ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007

Ξεκίνησε από fragile, 03 Απρ 2007, 07:21:59 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kLee

Παράθεση από: ptsiotakis στις 03 Μαΐου 2007, 03:33:27 ΜΜ
Μήπως αυτοί που έχουν γράψει πολλές γραμμές κώδικα είναι χειρότεροι καθηγητές από αυτούς με τις καθόλου;

Καταλαβαίνω νομίζω τι θες να πεις και όντως το να είναι κάποιος ικανός προγ/τής δε συνεπάγεται κατ' ανάγκη ότι είναι και ικανός για τη διδασκαλία του μαθήματος.

Αλλά σίγουρα ένας ικανός καθηγητής θα είναι ακόμα καλύτερα αν έχει εμπειρία ως προγ/στής. Μπορεί το μάθημα να μην έχει ως στόχο να βγάζει τα παιδιά προγ/τές, και να στοχεύει στην καλλιέργεια της κριτικής τους ικανότητας και την ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων με ένα συγκεκριμένο φορμαλισμό (όπως είναι οι αλγοριθμικές δομές + δομές δεδομένων), όμως ένας προγ/τής αυτό ακριβώς δεν καλείται να κάνει σε καθημερινή βάση? Να βρίσκεται συνέχεια αντιμέτωπος με προβλήματα και ανυπέρβλητα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει, να δίνει λύσεις άμεσα και πολλές φορές υπό πίεση, να βρίσκεται συνεχώς σε διαρκή εξέλιξη και να προσαρμόζεται συνεχώς σε νέες καταστάσεις (νέες τεχνολογίες κτλ) και γενικά είναι από τα πιο απαιτητικά επαγγέλματα που ξέρω από άποψη νοητικών αλλά και σωματικών resources.

Οπότε όλα αυτά τα skills δεν είναι μεγάλο προτέρημα για το μάθημα σε έναν εκπαιδευτικό που στόχο έχει την ολοκληρωμένη και ολιστική ανάπτυξη των δυνατοτήτων και ικανοτήτων του?
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός