Γειά σας!
Σχετικά με την εξεταστέα ύλη του σχολικού έτους 2015 - 2016, διατυπώθηκαν κάποιες παρατηρήσεις από το υπουργείο, όπως:
"Στο κεφάλαιο 3:
– Να προστεθούν ασκήσεις στη στοίβα και ουρά που επίσης θα υλοποιηθούν απ' ευθείας σε ΓΛΩΣΣΑ και με την πρόσθεση της ενότητας 3.9 που θα διδαχθεί.
– Οι δυναμικές δομές της ενότητας 3.9 (λίστες, δένδρα, γράφοι) να διδαχθούν αποκλειστικά ως θεωρία.
– Οι πίνακες να διδαχθούν παράλληλα με το κεφάλαιο 9 με τις ασκήσεις να υλοποιούνται απ' ευθείας σε ΓΛΩΣΣΑ.
– Εισάγονται νέοι αλγόριθμοι αναζήτησης και ταξινόμησης σε πίνακες."
Έχω κάποιες απορίες. Δύο από αυτές είναι οι εξής:
Απορία 1η: Έχει βρει κανείς ασκήσεις τις οποίες θα μπορούσα να συμβουλευτώ, σχετικά με ουρά, στοίβα και τις δομές της ενότητας 3.9;
Απορία 2η: Ποιοί είναι οι νέοι αλγόριθμοι αναζήτησης και ταξινόμησης; [η δυαδική αναζήτηση προφανώς(;) είναι εκτός ύλης μιας και αναλύεται στο 4ο κεφάλαιο]
Ευχαριστώ
Για την 2η απορία, θα μείνεις μάλλον με την απορία..
Κατάλαβα... Ευχαριστώ πάντως για τον χρόνο σου petrosp13
Παράθεση από: Ναύτης Βασίλης στις 08 Οκτ 2015, 01:13:16 ΜΜ
Απορία 1η: Έχει βρει κανείς ασκήσεις τις οποίες θα μπορούσα να συμβουλευτώ, σχετικά με ουρά, στοίβα και τις δομές της ενότητας 3.9;
Έχουν κυκλοφορήσει αρκετές εδώ (στο στέκι). Δεν τις έχω κοιτάξει ακόμα, αν ψάξεις λίγο θα τις βρεις.
Παράθεση από: Ναύτης Βασίλης στις 08 Οκτ 2015, 01:13:16 ΜΜ
Απορία 2η: Ποιοί είναι οι νέοι αλγόριθμοι αναζήτησης και ταξινόμησης; [η δυαδική αναζήτηση προφανώς(;) είναι εκτός ύλης μιας και αναλύεται στο 4ο κεφάλαιο]
Η δυαδική αναζήτηση υλοποιείται και χωρίς αναδρομή πάντως κι εγώ προετοιμάζομαι και για αυτήν. Ελπίζω να μη χρειαστεί :angel: