Θέμα Δ

Ξεκίνησε από evry, 08 Ιουν 2022, 07:58:47 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ChrisSpa

Παράθεση από: gthal στις 09 Ιουν 2022, 01:06:59 ΜΜΦοβάμαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα παίξει ρόλο αυτό. 
Κι εγώ προς αυτήν την άποψη τείνω.

evry

Παράθεση από: gthal στις 09 Ιουν 2022, 01:06:59 ΜΜΦοβάμαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα παίξει ρόλο αυτό. Αλλιώς γιατί βάλαν στην εκφώνηση ότι τα θέλουν "με την εξής σειρά" ;  :laugh:
Γιώργο αυτό που γράφεις ναι θα παίξει ρόλο. Εγώ λέω να διαβάσεις στην αρχή το όνομα μαζί με την κύρια διαγώνιο και μετά σε ξεχωριστή επανάληψη τα υπόλοιπα. Αυτή η λύση δεν έχει πρόβλημα.
Αυτή που παρουσιάζεις εσύ νατα διαβάζει όλα μαζί έχει
 αλλά δεν ξέρω τι θα κόψουν από αυτή. Λογικά όχι πολύ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ChrisSpa

Παράθεση από: gthal στις 09 Ιουν 2022, 01:06:59 ΜΜΓια i από 1 μέχρι 6
  Διάβασε ΟΝ[ i ]
  Για j από 1 μέχρι 6
    Αν i=j τότε
        Διάβασε Α[i,j]
    Αλλιώς
          Διάβασε Α[i,j]
    τέλος_αν
  τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης
Αν βάλει τα κατάλληλα μηνύματα όμως αλλάζει το νόημα. Σε αυτήν την περίπτωση θα κόψουν μονάδες;

KosTzag

Εδώ που φτάσαμε μπορούν να κόψουν από παντού και από πουθενά.

Ό,τι μας φωτίσει ο Θεός αφού δεν υπάρχει αντικειμενικότητα στις εκφωνήσεις.

Aaron V

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 01:55:53 ΜΜΓιώργο αυτό που γράφεις ναι θα παίξει ρόλο. Εγώ λέω να διαβάσεις στην αρχή το όνομα μαζί με την κύρια διαγώνιο και μετά σε ξεχωριστή επανάληψη τα υπόλοιπα. Αυτή η λύση δεν έχει πρόβλημα.
Αυτή που παρουσιάζεις εσύ νατα διαβάζει όλα μαζί έχει
 αλλά δεν ξέρω τι θα κόψουν από αυτή. Λογικά όχι πολύ.
Και με ποια λογική το να διαβάσεις το κάθε όνομα και τον βαθμό της διαγωνίου είναι σωστό και το να διαβάζεις το όνομα και μετά όλους τους βαθμούς είναι λάθος;

Και τα δύο λάθος είναι με βάση την εκφώνηση, αφού λέει να τα διαβάζεις με την εξής σειρά:

α) Πρώτα όλα τα ονόματα στον πίνακα ΟΝ[6].
β) Μετά τα στοιχεία της κυρίας διαγωνίου στον Β[6, 6].
γ) Μετά όλα τα υπόλοιπα.

Συνεπώς αν διαβάζεις παράλληλα όνομα και στοιχείο της διαγωνίου αμέσως μετά  δεν κάνεις αυτό που ζητάει το θέμα, το κάνεις με λάθος σειρά.







evry

Παράθεση από: Aaron V στις 09 Ιουν 2022, 06:18:06 ΜΜΚαι με ποια λογική το να διαβάσεις το κάθε όνομα και τον βαθμό της διαγωνίου είναι σωστό και το να διαβάζεις το όνομα και μετά όλους τους βαθμούς είναι λάθος;

Και τα δύο λάθος είναι με βάση την εκφώνηση, αφού λέει να τα διαβάζεις με την εξής σειρά:

α) Πρώτα όλα τα ονόματα στον πίνακα ΟΝ[6].
β) Μετά τα στοιχεία της κυρίας διαγωνίου στον Β[6, 6].
γ) Μετά όλα τα υπόλοιπα.

Συνεπώς αν διαβάζεις παράλληλα όνομα και στοιχείο της διαγωνίου αμέσως μετά  δεν κάνεις αυτό που ζητάει το θέμα, το κάνεις με λάθος σειρά.
Συμφωνώ ότι δεν κάνεις ακριβώς αυτό που ζητάει αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να κόψει κανείς για αυτό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Το γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος. 
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gthal

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Το έχεις αναφέρει εσύ νομίζω νωρίτερα και έχεις δίκιο.
Τι λένε σε ένα μαθητή που θα πει "έχω διαβάσει τα σχολικά βιβλία, δεν κάνω φροντιστήριο, δεν ξέρω τι είναι κύρια διαγώνιος" ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

christod

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Υπάρχει ως ορολογία σε άλυτη άσκηση στο τετράδιο μαθητή σελ. 90.

evry

Παράθεση από: christod στις 09 Ιουν 2022, 08:02:40 ΜΜΥπάρχει ως ορολογία σε άλυτη άσκηση στο τετράδιο μαθητή σελ. 90.
Το τετράδιο μαθητή δεν είναι στην ύλη ως θεωρία όμως και επίσης στο σημείο που λες εξηγεί τι είναι κύρια διαγώνιος ή το παίρνει ως γνωστό;

@gthal
Έχεις δίκιο Γιώργο μπορεί να το ανέφερα σε άλλο topic. Και η ουσία είναι αυτό που λες. Ένα παιδί που δεν πάει φροντιστήριο και στηρίζεται μόνο στο σχολικό βιβλίο δεν ξέρει ούτε κύρια διαγώνιο, ούτε ολίσθηση ουράς , ούτε προσθήκη κόμβου σε δέντρο.
Η διαφορά είναι ότι όταν κάτι το λέμε συνέχεια και το κάνουν όλα τα φροντιστήρια θεωρούμε αυτόματα ότι είναι και εντός ύλης.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

christod

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 08:03:48 ΜΜΤο τετράδιο μαθητή δεν είναι στην ύλη ως θεωρία όμως και επίσης στο σημείο που λες εξηγεί τι είναι κύρια διαγώνιος ή το παίρνει ως γνωστό;

@gthal
Έχεις δίκιο Γιώργο μπορεί να το ανέφερα σε άλλο topic. Και η ουσία είναι αυτό που λες. Ένα παιδί που δεν πάει φροντιστήριο και δεν στηρίζεται μόνο στο σχολικό βιβλίο δεν ξέρει ούτε κύρια διαγώνιο, ούτε ολίσθηση ουράς , ούτε προσθήκη κόμβου σε δέντρο.
Η διαφορά είναι ότι όταν κάτι το λέμε συνέχεια και το κάνουν όλα τα φροντιστήρια θεωρούμε αυτόματα ότι είναι και εντός ύλης.
Το παίρνει ως γνωστό. Απλά ίσως με αφορμή την άσκηση αυτή θα μπορούσε κάποιος καθηγητής να είχε εξηγήσει στους μαθητές τι σημαίνει κύρια διαγώνιος. Το πιο σωστό θα ήταν να υπήρχε μία επεξήγηση - υπόδειξη στο ίδιο το θέμα.

KosTzag

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Θέμα Δ επαναληπτικές 2020, θέμα Δ επαναληπτικές 2018.
Και στα 2 θέματα γίνεται αναφορά στην κύρια διαγώνιο.

evry

Παράθεση από: KosTzag στις 09 Ιουν 2022, 08:17:55 ΜΜΘέμα Δ επαναληπτικές 2020, θέμα Δ επαναληπτικές 2018.
Και στα 2 θέματα γίνεται αναφορά στην κύρια διαγώνιο.
Ακριβώς έχει πέσει και στις επαναληπτικές του 2009 με την τρίλιζα. Μόνο όμως σε επαναληπτικές, ποτέ σε κανονικές , γιατί άραγε;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p


petrosp13

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 08:23:35 ΜΜΑκριβώς έχει πέσει και στις επαναληπτικές του 2009 με την τρίλιζα. Μόνο όμως σε επαναληπτικές, ποτέ σε κανονικές , γιατί άραγε;
Γιατί μέχρι τώρα θεωρούνταν κάτι δύσκολο
Φέτος δεν θεωρήθηκε γιατί:
-έχει ξαναζητηθεί κι άλλες φορές, έστω και σε επαναληπτικές
-όλο το υπόλοιπο δ θέμα ήταν τραγικά εύκολο και γι'αυτό δόθηκαν 5 μονάδες στην ανάγνωση πινάκων, σαν κάτι "δύσκολο"
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής