Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

ikariofil

Παράθεση από: gthal στις 28 Μαΐου 2010, 02:32:25 ΜΜ
Με καθησυχάζει αυτό που λες dimpapadop
όμως, τότε αυτό τι ήταν ; απλώς φήμη?

Δεν πρόκειται για φήμη!
Το ξέρω από άνθρωπο που εξέταζε προφορικά
Πρέπει να ανακληθεί οποιαδήποτε τέτοια οδηγία για κόψιμο μονάδων

amilikas

Αυθεραιτη (χαλαρη θα ελεγα) ως προς τον συμβολισμο και την μη δηλωση τυπου μεταβλητων. Η χρηση ομως δομωμ δεδομενων που περιγραφονται ξεκαθαρα ειναι αλλο θεμα...

freedomst

Τη φετινή χρονιά δίδαξα σε μαθητές μου περίπου 60 ώρες προγραμματισμού...

Ας μου πει κάποιος από αυτούς που ισχυρίζονται ότι πρέπει να κοπούν μονάδες για τη χρήση πίνακα στο 3ο θέμα
αν αυτές οι 60 ώρες μαθήματος είναι αρκετές έτσι ώστε να ψάξουν να βρουν οι μαθητές την αποδοτικότερη λύση
σε 3 ώρες εξέτασης...
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

dream

#153
Παράθεση από: Greendaz στις 28 Μαΐου 2010, 01:29:41 ΜΜ
Γιατί φθίνουσα;

Παράθεση από: dream στις 28 Μαΐου 2010, 01:20:22 ΜΜ
Σας ασποστελλω τα θέματα μαζί με τις λύσεις τους ..

Ανέβασα τα θέματα μαζί με τις λύσεις τους εκ νέου με διορθωμένες τις αβλεψίες..

jsari

Παράθεση από: ikariofil στις 28 Μαΐου 2010, 02:45:53 ΜΜ
Πρέπει να ανακληθεί οποιαδήποτε τέτοια οδηγία για κόψιμο μονάδων

Αν συμβεί κάτι τέτοιο είναι αδικία για τους φυσικώς αδύνατους. Άρα δεν νομίζω ότι θα συμβεί.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

P.Tsiotakis

Δεν είναι θέμα αποδοτικότητας, απλά με πίνακες το θέμα δε λύνεται γιατί ο πίνακας δεν είναι τιραμόλα να έχει όσες θέσεις θέλουμε. Πολλοί μαθητές μου την πάτησαν όπως και πολύ δικοί σας, θεωρώ οτι πρέπει να χάσουν λίγες μονάδες

όμως πρέπει να χάσουν μονάδες ΤΟ ΙΔΙΟ σε όλα τα βαθμολογικά, κατά τη γνώμη μου το πιο σημαντικό στις πανελλαδικές είναι η κοινή αντιμετώπιση

elf

Νομίζω πως πρέπει να διορθώνουμε με βάση αυτό που βλέπουμε γραμμένο και όχι με βάση τι (νομίζουμε ότι) μπορούν να γράψουν οι μαθητές. Η χρήση πίνακα είναι σαφές στο σχολικό βιβλίο (όπου ορίζεται η εξεταστέα ύλη) ότι είναι αδύνατη, αφού είναι στατική δομή δεδομένων και θα πρέπει τα παιδιά να ξέρουν ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν πίνακες σε αυτή την άσκηση. Αν λοιπόν κάποιος μαθητής δεν καταφέρει να λύσει την άσκηση και την παρατήσει γιατί το κατάλαβε και κάποιος τη λύσει "ολόσωστα" με πίνακες (χωρίς να πάρει χαμπαρι τη δυσκολία), δεν θα είμαστε άδικοι; Και στην τελική ανάλυση, τι διορθώνουμε; Αυτά τα οποία θα έπρεπε να ξέρουν οι μαθητές με βάση τα μαθήματα που τους κάναμε στο σχολείο, στο φροντιστήριο ή στα ιδιαίτερα και δεν τα ήξεραν; Ή μήπως απλά τα λάθη που έκαναν;
Εκτιμώ ότι τουλάχιστον 6 μονάδες να κόβονται για λύση με πίνακα, γιατί ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης καθορίζεται από αυτό.

EvrisTK

Επαναλαμβάνω, όποιος ξέρει ας μου απαντήσει. Στο Δ4, αν έγινε φθίνουσα ταξινόμηση, πόσο θα κόψουν από τις 5 μονάδες;
Είναι και πολλές ταξινομήσεις ρε παιδί μου στο Δ4.

Σούλας Βασίλης

Δείτε.

(4ο Θέμα απολυτηρίων εσπερινών Ιούνιος 2006)

Άσκηση πινάκων όπου διαβάζετε το πλήθος των ασθενών.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

mathitis

Έγραφα εξετάσεις σήμερα!!
Προγραμματίζω από μικρή ηλικία, ζήτησα διευκρίνηση για το αν θα πρέπει να χρησιμοποιήσω πίνακα στο θ3 και η απάντηση ήταν ουδέν σχόλιο!!
Ήδη είχα λύσει το θ4, ξεκίνησα από εκεί χωρίς να λάβω υπόψη μου τη διευκρίνηση ότι δεν μπορεί σκάφη να έχουν ίδιο σχετικό χρόνο, οπότε έδωσα πιο δύσκολη λύση.. μάλιστα είχα σκεφτεί και λύση με τρισδιάστατο πίνακα, αλλά είπα στον εαυτό μου όχι υπερβολές

Στο θ3 αποφάσισα να χρησιμοποιήσω πίνακα, καθώς ο καθηγητής μου στο σχολείο μας είχε μιλήσει για την ασάφεια στο σχολικό σχετικά με πίνακες αλλά είχε τονίσει ότι σε ψευδογλώσσα το σχολικό λύνει ασκήσεις με πίνακες πχ φυσσαλίδα ή αναζήτηση διαβάζοντας τον πίνακα και μέγεθος γράφοντας δεδομένα //Α,Ν//, άρα αν στις εξετάσεις ζητήσουν κάτι αντίστοιχο σε ψευδογλώσσα μπορούμε να το κάνουμε, διαφορετικά σε γλώσσα είναι επικίνδυνο και να ψάξουμε άλλη λύση χωρίς πίνακες για να μην έχουμε αμφιβολία για λύση μας ή αν το κάνουμε θα πρέπει όταν διαβάσουμε πλήθος στοιχείαων πίνακα να κάνουμε έλεγχο εγκυρότητας ώστε να είναι μικρότερος ή ίσος με μέγεθος αλλά δεν θα είναι η καλύτερη δυνατή λύση..
'Ηθελα να σπουδάσω πληροφορική, είχα καθηγητή μου σαν πρότυπο, φτιάχνω άπειρα πράγματα σε VB και μας έχει βοηθήσει όλους στο σχολείο.. και τώρα τι να του πω σκίσε τα πτυχία σου ( έχει και πολλά!!!).. ήθελα να μάθω καλύτερο προγραμματισμό, και πήρα αυτή την κατεύθυνση, ανα χάσω έστω και ένα μόριο θα είναι αδικία με αυτόν που έδινε χημεία και τον ανταγωνίζομαι.. όσο και αν μου αρέσει ο προγραμματισμός, δεν θα αφήσω αλλο γνωστό μου να ακολουθήσει την κατεύθυνση αν μου κόψουν έστω και ένα μόριο..

Αν δεν θέλετε πίνακες, εφόσον το σχολικό λύνει με αυτό τον τρόπο ασκήσεις, 5 καθηγητές που ήταν στο σχολείο το είχαν λύσει με πίνακες τι περιμένετε από εμένα.. Ε Λ Ε Ο Σ.
Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο

petrosp13

ΠαράθεσηΔΣ3. Να γραφτεί πρόγραμμα που να υπολογίζει το άθροισμα των κυρίων διαγωνίων τετραγωνικού πίνακα ΝxΝ

ΔΣ5. Δίνεται ένας πίνακας Α που περιέχει Ν τυχαίους ακεραίους αριθμούς. Να γραφτεί πρόγραμμα το οποίο να διαβάζει έναν αριθμό και να ελέγχει αν ο αριθμός υπάρχει στον πίνακα. Για την αναζήτηση να χρησιμοποιηθεί ο αλγόριθμος της σειριακής αναζήτησης που παρουσιάστηκε στο κεφάλαιο 3.

ΔΣ6. Δίνονται οι πίνακες Σ1(Κ, Κ) και Π1(Κ, Κ) που περιέχουν τα αποτελέσματα των αγώνων ομίλου του EurοBasket. Ο πίνακας Σ1 περιέχει τα αποτελέσματα των αγώνων (Ν (νίκη) ή Η (ήττα)), ενώ ο πίνακας 1 τη διαφορά πόντων για κάθε αγώνα.
Να γραφτεί πρόγραμμα το οποίο θα βρίσκει και θα εκτυπώνει την τελική βαθμολογία του ομίλου. Σε περίπτωση ισοβαθμίας προηγείται η ομάδα που έχει την καλύτερη διαφορά πόντων από τις ισόβαθμές της
Τα στοιχεία της κύριας διαγωνίου δεν περιέχουν καμία πληροφορία (καμία ομάδα δεν παίζει με τον εαυτό της!)
Ο πίνακας περιέχει στοιχεία μόνο κάτω ή πάνω από τη διαγώνιό του, είναι δηλαδή τριγωνικός (κάθε ομάδα παίζει μόνο μία φορά με κάθε αντίπαλο)

Αυτά είναι ασκήσεις από το τετράδιο μαθητή στο κεφάλαιο "Πίνακες" της ΓΛΩΣΣΑΣ
Ας μας πει κάποιος πώς θα υλοποιηθούν χωρίς απλουστεύσεις του τύπου "Έστω ότι ο πίνακας είναι 5Χ5"

Όχι όπου μας βολεύει το βιβλίο το επικαλούμαστε (βλέπε στατικές δομές) και όπου δεν μας βολεύει να το αγνοούμε

Είμαστε πολλοί που έχουμε κατά νου τέτοια παραδείγματα και γι'αυτό κινηθήκαμε στην λύση πίνακα
Και επαναλαμβάνω ότι μιλάμε για ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ, όπου δεν υπάρχει καν το πρόβλημα της δήλωσης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

clevercitizen

Εφόσον η οδηγία προς τους εξεταστές-βαθμολογητές φυσικώς αδυνάτων έλεγε ότι η λύση με πίνακες είναι λανθασμένη τότε, λογικά, οι βαθμολογητές δε θα έδωσαν καμια μονάδα σε όσουν την έλυσαν. Αν η οδηγία έλεγε να κοπούν κάποιες μονάδες και όχι όλες τότε θα έκοψαν.
Σε κάθε περίπτωση είναι εντελώς άδικο να δοθεί άλλη οδηγία για βαθμολόγηση στους μεν και άλλη στους δε.

Επειδή δεν γνωρίζω πως ακριβώς ήταν διατυπωμένη αυτή η παρατήρηση, θα παρακαλούσα όποιο εξέταζε προφορικά να μας πει τι ακριβώς έλεγε η οδηγία.
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

dimpapadop

ΠΑΙΔΙΑ, να τελειώνουμε με το ΘΕΜΑ Γ, ελάτε... τσάμπα μαλώνουμε....

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΖΗΤΗΘΕΙ (ΟΣΟΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ....)

1. στο βιβλίο υπάρχουν τέτοια παραδείγματα.
2. στο τετράδιο εργασίας επίσης (σελ 48, 49 κλπ)
3. θέματα ΗΜΕΗΣΙΩΝ 2001. ΘΕΜΑ 1.Δ .... ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ Π,Ν ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΤΕ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΤΑΞΙΝΟΜΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΦΥΣΣΑΛΙΔΑΣ.

Γιά ψάξτε λίγο και... ΧΑΛΑΡΩΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Μάλλον έχουμε πολλούς εδώ που αποσκοπούν στα πρωτεία ... μεταξύ μας....!!!!!!
χαχαχα αυτό αν θέλετε να κάνουμε εμείς την κόντρα μας σε θέματα που θα μας δώσουν άλλοι... ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ????


ΑΓΧΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ Π@Π@Ρ@Σ, χωρίς να έχετε καμία συναίσθηση του τι σημαίνει αυτό.... ΚΑΙ ΕΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ!!!!

ΝΑΙ , αποδοτικότερη και απαιτεί λιγότερους πόρους η λύση χωρίς πίνακες, αλλα το μάθημα ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΟΠΟ, και μόνο αυτό να διαβάζατε θα βλέπατε ότι έχετε ΦΑΟΥΛ....

Ανδρέας Φαρμακόρης

Αν δουμε τους αλγοριθμους ταξινομησης και αναζητησης του βιβλιου (Κεφαλαιο 3), εκει δεν ξερουμε το πληθος των θεσεων του πινακα.  Ειναι απλως n που ερχεται σαν εισοδος.  Με την ιδια λογικη ο μαθητης μπορει να διαβασει ως εισοδο το n αυτο και να το χρησιμοποιησει για μεγεθος πινακα.  Σαφως σαν προγραμματιστες δεν μπορουμε να κανουμε κατι τετοιο, αλλα διδασκουμε στα παιδια βασει του βιβλιου, και οταν αυτο παιρνει σαν εισοδο μια τιμη και την χρησιμοποιει σαν μεγεθος πινακα, αυτο πρεπει να διδαξουμε.  Επαναλαμβανω οτι ειναι αδικο να κοπει εστω και μια μοναδα.
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

dg69

Εμείς, άτομα με εμπειρία στον προγραμματισμό αλλά και στη διδαχή του μαθήματος, συζητούμε και αναλύουμε πως θα έπρεπε να λυθεί το Γ θέμα, αγνοώντας ότι απευθυνόμαστε σε μαθητές που ασχολούνται με την αλγοριθμική 8 το πολύ μήνες. Τους ζητούμε δηλαδή να έχουν αποκτήσει τέτοια κρίση, σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα, ώστε σε τέτοιου είδους εκφώνηση (που και εμείς οι ίδιοι διαφωνούμε) να συνειδητοποιήσουν οτι δεν πρέπει να χρησιμοποιήσουν πίνακες!   Θεωρώ ότι είναι ΑΔΙΚΟ να κοπεί έστω και μια μονάδα.
Αλήθεια, όταν η δική μου λογική λέει ότι η λύση με τους πίνακες είναι εξίσου σωστή, πώς μπορώ όταν διορθώσω γραπτά να κόψω μονάδες; Αρα μάλλον θα πρέπει να παραιτηθώ από αυτή τη ΑΔΙΚΗ διαδικασία