ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

κορυφαίο, νομίζω ότι δεν έχει ξαναγίνει κάποιος να απαντάει στον εαυτό του αλλά από άλλο λογαριασμό
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

fupat2

#331
παραθέτω τα λόγια του Στρατηγάκη

ΠαράθεσηΤο υπάρχον εξεταστικό σύστημα έχει μία βασική αδυναμία: Εισάγονται υποψήφιοι σε σχολές χωρίς να έχουν εξεταστεί στα ίδια μαθήματα. Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα δεν είναι δίκαιο
......
Διαπιστώνουμε ότι το πρόβλημα είναι σημαντικό. Το νέο εξεταστικό σύστημα προσπάθησε να λύσει αυτό το πρόβλημα. Η λύση, όμως, του προβλήματος απαιτεί δραστική μείωση των επιλογών των υποψηφίων για να επιτευχθεί πιο δίκαιη εισαγωγή. Η μείωση των επιλογών έφερε την αντίδραση των υποψηφίων, που δεν μπορούσαν να καταλάβουν ότι δεν μπορεί να λυθεί διαφορετικά το πρόβλημα της δίκαιης εισαγωγής, παρά μόνο αν όσοι εισάγονται έχουν εξεταστεί στα ίδια μαθήματα.
Γι' αυτό η προηγούμενη κυβέρνηση δεν κατάφερε επί ενάμιση χρόνο να εντάξει τις σχολές σε επιστημονικά πεδία. Τώρα, που εξετάζεται η διεύρυνση των επιλογών των υποψηφίων, θα έχουμε ένα νέο σύστημα που δεν θα λύνει το πρόβλημα που είχε το παλιό. Αυτό σημαίνει ότι όλη η φασαρία γίνεται για το τίποτα.
Πολλές φορές αναρωτιόμαστε πως γίνεται να εργαζόμαστε πολύ περισσότερο από πολλούς άλλους λαούς και να έχουμε τόσο χαμηλή παραγωγικότητα. Ιδού το παράδειγμα που έχουμε μπροστά μας.
Πολλοί άνθρωποι θα εργαστούν για να σχεδιάσουν ένα σύστημα, πολλοί άνθρωποι θα εργαστούν για να εξηγήσουν το σύστημα, πολλοί μαθητές και γονείς θα αφιερώσουν χρόνο για να μάθουν τι καινούριο θα υπάρξει και όλα αυτά χωρίς να πετύχουμε τη λύση του προβλήματος. Κάνουμε κύκλους γύρω από τον εαυτό μας, όπως κυνηγάει ο σκύλος την ουρά του, με μηδενική αποτελεσματικότητα.

Αν οι ιθύνοντες διαπίστωναν ότι η ανισότητα που δημιουργούν οι πολλές επιλογές ενοχλεί τους μαθητές και τους γονείς τους, τότε θα έπρεπε να φτιάξουν ένα σύστημα που θα έλυνε το πρόβλημα. Αν διαπίστωναν (ότι) προτιμούν την ανισότητα από τις λίγες επιλογές σχολών δεν έπρεπε να αλλάξουν τίποτα. Τώρα και αλλάζουμε το σύστημα και δεν λύνουμε το πρόβλημα.

Πολύ σωστά τα λέει. Ας μην αφήσουμε όμως τους ιθύνοντες να αποφασίσουν, γιατί οι ιθύνοντες θα αλλάξουν πάλιο αύριο.

Ας ψηφίσουμε επιτέλους εμείς ο λαός για τις αρχές που θέλουμε να διέπουν το σύστημα. Μόνο αν ψηφίσουμε εμείς, ο λαός, θα σταματήσουμε να συμπεριφερόμαστε ως κοινωνία σαν τον ουροβόρο όφη.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

P.Tsiotakis

http://360pedia.gr/dyo-kateuthynseis-panelladikes/

ΔΥΟ ΟΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΤΟΥ 2016

tdrivas

πρωτοσέλιδο στο έθνος οι πανελλαδικές σήμερα.

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64163644
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

P.Tsiotakis


Σύμφωνα με αυτό το σχέδιο, αν υιοθετηθεί τελικά, τα εξεταζόμενα μαθήματα είναι 5 (όχι προαιρετικά) για τις μισές περίπου σχολές τις τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ακόμα και ο Κύριος Γκλαβάς θα σκεφτόταν κάτι καλύτερο

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Παντελης Τσιράκης

Άρα Θεωρητικά.έχουμε 2 πεδία συν των οικονομικών άρα 3...

Eri

Επισης με μια γρήγορη ματιά, έχουμε 2 μαθήματα πληροφορικής.
Ενα 2ωρο και ενα 6ωρο;;

ntzios kostas

Που τα βλέπετε αυτα ρε παιδιά; το αρθρο αυτο μπάζει.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

vtsakan

Το βασικό ερώτημα είναι εάν κάποιος από την κατεθυνση με βασική την πληροφορική θα μπορεί με κάποιο επιλογής να πάει πολυτεχνείο ( σε όλες τις σχολές του.....)
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

andrika

Παράθεση από: ntzios kostas στις 30 Μαρ 2015, 03:18:09 ΜΜ
Που τα βλέπετε αυτα ρε παιδιά; το αρθρο αυτο μπάζει.
+1

Γιατι βιαζόμαστε;;;ας περιμένουμε λιγο μεχρι να ανακοινωθεί γιατι δεν μας βλεπω καλα...

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pthomop


vtsakan

Παράθεση από: morfeus στις 31 Μαρ 2015, 11:36:18 ΠΜ
http://www.efsyn.gr/arthro/rizikes-allages-stis-panelladikes-exetaseis-toy-2016

μα αν παραμείνει έτσι, τότε ένας μαθητής δεν θα μπορεί να δηλώσει σχολές πληροφορικής και οικονομικά. Πόσο μάλλον ιατρικές. Για ποιο άνοιγμα πεδίων συζητάμε;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

tdrivas

H Πληροφορική απαντάται στο σχέδιο αυτό

  • στην οικονομική κατεύθυνση που συνυπάρχει με αοθ
  • στη θετική για να ξεκλειδώσει σχολές πληροφορικής.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas