Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2005-2006

Ερώτηση κρίσεως

(1/4) > >>

gpapargi:
Θέμα 1 Α2

«Η εντολή επανάληψης ΓΙΑ … ΑΠΟ … ΜΕΧΡΙ … ΜΕ_ΒΗΜΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί, όταν έχουμε άγνωστο αριθμό επαναλήψεων»
Σωστό ή Λάθος;

Πως θα σας φαινόταν αν κάποιος μαθητής έλεγε ότι αλλάζοντας το μετρητή ι μέσα στην επανάληψη τότε μπορεί να προκαλέσει πρόωρο τερματισμό του βρόχου και άρα μπορεί να χρησιμοποιήσει τη «ΓΙΑ» σε άγνωστο αριθμό επαναλήψεων;

Το θέμα έχει ζητηθεί και ξέρουμε ότι μπορεί να γίνει. Απλά δεν πρέπει να γίνεται γιατί είναι πολύ κακός προγραμματισμός. Το 1Α2 όμως ρωτάει αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η εντολή και όχι αν πρέπει.
Ξέρω τι θα μου απαντούσε κάποιος. Αλλά το ερώτημά μου είναι αν και κατά πόσο η επιτροπή είναι φάουλ.
Τι λέτε;

klitos:
Δεν ειναι φαυλ ... γιατι αναφέρεται στην σελίδα 173 (προκαθορισμένο αριθμο φορών) ... αλλο θεμα αν μπορούμε να 'βιάσουμε΄ την ΓΙΑ ...

Drepanos:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Αγνωστος_αριθμός_επαναλήψεων
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i,ΠΛ


ΑΡΧΗ
  ΠΛ <-- 0
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΓΡΑΨΕ 'Δώσε την', i, 'η τιμή'
    ΔΙΑΒΑΣΕ i
    ΠΛ <-- ΠΛ+1
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΡΑΨΕ 'ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ',ΠΛ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Εύρεση_τιμής_σε_πίνακα



Αυτό είναι ένα προγραμματάκι όπου χρησιμοποιεί την Για, αλλά ακυρώνει τον στόχο της (συγκεκριμένος αριθμος επαναλήψεων).  Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη Για για άγνωστο αριθμό επαναλήψεων.

..πότε όμως σε μια σχολή μαγειρικής δεν διδάσκουν στους σπουδαστές πως να χρησιμοποιούν το μαχαίρι για να σφάζουν ανθρώπους!

evry:

  Ερώτηση Σ-Λ στις θεωρητικής εξετάσεις μαγειρικής:
"Το μαχαίρι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σφάζουμε ανθρώπους;"
Ένας μάγειρας θα απαντούσε Λάθος.
Ένας τρίτος παρατηρητής όμως ίσως να απαντούσε Σωστό.

Στα πλαίσια του μαθήματος το συγκεκριμένο ερώτημα είναι οκ αλλά γενικότερα θα μπορούσε κάποιος να απαντήσει και λάθος.

Είναι καθαρά θέμα έκφρασης όπως το "καθορίζει" στη λίστα των πραγματικών παραμέτρων. Αν αντί για "μπορεί" είχε "πρέπει" τότε δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα



P.Tsiotakis:

Το σχολικό διδακτικό πακέτο που διδάσκουμε στα παιδιά, γράφει οτι δεν επιτρέπεται η τροποποίηση της αρχικής τιμής, της τελική τιμής, του βήματος και του μετρητή εντός του βρόχου.

Επίσης, όπως ο klitos έγραψε, αναφέρεται επακριβώς η σκοπιμότητα της δομής Για

Η επιτροπή έδωσε δυο εύκολα μόρια στα παιδιά με μια τόσο απλή και εύκολη ερώτηση

Είναι άσκοπο να υπάρχουν ξανά και ξανά συζητήσεις για πράγματα που έπρεπε να έχουν κλείσει. Είναι δυνατόν την 6η χρονιά εξέτασης του μαθήματος να συζητάμε για την αλλαγή του μετρητή της δομής Για εντός της επανάληψης;

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση