Γενικά > Γενική συζήτηση (μόνο για ανάγνωση)

Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π. στις 16/3/2011

(1/28) > >>

skoud:
Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π.
16 Μαρτίου 2011, στις 5 μ.μ.
στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου ΕΠΑ.Λ. Αθηνών
(Αχιλλέως 37-39 & Μυλλέρου 124, στάση ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείο)

Με θέμα:
Ανατροπή της διαφαινόμενης υποβάθμισης και περιθωριοποίησης της διδασκαλίας της Πληροφορικής στην εκπαίδευση.

Στη συνέλευση καλούνται να πάρουν μέρος όλοι οι συνάδελφοι Πληροφορικής ΠΕ19-ΠΕ20

Για την καλύτερη προετοιμασία της έκτακτης Γ.Σ., το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. καλεί όλους τους συναδέλφους ΠΕ19-ΠΕ20 να καταθέσουν έγκαιρα τις απόψεις και προτάσεις τους για το θέμα της συνέλευσης καθώς και τη θέση τους για το θέμα της κάθε είδους υποστήριξης* του σχολείου από τους καθηγητές Πληροφορικής.

Κατάθεση προτάσεων:

* στο pekap@pekap.gr
* στην ομάδα-Google της Π.Ε.ΚΑ.Π.: http://groups.google.gr/group/pekap?hl=el?hl=el,
* στο ΣΤΕΚΙ των ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3743.new#new
* στο Facebook:  http://tinyurl.com/4s95csu  ή στο http://tinyurl.com/63l9tgx
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

*
Το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε την άποψη μας για τη μείωση ωρών που πρέπει να έχουν οι συνάδελφοι Πληροφορικής που θα αναλαμβάνουν την τεχνική ή/και τη μηχανογραφική υποστήριξη του σχολείου.

Η γενική θέση της Π.Ε.ΚΑ.Π. είναι ότι οι εργασίες αυτές πρέπει να διεκπεραιώνονται από ειδικό προσωπικό (γραμματέα, τεχνικό. κ.λπ.) και ειδικά για τη μηχανογραφική υποστήριξη σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να ανήκουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα των καθηγητών Πληροφορική, αφού μπορούν να πραγματοποιηθούν, πάντα σε εθελοντική βάση, από οποιοδήποτε συνάδελφο ορίσει ο σύλλογος των καθηγητών με τον περιορισμό αυτός να έχει πιστοποίηση γνώσης χειρισμού υπολογιστών.  (Η πλήρης θέση μας με αφορμή το e-school στο: http://pekap.blogspot.com/2009/06/e-school.html)

Επειδή όμως υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι οι οποίοι προτιμούν την ανάληψη αυτών των εργασιών από την μετακίνησή τους σε άλλο σχολείο, θέτουμε σε δημόσια διαβούλευση τα παρακάτω θέματα: 

Α)  Αν θα πρέπει να απαντήσουμε ή απλά να στείλουμε τη γενική θέση μας.
Β)  Αν απαντήσουμε πόσες ώρες αποτιμούμε κάθε εργασία (για παράδειγμα μπορούμε να προτείνουμε 10 ώρες για όλες τις μηχανογραφικές εργασίες ή εναλλακτικά 2 ώρες για τον ΕΠΑΦΟ, 2 για το e-mail κ.λπ.).

Keep Growing:
Εγώ είμαι υπέρ της άποψης, " απλά να στείλουμε τη γενική θέση μας" .
Εάν "τσιμπήσουμε " στο καρότο, τότε είναι που θα ξεκινήσει η αρχή του τέλους της σύντομης εκπαιδευτικής μας προσφοράς στο δημόσιο Ελληνικό σχολείο.
Η πρότασή μου είναι, να ζητήσει το υπουργείο από τους πληροφορικούς που διδάσκουν στα ελληνικά σχολεία, ποιοι από αυτούς θέλουν να αναλάβουν διοικητική - τεχνική υποστήριξη σχολείων και να μεταταγούν στους αντίστοιχους ρόλους, έτσι ώστε όλοι οι υπόλοιποι να μείνουν απερίσπαστοι στα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα + τις γνωστές εξω διδακτικές εργασίες τις οποίες από κοινού με τον υπόλοιπο σύλλογο θα αναλαμβάνουν.

Επίσης, λάβετε υπόψη σας ότι εάν αυξηθούν οι ώρες από 21 σε 25 για παράδειγμα, τότε για 4 ώρες νταβατζιλίκι, μπορεί κάποιος συνάδελφος να πάρει επ' ώμου όλο το σχολείο.

pgrontas:

--- Παράθεση από: Keep Growing στις 03 Μαρ 2011, 09:40:27 πμ ---Εγώ είμαι υπέρ της άποψης, " απλά να στείλουμε τη γενική θέση μας" .
Εάν "τσιμπήσουμε " στο καρότο, τότε είναι που θα ξεκινήσει η αρχή του τέλους της σύντομης εκπαιδευτικής μας προσφοράς στο δημόσιο Ελληνικό σχολείο.

--- Τέλος παράθεσης ---
Συμφωνώ. Αν θέλουν τεχνικούς και γραμματείς να βγάλουν οργανικές θέσεις και όποιος (όχι κατ' αναγκη πληροφορικός - για την θέση του γραμματέα) θέλει να ζητήσει μετάταξη.

fof:
Ποτέ μέχρι τώρα ο κλάδος των Πληροφορικών δεν είχε την κατοχυρωμένη εκ του Υπουργείου αποκλειστική αρμοδιότητα των εργασιών (γραμματείας, e-school, τεχνικών.. κ.α.), γιατί να συμβεί αυτό σήμερα;

Συμφωνώ με την γενική θέση της ΠΕΚΑΠ και μόνο αυτή προτείνω να σταλεί.
(Το Υπουργείο ας πράξει όπως επιθυμεί! Ας αποτιμήσει κάθε εργασία και ας αφήσει ΟΛΟΥΣ τους Εκπαιδευτικούς να ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ αυτό που θέλουν)

Κατάθεση Προτάσεων
Καταθέτω ξανά τις προτάσεις που από την 15/12/10 είχα καταθέσει

1. Συσπείρωση Όλων των Ενώσεων Πληροφορικής

2. Επικοινωνία και Συμμετοχή των Πανεπιστημιακών Καθηγητών – Φοιτητών στον αγώνα μας

3. Συλλογική Άρνηση όλων των Πληροφορικών στην εκτέλεση εργασιών πέραν του διδακτικού τους καθήκοντος (Γραμματεία, e-school…) και ενημέρωση όλων των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας.

4. Αναφορά στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για παρόμοιο ζήτημα όπως είχε κάνει κ. Αλαβάνος στην
«ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ E-2162/00 υποβολή: Alexandros Alavanos (GUE/NGL) προς την Επιτροπή. Υποβάθμιση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών στα ελληνικά σχολεία ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Λύκεια).       Επίσημη Εφημερίδα αριθ. C 081 E της 13/03/2001 σ. 0162 – 0163»

5. Να αποστείλουμε επιστολή ενημερώνοντας προσωπικά και Επώνυμα όλους τους Συναδέλφους του Κλάδου στα Σχολεία τους.

6. Να ζητήσουμε συμπαράσταση κ βοήθεια με όποιον τρόπο μπορούν από Συνδέσμους - Ενώσεις  Πληροφορικών άλλων Χωρών της Ευρώπης.

7. Να αρχίσουμε επικοινωνία - ενημέρωση σε όλες τις κατά τόπους ΕΛΜΕ και προς ΟΛΜΕ και προς Συνδικαλιστικές παρατάξεις ώστε να συμμετέχουν ενεργά και ουσιαστικά στον αγώνα μας

8. Δημοσιοποίηση στα ΜΜΕ της αναγκαιότητας της Πληροφορικής στο Λύκειο.
 
9. Διαμαρτυρία έξω από το Υπουργείο Παιδείας

Gnirut:
Προτάσεις προς συζήτηση:

1) Δεν θα πρέπει να ορίσουμε ακριβή αντιστοιχία εργασίας-ωρών απασχόλησης (είναι παγίδα) κάθε σχολείο έχει τις δικές του ανάγκες (αρχαίος εξοπλισμός, νυκτερινά σχολεία έχουν χαρτούρα μεγάλη όλο το έτος κ.ο.κ.)

Θα πρέπει εαν χρειάζεται γραμ. υποστήριξη να ανατεθούν όσες ώρες υπολείπονται στον πληροφορικό μέχρι συμπληρώσεως του υποχρεωτικού του ωραρίου (21 ώρες θα έχει ο εκπαιδευτικός-21 ώρες θα φαίνονται και στο πρόγραμμα και αυτές ακριβώς ορισμένες πάνω στο ωρολ. πρόγραμμα)

Καλό θα ήταν η τεχνική υποστήριξη να αποφευχθεί διότι:
α) πολλοί συνάδερφοι δεν έχουν γνώση επισκεύης
β) ο ακριβής χρόνος επιδιόρθωσης κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής δεν είναι ορισμένος μπορεί να πάρει από 5 λεπτά μέχρι πολλές μέρες εαν μάλιστα αυτό απαιτεί αγορά ανταλλακτικών, μεταφορά σε συνεργείο επισκευής κ.ο.κ.

2) Δεύτερη ανάθεση και άλλων μαθημάτων για όσους πληροφορικούς το θέλουν και περάσουν αντίστοιχα ΠΕΚ.

3) Μεταφορά άλλων ειδικοτήτων (θεολόγοι κλπ) που δεν διορίστηκαν αρχικά ως ΠΕ19-20 στους κλάδους που είναι συναφείς με το πτυχίο τους.

4) Ειδική επιδότηση μορίων για την εκλογή μας σε διοικητικές θέσεις λόγω, της πιθανής (βλέπε 1), μεγαλύτερης ενασχόλησης του κλάδου μας με διοικητικά θέματα. Στην περίπτωση που τελικά γίνει αυτό.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση