Καλησπέρα.
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά με τις εξετάσεις 2009 που έρχονται.
1. Η μόνη ταξινόμηση είναι η φυσαλλίδα; Ή τα παιδιά πρέπει να ξέρουν και κάποιο άλλο είδος;
2. Υπάρχει περίπτωση να ζητήσουν ταξινόμηση φυσαλλίδας σε 2διάστατο πίνακα;
3. Πόσο πιθανό είναι να πέσει διάγραμμα ροής;
4. Πόσο πιθανό (επίσης) είναι να πέσει binary search?
5. Η βαθμολογία των προγραμμάτων πως γίνεται; Δηλαδή ο βαθμολογήτης είναι "compiler" ή επιτρέπει κάποια συντακτικά μικρο-λάθη (π.χ. αντί για <-- να γράψει ο μαθητής =) όταν το νόημα παραμένει;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Χρίστος
Προσωπικές απόψεις μόνο:
Παράθεση από: xpanta στις 20 Μαρ 2009, 05:56:02 ΜΜ
1. Η μόνη ταξινόμηση είναι η φυσαλλίδα; Ή τα παιδιά πρέπει να ξέρουν και κάποιο άλλο είδος;
2. Υπάρχει περίπτωση να ζητήσουν ταξινόμηση φυσαλλίδας σε 2διάστατο πίνακα;
3. Πόσο πιθανό είναι να πέσει διάγραμμα ροής;
4. Πόσο πιθανό (επίσης) είναι να πέσει binary search?
5. Η βαθμολογία των προγραμμάτων πως γίνεται; Δηλαδή ο βαθμολογήτης είναι "compiler" ή επιτρέπει κάποια συντακτικά μικρο-λάθη (π.χ. αντί για <-- να γράψει ο μαθητής =) όταν το νόημα παραμένει;
1. Να ξέρουν ονομαστικά ότι υπάρχουν κι άλλες, π.χ. η quicksort που είναι και πιο αποδοτική...
2. Όχι
3. 90%
4. 0% για άσκηση
5. Δεν είναι "compiler" αλλά γιατί να βάλουν = αντί για <-- ;
Απλά να σημειώσω ότι υπάρχουν δύο είδη βαθμολογητών
1) compilers
2) interpeters
οι διαφορές τους φαντάζομαι είναι σε όλους γνωστές
και το = αντί για το <-- δεν είναι καθόλου μικρο-λάθος. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι αρκετά σοβαρό λάθος που δηλώνει παρανόηση του μαθητή για την εντολή εκχώρησης. Αυτό όμως φαίνεται από τη συνολική εικόνα του γραπτού και από τα συμφραζόμενα.
Να λάβεις υπόψη και το εξής:
Η μόνη μέθοδος ταξινόμησης για τις ανάγκες του μαθήματος είναι η φυσαλίδα η οποία αναφέρεται μόνο σε μονοδιάστατο πίνακα και όχι για ταξινόμηση ολόκληρου το δισδιάστατου. Εν τούτοις μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ταξινομηθεί μια γραμμή ή μια στήλη ή κάθε γραμμή ή κάθε στήλη ενός δισδιάστατου πινάκα.
Ευχαριστώ και πάλι.
Επειδή έχω μπερδευτεί λιγάκι. Η δυαδική αναζήτηση είναι μέσα στην ύλη; Γιατί μου φαίνεται πως η 4.3 εως 4.5 παράγραφοι είναι εκτός ύλης... ή κάνω λάθος;
Είναι αλλά μόνο ονομαστικά !!!! όπως είναι και οι τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων και όπως είναι όλο το κεφάλαιο 6 :( , παπαγαλία δηλαδή τα μαθαίνουν τα παιδιά χωρίς να ξέρουν τι είναι
Αυτό θα πει αναλυτική και συνθετική σκέψη όπως στο λέει και στο ΑΠΣ.
Παράθεση από: xpanta στις 23 Μαρ 2009, 07:32:42 ΜΜ
Επειδή έχω μπερδευτεί λιγάκι. Η δυαδική αναζήτηση είναι μέσα στην ύλη; Γιατί μου φαίνεται πως η 4.3 εως 4.5 παράγραφοι είναι εκτός ύλης... ή κάνω λάθος;
Αναφέρεται όμως στο 3ο κεφ. σελ 66 στο πάνω μέρος...
... και ακόμα καλύτερα στο 9ο κεφ. σελ 199 στο κάτω μέρος.
Άρα αυτά είναι μέσα στην ύλη ως θεωρία.