Διάθεση σχολικών εργαστηρίων και υποδομών ΤΠΕ σχολικών μονάδων

Ξεκίνησε από lp, 19 Μαρ 2010, 11:09:28 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lp

ΘΕΜΑ: «Διάθεση σχολικών εργαστηρίων και υποδομών ΤΠΕ σχολικών μονάδων για την πρακτική άσκηση των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών (εφαρμογή στην τάξη) στο πλαίσιο των προγραμμάτων επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου»

ΣΧΕΤ: «Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ» Στο πλαίσιο της πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (http://b-epipedo2.cti.gr), υλοποιούνται προγράμματα επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου για εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70. Η τρέχουσα πρώτη επιμορφωτική περίοδος διεξάγεται το διάστημα Φεβρουαρίου – Ιουνίου 2010, ενώ προβλέπονται δύο ακόμη επιμορφωτικές περίοδοι κατά τις επόμενες δύο σχολικές χρονιές.

Η Επιμόρφωση αυτή συμπληρώνεται με την εφαρμογή γνώσεων και δεξιοτήτων μέσα στη σχολική τάξη από τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς, ως οργανικό κομμάτι της επιμορφωτικής διαδικασίας, με την υποστήριξη και καθοδήγηση των επιμορφωτών και των υποστηρικτικών δομών της Πράξης.

Ως εκ τούτου, προβλέπεται να υλοποιηθούν από τους εκπαιδευτικούς που επιμορφώνονται, διδασκαλίες με χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ.

Ειδικότερα οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων για εφαρμογή στην τάξη, θα κληθούν με την υποστήριξη των επιμορφωτών τους να σχεδιάσουν, να προετοιμάσουν και υλοποιήσουν μαθήματα στις τάξεις τους, αξιοποιώντας τις κατά περίπτωση διαθέσιμες υποδομές πληροφορικής των σχολικών μονάδων στις οποίες διδάσκουν.

Καλούνται οι Διευθυντές καθώς και οι υπεύθυνοι για τη λειτουργία των ψηφιακών υποδομών των σχολικών μονάδων (σχολικά εργαστήρια ή άλλου τύπου υπολογιστικές και δικτυακές υποδομές), να εξασφαλίσουν στους  επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς τη διαθεσιμότητα των υποδομών αυτών, διαμορφώνοντας κατάλληλα το πρόγραμμα λειτουργίας και χρήσης τους.


Η έναρξη των σχετικών δραστηριοτήτων για την παρούσα επιμορφωτική περίοδο θα ξεκινήσει μία εβδομάδα πριν από τις διακοπές του Πάσχα και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος των μαθημάτων, ενώ για τις επόμενες περιόδους, προβλέπεται να ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα μέσα στη σχολική χρονιά (πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων) και να διαρκέσει επίσης μέχρι το τέλος των μαθημάτων.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΔΒΜΘ

Βασίλειος Κουλαϊδής

Άλλη μια περίπτωση όπου μας προορίζουν για βοηθητικό προσωπικό... 
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Wizard

Δυστυχώς, είμαστε υποχρεωμένοι να δεχόμαστε επιμορφωτές, οι οποίοι θα είναι επιβλέποντες του εργαστηρίου εκείνη την ώρα και δεν θα βρισκόμαστε εμείς μέσα αν δεν γραφεί ως συνδιδασκαλία στο ωρολόγιο πρόγραμμα (απλώς εξασφαλίζεται η διαθεσιμότητα του εργαστηρίου).

Είχα όμως την εντύπωση αυτή η επιμόρφωση γίνεται εκτός σχολικού ωραρίου. Μήπως το όποιο πρακτικό μέρος θα γίνει εντός σχολικού ωραρίου;

Επίσης, τι σημαίνει "υπεύθυνοι για τη λειτουργία των ψηφιακών υποδομών των σχολικών μονάδων"; Εμείς έχουμε μόνο το εργαστήριο. Ποιος θα είναι ο υπεύθυνος όλων των άλλων υποδομών π.χ. της νέας ψηφιακής τάξης;

Keep Growing

"Επίσης, τι σημαίνει "υπεύθυνοι για τη λειτουργία των ψηφιακών υποδομών των σχολικών μονάδων"; Εμείς έχουμε μόνο το εργαστήριο. Ποιος θα είναι ο υπεύθυνος όλων των άλλων υποδομών π.χ. της νέας ψηφιακής τάξης; "

Επειδή υποσχέθηκα να είμαι σεμνός, δε γράφω τίποτα.
Μπορείτε όμως να ενεργοποιήσετε την φαντασία σας και να δώσετε ένα σχήμα στο κείμενό που απουσιάζει.

Με τις υγείες μας .
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

andreas_p


P.Tsiotakis

απο την εγκύκλιο ορισμού καθηκόντων εργαστηρίου ΣΕΠΕΗΥ [2005] (με μια απλή αναζήτηση τη βρίσκετε) καθορίζει πως το Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (και όχι εργαστήριο πληροφορικής) σε πρώτη προτεραιότητα χρησιμοποιείται στα μαθήματά μας αλλά ΥΣΤΕΡΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άλλα μαθήματα, δράσεις, εκπαίδευση ενηλίκων και πολλά άλλα.

Συνεπώς η εγκύκλιος λέει το αυτονόητο, πως πρέπει να βοηθηθούν να χρησιμοποιήσουν το εργαστήριο οι άλλοι κλάδοι, όπως και το δικαιούνται και επιπρόσθετα, για αυτό επιμορφώνονται, για να χρησιμοποιήσουν τα λογισμικά που πληρώθηκαν χρυσά όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Στην 3ωρη μείωση για το εργαστήριο (ακόμη και χωρίς την απαλλαγή απο άλλα καθήκοντα που εφέτος έγινε !!!) προβλέπει την εγκατάσταση λογισμικού στο εργαστήριο, λογισμικού για άλλα μαθήματα.
3 ώρες λιγότερο μάθημα όλη τη χρονιά, είχα αυτά τα χρόνια και έκανα όσες ώρες μάθημα έκαναν οι συνάδελφοι με 18 χρόνια υπηρεσίας.

Η δικαιολογία "θα μας χαλάσουν το εργαστήριο" δε στέκει γιατί το εργαστήριο δεν είναι δικό μας αφενός και αφετέρου πρέπει να επιδιώξουμε να μπουν και άλλοι καθηγητές στο εργαστήριο. Έτσι, θα καταλάβουν τι σημαίνει εργαστηριακό μάθημα και τι τραβάμε τόσα χρόνια.

Είναι αυτονόητο απο κει και πέρα πως είμαστε υπεύθυνοι εργαστηρίου, όχι τεχνικοί με επίδομα ετοιμότητας

Keep Growing

" ......Οι υποχρεωτικές εργασίες τις οποίες αναλαμβάνει ο Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ
εντάσσονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας του και σε καμία περίπτωση
η συνολική τους διάρκεια δεν εκτείνεται πέραν αυτού
.
Ο χρονοπρογραμματισμός της παροχής υποστήριξης επί θεμάτων χρήσης Η/Υ
σε εκπαιδευτικούς του οικείου σχολείου οφείλει να σέβεται άλλες υποχρεώσεις του
Υπεύθυνου ΣΕΠΕΗΥ, συμπεριλαμβανομένης της προετοιμασίας για διδασκαλία
του μαθήματος Πληροφορικής. Η υποστήριξη στον εκπαιδευτικό νοείται ως
καθοδήγηση στη χρήση του ΣΕΠΕΗΥ και όχι ως μερική ή ολική ανάληψη του
έργου του. ....."
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis

μα δε μιλάει για το απόγευμα, μιλάει για τη χρήση του εργαστηρίου απο τους επιμορφούμενους στο μάθημά τους στην τάξη, κάνω λάθος?

Keep Growing

Παναγιώτη, οι 3 ώρες θα πρέπει να είναι ορισμένες στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου. Από κει και πέρα εάν κάποιος συνάδελφος επιθυμεί να βοηθήσει, το κάνει οικειοθελώς, όπως εγώ προσωπικά.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis

Οι άλλοι κλάδοι επιμορφώνονται στη χρήση των ΤΠΕ στο μάθημά τους.
Πρέπει να κάνουν πρακτική στο μάθημά τους στην τάξη που κάνουν μάθημα ΣΗΜΕΡΑ, στο σχολείο που κάνουν μάθημα
ΔΕν αναφέρεται στα εργαστήρια των ΚΣΕ, αναφέρεται στα εργαστήρια που οι επιμορφούμενοι διδάσκουν εφέτος

μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να είσαι και συ μέσα στο εργαστήριο (το πρωι) όταν κάνει μάθημα ο φυσικός (το πρωι)

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis

αν και δεν έχω vista καταλαβαίνω τι έκανες και εγκρίνω με χίλια

είμαστε υπεύθυνοι εργαστηρίου, όχι τεχνικοί με 24ωρη ετοιμότητα.

P.Tsiotakis

και πρέπει να υπογράψουν οτι ενημερώθηκαν για τον κανονισμό εργαστηρίου!! και πρέπει να συμπληρώνουν και τα σχετικά έντυπα

Keep Growing

Πρέπει να καταλάβουν ότι δεν είμαστε ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ. Αλλά ούτε και ΣΑΜΑΡΕΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Antigonh

Αν και το θέμα δεν με αφορά διότι δεν τυγχάνω υπεύθυνη εργαστηρίου, και η καλή μου θέληση έχει εξατμιστεί από καιρό, από περιέργεια θα ρωτήσω κάτι: Σοβαρολογούμε ότι ο κάθε επιμορφωμένος συνάδελφος θα τολμήσει να βάλει 30 άτομα στο εργαστήριο; Γιατί εμείς εδώ έχουμε κάμποσα 30αρια τμήματα. Θα το διαλύσουνε το "μαγαζί", κι από μάθημα δεν το συζητώ σκέτος χαβαλές θα γίνει.
Να πω μήπως στο συνάδελφο υπεύθυνο εργαστηρίου να βγει στη γύρα για έξτρα καρέκλες;   ;D

P.Tsiotakis

ίσως και κανένα τραπεζάκι με ψυγειάκι (με σουμάδες) για το κέντρο του εργαστηρίου

όπως προανέφερα, είναι καλό να νοιώσουν τη γλύκα του εργαστηριακού μαθήματος

Ιωάννης Γκίνης

Ερώτηση: Η επιμόρφωση πρόκειται να διεξάγεται σε σχολική τάξη, σε εργαστήριο Πληροφορικής ή και στα δύο;

P.Tsiotakis

η επιμόρφωση Π2 (ο πρώτος κύκλος τρέχει ήδη) διεξάγεται σε ΚΣΕ.
Απο το νέο σχολικό έτος, θα επιμορφωθούν και ΠΕ1920 έχω δει στο Pdf που κυκλοφορεί στο δίκτυο

Keep Growing

Αντιγόνη, όλα γίνονται όπου μπορούν να γίνουν.
Για μένα προσωπικά πρώτη προτεραιότητα ήταν να "ανοίξει" το εργαστήριο στους υπόλοιπους καθηγητές.
Έτσι στρίμωξα 10 Η/Υ μέσα σε μια αίθουσα από τους οποίους για τον σκοπό του μαθήματος χρησιμοποιώ βαριά βαριά τους 7.
Υπάρχουν πτυσσόμενες καρέκλες οι οποίες ανοίγουν όταν χρειάζεται και ξανακλείνουν όταν δεν χρειάζονται πια.
...
Έγινε μια 2ωρη επιμόρφωση από μένα στην αρχή της χρονιάς για τις διαδικασίες χρήσης του εργαστηρίου. Τονίστηκε στους συναδέλφους ότι πρέπει να σέβονται τον κανονισμό για να είναι σε θέση να ξαναχρησιμοποιήσουν το εργαστήριο.
...
Έχω οργανώσει και την διαδικασία στην αρχή της χρονιάς (έχω ανεβάσει τα αρχεία οργάνωσης στο στέκι -αλλά δε θυμάμαι με ποιο όνομα χρήστη το έκανα  :D).
....
Ήδη το εργαστήριο έχει χρησιμοποιηθεί από αρκετούς συναδέλφους (και δια-θεματικά)  χωρίς να με ζαλίζουν αλλά και χωρίς να δημιουργούν  προβλήματα στην υλικοτεχνική υποδομή.
Το σημαντικότερο όλων είναι ότι κατά το 2ωρο της επιμόρφωσης που τους κάνω τους δίνω να καταλάβουν ότι μπορούν να με ενοχλήσουν για θέματα εργαστηρίου μόνο στο 3ωρό μου.
...
Τώρα υπάρχουν βέβαια περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει χώρος για 10 υπολογιστές ή η "χημεία" του συλλόγου είναι ένα μαύρο ζουμί. Ε εκεί κάνεις απλά το μάθημά σου .... και έχει ο θεός .... :)
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

"Απο το νέο σχολικό έτος, θα επιμορφωθούν και ΠΕ1920 έχω δει στο Pdf που κυκλοφορεί στο δίκτυο"

Ελπίζω να γίνει σοβαρότερα η διαδικασία τώρα.
Όχι πάλι java σε 2 3ωρα! Έλεος.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Ιωάννης Γκίνης

Ένα σημείο στο οποίο έχω διαφωνήσει στο παρελθόν με το πρόγραμμα είναι το εξής:

Εφόσον ο υπεύθυνος του ΣΕΠΕΗΥ θα πρέπει: α) να εγκαταστήσει ένα σωρό εφαρμογές στους ΗΥ για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες του προγράμματος και β) να είναι εκείνος που θα διορθώνει τυχόν βλάβες που θα προκύπτουν απ' τη χρήση του εξοπλισμού κατά τη διάρκεια του προγράμματος, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ συμπεριλαμβάνεται στην ομάδα αυτών που θα αποζημιωθούν οικονομικά για την υλοποίηση του προγράμματος;;;

andreas_p

Αρπακτικά, εσμός αυλοκολάκων (αυτό είναι το προσωπείο)  απαιτούν θεσούλα σε διάφορες επιτροπές, με το παρακάτω το επιχείρημα : 'Σιγά τη δουλειά ! Αυτή την κάνω και ' γω ! Έχω πιστοποίηση στις ΝΤ !!!'.
Ας αναλάβουν και τα υπόλοιπα τα οποία σχετίζονται με την ίδια τους τη δουλειά.
ΩΣ ΕΔΩ .  ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !!!!!

sloukad

Οι υπεύθυνοι της επιμόρφωσης β-επιπέδου μάλλον δεν γνωρίζουν τις προδιαγραφές που απαιτούνται για να μπεί κάποιος άλλος συνάδελφος στο εργαστήριο πληροφορικής, (αυτό μπορεί ίσως να τακτοποιηθεί), αλλά τα τεχνικά προβλήματα ότι οι σκληροί δισκοι των μηχανημάτων δεν χωρούν όλα τα λογισμικά όλων των ειδικοτήτων το αγνοούν εντελώς.
Τα λογισμικά των ΠΕ02, ΠΕ03 ΠΕ04 μαζί με αυτά από το e-yliko ξεπερνούν τα 50 ποιος θα τα εγκαταστήσει, πού, αφού οι δίσκοι δεν χωράνε, και πότε;
Μήπως θα πρέπει καποιος επίσημα να τους ενημερώσει; (ίσως τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ που γνωρίζουν τις δυνατότητες των εργαστηρίων;)

Keep Growing

Συνάδελφε καλησπέρα και καλώς ήρθες στην παρέα.

"Τα λογισμικά των ΠΕ02, ΠΕ03 ΠΕ04 μαζί με αυτά από το e-yliko ξεπερνούν τα 50 ποιος θα τα εγκαταστήσει, πού, αφού οι δίσκοι δεν χωράνε, και πότε;
Μήπως θα πρέπει καποιος επίσημα να τους ενημερώσει; (ίσως τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ που γνωρίζουν τις δυνατότητες των εργαστηρίων;)"

Μπορούμε εύκολα να μαντέψουμε για ποιον χτυπά η καμπάνα.
Όπως μασήσαμε όλα τα υπόλοιπα έτσι θα μασήσουμε και αυτό.
Εξάλλου σε τέτοιες περιόδους, που να βρει κανείς χρόνο για να σκεφτεί κάτι άλλο.
Εξάλλου το είπε καθαρά ο ειδικός σύμβουλος: "Δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για γραμματείς ούτε για τεχνικό προσωπικό".
Οπότε καλή δύναμη να έχουμε και έχει ο θεός...
.....
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ συνάδελφε (το όνομά σου; :)) τα έχουν φορτώσει τόσο και συνεχίζουν να τα φορτώνουν που κάποια στιγμή φαντάζομαι θα αναφωνήσουν όλοι οι υπεύθυνοι ρυθμικά: Έλεεοοος!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Antigonh

Παράθεση από: sloukad στις 20 Μαρ 2010, 08:31:35 ΜΜ
οι σκληροί δισκοι των μηχανημάτων δεν χωρούν όλα τα λογισμικά όλων των ειδικοτήτων το αγνοούν εντελώς.
Τα λογισμικά των ΠΕ02, ΠΕ03 ΠΕ04 μαζί με αυτά από το e-yliko ξεπερνούν τα 50 ποιος θα τα εγκαταστήσει, πού, αφού οι δίσκοι δεν χωράνε, και πότε;

Η απλή, και ρεαλιστική, λύση στην περίπτωση που τα λογισμικά δεν χωράνε στους δίσκους των μηχανηματων είναι να γίνει εγκατάσταση "κατ' απαίτηση".  Είναι χάσιμο χρόνου και άδικο "φόρτωμα" των μηχανημάτων να φορτωθούν λογισμικά που δεν θα χρησιμοποιηθούν είτε επειδή δεν υπάρχει επιμορφούμενος της ανάλογης ειδικότητας, είτε επειδή είναι "σαβούρα και άχρηστα" και δεν θέλει να τα χρησιμοποιήσει κανείς.

Η λογική "αφού τα πλήρωσε το κράτος πρέπει να τα βάλουμε στα μηχανήματα κι ας μείνουν εκεί αχρησιμοποίητα" με βρίσκει αντίθετη τόσο από ιδεολογικής όσο και από πρακτικής άποψης.

Στην περίπτωση τώρα που το λογισμικό το οποίο θα ζητηθεί να εγκατασταθεί δεν χωράει τι κάνουμε θα μου πείτε;  Αν ήμουνα υπεύθυνη εργαστηρίου αυτό που θα έκανα θα ήταν να το δηλώσω, επίσημα όπου μου ζητηθεί, στο Διευθυντή, στον επιμορφωτή στον ΠΛΗΝΕΤ... στον υπουργό, και τέλος.

Απλά πράγματα.  8)

andreas_p

 Η εγκατάσταση ΔΕΝ είναι δική μας δουλειά.
Θα την κάνει ο επιμορφωτής (ο οποίος και αμείβεται).
Εμείς θα εξασφαλίσουμε τη διαθεσιμότητα.

Διαθεσιμότητα σημαίνει :

Τα μηχανάκια να λειτουργούν, να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και να είναι ξεκλείδωτα
για χρονικό διάστημα το οποίο είναι απαραίτητο για την εγκατάσταση του λογισμικού.

π.χ. στο εργαστήριο μου , τα μηχανάκια είναι κλειδωμένα με Deepfreeze (αφήνοντας πρόσβαση σε ένα μέρος του  δίσκου ), κάποιες δ/νσεις (facebook, hi5, youtube, games  κλπ) είναι κλειδωμένες !!

za√‘ag

Σε όσα από αυτά τα λογισμικά μπορούν να τρέχουν από το server και μόνο μπορούν να τα εγκαταστήσουν μόνο στο σερβερ και να μην επιβαρυνθούν τα τερματικά ... εγώ αυτό πρότεινα στην επιμόρφωση των ΠΕ4 που έγινε 2 φορές στο δικό μας εργαστήριο. Σε όσα δεν γινόταν τα εγκατέστησε ο επιμορφωτής σε όλα τα pc.

Κλείδωμα και έλεγχος γίνεται μέσω του NetOp School με εφαρμογή πολιτικής καθώς και δημιουργία λογαριασμών που χρησιμοποιούν οι επιμορφούμενοι για να συνέονται στο σερβερ. Δεν είναι αρκετά αυτά;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Antigonh

Εντάξει συνάδελφοι, για να τα λέτε κάτι θα ξέρετε.

Από τη στιγμή που δεν υπήρξα ούτε ποτέ θα γίνω, υπέυθυνη εργαστηρίου δεν κάθησα να διαβάσω τον κανονισμό ΣΕΠΕΗΥ, ούτε τα έγγραφα που συνόδευαν το εκπαιδευτικό λογισμικό του ΠΙ που παρέλαβε ο συνάδελφος πέρσι και πρόπερσι. Μπορεί κάλλιστα λοιπόν να έχετε δίκιο και η εγκατάσταση να γίνεται από τον επιμορφωτή κλπ κλπ. Αν και λίγο πιο πάνω στο ίδιο thread διάβασα ένα απόσπασμα του κανονισμού ΣΕΠΕΗΥ που μου φάνηκε ότι αλλιώς τα λέει τα πράγματα. Τεσπά....

Μια απορία όμως: αυτά τα Deepfreeze και τα Netop πού τα βρήκατε; Τα αγοράσατε, ήταν προεγκατεστημένα στους υπολογιστές του εργαστηρίου ή.....  ;)

Στο εργαστήριο που χρησιμοποιώ εγώ δεν έχει τέτοια... καλούδια, εξ ' ου και η απορία μου.

Ελπίζω πως καλύψατε το συνάδελφο sloukad.

Keep Growing

Αυτό που είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα Αντιγόνη μου με τα εργαστήρια Η/Υ είναι ότι σχεδόν όλα είναι διαφορετικά μεταξύ τους. Είναι κάτι σαν το πύργο της Βαβέλ.
Γιαυτό και δεν μπορεί να εφαρμοστεί ενιαία πολιτική ούτε στην ασφάλεια αλλά ούτε και στην χρήση.

Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ βέβαια κάνουν ότι μπορούν για να βάλουν μια τάξη στο χάος.
Αλλά τι να σου κάνουν και αυτά. Είναι 3-4 ταλαίπωροι που δεν προλαβαίνουν ούτε να κοιταχτούν μεταξύ τους.

Αν δεν ακολουθηθεί - στην πράξη και όχι στις ημερίδες, τα βιβλία (βλέπε "Το Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής" Αθήνα 1998 ΠΙ) και τα sites του ΠΣΔ και ΠΙ- μια ενιαία πολιτική για το στήσιμο, συντήρηση, επικαιροποίηση, ασφάλεια  και χρήση των εργαστηρίων, όλα θα εξαρτώνται από την διάθεση και το μεράκι του κάθε υπεύθυνου ΣΕΠΕΗΥ και μόνο για το σχολείο που δουλεύει. 

Εκτός και αν σκέπτονται να καταργήσουν το εργαστήριο Η/Υ με αφορμή την ψηφιακή οριζοντιοποίηση.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Vangelis

Αντι για το Netop μπορείς να χρησιμοποιήσεις το iTalc που είναι ελεύθερο και κάνει την ίδια δουλειά

dim

Παράθεση από: ggfiogos στις 19 Μαρ 2010, 11:09:28 ΠΜ
Καλούνται ......... οι υπεύθυνοι για τη λειτουργία των ψηφιακών υποδομών των σχολικών μονάδων (σχολικά εργαστήρια ή άλλου τύπου υπολογιστικές και δικτυακές υποδομές), να εξασφαλίσουν στους  επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς τη διαθεσιμότητα των υποδομών αυτών, διαμορφώνοντας κατάλληλα το πρόγραμμα λειτουργίας και χρήσης τους.[/b]
Ζητήθηκε καταγραφή της κατάστασης του σχολικού εργαστηρίου, για τις παραπάνω επιμορφώσεις.