Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2015-2016

Γενικός σχολιασμός

<< < (11/11)

Rathaniel:
Θα ήθελα να επισημάνω μικρές παρατηρήσεις σε γενικό επίπεδο:

Παρατήρηση 1 (θέματα Γ-Δ)
Στις προηγούμενες δύο χρονιές δεν περιγράφονταν τόσο πολύ οι δομές δεδομένων.
Στα τωρινά είχαμε σαφή περιγραφή των πινάκων, και μάλιστα με διευκρίνηση κιολας.

Παρατήρηση 2 (θέματα Β)
Που είναι τα διαγράμματα ροής και οι μετατροπές; Τελικά τα δ.ροής θα τα διδάσκουμε μόνο για λόγους κατανόησης, ή θα υπάρχουν και θέματα;

Που είναι το ρημάδι κεφάλαιο 5; Με ένα Σ-Λ αντιπροσωπεία; Ειδικά για το 5ο νομίζω ότι η επιτροπή έκανε "κακάκια" και δεν έβαλε κάτι που να εχει σχέση με επίδοση αλγορίθμου.


Μήπως τελικά αλλάξει άρδην η φιλοσοφία των θεμάτων, όπως εγραψε και ο προηγούμενος?

vasilis723:
Μήπως υπάρχει κάποιος συνάδελφος που γνωρίζει τι οδηγίες έχουν δοθεί στους διορθωτές;

pvs:

--- Παράθεση από: Rathaniel στις 29 Μαΐ 2016, 11:38:44 πμ ---Θα ήθελα να επισημάνω μικρές παρατηρήσεις σε γενικό επίπεδο:

Παρατήρηση 1 (θέματα Γ-Δ)
Στις προηγούμενες δύο χρονιές δεν περιγράφονταν τόσο πολύ οι δομές δεδομένων.
Στα τωρινά είχαμε σαφή περιγραφή των πινάκων, και μάλιστα με διευκρίνηση κιολας.

Παρατήρηση 2 (θέματα Β)
Που είναι τα διαγράμματα ροής και οι μετατροπές; Τελικά τα δ.ροής θα τα διδάσκουμε μόνο για λόγους κατανόησης, ή θα υπάρχουν και θέματα;

Που είναι το ρημάδι κεφάλαιο 5; Με ένα Σ-Λ αντιπροσωπεία; Ειδικά για το 5ο νομίζω ότι η επιτροπή έκανε "κακάκια" και δεν έβαλε κάτι που να εχει σχέση με επίδοση αλγορίθμου.


Μήπως τελικά αλλάξει άρδην η φιλοσοφία των θεμάτων, όπως εγραψε και ο προηγούμενος?

--- Τέλος παράθεσης ---
Συνάδελφε ξεχνάς τα εξής: Πρώτο ότι μετά από χρόνια είχαμε αλλαγή ύλης. Σε ότι αφορά το 5ο κεφάλαιο ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί επίσημα πχ το ι<-ι+1 τι κόστος έχει δεν ήταν δυνατόν να τεθεί θέμα άσκησης πχ υπολογισμού, επίσης ο ΟΕΦΕ έκαψε ένα καλό θέμα θεωρίας οπότε αναγκαστικά πήγαμε σε ένα Σ Λ. Επίσης, η αλλαγή της επιτροπής των εξετάσεων έπαιξε ρόλο όχι μόνο σε εμάς. Ακόμη για τα ΔΡΔ δεν προκύπτει από πουθενά ότι είναι απαραίτητο κάθε χρόνο να ζητούνται. Για παράδειγμα πίνακα τιμών είχαν δύο χρόνια να βάλουν αν θυμάμαι σωστά. Συνεπώς δεν είναι δυνατό να βγάζουμε συμπεράσματα με μία μόνο χρονιά. Τέλος ας περιμένουμε και τις επαναληπτικές να δούμε και εκεί τη φιλοσοφία θα ακολουθηθεί.

petrosp13:

--- Παράθεση από: Rathaniel στις 29 Μαΐ 2016, 11:38:44 πμ ---Που είναι το ρημάδι κεφάλαιο 5; Με ένα Σ-Λ αντιπροσωπεία; Ειδικά για το 5ο νομίζω ότι η επιτροπή έκανε "κακάκια" και δεν έβαλε κάτι που να εχει σχέση με επίδοση αλγορίθμου.

--- Τέλος παράθεσης ---

Όλη την χρονιά, η πλειοψηφία των συναδέλφων συνέτεινε στο να αποφευχθούν θέματα ασκήσεων του συγκεκριμένου κεφαλαίου μέχρι να αποσαφηνιστούν 5 πράγματα
Αν φτάσουμε και του χρόνου να έχουμε τις ίδιες απορίες, τότε αυτοί που θα φταίνε δεν θα είναι σίγουρα οι της επιτροπής
Φανταστείτε το Β1 να είχε άσκηση καταμέτρησης πράξεων με αμφιλεγόμενο παράδειγμα
Θα μιλούσαμε για το πιο αποτυχημένο θέμα Β στην ιστορία των εξετάσεων όλων των μαθημάτων

Sergio:

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση