Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2015-2016

Θέμα Α

<< < (8/8)

petrosp13:
Να είστε έτοιμοι (οι βαθμολογητές) για πολύ τρολ απάντηση στο ποιες μεταβλητές είναι καθολικές
Αυτές που δεν είναι ορθόδοξες
Κι από παιδιά που θα έχουν όλα τα άλλα θέματα σωστά

Obelix:

--- Παράθεση από: gthal στις 28 Μαΐ 2016, 12:51:05 πμ ---Συμφωνώ.
Δεν καταλαβαίνω τις ενστάσεις σ' αυτό το θέμα. Η 3.9 φέτος ήταν κανονικά στην ύλη και έπρεπε να διαβαστεί όπως κι η υπόλοιπη θεωρία, κι αυτά που ζητήθηκαν αναφέρονται στο βιβλίο.
Συμφωνώ ότι αν δεν το κάνεις, δε θα το νιώσεις, αλλά περιέργως οι μαθητές το δέχθηκαν καλά και εύκολα αυτό το κομμάτι, παρόλο που πολλά σημεία της  θεωρίας τα αρνούνται επίμονα "και γιατί να το μάθουμε αυτό" και τα γνωστά σε όλους μας. Αφού εξηγήσαμε και ψιλο-κατάλαβαν τι είναι δείκτης, εξήγησα πώς γίνεται η εισαγωγή και τη διαγραφή μου την είπαν μόνοι τους. Και γενικά δεν είδα μαθητές να κολλήσουν σε καμιά από τις δύο λειτουργίες.

Και για να καταλάβω κι εγώ κάτι...
εγώ δίδαξα ότι έλεγε η 3.9 και ΔΕΝ δίδαξα τα δέντρα με τις λεπτομέρειες που δόθηκαν στην οδηγία. Ωραίες και σεβαστές οι συμπληρώσεις του συμβούλου αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δίνονται?
Θα μπορούσαν δλδ να είχαν πέσει στις εξετάσεις αυτά; Και από πού θα έπρεπε να τα είχαν διαβάσει οι μαθητές; "σας τα έγραψε μια μέρα ο καθηγητής σας στον πίνακα" ; Αυτό θα τους έλεγε το υπουργείο;
(κι ο λόγος που δεν τα δίδαξα ήταν ότι είχαμε τόσο πολλή και ποικίλη ύλη να διδάξουμε φέτος, που ότι φαινόταν απλά "εγκυκλοπαιδικό" το παρέλειπα για να ασχοληθώ με αυτά που θα εξεταστούν - σε μια τόσο πιεσμένη χρονιά, η λογική "οι μαθητές να πάρουν μια ιδέα από..." απλά με ξεπερνάει )

--- Τέλος παράθεσης ---

Μα, ακριβώς στο ίδιο πνεύμα, για να ασχοληθώ με αυτά που (θεώρησα πως) θα εξεταστούν σε μια τόσο πιεσμένη χρονιά, δεν έδωσα βαρύτητητα στην εισαγωγή / διαγραφή κόμβων. Δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει από το σύνολο της ύλης ότι μπορεί ή θα έπρεπε να εξεταστεί το συγκεκριμένο κομμάτι. Οκ, προφανώς δεν ήταν εκτός ύλης και εκτός σχολικού.Αλλά...από πού κι ως πού και για ποιο λόγο να ζητηθεί αναλυτική περιγραφή λειτουργίας την οποία οι μαθητές μόνο....ζωγραφιστή είδαν;
Μαθητές που αποστηθίζουν το σχολικό δεν υπήρχε λόγος να κολλήσουν φυσικά.
Όσο για τις οδηγίες, μάλλον κάποιοι πίστεψαν ότι για κάποιο λόγο δίνονται (φυσιολογικά θεωρώ) και κάποιοι άλλοι όχι. Προφανώς η επιτροπή τις αγνόησε....

pfan:
Το Α5 γιατί είναι κλειστού τύπου;;;
Είδα να έχει σωστό πίνακα τιμών αλλά να μην εμφανίζει γιατί δεν έβαλε έξοδο, όμως έχει στήλη ΠΙΝ[mid] που έχει τα περιεχόμενα σωστά. Σύμφωνα με τη λογική κάποιων συναδέλφων πρέπει να κοπεί όλο  :-\

Αν έχει πίνακα τιμών και κάνει ένα λάθος αριθμητικό και μετά όμως συνεχίζει σωστά τι γίνεται;;;

Από όσο ξέρω δεν έπρεπε να ξέρει την δυαδική αναζήτηση οπότε έκατσε και έκανε τον πίνακα τιμών αλλά όταν είναι κλειστού τύπου σου δένει τα χέρια.
Σύμφωνα με τις οδηγίες η δυαδική παρουσιάζεται σαν άσκηση και όχι να την γνωρίζει κάποιος, οπότε θα έπρεπε η επιτροπή αυτό το θέμα να μην το είχε κλειστού τύπου αλλά να μπορούμε να το διαχειριστούμε όπως παλιά με τους πίνακες τιμών.

pgrontas:

--- Παράθεση από: pfan στις 29 Μαΐ 2016, 05:06:56 μμ ---Το Α5 γιατί είναι κλειστού τύπου;;;

--- Τέλος παράθεσης ---

Συμφωνώ δεν πρέπει να είναι και για επιπλέον λόγους.
Για παράδειγμα όπως συζητήσαμε χθες στο βαθμολογικό κάποιος μαθητής μπορεί να έχει εμφανίσει επιπλέον τιμές. Τι κάνεις τότε;
Εμείς πάντως ζητήσαμε να μην είναι.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση