Θέμα Δ

Ξεκίνησε από evry, 23 Ιουν 2020, 09:24:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εδώ συζητάμε για το θέμα Δ των εξετάσεων 2019-2020
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Πολύ καλό το Δ2. Θα ξεχωρίσει αυτούς που σκέφτονται από αυτούς που έχουν μάθει απέξω 2-3 μεθοδολογίες.
Μπράβο στην επιτροπή!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ApoAntonis

Ερώτηση (που δεν την έχω καλοσκεφτεί)
με αυτή την διατύπωση του Δ2
αν κάποιος ξεκινήσει με 'Χ' σε όλον τον πίνακα και μετά κάνει εισαγωγή δεδομένων,
να τις πάρει όλες τις μονάδες ή όχι;

evry

Πολύ καλή παρατήρηση!
όχι δεν πρέπει να τις πάρει όλες, γιατί ξεγλιστράει από τη δυσκολία της συμπλήρωσης του υπόλοιπου πίνακα ενώ η εκφώνηση είναι πολύ συγκεκριμένη! Aυτός/η που θα βάλει από την αρχή Χ κατά κάποιον τρόπο "κλέβει".
Κάποιοι θα κόψουν ακόμα και 2 μονάδες για αυτό (γιατί πιάνει 5) αλλά κάποιοι άλλοι βαθμολογητές θα πουν ότι αφού έχει το ίδιο αποτέλεσμα και "δουλεύει" δεν του κόβω.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Αν βάλει Χ παντου και στη συνέχεια διαβάσει με "τέλος" τον πίνακα κατά γραμμές θα χάσει μονάδες;

Δηλαδή αν π.χ. διαβάσει πρώτα τον πίνακα μετρήσεων και μετά τα ονόματα ΚΟΜΥ, θα χάσει μονάδες;

evry

Δεν είναι το ίδιο. Άλλο να αλλάζει τη σειρά των ερωτημάτων και άλλο να κάνει τις ενέργειες που ζητούνται στο ίδιο ερώτημα με άλλη σειρά. Σίγουρα κάποιοι θα κόψουν πάντως και κάποιοι όχι.
Θα συζητηθεί στο βαθμολογικό, το μόνο σίγουρο.

Παράθεση από: P.Tsiotakis στις 24 Ιουν 2020, 10:47:49 ΠΜ
Αν βάλει Χ παντου και στη συνέχεια διαβάσει με "τέλος" τον πίνακα κατά γραμμές θα χάσει μονάδες;

Δηλαδή αν π.χ. διαβάσει πρώτα τον πίνακα μετρήσεων και μετά τα ονόματα ΚΟΜΥ, θα χάσει μονάδες;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Προφανώς δεν είναι η ίδια σειρά ενεργειών.
Ωστόσο οι εισαγόμενες τιμές είναι οι ίδιες και με την ίδια σειρά.

Προσωπικά δεν βλέπω λόγο μείωσης μονάδων, μάλιστα θεωρώ σημαντικότερη σκέψη όποιου μαθητή έχει προετοιμάσει τον πίνακα από πριν για την επικείμενη είσοδο δεδομένων, δείχνει ότι επίσης κατανόησε το τι συμβαίνει με αυτόν τον πίνακα

SuperTz

Έχω την αίσθηση πως δεν είναι σαφές το τι θα κάνει η Διαδικασία και τι το Πρόγραμμα στην περίπτωση του ίδιου αριθμού θετικών δειγμάτων. Διαβάζοντας το Δ4 περίμενα να δω κάτι στο Δ5, αλλά δεν...
Θεωρείτε πως η Διαδικασία ή το Πρόγραμμα θα αναλάβει την περίπτωση αυτή; Με μια πρώτη ανάγνωση φαίνεται το Πρόγραμμα, αλλά νομίζω πως στερείται σαφήνειας

P.Tsiotakis

Παράθεση από: SuperTz στις 24 Ιουν 2020, 11:03:18 ΠΜ
Έχω την αίσθηση πως δεν είναι σαφές το τι θα κάνει η Διαδικασία και τι το Πρόγραμμα στην περίπτωση του ίδιου αριθμού θετικών δειγμάτων. Διαβάζοντας το Δ4 περίμενα να δω κάτι στο Δ5, αλλά δεν...
Θεωρείτε πως η Διαδικασία ή το Πρόγραμμα θα αναλάβει την περίπτωση αυτή; Με μια πρώτη ανάγνωση φαίνεται το Πρόγραμμα, αλλά νομίζω πως στερείται σαφήνειας

το δεύτερο κριτηριο ταξινομησης, δεν ειναι υποθεση της ταξινομησης (δηλαδη της Διαδικασίας);

SuperTz

γράφει "να εμφανίζονται με αλφαβητική σειρά" και όχι να ταξινομούνται

gkappa

Παράθεση από: P.Tsiotakis στις 24 Ιουν 2020, 10:53:59 ΠΜ
Προφανώς δεν είναι η ίδια σειρά ενεργειών.
Ωστόσο οι εισαγόμενες τιμές είναι οι ίδιες και με την ίδια σειρά.

Προσωπικά δεν βλέπω λόγο μείωσης μονάδων, μάλιστα θεωρώ σημαντικότερη σκέψη όποιου μαθητή έχει προετοιμάσει τον πίνακα από πριν για την επικείμενη είσοδο δεδομένων, δείχνει ότι επίσης κατανόησε το τι συμβαίνει με αυτόν τον πίνακα
Συμφωνώ απόλυτα με τον Παναγιώτη!
Με ποια λογική θα κόψει κάποιος μια τέτοια λύση-αντιμετώπιση του θέματος;
Στην λογική του "κλέβει" που λέει ο Ευριπίδης, η απάντηση είναι ΝΑΙ, και πολύ καλά κάνει αφού μπορεί!
Που πάει τότε το "Κάθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή";

Vagnes

Δέν νομίζω να υπάρχει κάποια ασάφεια ως προς το τι κάνει το πρόγραμμα και τι η διαδικασία.. Στο πρόγραμμα απλά καλούμε και εν συνεχεία εμφανίζουμε μόνο τον πίνακα Π.

evry

Τώρα που το διαβάζω καλύτερα πράγματι η σειρά εισαγωγής δεν αλλάζει, άρα η συμπεριφορά του προγράμματος παραμένει η ίδια.
Ωστόσο η αλλαγή της σειράς των ενεργειών έχει αντίκτυπο στον τελικό αλγόριθμο και στη δυσκολία του.
Και επειδή πάντα σκεφτόμαστε τον μαθητή από τον οποίο κόβουμε να αντιστρέψω λίγο το ερώτημα:
Ο μαθητής που θα το κάνει ακριβώς όπως το λέει η εκφώνηση είναι σωστό να πάρει τις ίδιες μονάδες με αυτόν/η που θα βάλει από την αρχή Χ?

ΥΓ. Το 2 μονάδες που είπα είναι υπερβολικό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Παράθεση από: SuperTz στις 24 Ιουν 2020, 11:05:47 ΠΜ
γράφει "να εμφανίζονται με αλφαβητική σειρά" και όχι να ταξινομούνται

Νομίζω ότι το ερώτημα Δ4 είναι ίδιο με αυτό του 2004 (2ο κριτήριο ταξινόμησης) απλά είναι με διαδικασία. Αλφαβητική σειρά δεν σημαίνει κάτι άλλο παρά ταξινόμηση.

evry

Παράθεση από: gkappa στις 24 Ιουν 2020, 11:06:56 ΠΜ
Που πάει τότε το "Κάθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή";
Υπενθυμίζω ότι στο μάθημά οι λύσεις που δίνονται στα Γ και Δ δεν είναι επιστημονικά τεκμηριωμένες. Μόνο αυτές που έχουν αιτιολόγηση μπορούν να θεωρηθούν τέτοιες!

Εκτός αν ορίσουμε τι σημαίνει επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση στο μάθημά μας.

Π.χ. το θέμα Α3 είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr