Θέμα Α

Ξεκίνησε από gpapargi, 27 Μαΐου 2015, 10:20:06 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

epsilonXi

κι εμένα ένας μού λέει ότι έβαλε

Α mod 5 = 0 και A div 5 mod 2 = 1


Νίκη

Ένας μαθητής μου έγραψε στο Α5. 4
Α DIV 100=0
Το δοκίμασε με διψήφιο και τριψήφιο όχι όμως με μονοψήφιο. Χάνει 1 μονάδα;

evry

λογικά τη χάνει
Παράθεση από: Νίκη στις 27 Μαΐου 2015, 11:10:09 ΜΜ
Ένας μαθητής μου έγραψε στο Α5. 4
Α DIV 100=0
Το δοκίμασε με διψήφιο και τριψήφιο όχι όμως με μονοψήφιο. Χάνει 1 μονάδα;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

#18
Για να γελασουμε, παραθέτω διάλογο με μαθητή μου, που μου περιγράφει τι έκανε γνωστός του στο θέμα με το  λ: "Ναι και το χειροτερο το εκανε ενας πολυ τρελος ! Τα αθροισε κατα μελη και διαιρεσε και με 3 xD"

Αν είναι δυνατόν... Χαχαχα

Καρκαμάνης Γεώργιος

Στο θέμα Α5, στο β2 έπρεπε να προσδιορίζουν πως τα διαστήματα τιμών του Χ να γραφούν με συμβολισμούς της ΓΛΩΣΣΑΣ  ώστε ο κάθε  μαθητής να μην μπορεί να τα γράφει με μαθηματικούς συμβολισμούς

gf

Η πιο απροσδόκητη λύση στο Α5.α.4 πρέπει να είναι η:

-B^2+109*B-900 > 0 :)

evry

Γιώργο δεν συμφωνώ.
Όταν ζητάς διάστημα δεν περιμένεις συνθήκη αλλά διάστημα με μαθηματικό συμβολισμό, και αφού όλα τα παιδιά που δίνουν το μάθημα έχουν διδαχθεί αυτόν τον συμβολισμό στο σχολείο, θεωρώ ότι αυτή είναι η απολύτως σωστή απάντηση.
Φοβάμαι ότι όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούμε να φτιάξουμε κάποιους κώδικες στο μάθημα οι οποίοι δεν ισχύουν στον υπόλοιπο κόσμο και αυτό δεν είναι καλό.

Στο κάτω κάτω ας μην ζητούσαν διάστημα. Ας έλεγαν "για ποιες τιμές του Χ".

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 28 Μαΐου 2015, 12:46:21 ΠΜ
Στο θέμα Α5, στο β2 έπρεπε να προσδιορίζουν πως τα διαστήματα τιμών του Χ να γραφούν με συμβολισμούς της ΓΛΩΣΣΑΣ  ώστε ο κάθε  μαθητής να μην μπορεί να τα γράφει με μαθηματικούς συμβολισμούς
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

καλό αλλά θέλει θράσος..
Παράθεση από: gf στις 28 Μαΐου 2015, 01:53:14 ΠΜ
Η πιο απροσδόκητη λύση στο Α5.α.4 πρέπει να είναι η:

-B^2+109*B-900 > 0 :)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Παράθεση από: epsilonXi στις 27 Μαΐου 2015, 10:07:22 ΜΜ
κι εμένα ένας μού λέει ότι έβαλε

Α mod 5 = 0 και A div 5 mod 2 = 1

Μου έτυχε και μένα αυτό ως
Α mod 5 = 0 και A div 5 mod 2 <> 0
Ωραίος.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

pgrontas

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2015, 09:31:18 ΠΜ
Γιώργο δεν συμφωνώ.
Όταν ζητάς διάστημα δεν περιμένεις συνθήκη αλλά διάστημα με μαθηματικό συμβολισμό, και αφού όλα τα παιδιά που δίνουν το μάθημα έχουν διδαχθεί αυτόν τον συμβολισμό στο σχολείο, θεωρώ ότι αυτή είναι η απολύτως σωστή απάντηση.
Φοβάμαι ότι όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούμε να φτιάξουμε κάποιους κώδικες στο μάθημα οι οποίοι δεν ισχύουν στον υπόλοιπο κόσμο και αυτό δεν είναι καλό.

Στο κάτω κάτω ας μην ζητούσαν διάστημα. Ας έλεγαν "για ποιες τιμές του Χ".


Συμφωνώ. Πολλοί έγραψαν διαστήματα με -00 και +00, το οποίο φυσικά στο μάθημα μας δεν στέκει.
Η συγκεκριμένη διατύπωση περί διαστήματος ήταν εντελώς άστοχη.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

michaeljohn

Παράθεση από: vistrian στις 27 Μαΐου 2015, 03:38:34 ΜΜ
Α5.α.4

μαθητής έγραψε αυτό

β div 100 = 0 και β div 10 ≠ 0
Μου έτυχε και μένα στην προφορική εξέταση... Ομολογώ ότι σάστισα για δύο λεπτά...

michaeljohn

λάθος.. παράθεση
ή απάντηση ήταν
Β mod 100 = B και Β div 10 <> 0

apanagio

#27
Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2015, 10:19:58 ΠΜ
Συμφωνώ. Πολλοί έγραψαν διαστήματα με -00 και +00, το οποίο φυσικά στο μάθημα μας δεν στέκει.
Η συγκεκριμένη διατύπωση περί διαστήματος ήταν εντελώς άστοχη.
Από πού κι ως πού δεν στέκει;
Πέρα από το γεγονός ότι μιλάει για αλγόριθμο οπότε με καμία ερμηνεία της εκφώνησης δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν στέκει, είναι έτσι κι αλλιώς μια πολύ καλοδιατυπωμένη απάντηση.

Η διατύπωση  περί διαστήματος μου φαίνεται σαφής, και στους φυσικός αδυνάτους δεν είδα κανένα παιδί να μπερδεύεται με τον όρο διάστημα. Δύο στους επτά χρησιμοποίησαν και μαθηματικό συμβολισμό στην απάντησή τους

pgrontas

Παράθεση από: apanagio στις 28 Μαΐου 2015, 05:57:36 ΜΜ
Από πού κι ως πού δεν στέκει;
Πέρα από το γεγονός ότι μιλάει για αλγόριθμο οπότε με καμία ερμηνεία της εκφώνησης δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν στέκει, είναι έτσι κι αλλιώς μια πολύ καλοδιατυπωμένη απάντηση.
Η διατύπωση  περί διαστήματος μου φαίνεται σαφής, και στους φυσικός αδυνάτους δεν είδα κανένα παιδί να μπερδεύεται με τον όρο διάστημα. Δύο στους επτά χρησιμοποίησαν και μαθηματικό συμβολισμό στην απάντησή τους

Απειρο και υπολογιστής δεν τα πάνε πολύ καλά, από όσο ξέρω. Φυσικά και δεν μιλάμε για μονάδες - οπότε μην τρελαίνεσαι, αλλά για το πόσο ο συμβολισμός είναι δόκιμος.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

apanagio

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2015, 06:10:41 ΜΜ
Απειρο και υπολογιστής δεν τα πάνε πολύ καλά, από όσο ξέρω.

Όταν εξετάζουμε την αλγοριθμική σκέψη του μαθητή, δεν θα έπρεπε να μας χαλάει η χρήση του απείρου. Ο αλγόριθμος άλλωστε είναι ανεξάρτητος από την πλατφόρμα που θα τον υλοποιήσει και τους επιπλέον περιορισμούς που αυτή θα βάλει.

Αλλιώς αν το πάμε το επιχείρημα στα άκρα θα έπρεπε οι μαθητές για κάθε πρόβλημα που λύνουν να λαμβάνουν υπόψη τους αν οι αριθμοί που χρησιμοποιούν είναι εντός των ορίων απεικόνισης του μηχανήματος στο οποίο υποτίθεται ότι προγραμματίζουν ή αν επαρκεί η μνήμη για την υλοποίηση της λύσης κτλ.

Πάντως υπάρχουν γλώσσες προγραμματισμού που διαχειρίζονται το άπειρο σαν μαθηματικό συμβολισμό και κάνουν και όσες "πράξεις" μπορούν με αυτό (C, Java, Octave κ.α.)

Όντως δεν έχει σημασία αλλά δεν βλέπω σε ποιο μέρος η εκφώνηση μιλάει για ΓΛΩΣΣΑ.