Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2005-2006

Ερώτηση κρίσεως

<< < (2/4) > >>

andreas_p:
Θ1. Α2. Είναι ξεκάθαρο.  Είναι  Λάθος.

Θ1  Γ

"Ξερές"  τιμές  : 9 2 11  και  2  9  11   και πήραμε το  12άρι.

ΕΛΕΟΣ  !!!!

Στο καθαρό καμία αναφορά για τη διαδικασία εύρεσης των παραπάνω τιμών,   αλλά ούτε  και στο ... πρόχειρο.  Να πάρουν θέση  τα βαθμολογικά, αφού συντονιστούν μεταξύ τους  και να στείλουν το ΜΗΝΥΜΑ στα ΚΕΝΤΡΙΚΑ  "ΟΧΙ  άλλη χρονιά  ΣΤΗΜΕΝΕΣ  τιμές"  ή τουλάχιστον να αλλάξει η διατύπωση.  ΟΧΙ  απλά τι θα εμφανίσει .  Αυτό δε λέει τίποτα.

Vangelis:
Ανδρεα το ίδιο (και πιθανά μεγαλύτερο) είναι στο 1Ε γράφεις δύο Αληθής - Αληθής και παίρνεις 4 μονάδες.



ΠΤ:
-Η εντολή ΓΙΑ χρησιμοποιείται μόνο για προκαθορισμένο αριθμό επαναλήψεων. Αν λοιπόν ξέρεις τον αριθμό των επαναλήψεων ή μπορείς να τον υπολογίσεις, τότε να χρησιμοποιείς την εντολή ΓΙΑ
-Ποτέ μην χρησιμοποιείς εντολές που αλλάζουν την αρχική τιμή, την τελική τιμή, το βήμα ή τη μεταβλητή που ελέγχει την επανάληψη μέσα σε ένα βρόχο ΓΙΑ. . . .
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ σελ. 78

P.Tsiotakis:
Υπάρχει υπόδειγμα στο διδακτικό πακέτο για τον πίνακα τιμών ώστε να τον ζητούν και στη γραπτή εξέταση;

Συμφωνώ οτι οτι έπρεπε να ζητάει και τον μηχανισμό, αλλά πως;

Ας μην ξεχνάμε και το οτι "πρέπει" να φτάσουν οι μαθητές στη βάση...

andreas_p:
Δεν θέλω  το μηχανισμό, βάσει υποδείγματος.  Μόνο τη φιλοσοφία εύρεσης η οποία ας παρουσιαστεί λεκτικά στο καθαρό ή στο πρόχειρο.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση