Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2015-2016

Γενική εικόνα βαθμολόγησης

(1/2) > >>

VAIOS:
Μετά από τέσσερις μέρες βαθμολόγησης ποια είναι η εικόνα από τα βαθμολογικά όσον αφορά ποια λάθη είναι ποιο συχνά και ποια είναι τα γενικά στατιστικά βαθμολογίας;

andreas_p:
πιο συχνά ...

pgrontas:
Σίγουρα έχουν γράψει καλύτερα από άλλες χρονιές. Συγκεκριμένα έχω την αίσθηση ότι υπάρχει αύξηση στην περιοχή 80-90.
Τώρα κάποια συχνά λάθη με μια γρήγορη σκέψη:
Α1.3, Α1.5
Πολλοί έχουν μπερδέψει τις καθολικές μεταβλητές με τις σταθερές.
Στο Γ μια παρανόηση που έχω δει αρκετά είναι ότι  υπολογίζουν τη χρέωση κλιμακωτά μόνο αν δίνεται όλο το απόθεμα και όχι όλη η ποσότητα. Οπότε ουσιαστικά συγκρίνουν παραγγελία που εξυπηρετήθηκε ολόκληρη με παραγγελία που εξυπηρετήθηκε μερικά.
Επίσης πολλά έχουν την κλιμακωτή εκτός επανάληψης.
Στο Δ το συχνότερα λάθος είναι η υλοποίηση δύο συναρτήσεων μία για αγόρια και μία για κορίτσια, οι οποίες δεν έχουν ή δεν χρησιμοποιούν την τρίτη παράμετρο. Ακόμα πολλοί καλούν τη συνάρτηση για κάθε παιδί.
Επίσης πολύ συχνό είναι να περνάνε στην συνάρτηση το φύλο ως Α ή Κ - όχι ως αλφαριθμητική σταθερά αλλά ως μεταβλητή η οποία δεν έχει δηλωθεί όμως.

Και φυσικά είναι συχνότατο το φαινόμενο να έχουν ολόσωστα το Α1,Α4,Α5,Β1 και στη συνέχεια το χάος...

Diotima:
Σε ευχαριστούμε πολύ συνάδελφε pgrontas για την πολύ αναλυτική σου πρώτη εικόνα.  :)

petrosp13:
Αν μπορείς να μας πεις τι μονάδες συμφωνήσατε για αυτά τα λάθη

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση