Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.

Ξεκίνησε από rafoc, 25 Μαρ 2020, 04:37:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Να γίνει η αλλοίωση φωνής υποχρεωτική στα online μαθήματα, για λόγους προστασίας των βιομετρικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών;

ναι
2 (66.7%)
όχι
1 (33.3%)
άλλο
0 (0%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 3

rafoc

Παράθεση από: παρις στις 26 Μαρ 2020, 11:04:51 ΜΜ
Φυλο γινεται να αλλαξουμε με τα λογισμικα αλλιωσης φωνης; Να βαλω μια φιλη να κανει μαθημα με αλλιωμενη φωνη. Απο γυναικα-> αντρας

ναι γίνεται.

rafoc

Παράθεση από: happiness στις 26 Μαρ 2020, 10:53:58 ΜΜ
rafoc χρησιμοποίησε μόνο λογαριασμούς του sch και τις πλατφόρμες που προτείνει το υπουργείο και θα είσαι καλυμένος σχετικά με την ευθύνη σου για τα προσωπικά δεδομένα. Υποτίθεται ότι το sch φροντίζει να τα διαφυλάσει.

Αυτό το υποτίθεται είναι που φοβάμαι.....

rafoc

Παράθεση από: παρις στις 26 Μαρ 2020, 11:04:51 ΜΜ
Φυλο γινεται να αλλαξουμε με τα λογισμικα αλλιωσης φωνης; Να βαλω μια φιλη να κανει μαθημα με αλλιωμενη φωνη. Απο γυναικα-> αντρας

Αν και γίνεται αυτό που θες, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι εφόσον με ένα φίλτρο αλλάζει η φωνή σου, ίσως γίνεται και με ένα αντίστροφο φίλτρο κάποιος να την επαναφέρει.

Γιαυτό χρειάζεται ανοιχτού κώδικα πρόγραμμα, για να μπορεί ο καθένας να φτιάχνει το δικό του (άγνωστο στους υπόλοιπους) φίλτρο φωνής. Αν δεν ξέρεις το φίλτρο που εφαρμόστηκε, δεν μπορείς να επαναφέρεις την φωνή.

evry

Πάντως το καλύτερο σύστημα αλλοίωσης φωνής είναι το σύστημα τηλεδιάσκεψης του υπουργείου. Παρακολουθώ τώρα την ενημέρωση που μας κάνουν για το webex. Έχουν βάλει το μήνυμα της υπουργού σε βίντεο και κολλάει απίστευτα! Θέλει πολλά parity bits για να καταλάβεις τι λέει
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

akalest0s

 ;D ;D
Το υπουργείο είναι τόσο μπροστά, που παρεξηγείται από τους συγχρόνους του.. θα εκτιμηθεί κάποτε η αξία του, μετά το θάνατό του, όπως στους μεγάλους καλλιτέχνες
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

happiness

Παράθεση από: rafoc στις 26 Μαρ 2020, 11:00:09 ΜΜ
Φαντάζομαι μετά από αυτό, όταν θα επιστρέψω στην ζωντανή τάξη μου, θα μου επιτραπεί να βάλω στους μαθητές μου τσιρότο στο στόμα και να τους φιμώσω, κατά την διάρκεια του μαθήματος, έτσι;

Παιδαγωγικά μιλώντας πάντα, αυτό που προτείνει το υπουργείο, την φίμωση των μαθητών, είναι απαράδεκτο ως πρακτική....

Ο μαθητής πρέπει ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ γιατί δεν πρέπει να πετάγεται στο μάθημα, και ο Κωστάκης πρέπει να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ γιατί δεν πρέπει να βρίζει την Ελενίτσα.

Αυτός είναι ο ρόλος του παιδαγωγού, να κάνει τους άλλους να καταλαβαίνουν. Δεν είναι ο ρόλος του παιδαγωγού ίδιος με τον ρόλο του αστυνομικού, και οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός σέβεται το λειτούργημά του αποφεύγει να συμπεριφέρεται κατασταλτικά.
Κατ' αρχήν, δεν τη προτείνει το υπουργείο την πρακτική, εγώ την προτείνω.
Κατά δεύτερον, αυτή δεν έχει να κάνει με τις παιδαγωγικές μεθόδους, αλλά με τους πρακτικούς περιορισμούς του μέσου. Μία εξ αποστάσεως τηλεδιάσκεψη με 50 συμμετέχοντες και ανοιχτά μικρόφωνα, δεν είναι το ίδιο με μία δια ζώσης τάξη με 50 συμμετέχοντες. Η ένταση της δια ζώσης φωνής δεν είναι η ίδια με την απόδοση του μικροφώνου. Η καθυστέρηση μετάδοσης που πιθανότατα υπάρχει στην τηλεδιάσκεψη δεν υπάρχει στο δια ζώσης. Η δυνατότητα συγκεκριμένης βλεμματικής επαφής δεν υπάρχει στην τηλεδιάσκεψη. Η δυνατότητα να βλέπεις το περιβάλλον σου (όπως πχ ποιος άλλος έχει σηκώσει χέρι την ώρα που θέλεις να το κάνεις και συ) δεν υπάρχει εύκολα στην τηλεδιάσκεψη. Και πάει λέγοντας...
Εν ολίγης, έχω μέχρι στιγμής συμμετάσχει σε πολλές τηλεδιασκέψεις (η μεγαλύτερη ήταν τις προάλλες που κάναμε επιμόρφωση για το e-me και είμασταν 250 άτομα), ο άντρας μου συμμετέχει καθημερινά σε εταιρικά meeting , ποτέ μα ποτέ μα ποτέ τα μικρόφωνα των συμμετέχοντων δεν είναι ανοιχτά by default. Ποτέ μα ποτέ δεν έχω δει κάποιον να προσπαθεί να συγκρίνει την δια ζώσης αίθουσα με την εικονική. Και μάλιστα με παιδαγωγικούς όρους  :-\
That said, υπάρχει και η δυνατότητα οι συμμετέχοντες να ανοίγουν μόνοι τους τα μικρόφωνά τους ή να έιναι και μονίμως ανοιχτά, για όποιον θέλει να το δοκιμάσει.

ΥΓ: θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί βέβαια, ότι το μάθει ο μαθητής να σηκώνει το ηλεκτρονικό του χεράκι και να περιμένει να του δωθεί ο λόγος, ή να μάθει να σημειώνει τις απορίες του για να τις εκφράσει όταν θα δωθεί ο χρόνος από τον εκπαιδευτικό, είναι και αυτό παιδαγωγικώς χρήσιμο.