Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

potato

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:56:12 ΜΜ
απο ποτε είναι καταδίκη η απώλεια 2 μονάδων για μια λύση που δεν είναι απόλυτα σωστή?

Η λύση είναι απόλυτα σωστή και δεν θα έπρεπε να χαθεί κανένας βαθμός.
Πείτε μου έναν αλγόριθμο υλοποιημένο σε ψευδογλώσσα που επιτρέπεται η χρήση πίνακα κατά την άποψή σας, και μετά απαντήστε στην ερώτηση εάν ο υπολογιστής ήξερε το μέγεθός του κατά την εκτέλεση!
(αυτή η φράση "κατά τον προγραμματισμό" δεν ξέρω και εγώ από που έχει κατέβει.)

///Edit: πρόσθεσα το "μέγεθός του"
Be open source. Knowledge belongs to the world.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: vandroniki στις 28 Μαΐου 2010, 05:57:45 ΜΜ
Και κάτι άλλο: δεν μπορεί το θέμα Β να δίνει 20 μονάδες για 10 τιμές μέσα σε πίνακα τιμών και το τελευταίο ερώτημα του Θ4 να έχει μόνο 5. Προσωπικά δεν θεωρώ σωστά κατανεμημένες τις μονάδες των θεμάτων.
Υ.Γ. έξυπνο θέμα – κατανόησης το Α5

πολύ σωστό

Παράθεση από: vandroniki στις 28 Μαΐου 2010, 05:57:45 ΜΜ
και όλοι ξέρουμε ότι στον αλγόριθμο γράφουμε τις σκέψεις-λύση μας στο χαρτί και πουθενά στον αλγόριθμο δεν ορίζεται το μέγεθος του πίνακα (αφού δεν έχει τμήμα δηλώσεων), άρα η στατικότητα  των πινάκων στους αλγορίθμους είναι κάτι λιγο-πολύ φλου.

λάθος
και ο πυρήνας της διαφωνίας σήμερα

Γιώργος Λάμπρου

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:58:43 ΜΜ
Γιώργο, δεν είμαι φυσικός,  πληροφορικός
απλά
στην ΑΕΠΠ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας κάτω απο κάποιους νόμους που έχουν ορισθεί: αν δεν είναι γνωστό εκ των προτέρων το πλήθος του

Απο όσα σχολεία και να πέρασα, δεν βρήκα περισσότερους απο 400 μαθητές ανα σχολείο...
δεν μιλάμε για αφηρημένες έννοιες ουτε για υλικά αγαθα που μεταβάλλεται το πληθος τους, μιλαμε για ανθρωπους!
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

pgrontas

Καθήστε ρε παιδιά, το πλήθος των ανθρώπων δεν αλλάζει;
Αν γράψεις έναν αλγόριθμο για δεδομένο πλήθος και μετά αλλάξει δεν θα είναι λάθος ο αλγόριθμος σου;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

potato

Πφφ ποιος θα απαντήσει επιτέλους σε αυτή την απλή ερώτηση σήμερα??!

Πείτε μου έναν αλγόριθμο υλοποιημένο σε ψευδογλώσσα που επιτρέπεται η χρήση πίνακα κατά την άποψή σας, και μετά απαντήστε στην ερώτηση εάν ο υπολογιστής ήξερε το μέγεθός του κατά την εκτέλεση!

Be open source. Knowledge belongs to the world.

Γιώργος Λάμπρου

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2010, 06:02:14 ΜΜ
Καθήστε ρε παιδιά, το πλήθος των ανθρώπων δεν αλλάζει;
Αν γράψεις έναν αλγόριθμο για δεδομένο πλήθος και μετά αλλάξει δεν θα είναι λάθος ο αλγόριθμος σου;

δέκατο κεφάλαιο, στα πλεονεκτήματα τμηματικού προγραμματισμου, αναφέρει κάτι για συντήρηση προγραμμάτων και περιγραφει κιολας την ανάγκη για την διαδικασία αυτη.....
Όταν αλλάξεει τοσο δραματικά, συντηρώ και το προσαρμόζω
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

P.Tsiotakis

Παράθεση από: dspanoud στις 28 Μαΐου 2010, 05:59:06 ΜΜ
Τώρα να σχολιάσω τι από τα συγκεκριμένα καταφέρνει το εν λόγω σχολικό εγχειρίδιο και σε ποιο βαθμό;;;;;;
Αν κάποιος περιμένει από το σχολικό εγχειρίδιο, μόνο συλλογή σύγχυσης και αποριών θα αποκομίσει!

Όλη η συζήτηση ξεκινά απο την εξέταση σε ένα συγκεκριμένο μάθημα, σε ένα συγκεκριμένο διδακτικό πακέτο

Η συζήτηση ανακυκλώνεται σε ασάφειες του βιβλίου σχετικά με τους πίνακες, στο οτι πιθανώς οι πίνακες είναι κρυφο-δυναμικές δομές και στο οτι έχουμε σίγουρα 11.000.000 μαθητές/τριες στην Ελλάδα

Λάθος πεδίο συζήτησης, λάθος διδασκαλία του μαθήματος απο μέρους μας και μια συζήτηση που έχει φτάσει σε αδιέξοδο




mdelhmh

Συνάδελφοι να θέσω και ένα πρακτικό θέμα:
Αφού δόθηκε που δόθηκε η ΛΑΝΘΑΣΜΈΝΗ για μένα οδηγία τι θα κάνουν οι βαθμολογητές στα απλά εξεταστικά ?
Αν δεν πάει σ αυτούς η ίδια οδηγία αδικούνται οι φυσικώς αδύνατοι αν πάει θα αφαιρέσουμε από το 95% των μαθητών μας μόρια που τα έχουνε κερδίσει δίκαια?
και επιπλέον:
Ποιος βαθμολογητής φυσικώς αδυνάτων θα είχε το θάρρος να αγνοήσει την οδηγία (εγώ θα το είχα?)

Νίκος Αδαμόπουλος

Μου πήρε 1,5 ώρες να διαβάζω τα μηνύματα από εκεί που τα είχα αφήσει...

elf

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:56:12 ΜΜ
απο ποτε είναι καταδίκη η απώλεια 2 μονάδων για μια λύση που δεν είναι απόλυτα σωστή?
Από τότε που κάναμε το άσπρο μαύρο ....
Λες και υπάρχει συνάδελφος που θα έλεγε ότι το μέγεθος ενός πίνακα μπορεί να είναι μεταβλητό πριν τα θέματα αυτά.... 

xara_pap

Κύριε Τσιωτάκη έγραψα και πριθν και δεν πήρα απάντηση.

Εσείς δεν έχετε γράψει ποτέ σε γλώσσα προγραμματισμού κανονική πουνα δηλώνεται μέγιστο πλήθος θέσεων σε πίνακα και μετά διαβάζατε το πλήθος τςν θέσεων που θα διαβαστούν.
Εγώ στο πανεπιστήμιο όλα τα ποργραμματα που έκανα στο πρώτο εξάμηνο πριν την εμφανιση των pointers έτσι τα έλυνα και ήταν 100% σωστά. Συγκεκριμένα η συμβουλή ήταν ότι αν δεν σας δίνετε το μέγιστο πλήθος να βάζετε κάτι δικό σας σχετικά λογικό, το οποίο ηταν στη διακριτική μας ευχαίρεια.
Μετά δόθηκε η λύση με τους pointers και ήταν ολα οκ.

Αν δεν ήθελαν πίνακες να ξεκαθαρίζονταν. Σέβομαι πολύ τη δουλειά σας. Αλλά πιστεύω ότι έπρεπε ολοι μαζί να κάνουμε προσφυγή να θεωρηθούν και τα δύο σωστά.
Με εκτίμηση
Παπαγεωργίου Χαρά

taxata

Παράθεση από: potato στις 28 Μαΐου 2010, 06:03:38 ΜΜ
Πφφ ποιος θα απαντήσει επιτέλους σε αυτή την απλή ερώτηση σήμερα??!

Πείτε μου έναν αλγόριθμο υλοποιημένο σε ψευδογλώσσα που επιτρέπεται η χρήση πίνακα κατά την άποψή σας, και μετά απαντήστε στην ερώτηση εάν ο υπολογιστής ήξερε το μέγεθός του κατά την εκτέλεση!
Η σιωπή είναι και αυτή απάντηση ....

Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

vandroniki

akoma kai stis metablhtes apo th stigmh pou den tis dhlwnoyme ek twn proterwn ston algori8mo, molis paroyn timh ousiastika ginontai ari8htikes or logikes klp, ara kai ston pinaka molis gemisei (diabastei) "orizoume" ousiastika kai to mege8os tou kai to plh8os tou, gia uto lew oti ston algori8mo ta pragmata einai pio xalara

Ανδρέας Φαρμακόρης

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 06:04:38 ΜΜ

Η συζήτηση ανακυκλώνεται σε ασάφειες του βιβλίου σχετικά με τους πίνακες,


Και πρέπει να την πληρώσουν οι μαθητές;;;;;
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

pgrontas

Παράθεση από: Γιώργος Λάμπρου στις 28 Μαΐου 2010, 06:04:25 ΜΜ
δέκατο κεφάλαιο, στα πλεονεκτήματα τμηματικού προγραμματισμου, αναφέρει κάτι για συντήρηση προγραμμάτων και περιγραφει κιολας την ανάγκη για την διαδικασία αυτη.....
Όταν αλλάξεει τοσο δραματικά, συντηρώ και το προσαρμόζω
Δεν αρκεί να αλλάξει δραματικά. Και ένας παραπάνω να είναι κατέρρευσε (τι θα γίνει αν η σωστή λειτουργία είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου;)
Η δυνατότητα συντήρησης δεν σημαίνει ότι το γράφω λάθος από την αρχή. Και έτσι κι αλλιώς η εκφώνηση δεν σου αφήνει τέτοια περιθώρια. Περιγράφει ένα κόσμο με άγνωστο αριθμό.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson