Γενικά > Εκπαιδευτική Επικαιρότητα - Έρευνες

Αξιολόγηση και πιστοποίηση Τ.Π.Ε. επιπέδου 1 για τους ΠΕ19-20

<< < (2/4) > >>

alkisg:
Εμείς στο πανεπιστήμιο δεν διδαχτήκαμε χρήση υπολογιστών/ΤΠΕ και δεν ήταν προσόν διορισμού.
Μόνος μου ασχολήθηκα να μάθω Windows, Office, Internet, τεχνική υποστήριξη κλπ, δεν έχουν σχέση με το πτυχίο μου. Και ξέρω άτομα που τελείωσαν τη σχολή μου με 9+ βαθμό και αν έδιναν για πιστοποίηση ΤΠΕ δεν θα την έπαιρναν. Και πολύ καλά θα έκαναν γιατί δεν ήταν διδασκόμενα αντικείμενα.
Αν κάποτε δίνανε μόρια για προγραμματισμό software ή σχεδιασμό hardware ή οτιδήποτε άλλο διδάχτηκα στη σχολή, τότε θα έλεγα ότι είμαι στην ίδια κατηγορία με τους ΠΕ06 που δεν παίρνουν τα μόρια γι' αυτά που διδάχτηκαν.

Πέρα όμως από τα παραπάνω, είναι άδικο να δίνεις μέγιστο αριθμό μορίων "Χ" σε όλες τις ειδικότητες και "Χ-2" σε ΠΕ06 ή ΠΕ19/20. Έτσι αν οι άλλες ειδικότητες προσπαθήσουν αρκετά, πάντα θα ξεπερνούν στα μόρια και τους καλύτερους ΠΕ06/19/20 στον κόσμο. Θα έπρεπε να μας δώσουν τη δυνατότητα με τον ίδιο κόπο να πάρουμε τα ίδια μόρια. Έστω π.χ. μια πιστοποίηση για "εξαιρετική γνώση ΤΠΕ ή αγγλικών", ή μόρια για επιμορφωτές Α´ επιπέδου σε αυτά τα αντικείμενα, οτιδήποτε που θα έδινε ισότιμο μέγιστο αριθμό μορίων σε όλες τις ειδικότητες.

P.Tsiotakis:
τα αγγλικά δε χρησιμοποιούνται στην ελλάδα επίσημα

η πιστοποίηση σημαίνει οτι μπορεις να χρησιμοποιήσεις το εργαλείου του Η/Υ
εμάς τώρα μας λένε οτι δεν έχουμε την ικανότητα να χρησιμοποιήσουμε υπολογιστές

όπως και να χει είναι παραβίαση του συντάγματος.
Αν συγκρινόμασταν μεταξύ μας δε θα υπήρχε πρόβλημα γιατί κανείς μας δε θα τα είχε, ωστόσο, τώρα θα συγκριθούμε και με τους άλλους κλάδους, ακόμη και με αυτούς που διοικούν την εκπαίδευση (με τη γνωστή επιτυχία και αποτελεσματικότητα)

πρεπει να τελειώνει σιγά σιγά αυτός ο παραλογισμός

Νίκος Αδαμόπουλος:

--- Παράθεση από: alkisg στις 25 Μαρ 2014, 08:47:23 πμ ---Πέρα όμως από τα παραπάνω, είναι άδικο να δίνεις μέγιστο αριθμό μορίων "Χ" σε όλες τις ειδικότητες και "Χ-2" σε ΠΕ06 ή ΠΕ19/20. Έτσι αν οι άλλες ειδικότητες προσπαθήσουν αρκετά, πάντα θα ξεπερνούν στα μόρια και τους καλύτερους ΠΕ06/19/20 στον κόσμο. Θα έπρεπε να μας δώσουν τη δυνατότητα με τον ίδιο κόπο να πάρουμε τα ίδια μόρια.

--- Τέλος παράθεσης ---

++

Επίσης, να θυμίσω ότι επιμορφωτές Α επιπέδου ήταν εκπαιδευτικοί και άλλων ειδικοτήτων εκτός από ΠΕ19-20, οι οποίοι είχαν και το δικαίωμα να πιστοποιηθούν (εκ των υστέρων) στο Α επίπεδο και (το κερασάκι: ) να πάρουν και την επιταγή των 300€ για την πιστοποίηση αυτή!

pgrontas:
Νομίζω ότι είναι ενδεικτικό του στόχου της αξιολόγησης. Αντί να δώσω βαθμούς σε οποιονδήποτε προσπαθώ να βρω αιτίες να αφαιρέσω.

Gnirut:
Επί της ουσίας θεωρούν ότι δεν είμαστε "πιστοποιημένοι" να κάνουμε τα μαθήματα που διδάσκουμε αφού σε μεγάλο μέρος η πιστοποίηση πρώτου επιπέδου καλύπτει ό,τι διδάσκουμε τους μαθητές γυμνασίου και λυκείου στα εργαστήρια.

Ένας απόφοιτος ΑΕΙ Πληροφορικής αν π.χ. ξέρει να υλοποιήσει με κάποια γλώσσα προγραμματισμού το πρωτόκολλο SMTP εννοείται ότι είναι σε θέση να στείλει και ένα email σε πολλαπλούς αποδέκτες με τη βοήθεια του outlook. Τουλάχιστον έτσι εννοείται σε όλα τα εργασιακά περιβάλλοντα, δημοσια και ιδιωτικά, σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο.

Το ίδιο π.χ. εννοείται και για κάποιον απόφοιτο της μαθηματικής σχολής στην περίπτωση των "πρακτικών μαθηματικών". Κανείς δεν πρόκειται να του ζητήσει π.χ. "πιστοποιητικό" ότι γνωρίζει την απλή μέθοδο των τριών ασχέτως αν αυτός δεν την διδάχθηκε στο πανεπιστήμιο.

Δεν πρόκειται απλά για παραλογισμό ολκής αλλά για προσβολή προς τον κλάδο μας.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση