Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

poursali

το βλέπω το σενάριο ήδη μπροστά μου και ας φανώ κακοκπροαίρετος:

κυρία υπουργός καλεσμένη σε εκπομπή..

Δημοσιογράφος: μα καλά υπάρχει περίπτωση να τελειώσει κάποιος μαθητής το Λυκείο χωρίς να κάνει ούτε μια ώρα Πληροφορική;
Υπουργός: το σχέδιο είναι υπό διαμόρφωση για τη Β' και Γ' τάξη και θα δούμε όλες τις λεπτομέρειες που θα το βελτιώσουν. Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Το σύνθημά μας είναι 'πρώτα ο μαθητής'
Δημοσιογράφος: α, εντάξει.
Υπουργός: άλλα ζητήματα πρέπει να ενδιαφέρουν τον μαθητή και τον γονιό του.

ουάου... παρακαλώ να προσληφθώ ως υπεύθυνος τύπου

απλά αυτή η αναφορά όντως μένει στον τηλεθεατή και ήδη τον τελευταίο καιρό με έχουν ρωτήσει άνθρωποι αν αληθεύουν αυτά που ακούγονται και μένουν με το στόμα ανοιχτό όταν τους εξηγώ. μια φράση σαν αυτή που χρησιμοποιήθηκε μένει στον τηλεθεατή και ζητάει δικαίωση μέσα του. καταλαβαίνει το λογικό του επιχειρήματος και το θεωρώ εξωφρενικό χωρίς να χρειάζεται περαιτέρω εξηγήσεις. οπότε είναι μια μεγάλη νίκη που μπήκε στην ατζέντα.
μακάρι η κυρία υπουργός να κάνει πίσω από την απαράδεκτη στάση της, γιατί δεν μπορώ να δεχτώ ότι δεν καταλαβαίνει τη διαφορά χρήσης υπολογιστών και πληροφορικής.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

kammenos

Παράθεση από: sman στις 31 Μαρ 2011, 11:30:47 ΠΜ
+1
Βλέπω κάποιους παλιούς να προτείνουν ανακωχή ΤΩΡΑ, κάτι που δεν έκαναν όταν οι της ΕΠΕ ξεκίνησαν τον πόλεμο... (kammenos,  dkonetas κ.α. ανώνυμοι και επώνυμοι)...

Νομίζω ότι δεν πρέπει να μείνει ατιμώρητη η στάση τους! >:D
Διαβάζω (βιαστικά είναι η αλήθεια) τα νέα στο forum σήμερα και πέφτω πάνω στο nickname μου. Και παθαίνω πλάκα! Πότε ξεκίνησα πόλεμο και δεν το ξέρω; Και, αλήθεια, ποιός και πώς θα με τιμωρήσει; Πολύ βία βρε sman. Γιατί; Σού 'χω κάνει κάτι;  :(


Katsadouros_Dhm


methenitis

Και εγώ αυτό ελπίζω!!
Δεν το εχουν αναπαράγει πουθενά οπότε μάλλον!!

Gnirut

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 01 Απρ 2011, 02:54:32 ΜΜ
Πρωταπριλιά, μάλλον είναι... ;D

Εδώ οι άλλοι οι ανεκδιήγητοι στο esos έγραψαν και δύο ψέμματα, όχι ένα, για να σιγουρευτούν.

Ένα ότι έκαναν αγωγή στον Πανάρετο οι πρυτάνεις και ένα ότι παραιτήθηκαν οι περιφερειακοί διευθυντές... Χαμός στο υπουργείο εν τω μεταξύ από την "πλακα"...

Αν έδινες έναν τίτλο έργου στην πραγαμτικότητα που ζούμε θα μπορούσες να βάλεις:
"Όταν η ...κια έγινε εργόχειρο"...

za√‘ag

Η ΕΤ-3 ΑΠΟΨΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΙΣ 11 (ΕΚΠΟΜΠΗ: ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ) ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ "ΝΕΟ" ΛΥΚΕΙΟ. ΑΣ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜAIL ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. (lavi@ert3.gr) ... ΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ...
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

alexxtasi

Παράθεση από: spin στις 30 Μαρ 2011, 11:16:04 ΜΜ
1) Ας μας εξηγήσει το υπουργείο, με ποια "λογική" χωράνε 2 ώρες για τα Θρησκευτικά στην Α' τάξη και δε χωράει η Πληροφορική.

2) Ας επιδιώξουμε όλα τα μαθήματα Πληροφορικής του Λυκείου να χαρακτηριστούν εργαστηριακά. Μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα 16, ώστε ακόμα και σε εργαστήριο με μόνο 8 υπολογιστές να αναλογούν 2 παιδιά ανά υπολογιστή.

3) Ας διεκδικήσουμε λόγο και ρόλο στον καθορισμό της ύλης όλων των μαθημάτων. Στο υποχρεωτικό μάθημα της κατεύθυνσης της Γ' τάξης, κύριο (αν όχι αποκλειστικό) αντικείμενο να είναι μια βελτιωμένη (και απαλλαγμένη από τα γνωστά σε όλους προβλήματα) έκδοση της ΑΕΠΠ. Η αλγοριθμική είναι αποσταγμένη λογική και μαθαίνει στα παιδιά να χρησιμοποιούν το μυαλό τους. Είναι κρίμα (και άδικο για τα παιδιά) να απεμπολήσουμε τη συσσωρευμένη εμπειρία και το εκπαιδευτικό υλικό μιας ολόκληρης 12ετίας. Σε όλα τα μαθήματα να αναδειχθεί όσο γίνεται περισσότερο το ελεύθερο/ανοιχτού κώδικα λογισμικό.

4) Απαίτηση για μοναδική ανάθεση στις "Εφαρμογές Υπολογιστών/Πληροφορικής" και (ενδεχομένως) δεύτερη ανάθεση στην "Τεχνολογία και Ανάπτυξη".

5) Αποσαφήνιση για το τι θα συμβαίνει στο εργαστήριό μας κατά τις ώρες των μαθητικών εργασιών. Υποψιάζομαι ότι το υπουργείο θα προτείνει να έχουμε υποβοηθητικό ρόλο. Κάτι τέτοιο θα αύξανε τις ώρες μας, αλλά υπάρχουν ανάμεσά μας κάποιοι που διαφωνούν με αυτό. Προσωπικά δε θεωρώ ότι ένας τέτοιος ρόλος με προσβάλει ή με μειώνει. Η μοναδική μέση λύση σε αυτό είναι να δοθεί δεύτερη ανάθεση και σε πιστοποιημένους συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων, ώστε όποιος πληροφορικός δεν το θέλει να έχει θεσμοθετημένα τη δυνατότητα να το αποφύγει. Τα ίδια προτείνω και το πολυσυζητημένο θέμα της παροχής τεχνικής/γραμματειακής υποστήριξης, η οποία καλό θα ήταν να πάρει επιτέλους τη μορφή συγκεκριμένων και αναγνωρισμένων ωρών στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και όχι ασύδοτου χαμαλικίου.

6) Και βέβαια παρουσία της "Επιστήμης Υπολογιστών" της Α' κατεύθυνσης στο νέο σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων, με αυξημένη βαρύτητα για όλες τις σχετικές σχολές.

μπράβο στην ΠΕΚΑΠ αλλά και σε όλους...
σίγουρα τα πράγματα έιναι καλύτερα από ότι περιμέναμε... αλλά το τοπίο ακόμα είναι θολό!

αυτοί οι 6 "άξονες" με εκφράζουν... πιστεύω έτσι θα πρέπει να κινηθούμε από δω και πέρα...

Να ξεκαθαρίσω...
το Νο. 1) δεν είναι πρόταση για αντιπαράθεση αλλά για προβληματισμό (βέβαια αν χρειαστεί και αντιπαράθεση...)
εξαιρετικά σημαντικά τα 2) και 3)
ιδιαίτερα σημαντικό το 5) και συγκεκριμένα το ζήτημα της γραμματειακής υποστήριξης - μηχανοργάνωσης ... Πρόκειται για "ξεκαθάρισμα" εργασιακών δικαιωμάτων... (τι βρήκα και είπα τέτοια εποχή ε?  :D )

NiColas1957

Απο την Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων
Για τη διδασκαλία της Βιολογίας στο " Νέο Λύκειο"

Η διδασκαλία της Βιολογίας στο «Νέο Λύκειο» , ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ υποβαθμίζεται
http://www.pev.gr/index.php/sample-content-mainmenu-29/news-feeds-mainmenu-7/310--q-q


geokra

Παράθεση από: za√'ag στις 01 Απρ 2011, 05:38:20 ΜΜ
Η ΕΤ-3 ΑΠΟΨΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΙΣ 11 (ΕΚΠΟΜΠΗ: ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ) ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ "ΝΕΟ" ΛΥΚΕΙΟ. ΑΣ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜAIL ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. (lavi@ert3.gr) ... ΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ...
Καλή η προετοιμασία, αλλά .......πήγαν άκλαφτες οι ερωτήσεις όλων για την υφυπουργό!

peter13

Ήμουν στην πρώτη μέρα του συνεδρίου και η αλήθεια είναι ότι έπαθα ένα σοκ στην αρχή... Κατά τα άλλα η πρώτη μέρα ήταν τέλεια και περιμένω με ανυπομονησία και τη δεύτερη.
Άκουσα στο χαιρετισμό του κ. Λούβρη (ο οποίος ανακοίνωσε και την παραίτησή του) ότι η τεχνική στήριξη σαφώς και δεν είναι ένα αντικείμενο για τους καθηγητές πληροφορικής.
Μάλιστα ως αιτιολογία έδωσε πως υπάρχουν καθηγητές από διάφορες ειδικότητες που μπορεί να μη ξέρουν να το κάνουν αυτό (αν κατάλαβα καλά αυτό είπε...). Την αιτιολογία αυτή δε τη σχολιάζω καν γιατί τη θεωρώ απαράδεκτη γιατί έτσι είναι σαν οι ΠΕ19 και ΠΕ 20 να διαχωρίζονται σε υποκλάσεις και άλλοι τέτοιοι περίεργοι συνειρμοί που δε θέλω καν να αναφερθώ. Για μένα, απ' ό,τι έχω καταλάβει, η θέση της ΠΕΚΑΠ είναι ότι όλοι είναι ισάξιοι. Και πώς να μην είναι αφού είτε είχαν σπουδάσει πληροφορική είτε όχι αυτοί δεν έφτιαχναν και συντηρούσαν τα εργαστήρια τους τόσα χρόνια.

Anyway, δε θέλω να μιλήσω άλλο για την αιτιολογία αλλά για το ψητό... Και θα παρακαλούσα ειδικά τον κ. Κουνάδη τον οποίο παρακολουθώ  (στο στέκι) και εκτιμώ για τον αγώνα του και την μέχρι τώρα στάση του το εξής: Εσείς κ. Κουνάδη δεν μας είπατε πως η απάντηση που δώσατε στο υπουργείο για την τεχνική στήριξη είναι ότι δε μπορείτε να εκφέρετε άποψη χωρίς να το συζητήσετε με τους καθηγητές της πληροφορικής;;;
Από το δελτίο τύπου της έκτακτης γενικής συνέλευσης:

ΠαράθεσηΓια την υποστήριξη των σχολείων
Οι καθηγητές Πληροφορικής με αφορμή τη συνάντηση αντιπροσωπείας του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. µε τον Γ.Γ. του Υπουργείου στις 11/3/2011 και το θέμα που τέθηκε για την υποστήριξη των σχολείων σε επίπεδο εργασιών που απαιτούν επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις που έχουν µόνο οι καθηγητές Πληροφορικής, καθώς και για την κατάθεση γενικότερης πρότασης για την αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού του κλάδου μας, δηλώνουν ότι δεν μπορεί να γίνει καμία συζήτηση για τα παραπάνω θέματα πριν την ανακοίνωση του σχεδίου για το Νέο Λύκειο από το Υπουργείο, επισημαίνοντας ότι για να υπάρξει οποιαδήποτε συζήτηση θα πρέπει πρώτα απ' όλα ο καθηγητής Πληροφορικής να είναι καθηγητής µε εκπαιδευτικό αντικείμενο αυτόνομο μάθημα Πληροφορικής.

δεν κατάλαβα να αποφασίσατε ότι η τεχνική υποστήριξη απορρίφθηκε γιατί δεν είμαστε ικανοί...
Και όπως και να χει εγώ είχα μείνει με την εντύπωση ότι αυτό θα το συζητούσαμε τώρα στο συνέδριο για να δούμε τι μπορεί να γίνει και τι όχι. Αντί αυτού στους χαιρετισμούς του συνεδρίου είδα μία ειλημμένη απόφαση!!! Από ποιον;;;; Πείτε μου σας παρακαλώ αν κάνω κάπου λάθος... Που πήγε η διαβούλευση ( ;Dγια να ευθυμήσουμε και λίγο τώρα που είναι της μόδας);;;

Το να συζητήσουμε τι είναι τεχνική στήριξη, να δώσουμε ως κλάδος του τι μπορούμε να αναλάβουμε και τι όχι δε πρέπει να είναι ταμπού. Ας πούμε προφανώς το ότι αν το φαξ μασάει χαρτί δεν είναι αποδεκτή τεχνική στήριξη που μπορούμε να παράσχουμε αλλά το να στήσουμε μία φορά ένα λογισμικό για τους φιλολόγους στο εργαστήριο μας θα μπορούσε να είναι! Ούτως ή άλλως όλοι φροντίζουμε τα εργαστήρια μας και αν όχι εμείς τότε ποιος θα μπορούσε να είναι ο "ψηφιακός μέντορας";;; Κάποιος πιστοποιημένος φιλόλογος;;; Ή μήπως καινούριες προσλήψεις (τι κατηγορία άραγε ΠΕ19,5 ή ΠΕ20,5) για να κάνουν αυτή τη δουλειά;

Η αλήθεια είναι πως εγώ είμαι αμω στην πρωτοβάθμια και οι αυξημένες ώρες για τη τεχνική στήριξη θα βοηθούσαν το όνειρο μου να γίνω καθηγητής της πληροφορικής (κάποιες ώρες τεχνικής στήριξης δε θα με υποτιμούσαν, πληροφορική σπούδασα θέλοντας και μη ήρθα πολλές φορές αντιμέτωπος και με υλικό). Αυτή η κάθετη απάντηση όμως από τον κ. Λούβρη μου έδωσε την εντύπωση ότι ε εντάξει  φαίνεται να πήραμε τις ώρες που θέλαμε στο λύκειο (πιθανόν και καλύτερα αν πάρουμε και της Α) οπότε τι θέλουμε να μπλέξουμε με τεχνική στήριξη που μπορεί να ξοδεύουμε κανά 3ωρο επιπλέον την εβδομάδα; Για να ασχοληθούμε σοβαρά με το θέμα θα πρέπει να μη μας δώσουν το μάθημα της Α να μειώσουν τις ώρες της Β και Γ και τότε από τον κίνδυνο μη χαθούν οργανικές τότε να κοιτάξουμε αυτό το θέμα που ούτε λίγο ούτε πολύ όλοι το κάνουμε αλλά όχι θεσμοθετημένα – αναγνωρισμένα(Πόσες ώρες ξοδεύουν συνάδελφοι χωρίς πληρωμή χωρίς αναγνώρισης ωρών παρά μόνο από φιλότιμο για το σχολείο);;;

spin

Παράθεση από: za√'ag στις 01 Απρ 2011, 05:38:20 ΜΜ
Η ΕΤ-3 ΑΠΟΨΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΙΣ 11 (ΕΚΠΟΜΠΗ: ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ) ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ "ΝΕΟ" ΛΥΚΕΙΟ. ΑΣ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜAIL ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. (lavi@ert3.gr) ... ΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ...

Πρέπει να έλαβε πολλά mail γιατί η πρώτη του φράση ήταν "θα μιλήσουμε και για την πληροφορική", αλλά μετά το ξέχασε, καμμία απολύτως αναφορά.

Gnirut

Παράθεση από: spin στις 02 Απρ 2011, 12:50:53 ΠΜ
Πρέπει να έλαβε πολλά mail γιατί η πρώτη του φράση ήταν "θα μιλήσουμε και για την πληροφορική", αλλά μετά το ξέχασε, καμμία απολύτως αναφορά.

Ναι το ξέχασε, σιγά.

Τι να τη ρωτήσει;
Να του απαντήσει για την τρέλλα του ψηφιακού σχολείου χωρίς υπολογιστές και μάθημα πληροφορικής;
Και οι κότες στα γκράβαρα καταλαβαίνουν τον παραλογισμό του εγχειρήματος του υπουργείου.
Θα τους πάρουν με τις λεμονόκουπες έτσι και γίνει το θέμα πιο ευρέως γνωστό στον κόσμο.

Γι'αυτό λοιπόν η δημοσιογραφάρα το έκανε γαργάρα και πάπαλα.

iliasthes

Peter13, αν θυμάμαι καλά η Γενική Συνέλευση στις 16 Μαρτίου αποφάσισε αυτό το πράγμα.Να μην διαπραγματευτεί καθόλου δηλαδή η ΠΕΚΑΠ για ώρες Τεχνικής Υποστήριξης. Η εγκατάσταση λογισμικού στα εργαστήρια αλλά και πολλές εργασίες συντήρησης τους έτσι κι αλλιώς προβλέπονται στο σχετικό τρίωρο του Υπεύθυνου του σχολικού εργαστηρίου, υλοποιούνται ήδη και είναι αναγνωρισμένες.Αν πρέπει να αυξηθούν αυτές οι ώρες γιατί θα αυξηθεί και η χρήση των εργαστηρίων με τη χρήση του Η/Υ/ ως εργαλείου  σε πολλά μαθήματα, αυτό πιστεύω πως είναι κάτι θα μπορούσε να το συζητήσει ο κλάδος. Επειδή δεν έχω εργαστεί σε δημοτικό αν κάτι τέτοιο δεν ισχύει  και στα δημοτικά (δηλαδή το τρίωρο απαλλαγής για τον υπεύθυνο εργαστηρίου)θα πρέπει να το διεκδικήσει η ΠΕΚΑΠ να ισχύει  και για κάθε εργαστήριο του δημοτικού. Το να συζητάμε, όμως αν πρέπει να είμαστε υποχρεωμένοι για συνολική Τεχνική υποστήριξη του σχολείου είναι διαφορετική περίπτωση. Θα βομβαρδιζόμαστε καθημερινά από "προβλήματα" όπως επισύναψη συνημμένων, απεμπλοκή του χαρτιού του εκτυπωτή και θα μετατραπούμε στο μικρό για όλες τις ψηφιακές δουλειές, ο οποίος θα πρέπει να είναι διαρκώς διαθέσιμος σε οποιονδήποτε. Κάτι τέτοιο ναι θα ήταν υποτιμητικό και δεν θα πρέπει ως κλάδος ούτε καν να το συζητήσουμε.

Katsadouros_Dhm

Στο έγγραφο του Υπουργείου που αναφέρεται στην "Πρόταση για το Νέο Λύκειο" ααναφέρει ότι στην Α΄Λυκείου το μάθημα της Τεχνολογίας ενσωματώνεται στο 3ωρο της Ερευνητικής Εργασίας.
Αυτό σε πρώτη ανάγνωση μου φαίνεται λογικό, αφού το μάθημα της Τεχνολογίας ήταν στην ουσία η εκπόνηση μιας ερευνητικής εργασίας από τους μαθητές. Άρα οι Τεχνολόγοι σίγουρα θα έχουν ανάθεση τα project.
Όμως οι ώρες που προκύπτουν είναι πάρα πολλές! Σε ένα σχολείο με 4 τμήματα ανά τάξη, ενώ μέχρι τώρα υπήρχαν 2x4=8 ώρες Τεχνολογίας, τώρα θα υπάρχουν 3x4=12 και 2x4x2=16, σύνολο 28 ώρες για project σε όλο το Λύκειο!
Πιστεύω ότι το Υπουργείο θα δώσει και σε άλλες ειδικότητες αναθέσεις για project αφού δε νομίζω να γεμίσει τα Λύκεια τεχνολόγους.
Εκεί πρέπει - αν θέλουμε τα project - προσωπικά θα ήθελα να έχω τη δυνατότητα να αναλαμβάνω και project - να διεκδικήσουμε αναθέσεις στις ώρες αυτές.
Όσοι είναι στο συνέδριο - εγώ είμαι λίγο...μακριά- ας το θέσουν προς συζήτηση και διεκδίκηση.