Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NiColas1957


Sergio

Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

gpapargi


Νίκος Αδαμόπουλος

Όλοι το λέγαμε και το λέμε! Το θέμα είναι ότι τόσο καιρό δεν είδαμε τίποτα παρόλο που έχουν ενημερωθεί...

Χ.Μοτσενίγος

Εντάσσεται κι αυτό στο "νεό σχολείο"


http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=256926


ένα ένα θα "τα δούμε όλα"

alex1alex


pthomop

Παράθεση από: alex1alex στις 06 Μαρ 2011, 03:07:41 ΜΜ
ε..ε..ερχεται

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=25344

κουβεντα για μας και ολο φανφαρες

Τα εικαστικά και ο κινηματογραφος με αυξημενη βαρυτητα στο Νεο λυκειο και εμεις να τρωγομαστε μεταξυ μας. Ετοιμαστειτε  για μεταταξη κυριες και κυριοι.

nikosx

Η τεχνολογική με τη θετική κατεύθυνση τι διαφορά θα έχει; Και ποια είναι τα μαθήματα τεχνολογίας;
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

ntzios kostas

Απο το άθρο αυτό καταλαβαίνω ότι η ΠΕΚΑΠ συναντήθηκε με άνθρωπο που δεν ξέρει τι του γίνεται ή οι δημοσιογράφοι γράφουν αρλούμπες.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Keep Growing

Συνάδελφοι, οι άνθρωποι είναι βαθιά νυχτωμένοι.  :D
Εδώ κοντεύουμε να καταντήσουμε ζητιάνοι και αυτοί κάθονται και κάνουν copy paste (εννοώ τις γλάστρες του υπουργείου, για να μη παρεξηγηθώ) .
Ρε, δε βρέθηκε κανένας να τους ρίξει κάνα κουβά παγωμένο νερό στο κεφάλι μπας και συνέλθουν!

Αν απογοητευτούν και οι καμιά 500ρια συνάδελφοι, που στερούνται προσωπικής ζωής για να προσφέρουν στην ελληνική εκπαίδευση, τότε μαύρο φίδι που τους έφαγε τους πανεπιστήμονες της ηλιθιότητας. 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Σήμερα το έθνος είχε δισέλιδο αφιέρωμα στο νέο Λύκειο που μιλούσε για κατεύθυνση τεχνολογίας στην Γ' Λυκείου
Πλάκα μας κάνουν
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Μαρ 2011, 08:13:12 ΜΜ
Σήμερα το έθνος είχε δισέλιδο αφιέρωμα στο νέο Λύκειο που μιλούσε για κατεύθυνση τεχνολογίας στην Γ' Λυκείου
Πλάκα μας κάνουν
ακριβώς γι' αυτό λέω ότι κάποιος είναι βαθιά νυχτωμένος.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

pgrontas

Παράθεση από: alex1alex στις 06 Μαρ 2011, 03:07:41 ΜΜ
ε..ε..ερχεται

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=25344

κουβεντα για μας και ολο φανφαρες

Και φυσικά, τα θρησκευτικά είναι υποχρεωτικά στην Α' Λυκείου. Εμείς πού είμαστε; Το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι οι κατευθύνσεις;
Ξύπνιοι οι θεολόγοι...
Ερχεται μεγάλη ήττα.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Αν στην κατεύθυνση τεχνολογίας σε Β και Γ Λυκείου έχουμε από 2 3ώρα μαθήματα, δεν νομίζω ότι είναι και τόσο άσχημα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής