Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2005-2006

Λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά, στο θέμα 4

(1/2) > >>

Sergio:
Συνάδελφοι βαθμολογητές,

καταγράψτε ΤΩΡΑ και δημοσιεύστε σε αυτό το θέμα τα λάθη που βλέπετε στα γραπτά των μαθητών.

Είναι η κρίσιμη περίοδος και πρέπει να εκμεταλευτούμε την ευκαιρία που μας δίνεται να εντοπίσουμε τα σημεία που αποκαλύπτει η φετινή εξεταστική διαδικασία ώστε να μάθουμε ΤΙ πρέπει να κάνουμε καλύτερα από τη νέα σχολική χρονιά.

solaris:
Τα λάθη που καταγράφονται είναι από εμάς τους διδάσκοντες!

Δεν είναι δυνατόν μισό χρόνο να προσπαθείς να εξηγήσεις τη διαφορά της αναζήτησης πρώτης θέσεως από εκείνη όλων των θέσεων, και όταν έρχεται η κρίσιμη στιγμή να θεωρείς σωστές αμφότερες τις λύσεις!

Και ύστερα μιλάτε για μή προαγωγή της παπαγαλίας!!!
Η αναζήτηση πρώτης θέσης, όμως, από ότι φαίνεται, για πολλούς από εσας έχει βάση μόνο αν ζητηθεί ως αυτούσιος αλγόριθμος στη θεωρία... Σε άσκηση δεν παίζει ρόλο τι θα κάνεις.. Το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει και η ΓΙΑ.   :-\

Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στο Θέμα 3, σε ότι αφορά τις μη αποδεκτές τιμές της χωρητικότητας (π.χ. αρνητικές) αλλά στο θέμα αυτό έχω ήδη καταλάβει ότι είμαι ο μοναδικός που ενίσταται.... Μαζί με 2 φροντιστήρια (Ορίζοντες και Σύγχρονο - που υλοποιούν εγκυρότητα - αν και "δεν το ζητάει η άσκηση").   ???

bagelis:
Αν ήθελε πραγματικά να χρησιμοποιηθεί ΟΣΟ ας είχε η εκφώνηση μία διατύπωση του τύπου "με την εύρεση της πόλης να μην συνεχίζεται η αναζήτηση" ή κάτι τέτοιο. Αν κάποιος που φτιάχνει ένα θέμα θέλει να εξετάσει κάτι συγκεκριμένο, υπάρχουν τρόποι να το ζητήσει. Αν δεν το ζητάει ρητά και κατηγορηματικά γιατί η αποιαδήποτε λύση να θεωρείται ότι περιέχει λάθη;

EleniK:
Συμφωνώ απόλυτα με τον bageli.

Vangelis:
Βρε κόλλημα με την ΟΣΟ και τη ΓΙΑ Με αυτα που διαβάζω στο στέκι έχω αρίζεινα οιστεύω ότι καλά έκανε αυτός που είπε το μάθημα επιλογής στο Λύκειο να μην είναι γραπτά εξετάζόμενο.  Φαντάζεστε τι θα ζήταγε ο solaris απο τα παιδιά!!!.
Τέλος πάντων στο θέμα αυτό γράφουμε τα λαθη που παρατηρουμε και όχι γενικά θέματα (παρόλο που και εγώ παρατράπηκα).
Να πω και εγώ ότι υπάρχουν συνάδελφοι που στον αλγόριθμο που υπολογίζει το άθροισμα ενός πίνακα κατα στήλες μπερδέυονται όταν ο μαθητής κάνει διάσχιση του πίνακα κατα γραμμές (αλλά υπολογίζει σωστά βέβαια το άθροισμα κατα στήλες).
Πάντως το άθροισμα κατα στήλες αποδείχθηκε αρκετά δύσκολο παρόλο που πιστεύω ότι είχε διδαχθεί σε όλα τα σχολεία.  Αρκετοί μαθητές  προσθεταν όλα τα στοιχεία του πίνακα ή έκαναν άθροισμα ανα γραμμές.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση