονάδες;

KosTzag

Εδώ που φτάσαμε μπορούν να κόψουν από παντού και από πουθενά.

Ό,τι μας φωτίσει ο Θεός αφού δεν υπάρχει αντικειμενικότητα στις εκφωνήσεις.

Aaron V

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 01:55:53 ΜΜΓιώργο αυτό που γράφεις ναι θα παίξει ρόλο. Εγώ λέω να διαβάσεις στην αρχή το όνομα μαζί με την κύρια διαγώνιο και μετά σε ξεχωριστή επανάληψη τα υπόλοιπα. Αυτή η λύση δεν έχει πρόβλημα.
Αυτή που παρουσιάζεις εσύ νατα διαβάζει όλα μαζί έχει
 αλλά δεν ξέρω τι θα κόψουν από αυτή. Λογικά όχι πολύ.
Και με ποια λογική το να διαβάσεις το κάθε όνομα και τον βαθμό της διαγωνίου είναι σωστό και το να διαβάζεις το όνομα και μετά όλους τους βαθμούς είναι λάθος;

Και τα δύο λάθος είναι με βάση την εκφώνηση, αφού λέει να τα διαβάζεις με την εξής σειρά:

α) Πρώτα όλα τα ονόματα στον πίνακα ΟΝ[6].
β) Μετά τα στοιχεία της κυρίας διαγωνίου στον Β[6, 6].
γ) Μετά όλα τα υπόλοιπα.

Συνεπώς αν διαβάζεις παράλληλα όνομα και στοιχείο της διαγωνίου αμέσως μετά  δεν κάνεις αυτό που ζητάει το θέμα, το κάνεις με λάθος σειρά.







evry

Παράθεση από: Aaron V στις 09 Ιουν 2022, 06:18:06 ΜΜΚαι με ποια λογική το να διαβάσεις το κάθε όνομα και τον βαθμό της διαγωνίου είναι σωστό και το να διαβάζεις το όνομα και μετά όλους τους βαθμούς είναι λάθος;

Και τα δύο λάθος είναι με βάση την εκφώνηση, αφού λέει να τα διαβάζεις με την εξής σειρά:

α) Πρώτα όλα τα ονόματα στον πίνακα ΟΝ[6].
β) Μετά τα στοιχεία της κυρίας διαγωνίου στον Β[6, 6].
γ) Μετά όλα τα υπόλοιπα.

Συνεπώς αν διαβάζεις παράλληλα όνομα και στοιχείο της διαγωνίου αμέσως μετά  δεν κάνεις αυτό που ζητάει το θέμα, το κάνεις με λάθος σειρά.
Συμφωνώ ότι δεν κάνεις ακριβώς αυτό που ζητάει αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να κόψει κανείς για αυτό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Το γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος. 
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gthal

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Το έχεις αναφέρει εσύ νομίζω νωρίτερα και έχεις δίκιο.
Τι λένε σε ένα μαθητή που θα πει "έχω διαβάσει τα σχολικά βιβλία, δεν κάνω φροντιστήριο, δεν ξέρω τι είναι κύρια διαγώνιος" ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

christod

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Υπάρχει ως ορολογία σε άλυτη άσκηση στο τετράδιο μαθητή σελ. 90.

evry

Παράθεση από: christod στις 09 Ιουν 2022, 08:02:40 ΜΜΥπάρχει ως ορολογία σε άλυτη άσκηση στο τετράδιο μαθητή σελ. 90.
Το τετράδιο μαθητή δεν είναι στην ύλη ως θεωρία όμως και επίσης στο σημείο που λες εξηγεί τι είναι κύρια διαγώνιος ή το παίρνει ως γνωστό;

@gthal
Έχεις δίκιο Γιώργο μπορεί να το ανέφερα σε άλλο topic. Και η ουσία είναι αυτό που λες. Ένα παιδί που δεν πάει φροντιστήριο και στηρίζεται μόνο στο σχολικό βιβλίο δεν ξέρει ούτε κύρια διαγώνιο, ούτε ολίσθηση ουράς , ούτε προσθήκη κόμβου σε δέντρο.
Η διαφορά είναι ότι όταν κάτι το λέμε συνέχεια και το κάνουν όλα τα φροντιστήρια θεωρούμε αυτόματα ότι είναι και εντός ύλης.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

christod

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 08:03:48 ΜΜΤο τετράδιο μαθητή δεν είναι στην ύλη ως θεωρία όμως και επίσης στο σημείο που λες εξηγεί τι είναι κύρια διαγώνιος ή το παίρνει ως γνωστό;

@gthal
Έχεις δίκιο Γιώργο μπορεί να το ανέφερα σε άλλο topic. Και η ουσία είναι αυτό που λες. Ένα παιδί που δεν πάει φροντιστήριο και δεν στηρίζεται μόνο στο σχολικό βιβλίο δεν ξέρει ούτε κύρια διαγώνιο, ούτε ολίσθηση ουράς , ούτε προσθήκη κόμβου σε δέντρο.
Η διαφορά είναι ότι όταν κάτι το λέμε συνέχεια και το κάνουν όλα τα φροντιστήρια θεωρούμε αυτόματα ότι είναι και εντός ύλης.
Το παίρνει ως γνωστό. Απλά ίσως με αφορμή την άσκηση αυτή θα μπορούσε κάποιος καθηγητής να είχε εξηγήσει στους μαθητές τι σημαίνει κύρια διαγώνιος. Το πιο σωστό θα ήταν να υπήρχε μία επεξήγηση - υπόδειξη στο ίδιο το θέμα.

KosTzag

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Θέμα Δ επαναληπτικές 2020, θέμα Δ επαναληπτικές 2018.
Και στα 2 θέματα γίνεται αναφορά στην κύρια διαγώνιο.

evry

Παράθεση από: KosTzag στις 09 Ιουν 2022, 08:17:55 ΜΜΘέμα Δ επαναληπτικές 2020, θέμα Δ επαναληπτικές 2018.
Και στα 2 θέματα γίνεται αναφορά στην κύρια διαγώνιο.
Ακριβώς έχει πέσει και στις επαναληπτικές του 2009 με την τρίλιζα. Μόνο όμως σε επαναληπτικές, ποτέ σε κανονικές , γιατί άραγε;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p


petrosp13

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 08:23:35 ΜΜΑκριβώς έχει πέσει και στις επαναληπτικές του 2009 με την τρίλιζα. Μόνο όμως σε επαναληπτικές, ποτέ σε κανονικές , γιατί άραγε;
Γιατί μέχρι τώρα θεωρούνταν κάτι δύσκολο
Φέτος δεν θεωρήθηκε γιατί:
-έχει ξαναζητηθεί κι άλλες φορές, έστω και σε επαναληπτικές
-όλο το υπόλοιπο δ θέμα ήταν τραγικά εύκολο και γι'αυτό δόθηκαν 5 μονάδες στην ανάγνωση πινάκων, σαν κάτι "δύσκολο"
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Ιουν 2022, 09:40:22 ΜΜΓιατί μέχρι τώρα θεωρούνταν κάτι δύσκολο
Φέτος δεν θεωρήθηκε γιατί:
-έχει ξαναζητηθεί κι άλλες φορές, έστω και σε επαναληπτικές
-όλο το υπόλοιπο δ θέμα ήταν τραγικά εύκολο και γι'αυτό δόθηκαν 5 μονάδες στην ανάγνωση πινάκων, σαν κάτι "δύσκολο"
όχι γιατί κανείς δεν ασχολείται με τις επαναληπτικές. Δες στο στέκι τις περσινές επαναληπτικές πόσα μηνύματα έχουν γράψει;
Επίσης να το ξεκαθαρίσουμε
Ο όρος κύρια διαγώνιος δεν εξηγείται πουθενά στην ύλη τι είναι. Γιατί το θεωρούμε εντός ύλης δεν το καταλαβαίνω.
Πως είναι δυνατόν να το θεωρούμε αυτονόητο;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Aaron V

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 06:44:22 ΜΜΣυμφωνώ ότι δεν κάνεις ακριβώς αυτό που ζητάει αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να κόψει κανείς για αυτό.
Αυτό δεν το ξέρουμε, αν υπάρχει περίπτωση να κόψει κανείς.
Σημασία έχει ότι δεν κάνεις αυτό που ζητάει η εκφώνηση και στις δυο περιπτώσεις.
Δε μπορεί σε άλλα να λέμε δεν κάνεις αυτό που λέει η εκφώνηση, άρα θα κοπούν μονάδες, και σε άλλα δεν τρέχει τίποτα και δεν κόβονται.

Για την κύρια διαγώνιο έπρεπε να δοθούν εξηγήσεις, δεν υπάρχει στο βιβλίο ο ορισμός.

akalest0s

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Μαζί το συζητούσαμε στην αρχή.

ΠαράθεσηΈνα παιδί που δεν πάει φροντιστήριο και στηρίζεται μόνο στο σχολικό βιβλίο δεν ξέρει ούτε κύρια διαγώνιο, ούτε ολίσθηση ουράς , ούτε προσθήκη κόμβου σε δέντρο.
Με την κύρια διαγώνιο είναι ακόμη χειρότερα, γιατί δεν υπάρχει καν λυμένη άσκηση, μόνο άλυτες. Τα άλλα δύο έχουν τουλάχιστον.
Το Δ θέμα είναι που είναι εύκολο σχετικά, αν υπάρξει και επιείκεια στην βαθμολόγηση λόγω λάθους στην ορολογία, εκεί να δεις επιστημοσύνη.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

ApoAntonis

Το 2017 στις επαναληπτικές στο Δ2 ενώ επί της ουσίας ζητάει το ίδιο, είχε διατυπωθεί καλύτερα.


(παίζω με την τύχη μου τώρα)
Υπάρχει το πράσινο πλαίσιο στην σελίδα 90 του τετραδίου μαθητή όπου υπονοείται η κύρια διαγώνιος αλλά και το πότε ο πίνακας είναι τριγωνικός. Αστειεύομαι.
Θεωρώ ότι όλοι οι καθηγητές έκαναν τις ασκήσεις από το παράρτημα, έτερον εκάτερον όμως.

EleniK

Παράθεση από: spethe στις 08 Ιουν 2022, 11:29:02 ΠΜΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΟΣΣ!! ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ  ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Δ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (π.χ. Διαβασε χ, αντι για ΔΙΑΒΑΣΕ χ Ή Για ι απο 1 μεχρι 6 αντί ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6) ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥΝ ΜΟΝΑΔΕΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Εννοείται ότι δεν θα κοπούν 
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19