Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mirtilo

#930
Όταν τα επιχειρήματα τελειώνουν, αρχίζει το γνωστό τροπάριο...

ΠαράθεσηΒάλε για αρχή το όνομα σου κάτω από αυτά που γράφεις.
....
Γνωστοποίησε την ταυτότητά σου
....

Η σοκολάτα είναι καλή μόνο αν είναι επώνυμη: nestle.
To απορυπαντικό είναι καλό όταν είναι επώνυμο: skip.
Η χλωρίνη είναι  καλή μόνο όταν είναι επώνυμη: klinex.

Έτσι και ο λόγος. Είναι καλός, μόνο όταν εκφέρεται από επώνυμους.
Οι ανώνυμοι δεν μπορούν ποτέ να έχουν δίκιο.

Με τόσα χρόνια πλύση εγκεφάλου και διαφημίσεις τι περιμένεις;
Προτιμάμε πάντα τα επώνυμα προιόντα!


Φυσικά και είμαι υπέρ της επωνυμίας, όταν όμως μιλάω με ανθρώπους, πρόσωπο
με πρόσωπο και τους κοιτάω στα μάτια.

Όταν όμως μιλάω στο διαδίκτυο γνωρίζω ότι ότιδηποτε λέω μπορεί να χρησιμοποιηθεί
από οποιονδήποτε και για οποιονδήποτε σκοπό. Τότε ναι, έχω την στοιχειώδη εξυπνάδα και φροντίζω.
Φροντίζω μπροστά στον μεγάλο αδελφό να διατηρώ μια επίφαση ανωνυμίας. Έτσι ώστε αν
η ανωνυμία μου αυτή αρθεί χωρίς να το θελήσω, να καταλάβω ότι έχω να κάνω με τον μεγάλο αδελφό
και να φανερώσω την παρουσία του στους συνομιλητές μου.
Και να έχω έτσι την ικανοποίηση ότι αυτά που είπα έφτασαν μέχρι τα δικά του αυτία, και τον ενόχλησαν.
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

mirtilo

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 27 Φεβ 2011, 10:02:24 ΜΜ
Έχεις δηλώσει ότι δεν είσαι μέλος της ΠΕΚΑΠ. Με ποιό δικαίωμα επεμβάινεις κάνοντας παρατηρήσεις για την ένωση;

Δεν πρόσεξες κάτι. Δεν ανέφερα καθόλου το όνομα ΠΕΚΑΠ. Μίλησα για την ένωση γενικά.
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

gpapargi

Παράθεση από: mirtilo στις 28 Φεβ 2011, 10:10:51 ΠΜ
Όταν τα επιχειρήματα τελειώνουν, αρχίζει το γνωστό τροπάριο...

Η σοκολάτα είναι καλή μόνο αν είναι επώνυμη: nestle.
To απορυπαντικό είναι καλό όταν είναι επώνυμο: skip.
Η χλωρίνη είναι  καλή μόνο όταν είναι επώνυμη: klinex.

Έτσι και ο λόγος. Είναι καλός, μόνο όταν εκφέρεται από επώνυμους.
Οι ανώνυμοι δεν μπορούν ποτέ να έχουν δίκιο.

Mirtilo χρησιμοποιείς τη λέξη επωνυμία με διαφορετικό τρόπο από ότι εμείς επειδή έτσι σε βολεύει. Έτσι όπως το χρησιμοποιείς εσύ σημαίνει κάτι σαν «διάσημη». Ακόμα και τα μη διάσημα προϊόντα έχουν όνομα, λέγονται κάπως. Βασικά παίζεις με τις λέξεις. Αυτό που κάνεις για την ανωνυμία δεν είναι επιχείρημα είναι λογοπαίγνιο.

Τέλος πάντων θα πω τι ακριβώς εννοώ:

Λες παραπάνω τι θα έκανες ΑΝ ήσουν στη θέση του Άλκη. ΤΙΠΟΤΑ δε θα έκανες γιατί θα ήταν γνωστό ποιος είσαι και εσύ ότι κάνεις το κάνεις ανώνυμα. Μπαίνεις σε ένα forum και προσπαθείς να ωθήσεις άλλους να κάνουν πράγματα που εσύ ο ίδιος όχι μόνο δεν τολμάς να τα κάνεις, αλλά δεν τολμάς ούτε καν να τα γράψεις με το όνομά σου από κάτω.

Ανώνυμα μπορώ κι εγώ να είμαι όσο επαναστάτης θέλω. Μπορώ να λέω οτιδήποτε χωρίς κάποιο κόστος για μένα. Μπορώ να είμαι όσο μάγκας θέλω. Δε στοιχίζει κάτι. Τζάμπα είναι. Αυτό είναι που λέμε «τζάμπα μάγκας».

Gnirut

Προτάσεις συγκεκριμένες για τις 16 Μαρτίου κάντε παιδιά και αφήστε τα τρολ να τρολάρουν.
Μήπως ξέρετε κι αν είναι πληροφορικοί μήπως; Ή έχουμε χρόνο να κοιτάμε IP και μακακίες. Αγνοείστε τους.

Πρέπει να κάνουμε brainstorming να δουμε πως μπορεί να απαντήσει ο κλάδος μας στις επικείμενες μετατάξεις αρχικά και στη συνέχεια απολύσεις μας.

petrosp13

Παράθεση από: Gnirut στις 28 Φεβ 2011, 11:58:53 ΠΜ
Προτάσεις συγκεκριμένες για τις 16 Μαρτίου κάντε παιδιά και αφήστε τα τρολ να τρολάρουν.
Πρέπει να κάνουμε brainstorming να δουμε πως μπορεί να απαντήσει ο κλάδος μας στις επικείμενες μετατάξεις αρχικά και στη συνέχεια απολύσεις μας.

Πόσο δύσκολο είναι να κυκλοφορήσει σε κάθε τάξη ενιαίου Λυκείου ένα χαρτί με μια παράγραφο που θα αναφέρει τα αυτονόητα και να συμπληρώνουν οι μαθητές που συμφωνούν τα ονόματα τους από κάτω;
Με 20.000 (π.χ.) υπογραφές άμεσα ενδιαφερόμενων μαθητών, το πράγμα προφανώς αλλάζει
Μπορείτε να το κάνετε όσοι διδάσκετε σε Λύκειο αυτή και την επόμενη εβδομάδα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Gnirut

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Φεβ 2011, 12:59:33 ΜΜ
Πόσο δύσκολο είναι να κυκλοφορήσει σε κάθε τάξη ενιαίου Λυκείου ένα χαρτί με μια παράγραφο που θα αναφέρει τα αυτονόητα και να συμπληρώνουν οι μαθητές που συμφωνούν τα ονόματα τους από κάτω;
Με 20.000 (π.χ.) υπογραφές άμεσα ενδιαφερόμενων μαθητών, το πράγμα προφανώς αλλάζει
Μπορείτε να το κάνετε όσοι διδάσκετε σε Λύκειο αυτή και την επόμενη εβδομάδα;

Προσωπικώς δεν πιστεύω ότι θα θορυβηθεί ιδιαιτέρως η υπουργός ακόμα και με ένα εκατομμύριο υπογραφές.
Κατά τα άλλα δεν υπάρχει καμμία αντίρρηση σε αυτό εκτός του ότι κανονικά θα πρέπει να υπογράψουν οι γονείς γιατι οι περισσότεροι μαθητές είναι ανήλικοι και επίσης ίσως να χρειάζεται έγκριση για κάτι τέτοιο από την διεύθυνση δευτεροβάθμιας.

gpapargi

Εγώ είχα πει εξαρχής ότι το μεγάλο όπλο είναι οι ακαδημαικοί. Εκεί έχουμε τη δύναμη. Το πρώτο από τα 2 αποσπάσματα που αναφέρει η fof έχει ενδιαφέρον γιατί μιλάει ακριβώς για αυτό. Μπορούμε να ξέρουμε ποιος καθηγητής το είπε;

petrosp13

Αν φτάσει στα κανάλια ένα ρεπορτάζ ότι 20.000 μαθητές υπέγραψαν ένα χαρτί ότι γουστάρουν και θεωρούν αυτονόητο να κάνουν πληροφορική στο Λύκειο, θεωρείς ότι δεν θα υπάρξει θόρυβος; Τότε θα καταλάβουν όλοι πόσο αποφασισμένοι είμαστε και τι μπορούμε να κάνουμε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Παράθεση από: gpapargi στις 28 Φεβ 2011, 02:02:49 ΜΜ
Εγώ είχα πει εξαρχής ότι το μεγάλο όπλο είναι οι ακαδημαικοί. Εκεί έχουμε τη δύναμη.
Γιώργο έτσι πίστευα και εγώ μέχρι που πήγα στην ημερίδα του Δεκεμβρίου. Παραθέτω από κάτω το τι είχε πει τότε ο πρόεδρος του τμήματος πληροφορικής του ΕΚΠΑ, όπως το είχα γράψει τότε:
Παράθεση από: pgrontas στις 13 Δεκ 2010, 02:25:12 ΜΜ
Αυτό που μου έκανε πάντως αρνητική εντύπωση και κρατάω, ήταν η απάντηση του κου Γεωργιάδη, προέδρου του τμήματος Πληροφορικής του ΕΚΠΑ, ο οποίος είπε ότι ΔΕΝ είναι σίγουροι αν η ύπαρξη της Ανάπτυξης Εφαρμογών βοηθάει τους φοιτητές του τμήματος. Συγκεκριμένα αν θυμάμαι καλά τα λόγια του, είπε ότι ναι μεν οι φοιτητές της θετικής τα έχουν αρχικά ψιλοχαμένα, αλλά μπορεί αυτό να λειτουργήσει ως πλεονέκτημα...
Μου φαίνεται ότι οι πανεπιστημιακοί είναι και αυτοί στον κόσμο τους και δεν τους ενδιαφέρει κάτι πέρα από αυτόν.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

fof

Έχω λάβει απαντήσεις από 5 Πανεπιστημιακούς 

Πανεπιστήμιο Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Κρήτης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο

Επειδή οι άνθρωποι αυτοί έκαναν τον κόπο και μου απάντησαν δεν βρίσκω σωστό να δημοσιεύσω τα ονόματα τους, όλες οι απαντήσεις εκ μέρους τους έχουν μια κεντρική ιδέα

«.....Σχεδιάζουμε να αποστείλουμε έγγραφο προς το υπουργείο,
ψηφισμένο από Γενικές Συνελεύσεις...»


Οι απαντήσεις ενθαρρύνουν και στηρίζουν τον αγώνα μας γι ΄ αυτό άλλωστε τις δημοσιεύω, δυστυχώς όμως δεν αρκούν ....

Σας παραθέτω τμήμα μιας απάντησης που είναι η ΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ

«...μόνο μέσα από τη δράση όλων μας ενωμένων θα μπορέσουμε ίσως να έχομε κάποια ελπίδα....»

jimmaria

Ο γενικός γραμματέας πληροφοριακών συστημάτων (Σπινέλλης Διομήδης) είναι καθηγητής του τμήματος πληροφορικής του ΟΠΑ. Νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμη μια προσέγγισή του... Επίσης ο Θεόδωρος Καρούνος ο οποίος τώρα αν δεν κάνω λάθος είναι σύμβουλος του Παπανδρέου για θέματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

gpapargi

Ναι το θυμάμαι αυτό με το Γεωργιάδη Παναγιώτη, απλά δε θυμόμουν ποιος το είχε γράψει. Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να λειτουργήσει σαν πλεονέκτημα το ότι τα έχουν ψιλοχαμενα. Βασικά δεν καταλαβαίνω καθόλου τι λέει.
Πάντως ο Γεωργιάδης μας έκανε λειτουργικά Ι και ΙΙ και ποτέ προγραμματισμό ή  αλγοριθμικό μάθημα. Δεν ξέρω αν έκανε κάποια άλλη στιγμή. Θα με ενδιέφερε πολύ η άποψη κάποιου που κάνει εισαγωγή στον προγραμματισμό πχ Σταματόπουλος. Αυτή είναι άποψη του Γεωργιάδη ή  είχε μιλήσει και με άλλους που έκαναν προγραμματισμό;

Να πω πάντως ότι θα τους ενδιαφέρει και θα τους παραενδιαφερει αν πέσουν σημαντικά οι βάσεις των σχολών τους λογω περιορισμένων επαγγελματικών δικαιωμάτων.  Μπορεί να τους ενδιαφέρει μόνο ο κόσμος τους, αλλά αν πέσει το επίπεδο των φοιτητών των σχολών τους αυτό θα επηρεάσει και το δικό τους κόσμο.

pgrontas

Παράθεση από: gpapargi στις 28 Φεβ 2011, 07:02:52 ΜΜ
Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να λειτουργήσει σαν πλεονέκτημα το ότι τα έχουν ψιλοχαμενα. Βασικά δεν καταλαβαίνω καθόλου τι λέει.
Αν θυμάμαι καλά, επειδή έχει περάσει και λίγος καιρός, το είπε με στυλ: όσοι δεν έχουν ξαναδεί προγραμματισμό, τα μαθαίνουν απευθείας με τον σωστό τρόπο και δεν πρέπει να ξεμάθουν κάποια πράγματα. Αυτό κατάλαβα ως πλεονέκτημα, αν και δεν θυμάμαι πλέον ακριβώς πώς το είπε. Ελπίζω και εγώ να είναι μειοψηφία και όσοι διδάσκουν προγραμματισμό να έχουν άλλη άποψη.
Επιπλέον ίσως πρέπει να προσεγγίσουμε και καθηγητές άλλους τμημάτων, πχ. μηχανολόγους γιατί και εκεί χρησιμοποιούν προγραμματισμό.

Τέλος και χωρίς να θέλω να ξεκινήσω αντιπαράθεση για τις ενώσεις μου κάνει ειλικρινή εντύπωση η απουσία της ΕΠΥ από όλη αυτή τη συζήτηση, κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό γιατί είναι ως γνωστόν η ένωση με τις περισσότερες διασυνδέσεις στα πανεπιστήμια. Νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει πολύ μία δίκη της αυτόνομη προσπάθεια προσέγγισης των καθηγητών πανεπιστημίου.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

sstergou

Το επιχείρημα αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο διδασκαλίας και όχι με την ύπαρξη ή όχι μαθήματος πληροφορικής.

Vangelis

Μια μέθοδος για να αποφύγουμε τα troll τύπου mirtilo είναι να μην επιτρέπεται στο φόρουμ η είσοδος ανωνύμων στο σύστημα,  Δηλαδή ακόμα και να γράφεις με ψευδώνυμο οι διιαχειριστές να ξέρουν την ταυτότητά σου.  Η μέθοδος αυτή εφαρμόζεται στο forum της ΠΕΚΑΠ.
Αυτά μπας και απαλλαγούμε απο τους "τσάμπα μάγκες" που όλο το λογισμικό που χρησιμοποιούν είναι κλεμμένο και θέλουν copyright  σε ασκήσεις και εκπαιδευτικά λογισμικά.