Πρώτα σχόλια/συμπεράσματα από βαθμολόγηση

Ξεκίνησε από evry, 29 Μαΐου 2009, 11:51:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

papaluk

O evry όπως και εγώ διαπιστώνει ότι πέφτει τρελή αντιγραφή στο πρώτο θέμα, και προφανώς όχι μόνο στον ΑΕΠΠ. Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να μας προβληματίσει πολύ περισσότερο από τον αν το -32,0 είναι ακέραιος ή πραγματικός.
Παίρνω γραπτό που ότι αντιγράφεται, το έχει αντιγράψει, και μάλιστα διαπιστώνω ότι προσπαθεί να αντιγράψει μάλλον στο ψιθυριστό και το 3ο θέμα, διότι έχει κομματια κώδικα σωστά, και σε άλλα χάνεις τη μπάλα. πχ γεμίζει σωστά τον επιβ και αποβ[1]  που είναι το πιο δύσκολο απτο να γεμίσει τα υπόλοιπα κουτιά πίνακα, και στη συνέχεια κάτι θα έγινε με επιτήρηση, ή δεν άκουγε καλά και έχει σωστά τμήματα κώδικα ανακατεμένα..μπάχαλο
Επιτήρηση κάνουμε εμείς.
Θυμάμαι όταν έδινα πανελλαδικές (δεκαετία 90), ξεκίναγα από το σπίτι μου, να πάω στην πρωτεύοσα του νομού, σε μια τάξη που μπορεί να μην υπήρχε συμμαθητης, διότι ήταν ο μισός νομός αλφαβητικά σε αυτό το σχολείο και δίναμε θρανίο παρά θρανίο. Δεν σου πέρναγε καν από το μυαλό ότι υπάρχει περίπτωση να αντιγράψεις ( και εννοείται ότι στο σχολείο όλο και κάτι αντιγάφαμε από πίσω, δίπλα ή και από το βιβλίο..) και εννοώ δεν ήταν ότι δεν υπήρχε εμπειρία, αλλά όπως ήταν τα πράγματα δεν σου έδινε το περιθώριο να το σκεφτείς. Πλέον πηγαίνεις στο σχολείο σου, σε όλη την τάξη όλοι γνωστοί, και πριν ξεκινήσουν οι εξετάσεις πολλοί μαθητές λένε δεν διαβάζω θεωρία, κάθομαι κοντά στον Ξ, θα μου τα πει όλα. Πχ πέρυσι μαθήτρια καθόταν κοντά στον Ξ, και ενώ ήταν άσχετη διαπιστωμένο σε όλα τα μαθήματα, αλλά πολύ καλή στην αντιγραφή έβγαλε 12.000 μόρια ( Τα 10000 από αντιγραφή από τον Ξ χωρίς υπερβολές, το έχουν και οι δύο καμάρι και κάθε φορά που τους συναντάω πετάνε και μια ατάκα.. τι με πρήζατε να διαβάζω.. ήξερα που θα κάθομαι..) και εννοείται η αντιγραφή συνεχίζεται γιατί όπως έχω ξαναγράψει το σλογκαν στο πανεπιστήμιο είναι τα πτυχία copies κτώνται !!
Και επειδή επιτήρηση κάνουμε εμείς, παρότι οι συνθήκες από πλευράς χώρου δεν είναι πάντα τέλειες, το ποιός αντιγράφει προφανώς φαίνεται, και από ποιόν.. Δενχρειάζεται να νιώθουμε κακοί, αν ψιθυρίσεις στο αυτί του καλού μαθητή από τον οποίο αντιγράφουν αν κουνηθείς δεν θα συνεχίσεις.. δεν θα τολμήσει πάλι. Και πρέπει να είμαστε αξιοκρατικοί και να διασφαλίσουμε το θεσμό των εξετάσεων.. ΔΕΝ αντιγράφουν σε όλα τα σχολεία, άρα αν κάνουμε τα στραβά μάτια αλλοιώνουμε το αποτέλεσμα

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 10:39:42 ΠΜ
Αν την έκανε πάντως πες στον μαθητή σου πως στην περίπτωση που οι αριθμοί α, β είναι πραγματικοί η παρακάνω αντιμετάθεση δεν δουλεύει!!!!
.....

Δεν την έκανε...!!  :)

hatzaras

Πάντως το θέμα με την αντιγραφή πρέπει να σταματήσει.  >:(  Στην περιοχή μου γνωρίζω σχολείο όπου γίνεται πραγματικά σωστή επιτήρηση και άλλο σχολείο στο οποίο γίνεται "τρελή" αντιγραφή. Γνωρίζω μια περίπτωση μαθήτριας που πήρε 36 μονάδες στη Φυσική από αντιγραφή (όλα το θέμα 1 και οι απαντήσεις στο θέμα 2 χωρίς δικαιολόγηση). Είναι άδικο γιατί με αυτή την τακτική ευννοούνται κάποιοι μαθητές ενώ κάποιοι άλλοι μπορεί να χάσουν ακόμα και τη σχολή της προτίμησης τους. Άρα είναι χρέος μας να επιτηρούμε σωστά!!!
Καθηγητής Πληροφορικής

merlin

Παράθεση από: hatzaras στις 31 Μαΐου 2009, 12:46:53 ΠΜ
Πάντως το θέμα με την αντιγραφή πρέπει να σταματήσει.  >:(  ... .... .... Άρα είναι χρέος μας να επιτηρούμε σωστά!!!
Είναι επίσης χρέος μας να κάνουμε την δουλειά για την οποία μας προσέλαβε (σε μόνιμη θέση) το ελληνικό κράτος. Να παράγουμε έργο, μεταδίδουμε γνώσεις, παιδεία, κλπ κλπ. Όποιος πιστεύει ότι παραπάνω από τους μισούς καθηγητές του δημόσιου σχολείου κάνουν καλά την δουλειά τους να μου το πει (για τα ιδιωτικά δεν έχω άποψη).
Αλλά βέβαια, υπάρχει και ο αντίλογος, "κάνουν πως μας πληρώνουν - κάνουμε πως δουλεύουμε".
ʼρα, είμαι πολύ απαισιόδοξος για το αν θα αλλάξουν πολλά πράγματα. Δεν ξέρω ποια πλευρά πρέπει να κάνει την αρχή, ίσως και οι δύο ταυτόχρονα, όμως έτσι όπως πάμε το δημόσιο σχολείο θα υποβαθμίζεται συνεχώς (και συνεπώς το κράτος θα δίνει λιγότερα κονδύλια για κάτι που η ίδια η κοινωνία θα έχει περιθωριοποιήσει).

Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

evry

Οι καθηγητές του δημοσίου που προσπαθούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους δεν ξέρω αν είναι πάνω από τους μισούς είναι όμως αρκετοί. Δεν είναι εξαιρέσεις. Είναι πολλοί.
   Αλήθεια όμως, πως μπορείς να κάνεις σωστά τη δουλειά σου όταν το μόνο που ενδιαφέρει μαθητές και γονείς είναι οι βαθμοί? Το μάθημα στην τάξη έχει απαξιωθεί πλέον. Για να γίνει μάθημα δεν χρειάζεται τόσο ο καθηγητής αλλά και οι μαθητές. Όταν έρχονται σχολείο να ξεκουραστούν από το φροντιστήριο τι μάθημα μπορείς να κάνεις?
  Όταν έρχονται οι γονείς και σου λένε κατάμουτρα "μα καλά εσύ θα φτιάξεις τον κόσμο? δεν βλέπεις τι γίνεται?", τι είδους αξιολόγηση θα κάνεις?
   Όταν όλοι οι μαθητές είναι εξαφανισμένοι από τα τέλη Μαρτίου τι επανάληψη θα κάνεις?
   Το γεγονός ότι πολλοί καθηγητές δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους δεν είναι ο λόγος που η παιδεία δεν πάει καλά. Είναι τα αποτέλεσμα. Τα αίτια πρέπει να ψάξουμε.
  Αλήθεια αν κάποιος εκπαιδευτικός κάνει καλά τη δουλειά του, πιστεύετε ότι θα το πάρει χαμπάρι κανένας (εκτός ίσως από μια μειοψηφία μαθητών, οι οποίοι είναι και ο λόγος που προσπαθείς να κάνεις καλά τη δουλειά σου.)
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

merlin

Δυστυχώς τα οφέλη της σωστής εκπαίδευσης φαίνονται σε βάθος χρόνου.
Είναι προϊόν λοιπόν που δεν "πουλάει" άμεσα. Δεν σου έχει τύχει να εκτιμήσεις καθηγητή σου μετά από κάποια χρόνια;
Τον κόσμο, ναι, εσύ θα τον φτιάξεις. Εσύ που κάνεις το σωστό και μπορεί να νομίζεις ότι είσαι ο μόνος. Εσύ που σε έναν δρόμο γεμάτο με σκουπίδια θα πετάξεις το χαρτάκι από την τσίχλα στον κατάλληλο κάδο (και ας σε κοροϊδεύει ο υπόλοιπος κόσμος).

Όλα αυτά που είπες είναι σωστά και γνωστά. Δεν ενδιαφέρεται σχεδόν κανένας για το σχολείο. Δεν με ενδιαφέρουν όμως οι υπόλοιποι λόγοι για το οποίο συμβαίνει αυτό, με νοιάζει το δικό μου μερίδιο ευθύνης.
Μήπως μπαίνω στην τάξη και λέω ανέκδοτα; Μήπως με παίρνει καμιά φορά και ο ύπνος; (θα έχετε δει τα αντίστοιχα βίντεο στο youtube). Μήπως δίνω το δικαίωμα στους μαθητές να με ειρωνεύονται, να είμαστε χαβαλέ, να μου πετάνε καλάθι με σκουπίδια στο κεφάλι (ναι ναι);

Μήπως στην τελική δεν με νοιάζει τίποτα και έχω αράξει στην καρέκλα μου (από την οποία δεν με κουνάει κανένας); Δεν είναι πιο εύκολο να αφήσεις τα παιδιά να σερφάρουν και εσύ να πάς στο γραφείο για "δουλειά";

Όσο δεν κάνουμε σωστά την δουλειά μας, τόσο θα βγαίνουν οι μελλοντικοί πολίτες και θα προσπαθούν να βρουν την δικιά τους "καρέκλα".




Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Σούλας Βασίλης

#21
Θα εκφράσω και εγώ την γνώμη μου πάνω στο σοβαρό θέμα το πόσο καλά κάνουμε την δουλειά μας και το πως στεκόμαστε στην τάξη. Καταρχήν πιστεύω ότι η κύρια ευθύνη ανήκει σε εμάς. Η ευθύνη είναι ατομική ξέχωρα από τις χαμηλές αποδοχές (το γνωρίζαμε), την απαξίωση του εκπαιδευτικού σήμερα, το γενικότερο κλίμα που επικρατεί στα σχολεία όπου και όρεξη να έχεις να δουλέψεις νιώθεις κάπως σαν να χαλάς την πιάτσα, τους γονείς που πιέζουν είτε για βαθμούς είτε για ατιμωρησία (στα χρόνια μου ειδικά σε αυτό οι γονείς ήταν το ακριβώς αντίθετο), τον ελλιπή εξοπλισμό και όλα τα κακώς κείμενα που τα γνωρίζετε όλοι. Πιστεύω όλοι μέσα μας ο καθένας ξεχωριστά ξέρει αν κάνει καλά την δουλειά του και είναι θέμα δικό μας τα 45 λεπτά που είμαστε στην τάξη όταν τελειώνουμε να νιώθουμε εντάξει με την συνειδησή μας και ότι κάναμε αυτό που μπορούσαμε και δεν αφήσαμε τη αξιοπρέπεια μας να χαθεί μέσα στην τάξη επιτρέποντας να γίνονται διάφορα..
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

papaluk

Συμφωνώ με το Βασίλη, αλλά επειδή στις υποχρεώσεις μας είναι και η επιτήρηση και εκεί τελειώνοντας η εξέταση θα πρέπει όπως όταν φεύγουμε από το μάθημα να έχουμε ήσυχη συνείδηση..
Προβληματιστείτε όχι μόνο με το πόσο καλά κάνει ο καθένας τη δουλειά του, αλλά και κατά πόσο συμβάλλει στο να κάνουν όλοι καλά τη δουλειά τους. Οφείλουμε όταν κάτι δεν γίνεται σωστά να μην μένουμε αμέτοχοι αλλά το ελάχιστο να κάνουμε μια κουβέντα ώστε να γίνει το σωστό.. και στη δικιά μας θέση σωστό είναι να μην γίνεται χαβαλές τόσο όταν κάνουμε μάθημα, όσο και όταν κάνουμε επιτήρηση.. και επαναλαμβάνω λόγια του Βασίλη, αν τα λεφτά είναι λίγα, το γνωρίζαμε, δεν πήγαμε με το ζόρι..

Σούλας Βασίλης

Έχεις απόλυτο δίκιο για τις επιτηρήσεις. Τα πράγματα έχουν χαλαρώσει επικίνδυνα. Θυμάμαι τον εαυτό μου στις Πανελλήνιες ότι καθόμασταν ανά ένα θρανίο και δεν ξέραμε καν τους άλλους μαθητές λόγω του ότι είμασταν αλφαβητικά από πολλά σχολεία της περιοχής. Βέβαια συμφωνώ με το σύστημα το τωρινό που τα παιδιά δίνουν στο σχολείο τους, απλά θα έπρεπε να παρθούν κάποια μέτρα για να έχουμε αποτροπή των αντιγραφών. Πραγματικό περιστατικό. Ήμουν επιτηρητής σε κατεύθυνση με 4 μαθητές και η αίθουσα είχε 15 θρανία και πρότεινα να τους βάλουμε με σειρά μεν αλλά αραιά και μου είπαν απαγορεύεται. Η αλήθεια είναι ότι δεν το έψαξα. Ξέρεις κανείς κάτι πάνω σε αυτό;
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Σούλας Βασίλης

Οι προτάσεις που κάνω είναι δύο : 1) Οι σελίδες των θεμάτων που περιέχουν σωστό-λάθος και αντιστοιχίσεις να τυπώνονται σε δύο οι τρεις εκδόσεις και να μοιράζονται τυχαία και να ενημερώνονται γι αυτό τα παιδιά και 2) Να κάθονται ανά ένα θρανίο, αυτό θα απαιτήσει παραπάνω αριθμό επιτηρητών (με τις αίθουσες δεν υπάρχει πρόβλημα) και άρα παραπάνω έξοδα. Επιτέλους ας πάψει το κράτος μας να τσιγγουνεύεται και να επικαλείται το οικονομικό εκεί που έχει σημασία και αλλού να τα σκορπά στον άνεμο!!!
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

potato

Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 09:13:39 ΜΜ
Καλά, με χαρακτήρες προφανώς δεν δουλεύει αλλά και με πραγματικούς υπάρχει πρόβλημα. Αν δοθουν 2 πραγματικοί των οποίων το άθροισμα προκαλέσει υπερχείλιση στον υπολογιστή τότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο με αυτό της αντιμετάθεσης >:D
   Ξέρω είναι τραβηγμένο, αλλά ισχύει. Τέτοια προβληματάκια έχουν οδηγήσει σε λάθη αρκετά λογισμικά και ψάχνονταν να βρουν τι συμβαίνει

και με ακεραίους το ίδιο συμβαίνει.
Be open source. Knowledge belongs to the world.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: potato στις 01 Ιουν 2009, 09:59:14 ΠΜ
Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 09:13:39 ΜΜ
Καλά, με χαρακτήρες προφανώς δεν δουλεύει αλλά και με πραγματικούς υπάρχει πρόβλημα. Αν δοθουν 2 πραγματικοί των οποίων το άθροισμα προκαλέσει υπερχείλιση στον υπολογιστή τότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο με αυτό της αντιμετάθεσης >:D
   Ξέρω είναι τραβηγμένο, αλλά ισχύει. Τέτοια προβληματάκια έχουν οδηγήσει σε λάθη αρκετά λογισμικά και ψάχνονταν να βρουν τι συμβαίνει

και με ακεραίους το ίδιο συμβαίνει.

Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις, αν και πιστεύω ότι δεν μπορεί αυτά να τα ξέρει ένας μαθητής μέσα από την ΑΕΠΠ... Με την ίδια λογική και το παρακάτω δεν κάνει άπειρες επαναλήψεις...

α<-10
Όσο α>=10 επανάλαβε
   α<-α+1
Τέλος_επανάληψης

evry

Πράγματι και οι ακέραιοι παρουσιάζουν υπερχείλιση αλλά δεν είναι ακριβώς το ίδιο με τους πραγματικούς.
Αν έχεις υπερχείλιση με ακέραιους τότε θα σου χτυπήσει κάποιο overflow υποθέτω (όπως έκανε η pascal αν έβαζες κάποιον πολύ μεγάλο ακέραιο). Στην περίπτωση των πραγματικών όμως τα πράγματα δεν είναι το ίδιο, διότι αν έχεις έναν πραγματικό με πολλά δεκαδικά ψηφία θα κάνει στρογγυλοποίηση και δεν θα χτυπήσει τίποτα.
   Γενικά οι πράξεις με τους πραγματικούς κρύβουν περισσότερες εκπλήξεις από τις πράξεις με τους ακεραίους.

Παράθεση από: potato στις 01 Ιουν 2009, 09:59:14 ΠΜ
Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 09:13:39 ΜΜ
Καλά, με χαρακτήρες προφανώς δεν δουλεύει αλλά και με πραγματικούς υπάρχει πρόβλημα. Αν δοθουν 2 πραγματικοί των οποίων το άθροισμα προκαλέσει υπερχείλιση στον υπολογιστή τότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο με αυτό της αντιμετάθεσης >:D
   Ξέρω είναι τραβηγμένο, αλλά ισχύει. Τέτοια προβληματάκια έχουν οδηγήσει σε λάθη αρκετά λογισμικά και ψάχνονταν να βρουν τι συμβαίνει

και με ακεραίους το ίδιο συμβαίνει.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

zwoula

αν και παλιο το θεμα εγω το ειδα τωρα.  εγω αυτο με την μετατροπη απο οσο σε για την ειχα κανει ετσι: για δ απο αmod10 μεχρι 1 με_βημα -1......        ! δεν καταλαβα γιατι μεχρι 0.0000001? οσο για την αντιμεταθεση εχουμε διδαχθει 2τροπους (temp<--a ,a<--b , b<--temp kai 2os a<--a+b ,b<--a-b, a<--a-b ) οι μαθητες που χρησιμοποιησαν τον αλλον τροπο ηταν μεν εξυπνοι αλλα αδιαβαστοι δε...μαλλον!!σωστος τροπος αλλα δειχνει μια προχειροτητα και 'μπακαλια' να το πω,νομιζω.
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..