Σπάσιμο τμήματος

Ξεκίνησε από apapag, 31 Μαΐου 2006, 02:39:00 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apapag

Ξέρει κανείς το νόμο βάσει του οποίου αν ένα τμήμα στο Γυμνάσιο υπερβαίνει κάποιο αριθμό μαθητών, τότε το τμήμα σπάει στα δύο;

Ευχαριστώ
Νάσια Παπαγιάννη
Ηλ/γος Μηχ/κος και Μηχ/κος Υπολογιστών

evry


   Από ότι ξέρω ο νόμος λέει για 35 μαθητές. Όμως γενικά εάν υπάρχουν καθηγητές και τους "συμφέρει" (ωράριο κλπ) μπορούν να το σπάσουν πάνω από τους 30. Είναι θέμα του Διευθυντή εκπαίδευσης αν θα το εγκρίνει αν θυμάμαι καλά.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

apapag

Μήπως έχεις πρόχειρο το νόμο/ΠΔ ότι είναι τέλος πάντων που λέει αυτό το όριο; 30, 35 όποιο είναι....

ευχαριστώ
Νάσια Παπαγιάννη
Ηλ/γος Μηχ/κος και Μηχ/κος Υπολογιστών

flou

Εννοείς το σπάσιμο στα γενικης παιδεία??

ΦΕΚ 984Β/2006
Αριθ. 68419/Γ2 (4) Αριθμός μαθητών ανά τμήμα στα Γυμνάσια και στα Ενιαία Λύκεια.
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:
........
4. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε Οι μαθητές σε κάθε τάξη ή τμήμα τάξης Γυμνασίων και Ενιαίων Λυκείων δεν μπορεί να υπερβαίνουν τους τριάντα (30). Τάξεις με μαθητές περισσότερους από τριάντα (30) διαιρούνται σε τμήματα. Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2006-2007. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 6 Ιουλίου 2006
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΥΦΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΠΕΤΡΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ

Στην πληροφορική σπάει ανάλογα το πλήθος των ΗΥ στο εργαστήριο αν θυμάμαι καλά.
Εμεί ςτο σπάμε σε 2 τμήματα οπου γίνεται συνδιδασκαλία με σεπ ή τεχνολογία.

Ηλίας Πούλης
Μηχανικός Η/Υ και Πληροφορικής

flou

Στην Πληροφορική ισχύουν τα εξής
http://www.ypepth.gr/docs/didask_plirof_gym.doc
Εγγραφο Γ2/1904/31-3-97
...............
Για τη διδασκαλία του μαθήματος "Πληροφορική" Γ΄ Γυμνασίου θα ακολουθηθεί η εξής πρακτική:
i. Όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους είκοσι και το εργαστήριο Πληροφορικής διαθέτει επτά τερματικά το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών.


Ηλίας Πούλης
Μηχανικός Η/Υ και Πληροφορικής

Λευτέρης Δουκέρης

Προϋποθέσεις δημιουργίας Εργαστηρίων Πληροφορικής στα Γυμνάσια (22-10-1998)
Έγγραφο Γ2/5644/22-10-1998
Σας γνωρίζουμε ότι τα Γυμνάσια τα οποία αποκτούν για πρώτη φορά εργαστήριο Πληροφορικής με πρωτοβουλία τοπικών παραγόντων π.χ. ΟΤΑ, Σύλλογος γονέων κ.τ.λ., πρέπει να ακολουθούν πιστά τις προδιαγραφές του ΥΠΕΠΘ, που ισχύουν για την δημιουργία σχολικού εργαστηρίου Πληροφορικής.
Συνημμένα υποβάλλουμε παράρτημα με τις προδιαγραφές του χώρου του εργαστηριακού εξοπλισμού Πληροφορικής. Επίσης τονίζουμε ότι ο απαιτούμενος αριθμός σταθμών εργασίας για τα Γυμνάσια είναι επτά (7) περίπου και πρέπει να αντιστοιχούν δύο έως τρεις μαθητές το πολύ ανά σταθμό εργασίας. Ο αριθμός των σταθμών εργασίας μπορεί να μειωθεί μόνο στην περίπτωση σχολείων με αριθμό μαθητών ανά τμήμα μικρότερο των είκοσι (20).
Επίσης υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με την Γ2/1904/31-3-97 απόφαση για το μάθημα της πληροφορικής στο Γυμνάσιο, μόνο όταν ο αριθμός των μαθητών στο τμήμα υπερβαίνει τους είκοσι (20) το τμήμα χωρίζεται σε δύο (2) ομάδες.

Διδασκαλία του Μαθήματος "Πληροφορική-Τεχνολογία" (31-3-1997)Έγγραφο: Γ2/1904/31-3-1997
1)   Το μάθημα «Πληροφορική - Τεχνολογία» που διδάσκεται στην Α' και Β' τάξη Γυμνασίου, κατατάσσεται στη Β' ομάδα (και οι δύο κλάδοι).
   Όταν για οποιοδήποτε λόγο διδάσκεται μόνο ο ένας κλάδος, για την εξαγωγή του αποτελέσματος της ετησίας προόδου υπολογίζεται ο διδασκόμενος κλάδος αυτοτελώς ως μάθημα της Β' ομάδας.
Για τους παραπεμπόμενους μαθητές λόγω ελλιπούς φοίτησης ισχύει το άρθρο 1 του Π.Δ. 157/86 (ΦΕΚ 60 τ.Α').
Οι μαθητές που απερρίφθησαν στο μάθημα αυτό και παραπέμφθηκαν στην εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου θα εξετασθούν προφορικά σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ.5 του Π.Δ. 182/84 (ΦΕΚ 60 τ.Α').
2)   Για τη διδασκαλία και των δύο κλάδων του μαθήματος "Πληροφορική-Τεχνολογία" Α' και Β' Γυμνασίου θα ακολουθηθεί η εξής πρακτική:
   i.   Το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους είκοσι και το εργαστήριο Πληροφορικής διαθέτει επτά τερματικά. Την πρώτη διδακτική ώρα της εβδομάδας η πρώτη ομάδα θα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής και η δεύτερη ομάδα θα διδάσκεται Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας. Τη δεύτερη διδακτική ώρα της εβδομάδας θα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής η δεύτερη ομάδα και η πρώτη ομάδα θα διδάσκεται Τεχνολογία σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα ή στην αίθουσα του τμήματος εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας.
   ii.   Όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος δεν υπερβαίνει τους είκοσι, το τμήμα δεν χωρίζεται σε δύο ομάδες. Η Πληροφορική διδάσκεται στο εργαστήριο Πληροφορικής και η Τεχνολογία διδάσκεται στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας.
   iii.   Λόγος μη κάλυψης του ενός από τους δύο κλάδους (Πληροφορικής -Τεχνολογίας) είναι η μη ύπαρξη μονίμων ή αναπληρωτών-ωρομισθίων καθηγητών για τον αντίστοιχο κλάδο. Επομένως κάθε κλάδος διδάσκεται υποχρεωτικά, εκτός εάν δεν υπάρχει το κατάλληλο διδακτικό προσωπικό και αφού έχει εξαντληθεί όλη η επετηρίδα των αναπληρωτών-ωρομισθίων καθηγητών αυτού του κλάδου.
Όταν δεν καλύπτεται διδακτικά ο ένας από τους δύο κλάδους (Πληροφορική - Τεχνολογία) το μάθημα της Πληροφορικής ή Τεχνολογίας διδάσκεται σε συνδυασμό με οποιοδήποτε άλλο μάθημα. Την πρώτη διδακτική ώρα η πρώτη ομάδα διδάσκεται Πληροφορική ή Τεχνολογία στο εργαστήριο και η δεύτερη διδάσκεται το επιλεγμένο μάθημα στην αίθουσα του τμήματος. Τη δεύτερη διδακτική ώρα η διδασκαλία γίνεται αντίστροφα.
3)   Για τη διδασκαλία του μαθήματος "Πληροφορική" Γ' Γυμνασίου θα ακολουθηθεί η εξής πρακτική:
   i.   Όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους είκοσι και το εργαστήριο Πληροφορικής διαθέτει επτά τερματικά το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών.
Το μάθημα της Πληροφορικής διδάσκεται σε συνδυασμό με οποιοδήποτε άλλο μάθημα και κατά προτεραιότητα με το Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Την πρώτη διδακτική ώρα της εβδομάδας η πρώτη ομάδα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής και η δεύτερη ομάδα διδάσκεται το επιλεγμένο μάθημα στην αίθουσα του τμήματος. Τη δεύτερη διδακτική ώρα η διδασκαλία γίνεται αντίστροφα.
   ii.   Όταν ο αριθμός των μαθητών στο τμήμα δεν υπερβαίνει τους είκοσι, το τμήμα δεν χωρίζεται σε δύο ομάδες και η διδασκαλία γίνεται κανονικά στο εργαστήριο Πληροφορικής.




ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Αναφέρω ότι αν σε ένα τμήμα υπάρχουν 31 μαθητές, τότε αυτό μπορεί να λειτουργήσει χωρίς να σπάσει σε δύο τμήματα, με άδεια του Νομάρχη ή περιφερειάρχη λόγω σοβαρών προβλημάτων πχ έλλειψη αιθουσών

nouvakis

104013/Γ2/12-09-2011

1)   Το μάθημα «Πληροφορική – Τεχνολογία» που διδάσκεται στην Α΄ και Β΄ τάξη Γυμνασίου κατατάσσεται στη Β΄ ομάδα (και οι δύο κλάδοι).
Για τη διδασκαλία και των δύο κλαδών του μαθήματος «Πληροφορική – Τεχνολογία» Α΄ και Β΄ Γυμνασίου θα ισχύσουν τα εξής:
i)    Όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος δεν υπερβαίνει τους εικοσιένα (21) , το τμήμα δεν χωρίζεται σε δύο ομάδες. Η Πληροφορική διδάσκεται στο εργαστήριο Πληροφορικής και η Τεχνολογία διδάσκεται στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας.
ii)    Το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους εικοσιένα (21). Την πρώτη διδακτική ώρα της εβδομάδας η πρώτη ομάδα θα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής και η δεύτερη ομάδα θα διδάσκεται Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας. Τη δεύτερη διδακτική ώρα της εβδομάδας θα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής η δεύτερη ομάδα και η πρώτη ομάδα θα διδάσκεται Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας.
2)   Για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πληροφορική» στη Γ΄ τάξη Γυμνασίου θα ισχύσουν τα εξής:
i)    Όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος δεν υπερβαίνει τους εικοσιένα (21), το τμήμα δεν χωρίζεται σε δύο ομάδες και η διδασκαλία γίνεται κανονικά στο εργαστήριο Πληροφορικής.
ii)    Το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους εικοσιένα (21). Το μάθημα της Πληροφορικής διδάσκεται σε συνδυασμό με οποιοδήποτε άλλο μάθημα. Την πρώτη διδακτική ώρα της εβδομάδας η πρώτη ομάδα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής και η δεύτερη ομάδα διδάσκεται το επιλεγμένο μάθημα στην αίθουσα του τμήματος. Τη δεύτερη διδακτική ώρα η διδασκαλία γίνεται αντίστροφα.

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2011-12

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ

Γιώργος Παπαδόπουλος

Ναι, αυτή είναι η πιο πρόσφατη εγκύκλιος και η οποία είναι σε ισχύ.