Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2003-2004

Θέματα ΑΕΠΠ για Δ' Ταξη Εσπερινού;

(1/2) > >>

ΤΚΚ:
Ξερει κάποιος που μπορώ να βρω τα θέματα ΑΕΠΠ που έπεσαν στη Δ' Εσπερινού την Δευτέρα 7/6/04;

flou:
Η αλήθεια είναι ότι τα έψαχνα πολύ ώρα μιας και δεν είναι τουλάχιστον μέχρι τώρα στο ypepth.gr. Τελικά τα βρήκα στην εξής διέυθυνση.
http://www.synolo.edu.gr/
Το γιατί δεν μπήκαν ακόμα στο ΥΠΕΠΘ δεν το κατάλαβα.
Όχι εύκολη θεωρία και καλές ασκήσεις μου φάνηκαν με μια ματιά.


Ηλίας Πούλης

P.Tsiotakis:
Τα θέματα είναι στο Υπουργείο
http://www.ypepth.gr/el_ec_page3414.htm

Οι λύσεις είναι στο

http://exams.ert.gr/exams.asp?MODE=4&yearID=2004
http://www.synolo.org/esper2004.html

Αγαπητέ επισκέπτη φτιάξε και έναν λογαριασμό  στο στέκι

Με εκτίμηση,

eharis:
Νομίζω  ότι  οι  λύσεις  και  στις  δύο διευθύνσεις ( που  είναι και οι δύο από το Σύνολο το φροντιστήριο είναι λάθος )
1. Λάθος
Θέμα 1ο , Β , 3 , α  
Να προσδιορίσετε τις τιμές των δεικτών της παραπάνω ουράς .
Απάντηση ( που νομίζω ότι είναι λάθος ) που δίνουν οι δύο αυτές διυθύνσεις
Εμπρός δείκτης -> Μ
Πίσω δείκτης -> Σ
Απάντηση (  νομίζω σωστή )
Εμπρός δείκτης -> 1
Πίσω δείκτης -> 5

Το ίδιο λάθος ξανά και στο
Θέμα 1ο , Β , 3 , β
Θέμα 1ο , Β , 3 , γ

2.Λάθος
Θέμα 1ο , Γ , 3
Πολύ μεγάλη κουβέντα είχε γίνει για το αν θα πρέπει να παίρνει τιμή η μεταβλητή σε μια για  πέρα από την τελική τιμή για να φεύγει ....

ΓΙΑ Υ ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 6 ΜΕ_ΒΗΜΑ 2
     χ <- Χ - 10
ΤΕΛΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Το θέμα έλεγε :

Ποιες είναι οι διαδοχικές τιμές των μεταβλητών Χ και Υ σε όλες τις επαναλήψεις ;

Απάντηση : ? ( το πρόβλημα είναι για την μεταβλητή Υ )
Μπορεί 2 , 4 , 6
ή  2 , 4 , 6 , 8

3.Λάθος
Νομίζω κατα λάθος
Θέμα 4ο
Στην κλιμακωτή χρεώση έχει βάλει τις διαφορές 299 και 699 ενώ νομίζω ότι είναι 300 και 700 .

Περιμένω σχόλια
Χάρης
Καθηγητής ΠΕ 19 Εσπερινού
 

pfan:
Στα θέματα :
Θέμα 1ο , Β , 3 , α
Θέμα 1ο , Β , 3 , β
Θέμα 1ο , Β , 3 , γ
θα συμφωνήσω με τον Χάρη ότι από την στιγμή που είναι δείκτες σε πίνακα (όπως το αναφέρει και το βιβλίο) το περιεχόμενό τους θα πρέπει να είναι νούμερο και μάλιστα ακέραιο.

Θέμα 1ο , Γ , 3  
Στην Για θα πρέπει να πάρει την τιμή 8 το Υ και μετά να φύγει από την επανάληψη. Παλιότερα όταν είχε πέσει το θέμα με την φυσαλίδα και τον πίνακα τιμών η επιτροπή είχε προνοήσει μια γραμμή παραπάνω για την τελευταία τιμή της μεταβλητής της επανάληψης (βέβαια η επιτροπή έχει αλλάξει αλλά και το βιβλίο να ακολουθήσεις το δείχνει ξεκάθαρα και με το διάγραμμα ροής της Για)

Νομίζω ότι τα θέματα του εσπερινού ήταν πάλι πιο δύσκολα από του Ενιαίου κυρίως αν συγκρίνεις το 3ο θέμα. Στο 2ο θέμα αποφάσισαν να μην δώσουν όλες τις μονάδες στον πίνακα τιμών και σωστά έπραξαν κατά την γνώμη μου. Έβαλαν όμως  λογικό διάγραμμα (όπως και παλιότερα) όταν στο βιβλίο του καθηγητή στην σελ 73 αναφέρει ότι η χρήση τους πρέπει να περιοριστεί. Βέβαια πρέπει να πω ότι δεν συμφωνώ με το βιβλίο και πιστεύω ότι το διάγραμμα ροής μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ στα αρχικά στάδια της ενασχόλησης του μαθητή με το μάθημα αυτό. Ο φόβος του μη δομημένου προγραμματισμού  που αναφέρει το βιβλίο δεν νομίζω ότι μπορεί να επηρεάσει τους μαθητές σε αυτά τα στάδια. Αλλά μια επιτροπή θα πρέπει να προνοήσει ότι θα υπάρχουν αρκετοί καθηγητές που το διάγραμμα ροής θα το έχουν παραμελημένο όταν μάλιστα το αναφέρει και το σχολικό βιβλίο ότι πρέπει να μην του δώσουμε μεγάλη σημασία.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση