Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2015-2016

To θέμα Β2 ήταν εκτός ύλης;

<< < (2/4) > >>

michaeljohn:
Διαφωνώ με όλους όσους αντιδρούν για το θέμα Β2. Θα μπορούσαν άνετα να ζητήσουν να γίνει αλγόριθμός που ένα εμφανίζει τα ζητούμενα χωρίς τη γνώση δομών ουράς και πινάκων. Σκεφτείτε λίγο συνάδελφοι την ομορφιά της απλοϊκής  αλγοριθμικής  λύσης :
  Α <- 1
  Τ <- 1
  Για κ Από 1 Μέχρι 6
    ΑΝ κ mod 2 = 0 τότε  Τ <- Τ + 1
    ΑΝ κ mod 3 = 0 τότε  Α <- Α + 1
    Για λ Από Α Μέχρι Τ
      ΓΡΑΨΕ λ
    Τέλος_επανάληψης
  Τέλος_επανάληψης

Δεν βλέπω   κάτι εκτός ύλης…

xristos_ts:

--- Παράθεση από: gthal στις 28 Μαΐ 2016, 12:50:47 μμ ---
Εξ' άλλου οι περισσότεροι μαθητές το κατάλαβαν τελικά - και αυτοί που κάναν λάθη ήταν αυτοί που δυσκολεύονται γενικά να αναλύσουν ένα πρόβλημα ή να καταλάβουν  τις τους ζητείται και απαντούν παπαγαλιστί

--- Τέλος παράθεσης ---
Εντυπωσιακή η βεβαιότητά σου συνάδελφε. Να υποθέσω ότι, γνωρίζεις όλους τους μαθητές που έκαναν λάθος στο συγκεκριμένο ερώτημα!
Προσωπικά, γνωρίζω μόνο έναν, ο οποίος έλυσε αβίαστα και σχετικά εύκολα, όλα τα θέματα  πανελλαδικών, επαναληπτικών πανελλαδικών, ΟΕΦΕ, και πολλά άλλα θέματα, στα οποία πολλοί καθηγητές δεν θα μπορούσαν να ανταποκριθούν.
Θεωρώ ότι, είναι ένα αλγοριθμικό πρόβλημα, που μπορεί να κληθεί να αντιμετωπίσει ένας προγραμματιστής, αλλά να τεθεί με αυτόν τον τρόπο και αυτά τα ζητούμενα σε πανελλαδικές, είναι κωμικό!
Ποιες γνώσεις από αυτές που διδάχθηκε ένας μαθητής στο μάθημά μας έπρεπε να αποτυπώσει στο γραπτό του;
Ποιος είναι ο λόγος που ζητήθηκε απάντηση σε ένα θέμα, στο οποίο θα μπορούσε να ανταποκριθεί κι ένας μαθητής, που δεν είχε ανοίξει ποτέ βιβλίο ή ακόμη χειρότερα, ένας τυχαίος θαμώνας ενός καφενείου, όπως είπε άλλος συνάδελφος;

xristos_ts:

--- Παράθεση από: michaeljohn στις 28 Μαΐ 2016, 06:23:59 μμ ---Διαφωνώ με όλους όσους αντιδρούν για το θέμα Β2. Θα μπορούσαν άνετα να ζητήσουν να γίνει αλγόριθμός που ένα εμφανίζει τα ζητούμενα χωρίς τη γνώση δομών ουράς και πινάκων. Σκεφτείτε λίγο συνάδελφοι την ομορφιά της απλοϊκής  αλγοριθμικής  λύσης :
  Α <- 1
  Τ <- 1
  Για κ Από 1 Μέχρι 6
    ΑΝ κ mod 2 = 0 τότε  Τ <- Τ + 1
    ΑΝ κ mod 3 = 0 τότε  Α <- Α + 1
    Για λ Από Α Μέχρι Τ
      ΓΡΑΨΕ λ
    Τέλος_επανάληψης
  Τέλος_επανάληψης

Δεν βλέπω   κάτι εκτός ύλης…

--- Τέλος παράθεσης ---


Ναι! Θα μπορούσαν!
Μήπως ξέρεις γιατί δεν το έκαναν;

gthal:

--- Παράθεση από: xristos_ts στις 28 Μαΐ 2016, 08:10:26 μμ ---Εντυπωσιακή η βεβαιότητά σου συνάδελφε. Να υποθέσω ότι, γνωρίζεις όλους τους μαθητές που έκαναν λάθος στο συγκεκριμένο ερώτημα!

--- Τέλος παράθεσης ---
Όχι, δεν γνωρίζω καν όλους τους υποψηφίους  !!!
Ας μπω λοιπόν στον κόπο να σου διευκρινίσω κάτι που θεώρησα αυτονόητο: μιλάω με βάση το δείγμα των μαθητών μου, με τους οποίους ήρθα σε επαφή για να δούμε τα αποτελέσματά τους. Οι οποίοι δεν ξεπερνούν τους 15 - δεν είναι πολλοί αλλά είναι ένα δείγμα πάντως.
Λοιπόν, από αυτούς έχουμε περίπου (και λίγο λιγότερους από) τους μισούς που το έλυσαν ολόσωστα και τους υπόλοιπους που έχασαν από λίγες ως πολλές τιμές (όπως ο φίλος που έγραψε εδώ και είπε ότι δεν έγραφε το πρώτο στοιχείο της ουράς)
Ξέρεις ποιο είναι το σημαντικό όμως; Κανένας - μα ΚΑΝΕΝΑΣ όμως !!! - δεν μίλησε για εκτός ύλης.
Και μιλάνε οι καθηγητές;

Άρης Κεσογλίδης:
Δεν είναι απλά ΤΡΑΓΙΚΟ.
Δεν είναι απλά ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ...Είναι ΕΚΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ !!!  >:(

Το θέμα πρέπει να ΑΚΥΡΩΘΕΙ και η Επιτροπή που έβγαλε τα θέματα να λογοδοτήσει / τιμωρηθεί!...

Δηλαδή καθόμαστε και ασχολούμαστε με κάτι που δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ με τα όσα έχουν διδαχθεί τα παιδιά και ψάχνουμε να βρούμε λύση, ενώ θα έπρεπε να γίνει μία συντονισμένη προσπάθεια για την ΑΚΥΡΩΣΗ του θέματος.

Ούτε για δομές δεδομένων σου μιλάει, ούτε για δείκτες, ούτε για δεδομένα, ούτε για βασικές λειτουργίες (ώθηση, απώθηση, εισαγωγή, εξαγωγή), και ούτε εφαρμογή αυτών σε ΓΛΩΣΣΑ!

Απορώ πώς κάποιοι συνάδελφοι κάνουν εντελώς άστοχους παραλληλισμούς και δεν βλέπουν αυτά τα πράγματα...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση