που ειστε στην υλη?

Ξεκίνησε από zwoula, 24 Δεκ 2009, 05:07:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

zwoula

θα ηθελα να ρωτησω οσους δισδασκουν το μαθημα ειτε σε φροντιστηριο ειτε σε σχολειο,που βρισκεστε στην υλη?
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

pgrontas

Προσωπικά έχω κάνει (σχολείο) 1,2,6,7,8 και μετά τις γιορτές αφού κάνω κάποιες ακόμα ασκήσεις στα προγράμματα θα μπω πίνακες.

ΥΓ: Σου διόρθωσα ένα ορθογραφικό στον τίτλο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

zwoula

χμμμ,εμεις εχουμε κανει 1,2,3,7,8,9...φυσικα εχουμε αρκετες ασκησεις ακομη στους πινακες και μετα θα μπουμε υποπρογραμματα!
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

dipa57

Έχω κάνει στο σχολείο (με 3 ώρες ανά εβδομάδα) 1,2,3 (μέχρι πίνακες),7,8,9(χωρίς ασκήσεις).
Σε όλα τα κεφάλαια έχουν γίνει πολλές ασκήσεις.
Δημήτρης Παπακωνσταντίνου
1110010100 1110110111 1110111100 1110101110 1111000100 1111000001 1110110111 1111000010

zwoula

αρα παμε γρηγορα εμεις...εχουμε κανει τα ιδια,με αρκετες ασκησεις στους πινακες ομως...με 1.30 ωρα ανα βδομαδα...
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Dinos

πρόσφατα σε ένα forum για αυτοκινητα, η ερώτηση ήταν "πόσα έχετε πιάσει με το xxxxx αυτοκίνητο;"
Οι απαντήσεις ήταν ακόμα και 235, όταν το αυτοκίνητο είχε τελική 200.
Ένα επιτυχημένο σχόλιο ήταν "στην κατηφόρα;" ή "πόσοι έσπρωχαν από πίσω;"

από το βιβλίο καθηγητή αντιγράφω
προτεινόμενα μαθήματα
για το κεφάλαιο 1 : 2 δίωρα
για το κεφάλαιο 2 : 3 δίωρα
για το κεφάλαιο 6 : 1 δίωρο
για το κεφάλαιο 7 : 1 δίωρο
για το κεφάλαιο 8 : 2 δίωρα
μαζί με διαγώνισμα, αργίες, γρίπες έχουμε 3 μήνες.
Πώς είναι δυνατό να εχουμε τελειώσει και πίνακες;

Μην ξεχνάμε επίσης ότι η μεγαλύτερη δυσκολία του μαθήματος είναι να συνηθίσουν τα παιδιά στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης. Και αυτό γίνεται κυρίως στο 2, 7, 8, που κατά τη γνώμη μου αποτελεί το 60% της ύλης (όσον αφορά στις ασκήσεις) 

Dinos

Απαντώντας τώρα στην ερώτηση
έχω ολοκληρώσει τα 1, 2, 7, 8 και έχω κάνει μια μικρή εισαγωγή στους πίνακες, με 1 ωριαίο διαγώνισμα και 2 τεστ (θεωρώντας ότι πάω γρήγορα).
Κατά τη γνώμη μου οι πίνακες και τα υποπρογράμματα είναι πολύ εύκολα σε σχέση με τις αλγοριθμικές δομές, ΑΝ οι μαθητές τις έχουν κατανοήσει σε ικανοποιητικό βαθμό.

difan

Καλησπέρα.

Έχω τελειώσει 1, 2 και σε άλλους έχω ξεκινήσει το 3, σε άλλους το τελειώνω.

Έχω επιμείνει πολύ στο 2, οπότε 7, 8, 9 δε θα μου φάνε πολλές ώρες (άντε το Γενάρη μαζί με το υπόλοιπο του 3).

Οπότε έχω Φλεβάρη και το πολύ αρχές Μάρτη για 6, και 10.

andreas_p

Όλο το μάθημα είναι το Κεφ. 2 !!!!   ΣΕΠ-ΟΚΤ-ΝΟΕ-ΔΕΚ ... Από  8/1 Κεφ. 3,9 μαζί !
Καλή χρονιά σε όλους.

elf

Μόλις ξεκίνησα πίνακες

tom

Γεια σας παιδιά και χρόνια πολλά!

Εμείς στο σχολείο έχουμε ολοκληρώσει τα κεφάλαια:
1, 2, 7, 8 με αρκετές ασκήσεις.

Έχουμε μπεί και στα κεφάλαια 3, 9 αλλά μόνο σε μονοδιάστατους πίνακες.

Αν όλα πάνε καλά υπολογίζω να ολοκληρώσουμε τους πίνακες και τις δομές
δεδομένων μέχρι τέλος Γενάρη και να αχοληθούμε με τα κεφάλαια 10 και 6 όλο
τον Φλεβάρη.

Τα παραπάνω είναι με 4 δ.ω. ανά εβδομάδα.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

manpap

Καλή και δημιουργική χρονιά και από μένα ...
Με μία εβδομάδα κλειστό το σχολείο λόγω γρίπης και άλλη μία λόγω κατάληψης, κατάφερα να "ολοκληρώσω" 1ο, 2ο, 7ο, 8ο...  :o Δεν μπορώ να πω ότι έχουμε λύσει πολλές ασκήσεις αλλά σίγουρα όλες τις βασικές. Η συνάδελφος στο άλλο τμήμα μόλις πρόλαβε να μπει στη δομή επανάληψης. ???
Μεσα στις γιορτές ζήτησα από τους μαθητές να διαβάσουν το 6ο, ώστε η παράδοση να γίνει πιο γρήγορα κάτι που δέχτηκαν. Μετά σκέφτομαι να κάνω το 10ο και στη συνέχεια (Φλεβάρη πια) να μπω στους πίνακες (όπου θα χρησιμοποιώ εμβόλιμα υποπρογράμματα ώστε να υπάρξει μία σχετική εξοικίωση). Πάντα στην πίεση είμαστε... Πως καταφέρνετε ορισμένοι και παίρνετε περισσότερες ώρες την εβδομάδα; Με το καινούργιο τετράμηνο σκέφτομαι να ζητήσω κι εγώ αναμόρφωση προγράμματος υπερ του μαθήματός μας. Για να δούμε...
Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης

sstergou

Σε δημόσιο σχολείο με αρκετές χαμένες ώρες μόλις προλάβαμε τα 1,2 + διαγώνισμα.
Το μάθημα γίνεται σχεδόν αποκλειστικά στο εργαστήριο οπότε έχουν λυθεί πολλές ασκήσεις.

Vangelis

Παράθεση από: dipa57 στις 24 Δεκ 2009, 08:09:01 ΜΜ
Έχω κάνει στο σχολείο (με 3 ώρες ανά εβδομάδα) 1,2,3 (μέχρι πίνακες),7,8,9(χωρίς ασκήσεις).
Σε όλα τα κεφάλαια έχουν γίνει πολλές ασκήσεις.
Να υποθέσω ότι παρακολουθείς ιδιωτικό σχολείο το οποίο δεν ακολουθεί το πρόγραμμα των Δημοσίων.

Παράθεση από: sstergou στις 06 Ιαν 2010, 12:29:09 ΠΜ
Σε δημόσιο σχολείο με αρκετές χαμένες ώρες μόλις προλάβαμε τα 1,2 + διαγώνισμα.
Το μάθημα γίνεται σχεδόν αποκλειστικά στο εργαστήριο οπότε έχουν λυθεί πολλές ασκήσεις.
Στάθη έχεις μείνει πίσω.  Σε περίπτωση προβλήματος να ξέρεις ότι δεν θα "μετρήσει" ότι έχεις κάνει πολλές ασκήσεις.

sstergou

Παράθεση από: Vangelis στις 06 Ιαν 2010, 07:34:32 ΜΜ

Στάθη έχεις μείνει πίσω.  Σε περίπτωση προβλήματος να ξέρεις ότι δεν θα "μετρήσει" ότι έχεις κάνει πολλές ασκήσεις.

Ναι ,το έχω υπόψη μου αυτό αλλά και πάλι θεωρώ ότι πάω γρήγορα. Εξοικονομώ χρόνο από τα 7,8,9 όπου θα εστιάσω στις συντακτικές διαφορές και στην αντιμετώπιση των πινάκων.

zwoula

περυσι (για οσους δε γνωριζουν δινω δευτερη φορα) ειχαμε τελειωσει την υλη τελη φεβρουαριου,οποτε ειχαμε αρκετο χρονο για επαναληψεις!!για να τελειωσουμε την υλη τοσο γρηγορα ομως ειχε αρκετο τρεξιμο κ κουραση!!κουραση ομως που μ'αρεσε κ τελικα οπως αποδειχτηκε οτι αξιζε τον κοπο!!!!!οι μαθητες ομως που αντιμετωπιζαν το μαθημα ως ενα απλο μαθημα πανελληνιων τελικα δεν μπορεσαν να ανταποκριθουν με επιτυχια.η επαναληψη γι'αυτους ηταν σαν να τα ακουγαν πρωτη φορα.
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

gpapargi

#16
Πολύ σημαντικές θεωρώ τις εντολές επανάληψης.
Εννοείται όμως ότι πρέπει να γίνουν τα πάντα. Πχ ασκήσεις από τετράδιο μαθητή με 2 και 3 αστέρια όπως ΔΣ5 (δυναμοσειρά του ημιτόνου) και ΔΣ6 (ανάπτυξη σε πρώτους παράγοντες), εμφωλεύσεις κλπ.
Το θέμα είναι όταν κάνεις επανάληψη να κάνεις επανάληψη και όχι να μαθαίνεις καινούργια πράγματα. Με άνεση χρόνου Γενάρη κάνω μονοδιάστατους, Φλεβάρη δισδιάστατους και Μάρτη υποπρογράμματα όπου αντιμετωπίζουμε ασκήσεις που είχαμε λύσει πιο πριν αλλά με υποπρογράμματα έτσι ώστε να φανεί το πλεονέκτημα του αναλυτικού τρόπου σκέψης.  Έτσι γίνεται και επανάληψη ταυτόχρονα αφού παιρνάς από τις ίδιες ασκήσεις.
Για την τελική επανάληψη μένουν πράγματα που έχουν παραγκωνιστεί από τους πίνακες και μετά όπως διαγράμματα ροής. Τα άλλα γίνονται συνεχώς επανάληψη αφού κάθε κεφάλαιο εμπεριέχει και τα προηγούμενα.
Το μάθημά μας δεν είναι σαν τα μαθηματικά που κάνοντας ολοκλήρωμα κάνεις κάτι διαφορετικό από τους μιγαδικούς και θέλεις επανάληψη. Και η φυσική θέλει επανάληψη αφού άλλο το στερεό σώμα και άλλο τα κύματα. Σε εμάς αυτό δεν ισχύει. Κάθε εντολή που μαθαίνεις χρησιμοποιείται και αυτή μαζί με τις άλλες σε ασκήσεις.

Για μένα το σκεπτικό είναι πολύ ξεκάθαρο. Γερό πρώτο χέρι στην κάλυψη της ύλης.

ΕΠίσης κάτι πολύ βασικό: Πρέπει να υπάρχει interaction με το μαθητή. Να βλέπεις κάθε στιγμή αν κατάλαβε πριν πας παρακάτω. Αν απλά λες το ποίημα σου χωρίς να έχεις αίσθηση του τι έγινε κατανοητό τότε τελειώνεις όποτε θέλεις. Το ζήτημα είναι το τι πήρε ο μαθητής όχι το τι έδωσε ο καθηγητής.

Loukritia

Εγώ στο σχολείο, τελειώνω 3.3 (δισδιάστατους) και έπονται αναζήτηση, ταξινόμηση, ουρά και στοίβα καθώς και όλα τα κεφάλαια μετά το 6, γιατί επέλεξα να μην ακολουθήσω τη σπειροειδή μέθοδο. Έχω κάνει αρκετές κατηγορίες ασκήσεων και έχουν χαθεί πολύ λίγες ώρες! Θεωρείτε πως είμαι πίσω;
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Καρκαμάνης Γεώργιος

Με κλειστό μια εβδομάδα το σχολείο λόγο γρίπης, με κατάληψη 2 ημερών και αποχή μιας ημέρας, έχω διδάξει 1,2( τώρα τελειώνω δομή επανάληψης),6,7,8 και σε μια ή δυο εβδομάδες θα μπω στου πίνακες.

Προτιμώ να μείνω περισσότερο καιρό στο 2ο κεφάλαιο ώστε να κατανοήσουν τα παιδιά αρκετά πράγματα στην δομή επανάληψης κυρίων, και ας μείνει λίγος χρόνος για επανάληψη.

Laertis

Εγώ έχω τελειώσει 1,2,7,8 και ξεκινάω πίνακες. Έμεινα κι εγώ περισσότερο στο 2ο Κεφάλαιο και στις επαναληπτικές δομές με αρκετές ασκήσεις.

Παράθεση από: k.p. στις 07 Ιαν 2010, 04:41:38 ΜΜ
Εγώ στο σχολείο, τελειώνω 3.3 (δισδιάστατους) και έπονται αναζήτηση, ταξινόμηση, ουρά και στοίβα καθώς και όλα τα κεφάλαια μετά το 6, γιατί επέλεξα να μην ακολουθήσω τη σπειροειδή μέθοδο. Έχω κάνει αρκετές κατηγορίες ασκήσεων και έχουν χαθεί πολύ λίγες ώρες! Θεωρείτε πως είμαι πίσω;

Όχι, νομίζω είσαι καλά, υποθέτοντας ότι θα "τρέξεις" τα κεφάλαια 7 και 8.  :)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

batos

Μάλλον είμαι πιο πίσω από όλους; Σε δύο εβδομάδες τελειώνω κεφ.1,2 και 6,7,8.

zwoula

σε αλλα 2μαθηματα δηλαδη 3ωρες τελειωνουμε το 6 κ θα ελεγξουμε τις ασκησεις που ειχαμε για τα χριστουγεννα.μετα ολο το φεβρουαριο υποπρογραμματα!
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

lp

Μάλλον είστε πολύ μπροστά οι περισσότεροι. Με περίπου 1,5 ώρα ανά εβδομάδα (με 1 (ένα) μόνο μάθημα μέσα στο Σεπτέμβρη) έχουμε και λέμε: 1,2, 7, 8 και πολλές ασκήσεις - μεθοδολογίες.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

zwoula

μπηκαμε στο δεκα και το τελευταιο...πικρααααααααααααααααααααααα...... :'( :'( :'( :'( >:D
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

lsourtzo

το 2 και το 7,8,9 τα κάνω μαζί ... χωρίς καθαρή αναφορά στις λεπτομέρειες της θεωρίας των 7,8,9
στο 3 μπήκα εδώ και 2-4 μαθήματα .... ανάλογα με το τμήμα ... και έχω μπει και δισδιάστατους.
αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι εγώ δουλεύω σε φροντιστήριο και είμαι εκεί .. και έχω σχολεία που έχουν κάνει και το 6 ... και έχουν τελειώσει και τους πίνακες ... και αναρωτιέμαι τι σόι ασκήσεις πρόλαβαν να κάνουν στους δισδιάστατους ...

Crazy_Waters

Μόλις μπήκα σε ασκήσεις σε δισδιάστατους πίνακες και δεν ακολουθώ τη σπειροειδή προσέγγιση. Σήμερα έστειλα τον πίνακα παρακολούθησης ύλης με τη σελίδα 59. Πάντως από μια ματιά που είχα ρίξει στα άλλα σχολεια του νομού πριν τα Χριστούγεννα δεν ήμουνα πίσω. Εννοείται πως 7,8,9 θα φύγουν με συνοπτικές διαδικασίες.