Σχολικοί σύμβουλοι πληροφορικής?

Ξεκίνησε από dim, 18 Ιαν 2010, 11:45:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Φαντάζομαι (χωρίς να το ξέρω επίσημα) οτι η ΕΠΥ θεωρεί πως μέχρι τις αρχές Μαρτίου θα έχει τελειώσει η διαβούλευση των 12 συμμετεχόντων εκπαιδευτικών

Vangelis

Παράθεση από: evry στις 24 Φεβ 2010, 10:03:54 ΠΜ
Μια και μιλάμε για διαμαρτυρίες ποια είναι η γνώμη σας για το επιμορφωτικό σεμινάριο που θέλει να κάνει η ΕΠΥ για το μάθημα της ΑΕΠΠ και ζητάει από τους εκπαιδευτικούς να πληρώσουν από 180 - 250 ευρώ για 20 ώρες. Κάπου άκουσα ότι τα λεφτά δεν θα πάνε στους επιμορφωτές, αλλά στην ΕΠΥ. Αυτό όμως δεν έχει σημασία. Εμένα αυτό μου χτυπάει πάντως χειρότερα από τη διδασκαλία που έκανε η σχολικη σύμβουλος στο ιδιωτικό σχολείο. Τουλάχιστον εκεί οι εκπαιδευτικοί δεν πλήρωσαν, πήγαν δωρεάν

Μιας και έχω "αναλάβει" το ρόλοτου συνηγόρου του Διαβόλου να μεταφέρω μια απάντηση σε αντίσοιχο ερώτημα ενός "επιμορφωτή" της ΕΠΥ.

-----------------------------------------------------------
Να δώσω ορισμένες διευκρινήσεις, τουλάχιστον από την πλευρά μου.

Και εγώ που συμμετέχω σαν επιμορφωτής  είχα τους ίδιους ενδοιασμούς.  Γιατί έγινε άρα.
Η ΕΠΥ από την ημερίδα του ΑΕΠΠ μπήκε μέσα περίπου 4.000 και αυτή την εποχή δεν είναι στα καλύτερά της οικονομικά.  Σκέφτηκε λοιπόν το ΔΣ να «εκμεταλλευτεί» ειδικές γνώσεις που έχουν ορισμένα μέλη τους και να κάνει «φροντιστήριο» σε πληροφορικούς.  Σε ποιούς πληροφορικούς; Φυσικά όχι σε αυτούς  που αναφέρει   ο Κώστας (ήταν άτομα με πολύχρονη εμπειρία).  Αν κάποιος έχει κάνει χρόνια το μάθημα ΑΕΠΠ και θεωρεί ότι το ξέρει για ποιο λόγο να έρθει να πληρώσει ;  Τον υποχρέωσε κανείς;
Αν κάποιος είναι νέος αδιόριστος ή νεοδιορισμένος και δεν αισθάνεται ότι το  ξέρει καλά (και για να μην κρυβόμαστε πίσω από τα δάχτυλό μας, θέλει να αξιοποιήσει τις γνώσεις αυτές  για τα φροντιστήρια του)  τότε γιατί να μην πληρώσει;     

«Αξιόλογοι συνάδελφοι» λοιπόν «δεν τους αμφισβητούμε» αλλά «αυτοανακηρύχθηκαν ειδικοί»,  μάλλον δεν πάνε μαζί  αυτά.  Επειδή θεωρώ ότι κανείς δεν είναι αναντικατάστατος  ειδικός εγώ παραχωρώ ευχαρίστως τη θέση μου (και τις ώρες που θα κάνω) σε όποιον τις επιθυμεί μόνο που πρέπει να ξέρει ότι  αυτές οι ώρες δεν έχουν αμοιβή.  Το ξαναλέω κανένα εισηγητής στα σεμινάρια αυτά  δεν θα πληρωθεί (ούτε ένα ευρώ),  όλα τα χρήματα θα πάνε για  την ΕΠΥ.  Οπότε Κ.... και όποιος άλλος επιθυμεί φυσικά μπορεί να συμμετάσχει σε αυτό.   Προσωπικά όπως δήλωσα παραχωρώ άμεσα τις ώρες μου (δεν ξέρω πόσες θα είναι) σε όποιον τις επιθυμεί !.  Μάλιστα θα μου κάνει μεγάλη εξυπηρέτηση.   Η διαδικασία λοιπόν αναγνώρισης κάποιου σαν πιο ειδικού είναι πολύ απλή αν έχεις αρκετή εμπειρία  και θέλεις  να προσφέρεις στην ΕΠΥ δηλώνεις  «εθελοντής». 

Οι παρουσιάσεις της ημερίδας είναι διαθέσιμες μέσα από το site της ΕΠΥ και μπορεί να τις κατεβάσει όποιος επιθυμεί.
Από την άλλη πλευρά αν θέλει κάποιος συνάδελφος  που υπηρετεί σε δημόσιο σχολειό να ρωτήσει κάτι, να ζητήσει κάποιες διευκρινήσεις κ.λπ υπάρχει κάποιος σύμβουλος πληροφορικής (αρκεί να  έχει ασχοληθεί με το μάθημα και αυτός) που θα του αρνηθεί;

Γιατί δεν γίνονται τέτοια σεμινάρια στο δημόσιο;   Πολύ απλά γιατί δεν υπάρχει κάποιος που θα  πληρώσει τους εισηγητές. Αν μου βρείτε εισηγητές που δεν θέλουν αμοιβή εγώ διοργανώνω αύριο κιόλας στην περιοχή μου όσα σεμινάρια θέλουν να κάνουν οι ίδιοι. 
Γιατί δεν τα κάνω εγώ;   Όπως δήλωσα εγώ θα κάνω λίγες ώρες  και αυτές είναι προσφορά μου για την ΕΠΥ .  Το ίδιο θα έκανα και για την ΠΕΚΑΠ το ίδιο έχω κάνει για σχολεία που έμειναν  χωρίς  καθηγητή ή για παιδιά φίλων .  Αν τώρα κάποιος θέλει να κάνω μάθημα κάθε εβδομάδα χωρίς να πληρώνομαι τότε όπως καταλαβαίνετε αυτό  ξεπερνά τα όρια της προσφοράς και αγγίζει τα όρια  της βλακείας.   

-----------------------------------------------------------------------------
Οπότε evry  ζητούνται εθελοντές για τη Γ Αθήνας.

και για να ελαφρύνει λιγάκι τo κλίμα.

μετα απο αυτά κάποιος  του απάντησε

"Αυτοκτόνησε μια γριά πόντια πουτάνα.
Γιατί;
Έμαθε ότι οι άλλες πληρώνονταν... "




evry

Βαγγέλη κατ'αρχήν δεν κατέκρινα τους επιμορφωτές από τη στιγμή που το κάνετε αφιλοκερδώς και μπράβο σας. Απλά μου φάνηκε λίγο άκομψο το ότι ζητάνε λεφτά από αυτούς που θα παρακολουθήσουν, ελπίζω η ΕΠΥ να μην γίνει ΕΕΦ.

Σχετικά με τους εθελοντές για τη Γ Αθήνας ξέρεις ότι είμαι πάντα διαθέσιμος

Παράθεση από: Vangelis στις 25 Φεβ 2010, 12:10:21 ΠΜ
Οπότε evry  ζητούνται εθελοντές για τη Γ Αθήνας.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dim

#48
Είχα μια απίθανη συγκέντρωση σήμερα με τον σχολικό σύμβουλο!!!! 
Μας κάλεσε λέει των Γυμνασίων... 6 άτομα. Πήγαμε!!!
Λοιπόν..
Εφόσον είχε ανάψει η συζήτηση με αυτό που σας κρατάω έκπληξη και θα σας γράψω στο τέλος του μηνύματος!!
Έκανα την πιο κάτω ερώτηση να δω τι θα πει:

ποιες είναι οι αρμοδιότητες του συμβούλου ?
Η απάντησή του:
Εγώ το μόνο που κάνω ως σχολικός σύμβουλος είναι να σας μεταφέρω τα νέα του υπουργείου και να κάνω μια συνάντηση να μιλήσουμε για το μάθημα!!!!!
Άλλη ερώτηση...
Τα email από τους καθηγητές Πληροφορικής τα έχετε...
απάντησή ΌΧΙ δεν τα έχω!!! (τόσο απλά)
ερώτηση πόσα χρόνια είστε σύμβουλος..
Απάντηση 4 χρόνια!!!
Τι κινήσεις έχουν γίνει για το μάθημα της Πληροφορικής...
Ε ντάξει!!! έχουμε ένααααααααα  στοοοοοοο alfavita που το υπογράψαμε όλοι οι σύμβουλοι.
Και???
Εντάξει τι να κάνουμε να σκοτώσουμε? Αυτά  α!! έγραψε και μια εφημερίδα...
Εντάξει!!!
:o................. >:(

Ερώτηση:  Εσείς τι έχετε να πείτε για την Κατάργηση της Πληροφορικής?
Απάντηση: Εγώ δεν νομίζω πως θα βγει έξω η Πληροφορική γιατί τι θα κάνουν τα σχολεία χωρίς εμάς? Τι θα κάνει το Λύκειο?
(Συνάδελφοι... Έχει γυρίσει το μυαλό μου ανάποδα!!! Λέω δεν μπορεί.. δεν άκουσα καλά..  δεν μπορεί να συμβαίνει...)
Ξεστομίζω....
Δηλαδήηηη?
Απάντηση: Κρατάμε τα σχολεία στα χέρια μας ως γραμματειακή υποστήριξη και αυτό είναι το ατού μας για να μην μας πετάξουν έξω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Θα γίνει χαμός με τους Διευθυντές αυτοί είναι που με κάτι τέτοιο θα αντιδράσουν και έτσι δεν μας πετάνε έξω!!!
Εγώ:
Δηλαδή η τοποθέτησή σας είναι.. πως μας έχουν ανάγκη ως γραμματειακή υποστήριξη και έτσι δεν θα μας πετάξουν έξω?
Απάντηση: Δεν κατάλαβα τι σε ενοχλεί σε αυτό.. είναι η αλήθεια.. μας χρειάζονται.
Όλες αυτές οι κουβέντες που γράψαμε και στο alfavita είναι τα παχιά τα λόγια.. γιατί κάπως πρέπει να τοποθετηθούμε να έχουμε επιχειρήματα.. και είπαμε για [ δεν ήξερε ] είπαμε για... είπαμε για αλγοριθμοπρογραμματισμικες κατανοήσεις για να....  για να μας.... μόνο με αυτά τα λόγια θα μας απαντούσαν στα επιχειρήματά μας!!!!!!!!
Έχω φύγει!!!


Μην διανοηθεί άνθρωπος να μου γράψει πως υπάρχουν εξαιρέσεις και μην τους βάζουμε όλους στο καλάθι!!!
Τελείως "Δημοκρατικά". Μην διανοηθεί!!
Σας παρακαλώ.. όχι τώρα!!!

poursali

δυστυχώς τέτοιες εξαιρέσεις υπάρχουν πολλές. και είναι εντυπωσιακό που "τολμάει" να κάνει τέτοιες δηλώσεις μπροστά σε περισσότερα του ενός άτομα. αυτό απλά δείχνει ότι δεν έχει ιδέα για το ποια είναι τα καθήκοντά του και ποια είναι τα συναισθήματα ενός μάχιμου εκπαιδευτικού.
έχουμε φτάσει στο σημείο να περιθωριοποιήσουμε κάποιους από τους συμβούλους μας; αίσχος και μόνο σαν ιδέα, αλλά με αυτά που βλέπουμε και ακούμε..
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Vangelis

Dim  καλή η μαρτυρία σου και σεβαστή (αν και έχω μερικές αμφιβολίες για την ακρίβεια των λεγομένων) αλλα γιατι φοβάσαι να πεις το όνομα του Συμβούλου? 

dtsilog

Η κύρια υποχρέωση του οποιουδήποτε σχολικού συμβούλου είναι πρώτα απ' όλα να υπερασπίζει το διδακτικό αντικείμενο που εκπροσωπεί. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό ονομάζεται Πληροφορική. Μέσα από αυτό υπερασπίζεται ταυτόχρονα και όλους τους συναδέλφους που διδάσκουν την Πληροφορική σε οποιοδήποτε σχολείο. Δε χρειάζεται λοιπόν ο σχολικός σύμβουλος να είναι συνδικαλιστής, ούτε επιστημονικός εκπρόσωπος για να το κάνει αυτό. Επιβάλλεται να το κάνει.

Κάποια στιγμή θα πρέπει όλοι να δούμε την αλήθεια. Τι περιμένουμε από τους συναδέλφους σχολικούς συμβούλους και τι είναι αυτό που εισπράττουμε καθημερινά. Φίλε dim πολύ σωστά ανέφερες την εμπειρία σου και πίστεψε με δε χρειάζεται να αναφέρεις κανένα όνομα, δεν πρόκειται να κάνει αυτό καμία διαφορά. Προσωπικά έχω συναντήσει ανάλογες συμπεριφορές από σχολικούς συμβούλους Πληροφορικής που είτε αδιαφορούν, είτε τόσα χρόνια ασχολούνται αποκλειστικά με ένα μάθημα Πληροφορικής του Γυμνασίου και ένα του Γενικού Λυκείου.

Αλήθεια θα ήθελα κάποιος να μου πει πόσοι σχολικοί σύμβουλοι έχουν διοργανώσει ημερίδες για τα μαθήματα Πληροφορικής του ΤΕΕ και νυν Επαγγελματικού Λυκείου.... Πόσοι? Μήπως ούτε ένας? Εκεί το αντικείμενο της Πληροφορικής γίνεται "καυτό" και δε μπορούμε να το διαχειριστούμε;

Η γνώμη μου είναι πως όντως η πλειοψηφία των σχολικών συμβούλων μεταφέρει τις προσδοκίες και τις αποφάσεις του υπουργείου. Εκεί σταματούν και οι περισσότεροι. Απο εκεί και πέρα υπάρχει το φιλότιμο του καθενός και η αγωνιστικότητα για να υπερασπιστεί αυτό που εκπροσωπεί. Η απαξίωση του αντικειμένου μας με οποιοδήποτε τρόπο, από την εισαγωγή του στη δευτεροβάθμια εκπ/ση μέχρι και σήμερα, είναι αυτή που μας κατήντησε έτσι. Σίγουρα δε φταίνε οι σχολικοί σύμβουλοι γι' αυτό, αλλά σίγουρα βρίσκονται πολύ πίσω από τις προσδοκίες και ανάγκες μας. Με ελάχιστες ίσως φωτεινές εξαιρέσεις, που πάντα υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Επιτέλους περιμένω μια μέρα που θα δράσουμε όλοι οι συνάδελφοι Πληροφορικής ενωμένοι, και με τη στήριξη όλων των σχολικών συμβούλων που δεν πρέπει να ξεχνάνε ότι είναι και αυτοί συνάδελφοι Πληροφορικής, ώστε να δώσουμε στο αντικείμενο του κλάδου μας τη θέση που του αξίζει στη δημόσια εκπαίδευση.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

poursali

αν κάνω λάθος διορθώστε με.
οι σχολικοί σύμβουλοι δεν εξετάζονται στη νομοθεσία;
εκεί δηλαδή τι λέει για τα καθήκοντά τους;

έχουμε να κάνουμε με δόλο, για να μην πω δειλία και τίποτα χειρότερο.

ξαναλέω δεν ισχύει για όλους, αλλά δυστυχώς για περισσότερους από ότι αντέχει ο κλάδος μας.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dim

Ξεκίνησε μια καινούρια μέρα.
Πόσο καλό μας κάνει η νύχτα τελικά!!!
Καλημέρα!!  :)
Παράθεση από: Vangelis στις 02 Νοε 2010, 10:23:28 ΜΜ
Dim  καλή η μαρτυρία σου και σεβαστή (αν και έχω μερικές αμφιβολίες για την ακρίβεια των λεγομένων) αλλά γιατί φοβάσαι να πεις το όνομα του Συμβούλου? 
Τώρα το παραπάνω από που προέκυψε Βαγγέλης?? Αμφιβολία.. Φόβος?
Φυσικά και μπορείς να με αμφισβητείς.
Φυσικά και υπάρχουν και άλλοι μάρτυρες.
Ίσως να μην ήθελαν να ανακατευτούν.....  σε περίπτωση που το προχωράγαμε ίσως...  έμμεσα... κάπως δεν ξέρω... ίσως πάλι μέσω ΠΕΚΑΠ ένα ερωτηματολόγιο για τον σχολικό σύμβουλο και για το τι αποκόμισαν από τις συναντήσεις.
Και μια ερώτηση κάπου εκεί μέσα  για την θέση του σύμβουλου στην κατάργηση της Πληροφορικής.
Στα 6 άτομα παρών.... τα 2 δεν γνώριζαν πως βγαίνει έξω η Πληροφορική... και έχει και συνέχεια.... δεν είχαν μπει στο κόπο να υπογράψουν!!
Η απάντησή τους ήταν ε!! και τι έγινε?
Και εσύ που υπόγραψες.. είδες κάτι?
Σφράγισα το στόμα μου γιατί η αλήθεια είναι πως δεν είδα!!!
Να ξεκινούσα συζήτηση.. οι αγώνες γίνονται ανεξάρτητα.. κτλ κτλ .... Δεν θα έβγαζε πουθενά. Είμαστε ενήλικες για τέτοια κατήχηση. Αυτήν την κουβέντα την κάνω με τον 7χρονο γιο μου!
Παράθεση από: dtsilog στις 02 Νοε 2010, 11:41:05 ΜΜ
Η κύρια υποχρέωση του οποιουδήποτε σχολικού συμβούλου είναι πρώτα απ' όλα να υπερασπίζει το διδακτικό αντικείμενο που εκπροσωπεί. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό ονομάζεται Πληροφορική. Μέσα από αυτό υπερασπίζεται ταυτόχρονα και όλους τους συναδέλφους που διδάσκουν την Πληροφορική σε οποιοδήποτε σχολείο.
Ακριβώς!! Να υπερασπίζεται το διδακτικό αντικείμενο που εκπροσωπεί!!! Αν μας θεωρεί (γιατί η ερώτηση ξαναέγινε και ξαναέγινε) ως διοικητικούς..??
Παράθεση από: dtsilog στις 02 Νοε 2010, 11:41:05 ΜΜ
Φίλε dim πολύ σωστά ανέφερες την εμπειρία σου και πίστεψε με δε χρειάζεται να αναφέρεις κανένα όνομα, δεν πρόκειται να κάνει αυτό καμία διαφορά.
Ίσως χρειάζεται διότι με εκνευρίζει αφάνταστα γιατί σε 2 μήνες θα ξαναβάλει για σύμβουλος... άλλα 4 έτη δηλαδή στο σκοτάδι!!
Παράθεση από: dtsilog στις 02 Νοε 2010, 11:41:05 ΜΜ
Η απαξίωση του αντικειμένου μας με οποιοδήποτε τρόπο, (...) είναι αυτή που μας κατήντησε έτσι.
Παράθεση από: dtsilog στις 02 Νοε 2010, 11:41:05 ΜΜ
Επιτέλους περιμένω μια μέρα που θα δράσουμε όλοι οι συνάδελφοι Πληροφορικής ενωμένοι, και με τη στήριξη όλων των σχολικών συμβούλων που δεν πρέπει να ξεχνάνε ότι είναι και αυτοί συνάδελφοι Πληροφορικής, ώστε να δώσουμε στο αντικείμενο του κλάδου μας τη θέση που του αξίζει στη δημόσια εκπαίδευση.
Και εγώ περιμένω αυτήν την ημέρα!!!
Εδώ στο forum έχω βρει ανθρώπους τόσο μαχητές, υποστηρικτές του λογικού, των δικαιωμάτων μας, αγωνιστές... και υπάρχουν αυτοί που κατέχουν θέσεις και είναι η τοποθέτησή τους τόσο μα τόσο εσφαλμένη .

Παράθεση από: poursali στις 03 Νοε 2010, 10:22:56 ΠΜ
..δεν ισχύει για όλους, αλλά δυστυχώς για περισσότερους από ότι αντέχει ο κλάδος μας.

Χ.Μοτσενίγος

#54
Το έχω πει και παλιότερα αλλά "η επανάληψη...κλπ κλπ" οπότε το ξαναλέω:

Θεωρώ ότι είμαστε, σαν κλάδος, όχι η λύση αλλά μέρος του προβλήματος. Μην το πάρει κάποιος προσωπικά. Μιλάω σαν ποσοστό. Μπορεί εδώ στο στέκι να υπάρχουν πέντε-δέκα-έκατο-διακόσιοι αν θέλετε, συνάδελφοι που ασχολούνται με μεράκι και αυταπάρνηση πολλές φορές όχι μόνο με τα ζητήματα του κλάδου αλλά και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος σε όλες του τις παραμέτρους γενικότερα, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων βασικά αδιαφορεί και δεν το βασανίζει και πολύ το πράγμα.

Δε λέω ότι είναι χαρακτηριστικό του κλάδου μας ή του επαγγέλματός μας καν. Είναι η κυριαρχούσα νοοτροπία σε όλα τα επαγγελματικά - κοινωνικά - οικονομικά στρώματα του πληθυσμού σήμερα. Ωχαδερφισμός και ...άγιος ο Θεός.

Τουλάχιστον στο στέκι απέβαλα την αίσθηση της "μοναξιάς του δρομέα μεγάλων αποστάσεων" που με διακατείχε παλαιότερα. Είπα να, υπάρχουν φοβεροί και τρομεροί συνάδελφοι, σκεπτόμενα όντα που βλέπουν γύρω τους, ανησυχούν και προσπαθούν να κάνουν κάτι. Έστω και λίγο, ότι μπορεί ο καθένας. Υπάρχει μια άτυπη αίσθηση συντροφικότητας με ανθρώπους που δεν τους ξέρεις και το πιθανότερο δεν θα τους δεις ποτέ. Δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι είναι υπαρκτά πρόσωπα, αδελφές ψυχές, άνθρωποι με τους οποίους μπορείς να μοιραστείς από ...scripts μέχρι τον καημό σου για όλα αυτά που γίνονται για μας χωρίς εμάς.

Ένα είδος ψυχοθεραπείας; Ναι γιατί όχι; Σήμερα οι λογικά σκεπτόμενοι είναι αυτοί που χρήζουν ψυχοθεραπείας. Μένει πάντως και η ελπίδα για κάτι παραπάνω. Ότι δηλαδή μπορεί οι λίγοι να επηρεάσουν και να ξυπνήσουν τους πολλούς. Αχνή ελπίδα, αλλά ελπίδα πάντως.
Και ως γνωστόν η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.  :)

poursali

Χ. Μοτσενίγο (το μικρό σου;)

όχι ψυχοθεραπεία, αλλά ψυχολογική υποστήριξη θα έλεγα - πιο light ακούγεται ;)

και ναι οι σύμβουλοί μας είναι άνθρωποι από τον κλάδο μας, μια μικρογραφία μας.. όπως σαν κλάδος είμαστε μια μικρογραφία των εκπαιδευτικών και εν τέλει της ελληνικής κοινωνίας.

αλλά στο κάτω κάτω κάποιος μπορεί να γίνει εκπαιδευτικός από καθαρή τύχη (ειδικά παλιότερα, αλλά και τώρα) χωρίς να έχει αναρωτηθεί πριν φτάσει σε αυτό το "πόστο" τι μπορεί και τι πρέπει να προσφέρει - όπως και σε κάθε δουλειά βέβαια.
αλλά όταν μιλάμε για σύμβουλο ο οποίος έχει αυξημένα προσόντα και έχει περάσει κάποιες δοκιμασίες προβληματίζομαι ιδιαίτερα για αυτή τη στάση τους και αναρωτιέμαι αν είναι στάση τους συνειδητή ή επιβληθείσα από άλλους συναδέλφους που δυστυχώς έχουν τέτοιες απόψεις.

και γω έχω ακούσει από σύμβουλο ότι πολλοί συνάδελφοι "βολεύονται" στο γραφείο του Δ/ντη και δεν θέλουν να κάνουν μάθημα. το πρόβλημα είναι να το υποστηρίζει.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

geokra

εγώ πιστεύω πως η αιτία είναι ότι οι πλειοψηφία των συμβούλων προέρχονται από άλλη ειδικότητα. ποτε δεν θα αισθανθούν Πληροφορικοί, θεωρούν τους εαυτούς τους  καθαρά και μόνο μαθηματικούς, φυσικούς κτλ. οι οποίοι βρήκαν την ευκαιρία να πάρουν τη θέση του Συμβούλου.
Οπότε τι να περιμένουμε;

dora

Σύμβουλος;  :o
Τι είναι αυτό; :o
Μήπως είναι καθηγητής που δεν κάνει μάθημα; :P
Μήπως είναι υπάλληλος γραφείου; >:D
Μήπως είναι αιρετός;  >:(
Μήπως είναι καρεκλοκένταυρος; >:D
Μήπως είναι απλά ένας τίτλος; :angel:
Μήπως είναι πνεύμα; :D

...ότι και να είναι............. εγώ 10 χρόνια στην εκπάιδευση ούτε τον εχω δει........ούτε με έχει

...να είναι καλά το ΣΤΕΚΙ που μπορούμε και ανταλλάσουμε κάποιες απόψεις και ανοίγουν τα μάτια μου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ[/b][/glow][/color]

nikos33

του είπες ότι αν σχεδόν καταργηθεί ως μάθημα στη Β'βάθμια ότι δε θα έχει και λόγο ύπαρξης ως σύμβουλος ??

dim

30/12/2010
Πως να γίνετε Σχολικός Σύμβουλος:             Απίστευτο,              απαράδεκτο,           αλλά          αληθινό!

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=18455