Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2005-2006

Λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά, στο θέμα 1

<< < (2/2)

Laertis:
Οκ filippe , σεβαστή η άποψή σου αλλά διαφωνούμε.

Ο τρόπος βαθμολόγησης στο συγκεκριμένο θέμα συζητήθηκε στο Βαθμολογικό, αποφασίσαμε απο κοινού (όχι πάντως αυτό που υποστηρίζεις εσύ) και φυσικά ακολουθώ στη βαθμολόγηση την απόφαση που πήραμε.

Δε ξέρω απο που αλλού μπορεί να προκύψει η "πειθαρχία" που αναφέρεις. Όσο για το τι είναι δίκαιο και τι άδικο είναι θέμα υποκειμενικό μάλλον. Για μένα άδικο είναι να δώσω 6 μονάδες σε κάποιον που γράφει τις 3 πρώτες ξερές τιμές 9, 2, 11 και τίποτα άλλο , και σε ένα γραπτό που φαίνονται αναλυτικά οι τιμές στη διαδικασία και στο πρόγραμμα αλλά "ξεχνά" (απο παραδρομή ή απο λάθος ή επειδή δε τις "κύκλωσε") να εμφανίσει  τις τιμές της διαδικασίας.

Εξ' άλλου η μαγειρική είναι ένα απο τα χόμπυ μου , και να ξέρεις προτιμώ να μαγειρεύω και να ξέρω τι τρώω παρά να σερβίρομαι έτοιμες τροφές fast food για να απλοποιήσω τη ζωή μου ή να γλυτώσω χρόνο.
 ;)

filippos:
Τι ακριβώς αποφασίστηκε στο βαθμολογικό σου σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα Laertis;

Laertis:
filippe ,

Νομίζω ότι δε καταλαβαινόμαστε. Πριν λίγο είδα την απάντησή σου στο άλλο Post  με Θέμα: Τρόπος Βαθμολόγησης του 1Γ όπου απαντάς σε ερώτηση της Elenik ότι πρέπει να πάρει όλα τα μόρια. Διαφέρει κατά πολύ απο αυτό που λέω εγώ ;


--- Παράθεση από: EleniK στις 01 Ιουν 2006, 05:26:40 μμ ---Ήθελα να ρωτήσω συναδέλφους που βαθμολογούν πόσο θα 'έκοβαν' αν έχουν υπολογίσει τις τιμές Α, Β και Γ αλλά έχουν απλά αναφέρει τις τιμές ως εξής:

Α=9 Β=2 και Γ=11
 για τη διαδικασία και

Α=2 , Β=9 και Γ=11 για το πρόγραμμα.

Αντί να γράψουν ότι εμφανίζουν 9 2 11 και 2 9 11;



--- Τέλος παράθεσης ---



--- Παράθεση από: filippos στις 01 Ιουν 2006, 08:32:13 μμ ---Η απάντηση που αναφέρεις πρέπει να πάρει όλα τα μόρια (12)

--- Τέλος παράθεσης ---


Η περίπτωση απάντησης που αναφέρω είναι η εξής :

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ                ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Α     Β      Γ                  Α       Β      Γ

5     7     12                 7       5     12

2     9     11                 9       2     11

Άρα στο προγραμμα θα εμφανιστεί  2, 9, 11


Στην ερώτηση της Elenik οι τιμές δίνονται με ισότητα ενώ εδώ με πίνακα.

Στο βαθμολογικό μου στην παραπάνω απάντηση κόβουμε 3 μόρια.

Καλή δύναμη συνάδελφοι
 :)







 

gnikolaidis:
Συνάδελφοι,

Αν κάποιος μαθητής εμφανίσει τις δύο τριάδες τιμών και όχι τον πίνακα τιμών είναι λάθος; Το θέμα ζητά να απαντήσει ο μαθητής τι θα τυπωθεί, έτσι δεν είναι; Δε ζητά να παρουσιαστεί ο πίνακας τιμών! Ο μαθητής μπορεί στο πρόχειρό του να έχει εκτελέσει τον πίνακα τιμών για να βρει τις τιμές εμφάνισης των μεταβλητών αλλά να μην το έχει μεταφέρει στο καθαρό (για μένα σωστά κάνει αφού δε ζητείται)! Πεστε μου πως βαθμολογείται η παραπάνω απάντηση! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΑΘΜΛΟΓΗΤΗΣ

filippos:
@LaertisΕίναι η τρίτη φορά που γράφω ακριβώς το ίδιο σχόλιο.

Γιώργο σε παρακαλώ δες προσεκτικά τι γράφω γιατί, όντως, δε θα συνεννοηθούμε διαφορετικά.


--- Παράθεση από: filippos στις 03 Ιουν 2006, 08:02:31 πμ ---Μία συχνή παρανόηση αρκετών μαθητών στην ύλη που αφορά στα υποπρογράμματα έχει να κάνει με την "ορατότητα" (εμβέλεια) των μεταβλητών.  Αρκετοί μαθητές εσφαλμένα θεωρούν ότι οι μεταβλητές του προγράμματος είναι ορατές και στα υποπρογράμματα.  Έτσι όταν τους ζητηθεί μέσα στο υποπρόγραμμα να τυπώσουν την τιμή μίας μεταβλητής που το όνομά της εμφανίζεται και στο πρόγραμμα τυπώνουν την τιμή της μεταβλητής του προγράμματος.

Τώρα, εάν ο μαθητής δεν εκτελέσει το ΓΡΑΨΕ του υποπρογράμματος, δε δείχνει τι θέση "παίρνει" στο παραπάνω θέμα.

Αποφασίστηκε να κόβονται οι μονάδςς που αναλογούν στις 3 τιμές που δεν εμφανίζονται (6 μονάδες)

Αν, αντίθετα, ο μαθητής παρουσιάζει σωστό πίνακα τιμών και "καταδεικνύει" με σαφήνεια τι θα τυπωθεί (έστωκαι "κυκλώνοντας" τις τιμές) παίρνει όλες τις μονάδες

--- Τέλος παράθεσης ---

Η περίπτωση της Ελένης απέχει παρασσάγγας (ελπίζω να το έγραψα σωστά) από την περίπτωση που περιγράφεις εσύ.

Όταν ο μαθητής, με σωστό πίνακα τιμών, δε σου λέει τι θα τυπωθεί από το υποπρόγραμμα, αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να θεωρεί ότι το υποπρόγραμμα "βλέπει" τις τιμές του κύριου προγράμματος.  Μη μου πεις ότι δεν το έχεις δει αυτό στην τάξη !!

Όταν, αντίθετα, ο μαθητής αναφέρει τις τιμές ως δύο τριάδες (περίπτωση Ελένης) παίρνει θέση στο παραπάνω "δίλημμα"

Ακόμη περισσότερο, όταν κυκλώνει τις τιμές στον πίνακα (μία τεχνική που την απορρίπτω γιατί συχνά οδηγεί σε παρανοήσεις) πάλι, παίρνει θέση.

@gnikolaidis

όχι συνάδελφε, δεν είναι λάθος και παίρνει όλες τις μονάδες.  Είναι ενδεχόμενα άδικο (αφού μπορεί να τις αντέγραψε) αλλά έτσι είναι αυτά τα θέματα.  Ζητούν τιμές, βαθμολογούν τιμές.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση