Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

geokra

Έχει κάνει καμιά επίσημη κρούση στο Υπουργείο για το θέμα κάποιος Πανεπιστημιακός από τα Τμήματα Πληροφορικής;
Αυτοί δεν πρέπει να κληθούν να πάρουνε θέση; Έχουν περισσότερο κύρος από εμάς. Δεν μπορούν να πιέσουν;
Η επιστήμη είναι ενιαία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και πρέπει να υπάρχει και ενιαίο μέτωπο.
Να κληθούν επίσημα να πάρουν θέση και να καταθέσουν προτάσεις.

poursali

δεν ξέρω τι λέτε εσείς.. αλλά αν γινόταν Σάββατο μήπως θα διευκόλυνε τους συναδέλφους που είναι Αθήνα (που θα έχουν ενδεχομένως λιγότερες υποχρεώσεις) όπως και τους συναδέλφους εκτός Αθηνών να μπορέσουν να έρθουν... ίσως θα μπορούσε η ΠΕΚΑΠ να στήσει μια ψηφοφορία στο στέκι (με ενημέρωση στο email-group) και να δώσει 2-3 πιθανές ημερομηνίες και να ψηφίσουν μόνο όσοι θα έρθουν σίγουρα σε κάποια από αυτές;
ίσως σε κάποια από τις προτεινόμενες ημερομηνίες να έρθουν ακόμα και οι τριπλάσιοι - λέω εγώ τώρα... αλλά έτσι νομίζω θα αυξήσουμε τον αριθμό των συμμετοχών... τι λέτε;
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Vangelis

Πρέπει να γίνει και μια  διαβούλευση σχετικά με το αν δεχόμαστε την πρόταση του ΓΓ για να προτείνουμε ώρες για γραμματειακή υποστήριξη.

Να μαζέψουμε προτάσεις και μετά να κάνουεμ Γενική Συνέλευση.

Mirtilo έλα στο επόμενο ΔΣ να μας μαγνητοφωνήσεις έχεις την άδεια όλων.

Keep Growing

Δεν υποψιάζεται, φαντάζομαι, ο ΓΓ πως η θεσμοθέτηση της γραμματειακής υποστήριξης στην πλάτη του εκπαιδευτικού Πληροφορικού, θα τον μετατρέψει αυτομάτως και επίσημα στην Φιλλιπινέζα του Ελληνικού σχολείου, όπου θα εκτονώνονται επάνω της, όλοι οι διοικητικοί και συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του σχολείου, επειδή δεν μπορούν να εκτονώνουν διαφορετικά την καταπίεσή τους από τους "διασώστες" της πατρίδας μας;

ΜΑ είναι είναι δυνατόν ποτέ, να αποδεχτεί ένας ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ πληροφορικός κάτι τέτοιο;
Πως θα τα βγάζει πέρα με τη διδασκαλία και τον παιδαγωγικό του ρόλο.
Μη γελάσει κανένας ειρωνικά, διότι υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ πληροφορικοί που αγαπάνε το λειτούργημά τους και πασχίζουν γιαυτό τις περισσότερες ώρες της ημέρας (που δεν κοιμούνται για να ξεκουραστούν από την γλυκιά κούραση που επιφέρει αυτού του είδους η ενασχόληση).
Και θα δεχτώ εγώ να γίνω Φιλλιπινέζα με την τζίφρα. Δεν είσαι καλά ΓΓ. Καθόλου καλά!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

jfk1976

Δείτε όμως και τη σελίδα http://wrohellas.gr/

Και ριξτε μια ματια στο αρθρο που υπαρχει αυτη τη στιγμή στη στήλη δεξιά:
----Αντιγραφω εδω αλλα έχει άλλη χάρη αν το δείτε!

    Εργαστήρια εκπαιδευτικής ρομποτικής .
    Η Διερευνητική Μάθηση , Ο οργανισμός εκπαιδευτικής ρομποτικής & επιστήμης WRO Hellas και η Πανελλήνια ένωση καθηγητών πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) διοργανώνουν πρόγραμμα εργαστηρίων εκπαιδευτικής ρομποτικής με την εκπαιδευτική πλατφόρμα LEGO® Mindstorms NXT για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
----------------

Εγώ θέλω να ρωτήσω το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ αν έχουν συζητήσει με το υπουργείο για την εισαγωγή της Ρομποτικής στο Δημοτικό. Και αν θα τη διδάσκουν οι καθηγητές Πληροφορικής και τι σχέση θα έχει με το μάθημα της Πληροφορικής.


jsirris

Προφανώς χρειάζεται άμεση αντίδραση και όχι μετά από 3 εβδομάδες.

Αν θέλει η ΠΕΚΑΠ να εκπροσωπήσει τον κλάδο, τότε δεν έχει παρά να λάβει προτάσεις δράσης, να υποστηρίξει όποιες από αυτές θεωρεί κατάλληλες στα πλαίσια ενός οργανωμένου σχεδίου με κατάλληλη κλιμάκωση ενεργειών και συγκεκριμένο στόχο, και να καλέσει τους καθηγητές να τις εφαρμόσουν.
Καλό είναι να ζητήσει τη συνεργασία και την υποστήριξη και των άλλων φορέων (ΕΠΕ, ΕΠΥ, e-ΤΕΕ) αλλά και της ΟΛΜΕ.

Προτάσεις υπάρχουν πολλές. Το ΚΠΓ είναι κοντά και είναι μία καλή ευκαιρία να αντιδράσουμε. Βεβαίως υπάρχουν και πιο δραστικές. Δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ότι είμαστε απαραίτητοι στο σχολείο και μας έχουν ανάγκη. Να το "εκμεταλλευτούμε" αυτό...

Έτσι, θα δούμε αν ο κλάδος μας έχει ενότητα και μπορεί να αντιδράσει, και αν η ΠΕΚΑΠ μπορεί να διαδραματίσει τον ρόλο του εκπροσώπου.
Οποιαδήποτε άλλη αντίδραση εκ μέρους της ΠΕΚΑΠ είναι υπεκφυγή και τότε ο κάθε συνάδελφος θα έχει δικαίωμα να ισχυριστεί ιδιοτέλεια από τα μέλη της.

Εγώ είμαι σίγουρος ότι αν υπάρχει μία οργανωμένη πειστική αντίδραση οι καθηγητές Πληροφορικής θα την υποστηρίξουν απόλυτα.

fof

#921
Παραθέτω απαντήσεις από δύο μεγάλου βεληνεκούς Πανεπιστημιακούς του κλάδου μας.....

Παράθεση......Συμφωνήσαμε λοιπόν να ενεργοποιήσομε τα πανεπιστημιακά τμήματα πληροφορικής σε όλη την ελλάδα, με ψηφίσματα γενικών συνελεύσεων και φοιτητικών συλλόγων και με πίεση και για τη διατήρηση - αλλά κυρίως την ουσιαστική αναβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής στα λύκεια όπως λέτε και σεις μέσω της αλγοριθμικής - αλλά και για τη δημιουργία επιμελητηρίου Πληροφορικής που θα διασφαλίζει τα επαγγελματικά προσόντα και δικαιώματα του κλάδου. Θα προσπαθήσω επίσης με όση επιρροή έχω να μιλήσω στου αρμοδίους του υπουργείου παιδείας.....

Παράθεση.......Συμφωνώ απολύτως με το σκεπτικό της επιστολής σας.

Εις ένδειξη διαμαρτυρίας, δεν θα συμμετάσχω στην Επιτροπή Πανελληνίων Εξετάσεων του 2011.....



andreas_p

"Εις ένδειξη διαμαρτυρίας, δεν θα συμμετάσχω στην Επιτροπή Πανελληνίων Εξετάσεων του 2011....."

1) Αυτό να κάνουμε πράξη ΟΛΟΙ μας, ως διορθωτές - βαθμολογητές.

2) Και επιπλέον να προχωρήσουμε (αυτό έπρεπε να είχε γίνει από ΣΑ 2/10/2010) στην απόλυτη αποστασιοποίηση από κάθε τι "ψηφιακό", το οποίο απαιτεί έστω και ΕΝΑΝ "δακτυλισμό" !!!

Φτάνει πια το μαζοχιστικό αυτομαστίγωμα ....

mirtilo

#923
Παράθεση από: andreas_p στις 27 Φεβ 2011, 11:09:00 ΠΜ
"Εις ένδειξη διαμαρτυρίας, δεν θα συμμετάσχω στην Επιτροπή Πανελληνίων Εξετάσεων του 2011....."

1) Αυτό να κάνουμε πράξη ΟΛΟΙ μας, ως διορθωτές - βαθμολογητές.

2) Και επιπλέον να προχωρήσουμε (αυτό έπρεπε να είχε γίνει από ΣΑ 2/10/2010) στην απόλυτη αποστασιοποίηση από κάθε τι "ψηφιακό", το οποίο απαιτεί έστω και ΕΝΑΝ "δακτυλισμό" !!!

Φτάνει πια το μαζοχιστικό αυτομαστίγωμα ....

ναι καλά. Σιγά μην κάνουνε όλοι πράξη αυτό που λες. Θα βρεθούν πάντα καμιά 500 άτομα να παίξουν τον ρόλο του εφιάλτη, οι εξετάσεις θα γίνουν μια χαρά, και εσύ θα μείνεις να φωνάζεις.

Πρέπει λοιπόν να βρεθεί κάποιος μηχανισμός τιμωρίας των εφιαλτών, που προδίδουν την ένωση.

Ποιός όμως;

Προτείνω η ένωση να βγάλει αξιόλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποιό να απαγορεύεται να χρησιμοποιήσει όποιος δεν είναι μέλος της ένωσης.
Αν κάποιος δεν υπακούσει στην απόφαση της ένωσης για γενική απεργία, διαγράφεται από την ένωση. Και αν μετά κατα την διάρκεια του
μαθήματός του βρεθεί να χρησιμοποιεί υλικό από την ένωση, τότε η ένωση του ζητάει χρηματική αποζημίωση για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας.

Πάντως, δεδομένου ότι μη μέλη της ένωσης δεν συμμετείχαν στην απόφαση για γενική απεργία, ίσως να μην είναι σωστό να "τιμωρηθούν" για
ανυπακοή στις αποφάσεις της ένωσης. Εναλλακτικά λοιπόν, μπορεί το License να απαγορεύει να χρησιμοποιηθεί το λογισμικό της ένωσης από πρώην
μέλη της, τα οποία έχουν διαγραφεί από αυτή για λόγους ανυπακοής σε αποφάσεις Γ.Σ..

Και για να πάμε από την θεωρία στην πράξη.
Το λογισμικό του alkisg είναι ιδιαίτερα αξιόλογο, πάρα πολλοί το χρησιμοποιούν.
Να αλλάξει το License και να επιτρέπεται να το χρησιμοποιούν μόνο μέλη της ένωσης, ή εναλλακτικά να απαγορευτεί η χρήση του από διεγραμμένα μέλη της ένωσης που έχουν διαγραφεί από αυτή για λόγους ανυπακοής σε αποφάσεις Γ.Σ..

Αυτός είναι λοιπόν ένας τρόπος τιμωρίας των απεργοσπαστών. Σίγουρα θα βρεθεί κάποιος καλοθελητής να ενημερώσει την ένωση ότι χρησιμοποιούν
απεργοσπάστες στο μάθημά τους λογισμικό της ένωσης.

Αν σκεφτεί κάποιος και κάποιον άλλο τρόπο τιμωρίας όσων δεν υπακούν στις συλλογικές αποφάσεις, καλό θα είναι.

Βεβαίως όλα αυτά προυποθέτουν μια απόφαση Γ.Σ. που να λέει ότι σε περίπτωση ανυπακοής σε αποφάσεις Γ.Σ. πρέπει να υπάρχει τιμωρία.
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

pgrontas

Παράθεση από: andreas_p στις 27 Φεβ 2011, 11:09:00 ΠΜ
"Εις ένδειξη διαμαρτυρίας, δεν θα συμμετάσχω στην Επιτροπή Πανελληνίων Εξετάσεων του 2011....."

1) Αυτό να κάνουμε πράξη ΟΛΟΙ μας, ως διορθωτές - βαθμολογητές.

2) Και επιπλέον να προχωρήσουμε (αυτό έπρεπε να είχε γίνει από ΣΑ 2/10/2010) στην απόλυτη αποστασιοποίηση από κάθε τι "ψηφιακό", το οποίο απαιτεί έστω και ΕΝΑΝ "δακτυλισμό" !!!
Συμφωνώ.
Τώρα πλέον που υπάρχει επιβεβαίωση για την σημαντική υποβάθμιση της πληροφορικής στο Λύκειο, φεύγει από τη μέση το επιχείρημα ό,τι πρόκειται περί διαρροών και δεν συζητάμε για διαρροές, οπότε νομίζω ότι πρέπει να ξαναγίνουν ερωτήσεις από βουλευτές που να ζητάνε την επιστημονική τεκμηρίωση για την υποβάθμιση αυτή.
Συμφωνώ επίσης με όσους λένε ότι η συνέλευση για καθορισμό δράσεων πρέπει να γίνει νωρίτερα.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Eri

Παράθεση από: fof στις 27 Φεβ 2011, 10:15:29 ΠΜ
Παραθέτω απαντήσεις από δύο μεγάλου βεληνεκούς Πανεπιστημιακούς του κλάδου μας.....


(όποιος θέλει νά μάθει τα ονόματά τους ας μου στείλει pm)



Μπράβο Φωτεινή!!!!!! Εκμαίευσες αλλη μια απάντηση!!! Συμφωνώ με τους προλαλλήσαντες ... απεργιακές κινητοποιήσεις που θίγουν - καθυστερούν τις Πανελλήνιες είναι οι μόνες που μπορούν να γίνουν αισθητές!!

alkisg

Παράθεση από: mirtilo στις 27 Φεβ 2011, 12:52:25 ΜΜ
Το λογισμικό του alkisg είναι ιδιαίτερα αξιόλογο, πάρα πολλοί το χρησιμοποιούν.
Να αλλάξει το License και να επιτρέπεται να το χρησιμοποιούν μόνο μέλη της ένωσης, ή εναλλακτικά να απαγορευτεί η χρήση του από διεγραμμένα μέλη της ένωσης που έχουν διαγραφεί από αυτή για λόγους ανυπακοής σε αποφάσεις Γ.Σ..

...καλά ρε mirtilo, γράφεσαι στο Στέκι που είναι το πιο δημοκρατικό φόρουμ που ξέρω, κατηγορείς τους διαχειριστές για λογοκρισία κλπ, και στη συνέχεια σαν λύση προτείνεις να εκβιάζουμε τα μέλη των ενώσεών μας; Δεν σου φαίνεται φασιστική αυτή η πρόταση; Εμένα γενικότερα με έχει μπερδέψει η συμπεριφορά σου και δε νομίζω ότι κανένα μήνυμά σου μέχρι τώρα βοήθησε κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ σε κάτι...

Τέλος πάντων δεν έχω καμία όρεξη να συζητήσω τέτοιες προτάσεις, πόσταρα μόνο και μόνο για να φανεί ξεκάθαρα ότι είμαι διαμετρικά αντίθετος με την αλλαγή του license των λογισμικών μου για τέτοιους σκοπούς.

mirtilo

#927
Παράθεση από: alkisg στις 27 Φεβ 2011, 08:46:04 ΜΜ
...καλά ρε mirtilo, γράφεσαι στο Στέκι που είναι το πιο δημοκρατικό φόρουμ που ξέρω, κατηγορείς τους διαχειριστές για λογοκρισία κλπ, και στη συνέχεια σαν λύση προτείνεις να εκβιάζουμε τα μέλη των ενώσεών μας; Δεν σου φαίνεται φασιστική αυτή η πρόταση; Εμένα γενικότερα με έχει μπερδέψει η συμπεριφορά σου και δε νομίζω ότι κανένα μήνυμά σου μέχρι τώρα βοήθησε κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ σε κάτι...

Θεωρείς φασιστική μια απόφαση Γ.Σ. που λέει ότι μέλη που έχουν προδώσει αποφάσεις Γ.Σ. της ένωσης, δεν δικαιούνται να χρησιμοποιούν λογισμικό της ένωσης. Ενώ το να είσαι μέλος μιας ένωσης, να παίρνει μια απόφαση η Γ.Σ. και εσύ να κάνεις του κεφαλιού σου, αυτό δεν είναι φασιστικό;

Λέτε-λέτε για απεργίες και δράσεις και διαμαρτυρίες. Τρίχες.
Χωνεύτε το. Αν δεν βρεθεί κάποιος τρόπος τιμωρίας-πίεσης των μελών που δεν υπακούν στις συλλογικές αποφάσεις, τίποτε δεν μπορεί να προχωρήσει σωστά.

Παράθεση από: alkisg στις 27 Φεβ 2011, 08:46:04 ΜΜ
Τέλος πάντων δεν έχω καμία όρεξη να συζητήσω τέτοιες προτάσεις, πόσταρα μόνο και μόνο για να φανεί ξεκάθαρα ότι είμαι διαμετρικά αντίθετος με την αλλαγή του license των λογισμικών μου για τέτοιους σκοπούς.

Σεβαστό. Δικό σου είναι το software ότι θες το κάνεις.
Δικαίωμά σου να θες να το προσφέρεις ακόμα και σε αυτούς που με την απεργοσπαστική στάση τους θα οδηγήσουν στην κατάργηση του μαθήματος ΑΕΠΠ (και κατα συνέπεια και στην απαξίωση του λογισμικού που έφτιαξες). Τους δίνεις το χέρι σου και τους ταίζεις, αυτοί τρώνε το φαγητό, σου δαγκώνουν το χέρι, και εσύ συνεχίζεις να τους ταίζεις. Εγώ πάντως στην θέση σου δεν θα το έκανα.  Θα τράβαγα το χέρι μου και θα σταμάταγα να ταίζω όσους με δαγκώνουν.
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

gpapargi

Παράθεση από: mirtilo στις 27 Φεβ 2011, 09:01:59 ΜΜ
Δικαίωμά σου να θες να το προσφέρεις ακόμα και σε αυτούς που με την απεργοσπαστική στάση τους θα οδηγήσουν στην κατάργηση του μαθήματος ΑΕΠΠ (και κατα συνέπεια και στην απαξίωση του λογισμικού που έφτιαξες). Τους δίνεις το χέρι σου και τους ταίζεις, αυτοί τρώνε το φαγητό, σου δαγκώνουν το χέρι, και εσύ συνεχίζεις να τους ταίζεις. Εγώ πάντως στην θέση σου δεν θα το έκανα.  Θα τράβαγα το χέρι μου και θα σταμάταγα να ταίζω όσους με δαγκώνουν.

Ξεκίνα από κάτι πιο απλό: Βάλε για αρχή το όνομα σου κάτω από αυτά που γράφεις για να δείχνεις ότι έχεις το θάρρος της γνώμης σου και ότι δε μιλάς ανώνυμα εκ του ασφαλούς. Και μετά μιλάμε και για πιο δύσκολα πράγματα.

Katsadouros_Dhm

mirtilo, με όλη την καλή διάθεση σκέψου λίγο κάποια πράγματα:
1. Το βασικό μαςπρόβλημα είναι τα μαθήματα στο νέο λύκειο, νομίζω δεν το έχεις καταλάβει.
2. Έχεις δηλώσει ότι δεν είσαι μέλος της ΠΕΚΑΠ. Με ποιό δικαίωμα επεμβάινεις κάνοντας παρατηρήσεις για την ένωση;
3. Γνωστοποίησε την ταυτότητά σου και μετά μίλα για δημοκρατικές διαδικασίες.
Όλα τα παραπάνω τα γράφω - ξαναλέω- με καλή διάθεση και έχω γράψει ελάχιστα σε αυτό το forum.