Γενικά > Γενική συζήτηση (μόνο για ανάγνωση)

Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π. στις 16/3/2011

<< < (2/28) > >>

Gnirut:
@Keep Growing, pgrontas, fof

Γενικό σχόλιο:
Κανένας πληροφορικός δεν γουστάρει να κάνει τον μαθηματικό, τον γεωγράφο, τον γραμματέα ή τον επιδιορθωτή συνάδερφοι.

Αλλά προφανώς δεν έχετε καταλάβει ή συνειδητοποιήσει ότι τον Σεπτέμβριο μπάινει σε εφαρμογή το "Νέο" Λύκειο και οι συγχνεύσεις των σχολείων (φήμες λένε για 30%). Αυτό σημαίνει μεσοβραχυπρόθεσμα μετατάξεις και απολύσεις σε αρκετούς από εμάς. Εαν εσείς είστε σε σχολεία της επαρχίας με "σίγουρο" αριθμό μαθητών και "σίγουρο" σχολείο αυτό δεν σημαίνει ότι και για όλους ισχύει το ίδιο.

Είτε ζωστούμε τα φυσεκλίκια μας και κατασκηνώσουμε για πέντε χρόνια έξω από το υπουργείο, είτε πάρουμε επιστολή από την ακαδημία Αθηνών για το πόσο χρήσιμη είναι η πληροφορική στο σχολείο, είτε επαναλαμβάνουμε στους κλητήρες του υπουργείου με τους οποίους θα συναντιόμαστε ότι εμείς πληροφορικοί γίναμε και πληροφορικοί θε να πεθάνουμε δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.

Άλλωστε άλλοι εργασιακοί κλάδοι και μάλιστα πολύ πιο καλοί στο ξύλο και στον τσαμπουκά από μας έφαγαν τα μούτρα τους πριν από μας. Και λέμε από μας όχι ως εκπαιδευτικούς αλλά ως ένα μικρό υποσύνολο των εκπαιδευτικών.

Αν θέλουμε κάτι δυναμικό μπορούμε όπως είπα και παλαιότερα να προσεγγίσουμε και να πάρουμε την άποψη και τυχόν δεσμεύσεις πάνω στο θεμα από την αντιπολίτευση, όχι ότι θα γίνει τίποτα και έτσι αλλά εν πάση περιπτώσει για να κάνουμε κάτι "δυναμικό".

Επίσης πρεπει να πιέσουμε και να φέρουμε και  την ΟΛΜΕ προ των ευθυνών της και να πάρει συνολική θέση για το πρόβλημα μας.

Ακόμα θα μπορούσαμε να συνασπισθούμε και με άλλες ειδικότητες (π.χ. τις τεχνικές) που και αυτές θίγονται από το νέο σχολείο και να κάνουμε κοινό μέτωπο.

Δυστυχώς πρόκειται να διαπραγματευθούμε επί τετελεσμένων. Επίγει να καταφέρουμε να διατηρήσουμε τη θέση μας στο σχολείο και κάποια στιγμη που καλυτερέυσουν τα πράγματα να μπορέσουμε να θέσουμε σε νέα βάση την παρουσία της πληροφορικής στην εκπάιδευση.

Vangelis:
Αν μπορούμε στο θέμα αυτό να παραμείνουμε στα ερωτήματα που θέτει η ΠΕΚΑΠ και να μην βάζουμε ένα σωρό άλλα ζητήματα που έχουν συζητηθεί σε άλλα σημεία στο στέκι.   Το άπλωμα της συζήτησης σε όλα τα υπάρχοντα ζητήματα απλά θα εμποδίσει να φανεί η επιθυμία των συναδέλφων στα συγκεκριμένα ζητήματα.

pgrontas:
Αγαπητέ Gnirut, οι υποθέσεις σου σε ό,τι αφορά εμένα προσωπικά για το τι έχω καταλάβει ή όχι ή αν το σχολείο μου θα συγχωνευθεί ή όχι ή οτιδήποτε άλλο είναι εντελώς λάθος. Για τον σκοπό αυτό καλύτερα να περιοριστείς στο να εκθέτεις τα επιχειρήματα σου, χωρίς να κάνεις υποθέσεις για την κατάσταση ή τα κίνητρα άλλων.

Προσωπικά θεωρώ ότι η τεχνική υποστήριξη είναι μια πάρα πολύ επισφαλής δραστηριότητα για τον εξής απλό λόγο. Αν τη δούμε σε επίπεδο σχολικής μονάδας εχει ελάχιστα (μην πω μηδαμινά) πράγματα που πρέπει να κάνεις σε καθημερινή βάση. Οπότε είτε αναλαμβάνεις περισσότερες σχολικές μονάδές ή περιμένεις μέχρι να την δώσει μαζικά το υπουργείο outsourcing και να βρεθείς ξεκρέμαστος.
Η γραμματειακή υποστήριξη για μένα είναι προσβολή ήδη με την παρούσα μορφή της (παρόλο που όσα χρόνια είμαι διορισμένος την κάνω).
Προσωπικά θα νιώσω πολύ άσχημα αν  οι μαθητές που με βλέπουν φέτος ως καθηγητή, από του χρόνου με δούνε αποκλειστικά ως γραμματέα (πολυτελείας).

Για το θέμα με τις δεύτερες αναθέσεις συμφωνώ με τον Gnirut και υποστηρίζω ότι ήταν λάθος των πληροφορικών από την αρχή που είχαμε ελάχιστες. Αν μπορεσουμε να κερδίσουμε κάτι τώρα, καλώς να το κυνηγήσουμε για μένα.

Με βάση όμως το μήνυμα του Βαγγέλη πιο πάνω, θα ήθελα να ρωτήσω: Ποια είναι η στόχευση της γενικής συνέλευσης;
Έχουμε αποδεχτεί ότι δεν πρόκειται να υπάρξει βελτιωμένη πρόταση από το υπουργείο και ψάχνουμε τρόπο αντίδρασης;
Θεωρούμε ότι με κάποια διαπραγμάτευση μπορεί να υπάρξει κάποια βελτιωμένη πρόταση (πχ. σε ό,τι αφορά την Α' Λυκείου);
Θεωρούμε ότι ούτε η αντίδραση θα αλλάξει τα πράγματα και πάμε για εναλλακτικές ασχολίες (όπως η γραμματειακή υποστήριξη);

iliasthes:
Το θέμα της συνέλευσης οπως το έθεσε η ΠΕΚΑΠ είναι:
"Ανατροπή της διαφαινόμενης υποβάθμισης και περιθωριοποίησης της διδασκαλίας της Πληροφορικής στην εκπαίδευση."

Η συζήτηση όμως περιστρέφεται γύρω από το θέμα:
"Διαχείριση της υποβάθμισης της πληροφορικής στην εκπαίδευση και αναζήτηση σωσιβίων μετά το ναυάγιο".

Στόχος είναι να κερδίσουμε διδακτικές ώρες ως επιστήμη με χρήσιμο περιεχόμενο για τους μαθητές μας. Πολύ καλές οι προτάσεις της συναδέλφου fof.

Το λίγο από όλα, δηλαδή λίγο καθηγητής πληροφορικής (6-7 ώρες), λίγο γραμματέας (άλλες τόσες), λίγο τεχνικός (άλλες τόσες) και όταν περισσεύουν 2-3 ώρες και λίγο καθηγητής γεωγραφίας, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια περίπου 3000 συναδέλφους στο δρόμο της μετάταξης.
Είναι απλά τα πράγματα ο πληροφορικός είναι αναγκαίος όταν υπάρχει μάθημα πληροφορικής στο σχολείο, όταν δεν υπάρχει οι υπόλοιπες ανάγκες μεσοπρόθεσμα θα καλυφθούν με διάφορους τρόπους. Πχ η γραμαμτειακή υποστήριξη θα καλυφθεί με αποφοίτους Λυκείου ή ΙΕΚ αντίστοιχης ειδικότητας μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων ή με ανάληψη των εργασιών και από άλλες ειδικότητες, η τεχνική υποστήριξη με κάποιο σχετικό συμβόλαιο με με γάλη εταιρεία κ.ο.κ.

Η διατήρηση των θέσεων των συναδέλων, επειδή τίθεται αυτό το θέμα, εξασφαλίζεται μόνο αν υπάρχει αντικείμενο εργασίας που μπορεί να εκπληρώσει μόνο ο πληροφορικός. Το μόνο αντικείμενο δουλειάς που μας εξασφαλίζει λοιπόν είναι η διδασκαλία των μαθημάτων μας.
Τα θέμα με τις ώρες γραμματειακής και τεχνικής υποστήριξης, είναι απλά μαι προσπάθεια του υπουργείου για να χρυσώσει προσωρινά το χάπι, να φύγει η πληροφορική, χωρίς πολλές αντιδράσεις από τον κλάδο και του χρόνου, αφού θα έχει παγιωθεί μία κατάσταση, εδώ είμαστε πάλι. Με το νέο μισθολόγιο, μπορεί να αλλάξουμε και 3-4 υπουργεία μέχρι τα βαθιά γεράματα που θα δουλεύουμε (σύνταξη στον άλλο κόσμο).

Gnirut:
"Η γραμματειακή υποστήριξη για μένα είναι προσβολή ήδη με την παρούσα μορφή της (παρόλο που όσα χρόνια είμαι διορισμένος την κάνω). "

Ωραία λοιπόν αφου είναι κοινό μυστικό ότι όλοι την κάνουμε την γραμματειακή υποστήριξη, άλλος λιγότερο άλλοςν περισσότερο, γιατί να μην τους βάλουμε να μας την κατοχυρώσουν μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου μέχρις συμπληρώσεως του ωραρίου μας το οποίο του χρόνου για πολλούς από εμάς θα είναι ελλιπές.

Για την τεχνική υποστήριξη και εγώ συμφωνώ να την αποφύγουμε. Σε πληροφορώ όμως ότι σε σχολεία που ο διευθυντής βαριέται να συμπληρώνει κάθε λίγο τη χαρτούρα για να ζητήσει λεφτά για αντικατάσταση εξοπλισμού από τη σχολική επιτροπή συνεχώς χαλάνε μηχανήματα και δεν είναι λίγη δουλειά αλλά αρκετά χρονοβόρα.

"Με το νέο μισθολόγιο, μπορεί να αλλάξουμε και 3-4 υπουργεία μέχρι τα βαθιά γεράματα που θα δουλεύουμε (σύνταξη στον άλλο κόσμο)."
Έτσι δικαιολογείται και η "ακλόνητη" διαπραγματευτική σου στάση. Υπάρχει κόσμος πάντως που δεν θέλει να αλλάζει τα υπουργεία σαν τα πουκάμισα και προτείνει ρεαλιστική διαπραγμάτευση.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση