Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2019-2020

Θέματα επαναληπτικών 2020

<< < (2/2)

petrosp13:
Κι εκείνο και αυτό είναι από τα χειρότερα θέματα που έχουν τεθεί
Το λύνει άνετα και μαθητής της θεωρητικής που έχει διδαχθεί μερικές ώρες πληροφορική στην Β
Από εκεί και πέρα, δεν διάβασα τα προγράμματα, αλλά τα υπόλοιπα μου φαίνονται πολύ εύκολα για επαναληπτικές εξετάσεις
Γιατί;

ApoAntonis:
Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Μία μονάδα για αντικατάσταση, 7 μονάδες συνολικά ερώτημα που υπάρχει στο βιβλίο 3 στις πρώτες σελίδες;
Ειδικά το υποερώτημα γ, δεν ζητάει να γίνουν οι συγκρίσεις αλλά δίνει και τις δυνατές απαντήσεις!
Δεν καταλαβαίνω εγώ κάτι; Τι εξετάζει το ερώτημα αφού και η ιεραρχία ακόμα δίνεται. Το μόνο που δεν έδωσαν είναι η ιεραρχία των λογικών τελεστών ανάμεσα στο ΟΧΙ και το 'Η.

Στο Β2 η συνθήκη στο ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ εξαιρετικά ΚΑΚΩΣ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ έχει γραφτεί κατά αυτό τον τρόπο.

Στο θέμα Γ ή εγώ δεν ξέρω μπίτι ελληνικά ή τέλος πάντων πρέπει να ξαναπάω σχολείο.
"έως 200 διαδοχικές τιμές"
Σημαίνει διαδοχικές μεταξύ τους ως προς την τιμή τους,
ενώ εννοεί διαδοχικά (fun fact: έχουμε όρο να το πούμε! ακολουθιακά) ως προς την σειρά τους.

Με αφορμή το πέμπτο ερώτημα από το Α1 κοίταξα το βιβλίο σελ. 128:
"Λογικός:Αυτός ο τύπος δέχεται μόνο δύο τιμές: ΑΛΗΘΗΣ και ΨΕΥΔΗΣ. Οι τιμές αντιπροσωπεύουν αληθείς ή ψευδείς συνθήκες"

Εκφράσεις δεν θα έπρεπε να λέει;

andreas_p:
1.  ΓΙΑ Ξ ΑΠΟ 1  ΜΕΧΡΙ  Ι - 1

2.  ΑΝ (ΠΟΛΗ1 = ΟΝ[1] ΚΑΙ ΠΟΛΗ2 = ΟΝ[20] ) Η  (ΠΟΛΗ1 = ΟΝ[20] ΚΑΙ ΠΟΛΗ2 = ΟΝ[1]) ΤΟΤΕ
           Π <- Π +1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

epsilonXi:
3ο θέμα, 25 γραμμές κώδικα

--- Κώδικας: MySQL ---πλ <-- 0αρχή_επανάληψης        διάβασε χ        αν χ > 0 τότε                πλ <-- πλ + 1                Τ[πλ] <-- χ        τέλος_ανμέχρις_ότου πλ = 200 ή χ = 0 για χ από 2 μέχρι πλ-1        αν Τ[χ] > Τ[χ-1] και Τ[χ] > Τ[χ+1] τότε                α <-- α + 1                θ2 <-- χ                αν α = 1 τότε                        θ1 <-- χ                τέλος_αν        τέλος_αντέλος_επανάληψης αν α = 0 τότε        γράψε 'δε βρέθηκαν αιχμές'αλλιώς        γράψε 'βρέθηκαν', α, 'αιχμές'        αν α >= 2 τότε                γράψε 'η 1η στη θέση', θ1, 'και η τελευταία στη θέση', θ2        τέλος_αντέλος_αν

Αντώνης Τζιλιβάκης:
Καλησπέρα κι από εμένα που παρακολουθώ χρόνια το φόρουμ και τις εποικοδομητικές συζητήσεις μεταξύ συναδέλφων.
Ηθελα κι εγώ να θίξω το πόσο πρόχειρα ήταν τα φετινά θέματα των επαναληπτικών. Καμμία φαντασία, σαν να έψαξαν όλα τα παλιότερα θέματα που έχουν μπει, έκαναν μια επιλογή παρόμοιων θεμάτων, τα οποία τα τροποποίησαν..Γιατί τόση προχειρότητα;
Δεν ξέρω ειλικρινά πως γίνεται η επιλογή των ανθρώπων που είναι θεματοδότες (αλήθεια ξέρει κάποιος τα κριτήρια;).

Αισθάνομαι ότι τόσο στις κανονικές ημερήσιες του 2019 και όσο και του 2020, τα θέματα δεν είχαν σε πολλά σημεία ανάπτυξη κριτικής σκέψης και κυρίως δεν γινόταν μια σωστή κλιμάκωση των θεμάτων, ώστε να ξεχωρίσουν οι πιο δυνατοί μαθητές. Ακόμα και στα ερωτήματα ανάπτυξης θεωρίας, έβαλαν κυρίως θέματα απομνημόνευσης. Παρόλο που κλαδικά μάλλον αυτή η επιλογή(εκούσια ή ακούσια) έχει φέρει κόσμο στην κατεύθυνση, θα ήθελα πραγματικά να βλέπω τη διαδικασία της θεματοδοσίας να εξελίσσεται και να βελτιώνεται...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση