Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2015-2016

Θέμα Δ

<< < (2/13) > >>

Πέτρος Κ.:

--- Παράθεση από: nightchild στις 27 Μαΐ 2016, 11:32:49 πμ ---τι κάνουμε στο Δ5 στην περίπτωση που και οι 150.000 είναι αγόρια ?? Νομίζω ότι χρειάζεται μια διευκρίνηση ότι υπάρχουν και αγόρια και κορίτσια

--- Τέλος παράθεσης ---

Δεν υπάρχει τέτοια διευκρίνηση.
Οπότε λογικά οι μαθητές θα πρέπει να λάβουν υπόψη του και την περίπτωση που ο πίνακας έχει μαθητές μόνο του ενός φύλου (αν και απίθανο στατιστικά).

GB:
Με όσους μαθητές και να συζήτησα νομίζω κανένας δεν πήρε υπόψη του αυτή την περίπτωση. Ένας που το σκέφτηκε δεν πήρε την περίπτωση γιατί υπέθεσε ότι με τέτοιο αριθμό μαθητών θα έχει και από τις δύο κατηγορίες. Στην τελική γιατί δεν βάλανε σαν είσοδο  30 μαθητές μιας τάξης?

epsilonXi:
Και με τη νέα ύλη και για τους απόφοιτους, ίδια λογική, λίγο πιο εύκολο ίσως των αποφοίτων, και σίγουρα από τα ευκολότερα των τελευταίων ετών...

Για το θέμα της νέας ύλης, εμένα οι περισσότεροι το πυροβόλησαν ανάμεσα στα μάτια, στο Δ4-Δ5, χωρίς να είναι τόσο δύσκολο...
Ενώ για το αν σε ένα σύνολο 150000 μαθητών ΠΡΕΠΕΙ να σκεφτείς την πιθανότητα να μην υπάρχει ενα φύλο, θα έλεγα, ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ, αλλά για όποιον δεν το σκεφτεί το κόστος θα είναι λιγότερο από μόριο

petrosp13:
Αβλεψία της εκφώνησης είναι, δεν πρέπει να κοπεί κανένα μόριο

PavlosD:

--- Παράθεση από: GB στις 27 Μαΐ 2016, 02:39:16 μμ ---Με όσους μαθητές και να συζήτησα νομίζω κανένας δεν πήρε υπόψη του αυτή την περίπτωση. Ένας που το σκέφτηκε δεν πήρε την περίπτωση γιατί υπέθεσε ότι με τέτοιο αριθμό μαθητών θα έχει και από τις δύο κατηγορίες. Στην τελική γιατί δεν βάλανε σαν είσοδο  30 μαθητές μιας τάξης?

--- Τέλος παράθεσης ---

Πώς ορίζεται το "στατιστικά απίθανο"? Από πόσους μαθητές και πάνω?
Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να γίνει ο έλεγχος, και να κόβεται κάτι ψιλό (1 μόριο ή 2) αν ο μαθητής δεν τον έκανε. Παρ όλαιαυτά στο βαθμολογικό δε το λάβαμε υπόψιν καθώς δεν υπήρχε έλεγχος στις λύσεις του υπουργείου (κακώς θεωρώ)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση