Βγήκαν οι μεταθέσεις αλλά ........

Ξεκίνησε από evry, 07 Απρ 2009, 10:54:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry


  Τις τελευταίες μέρες όλοι περίμεναν τις μεταθέσεις και να που βγήκαν. Παρατηρήστε όμως την περίεργη σύμπτωση

Πρώτα βγαίνει η παρακάτω καταγγελία από τον αιρετό (άσχετα αν αντιπαθώ γενικά όλους τους αιρετούς)
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank7_4_9_541.php

και καπάκι εμφανίζονται τα ονόματα των μεταθέσεων. Ε ρε τι γίνεται. Εγώ πάντως ξέρω ότι για να πάρεις μετάθεση σε μια περιοχή πρέπει να υπάρχει οργανικό κενό. Στην δική μου περιοχή είμαστε καμιά 80αριά στην διάθεση και παρ'όλα αυτά πήραν μετάθεση 41 άτομα!!!!

αυτό που μου αρέσει σε αυτά που λέει ο αιρετός είναι το κατόπιν ενεργειών μου, κ.τ.λ.
Αθάνατη Ελλάδα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

stratosg

Και ρωτάω εγώ τώρα :

α. Που είναι τα μόρια των μετατιθέμενων;
β. Από ποιές περιοχές φεύγουν;
γ. Αν κάποιος θέλει να κάνει ένσταση πως θα τη στοιχειοθετήσει;
δ. Αν καταφέρει να τη στοιχειοθετήσει, ποιά χρονική περίοδο θα πρέπει να την υποβάλει;

Τα συμπεράσματα δικά σας.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

P.Tsiotakis

τα μόρια των μετατεθέντων βγήκαν (με καθυστέρηση).
τα υπόλοιπα ερωτήματα και ΠΟΛΛΑ άλλα εύστοχα

στο  http://www.pde.gr που το forum αφορά σε όλους τους κλάδους και περιπτώσεις έχει πολλά μαργαριτάρια.

evry

 5 καθηγητές πληροφορικής στον Άη Στράτη ε? μα καλά τι θα κάνουν εταιρία πληροφορικής θα ανοίξουν? Μάλλον για καμιά κεντρική υπηρεσία του υπουργείου παιδείας τους βλέπω ;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Wizard

Παράθεση από: evry στις 08 Απρ 2009, 09:22:19 ΜΜ
5 καθηγητές πληροφορικής στον Άη Στράτη ε? μα καλά τι θα κάνουν εταιρία πληροφορικής θα ανοίξουν? Μάλλον για καμιά κεντρική υπηρεσία του υπουργείου παιδείας τους βλέπω ;)
Αν το ψάξεις, οι 2 είναι και για φέτος στην κεντρική υπηρεσία...

evry

   Για την ακρίβεια οι 3 ήταν πέρυσι στην Κεντρική Υπηρεσία και θα σκέφτηκαν "Αφού έχω το βύσμα δεν παίρνω και μια μετάθεση στον Άη Στράτη να παίρνω και τα μόρια?"

Αλήθεια η ΟΛΜΕ και οι συνδικαλιστές που είναι? προφανώς απασχολημένοι με τους αγώνες τους.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

iliasthes

Καλημέρα, κάτι τέτοιες στιγμές με πιάνει μεγάλη απογοήτευση. Πιστεύω πωςτο ρουσφέτι είναι μία από τις μεγαλύτερες παθογένειες και η ρίζα τωνπερισσότερων δεινών στην πατρίδα μας.

Όταν υπέβαλλα τα χαρτιά του διορισμού, ήξερα πως με την επιλογή μου (Α Καβάλας) θα συγκέντρωνα λίγα μόρια και πολύ δύσκολα θα έπαιρνα μετάθεση πιο κοντά στους φίλους μου και την οικογένεια μου (Θεσσαλονίκη). Μπορεί να μην ξενιτεύτηκα, ωστόσο 5 χρόνια μένω μακριά από την κοπέλα μου, τους φίλους κλπ. Θα θεωρούσα δίκαιο να μετατίθενται στην θέση μου συνάδελφοι που υπηρέτησαν στον Έβρο, σε μειονοτικά χωριά, ή σε κάποιο νησί.Χαλάλι τους.

Αλλά φτάνω στα όρια μου να μετατίθενται συνάδελφοι που δεν φύγανε ούτε μια μέρα από την Θεσσαλονίκη,αλλά απολαμβάνανε τόσα χρόνια, τα μόρια του Έβρου ή κάποιου απομακρυσμένου νησιού.

Όσο για τους πλεονάζοντες, το πιο πιθανό είναι να αξιοποιηθούν στα δημοτικά. Ήδη έχει κυκλοφορήσει η φήμη πως το υπουργείο θα δώσει οργανικά κενά για τις ειδικότητες της Γαλλικής και της Γερμανικής φιλολογίας στα δημοτικά και θα μπορέσουν να μεταταγούν συνάδελφοι με λιγότερα από 15χρόνια υπηρεσία. ίσως στο μέλλον να γίνει κάτι ανάλογο.

evry

  Ίσως, αλλά προς το παρόν κάποιοι συνάδελφοι που θέλουν και αυτοί να πάνε στο σπίτι τους, που είναι δίπλα από το δικό σου, πίνουν καφέ στην πλατεία Αριστοτέλους και τα μόρια γράφουν :D

Το παρακάτω είναι καταγγελία της ΕΛΜΕ Ξάνθης
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank9_4_9_0002.php

και άλλη μια
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8_4_9_956.php

τουλάχιστον πλέον αυτά που κάνουν δεν περνούν και τόσο απαρατήρητα, καλά κάνουν και τους ξεφωνίζουν
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

stratosg

Δεν σας καταλαβαίνω συνάδελφοι. Γιατί να μην παίρνει τα μόρια του αυτός που πίνει καφέ στην Αριστοτέλους. Έχετε πιεί ποτέ καφέ εκεί, ειδικά τώρα που ο καιρός ανοίγει και ο Θερμαϊκός μυρίζει άσχημα.

Δεν σας καταλαβαίνω κύριοι γιατί να μην παίρνει τα μόρια του αυτός που πίνει καφέ στο Κωλονάκι, ειδικά τώρα που τα σπάν οι κουκουλοφόροι.

Δεν σας καταλαβαίνω... Δείτε το σαν επίδομα ανθυγιεινής εργασίας.

Δεν έκανα αίτηση για μετάθεση, αλλά μου την έχει δώσει η όλη ιστορία.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

pinxas

Παράθεση από: evry στις 07 Απρ 2009, 10:54:06 ΜΜ

Εγώ πάντως ξέρω ότι για να πάρεις μετάθεση σε μια περιοχή πρέπει να υπάρχει οργανικό κενό. Στην δική μου περιοχή είμαστε καμιά 80αριά στην διάθεση και παρ'όλα αυτά πήραν μετάθεση 41 άτομα!!!!

άντε μετά να πάρεις οργανική....μόνη ελπίδα να αυξηθούν οι ώρες της πληροφορικής..αλλά πότε?

pinxas

αλήθεια εσύ evry έχεις καμια ελπίδα για οργανική;

evry


  Θα το έθετα ως εξής. Στους 100 είμαι γύρω στην 15η-20η θέση και από ότι έμαθα έβγαλαν 2 οργανικές για τους υπεράριθμους. Άρα δε νομίζω ότι έχω κάποια τύχη, οπότε πάω πάλι για κάποιο λειτουργικό κενό. Το μόνο που δεν ξέρω είναι αν θα δηλώσω του χρόνου Λύκειο ή Γυμνάσιο, διότι φέτος που ήμουν σε Γυμνάσιο έχω αναθεωρήσει πολλά πράγματα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Όταν διορίστηκα, τοποθετήθηκα σε ένα σχολείο κάπου σε ένα μικρό νησί όπου υπήρχε ένα Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις. Την περίοδο που πήγα λειτουργούσε ως ΤΕΕ και το Γυμνάσιο δεν λειτουργούσε καθώς δεν υπήρχαν παιδιά. Παρ' όλα αυτά στο Γυμνάσιο  φαινόταν τοποθετημένοι............ 30 συνάδερφοι διαφόρων ειδικοτήτων :D.
Και εσείς αναφέρετε για το Αη Στρατή!!!!


pinxas

Παράθεση από: evry στις 18 Μαΐου 2009, 10:18:17 ΜΜ

  Θα το έθετα ως εξής. Στους 100 είμαι γύρω στην 15η-20η θέση και από ότι έμαθα έβγαλαν 2 οργανικές για τους υπεράριθμους. Άρα δε νομίζω ότι έχω κάποια τύχη, οπότε πάω πάλι για κάποιο λειτουργικό κενό. Το μόνο που δεν ξέρω είναι αν θα δηλώσω του χρόνου Λύκειο ή Γυμνάσιο, διότι φέτος που ήμουν σε Γυμνάσιο έχω αναθεωρήσει πολλά πράγματα.

Αναθεώρησες ώς προς τί; Δεν έχω πάει σε γυμνάσιο ποτέ και θα με ενδιέφερε η άποψή σου.

evry

Αν τα βάλεις κάτω θα δεις ότι η διαφορά λυκείου - γυμνασίου είναι χαώδης για έναν καθηγητή πληροφορικής. Ας τα πάρουμε ένα - ένα
Στο Λύκειο
   διδάσκεις ΑΕΠΠ (όσο στο επιτρέπουν τα φροντιστήρια φυσικά γιατί είναι δύσκολο να παρακολουθούν εσένα οι μαθητές). Φυσικά η διδασκαλία αυτού του μαθήματος είναι το μόνο θετικό στο Λύκειο
   διδάσκεις ΤεχΕπ, μάθημα ντροπή για το εκπαιδευτικό σύστημα και για αυτούς που το έβαλαν στην εκπαίδευση. Δεν είναι δυνατόν μάθημα το οποίο διδάσκεται από επιστήμονες να λέει στο προεδρικό διάταγμα ότι απαγορεύεται να βάλεις ασκήσεις παρά μόνο θεωρία!!!! Μάλλον δεν απευθύνεται σε επιστήμονες αλλά σε κομπογιαννίτες
   διδάσκεις τα μαθήματα επιλογής, όπου έχεις 25 παιδιά στο εργαστήριο, οπότε άντε γεια. Δε μιλάμε για την αντιμετώπιση που έχει το μάθημα στην Β και Γ λυκείου που γίνεται ώρα του παιδιού
  επίσης στο λύκειο υπάρχουν πολύ περισσότερες εργασίες για τον πληροφορικό από ότι στο γυμνάσιο, δηλαδή περισσότερη γραμματειακή υποστήριξη (ιδέα μου είναι το τελευταίο, μπορεί να κάνω και λάθος)

Πάμε τώρα στο Γυμνάσιο
    ένα μόνο θα πω έκανα μάθημα μέχρι και τον Μάιο. Έκανα δομή επαναλήψης, στις εξετάσεις τους έχω βάλει και fibonacci (ελπίζω να μην διαβάζει το φόρουμ κανένας μαθητής μου :-) ).
     Πολύ καλό κλίμα στην τάξη, έχεις την αίσθηση ότι πραγματικά το μάθημά σου αποδίδει, ότι σε προσέχουν και βλέπεις τα αποτελέσματα της δουλειάς σου άμεσα.
    Έχεις 12-14 μαθητές στο εργαστήριο. Άρα μπορείς να επικεντρωθείς σε μαθητές που έχουν προβλήματα, μαθησιακές δυσκολίες ή κάποια καθυστέρηση και να ασχολείσαι με αυτούς περισσότερο, οπότε μπορείς πραγματικά να τους βοηθήσεις. Αυτό στο λύκειο δε μπορεί να γίνει. Αναγκάζεσαι εκ των πραγμάτων να "βάλεις τον αδύνατο μαθητή στη γωνία" και να κάνεις το μάθημα σου τυπικά.

  όπως και να έχει η διαφορά για τον πληροφορικό είναι τεράστια κατά τη γνώμη μου. Φυσικά μπορεί απλά να έπεσα σε καλό γυμνάσιο και κακό λύκειο , αλλά δεν το πιστεύω
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr