Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2011-2012

Επαναληπτικές Γενικών Λυκείων 2012

<< < (2/5) > >>

Stefevan:
Και μένα μου άρεσαν, τζάμπα τα θέματα για λίγα παιδιά.. τέλος πάντων, το θέμα της κρυπτογράφησης είναι κλεμμένο από τα Δίκτυα επαλ :p μη μου πείτε ότι δεν επηρεάστηκαν  :P

evry:
Γιατί στην περίπτωση της φυσικής γλώσσας κατά βήματα μπορεί να παραβιαστεί η καθοριστικότητα ενώ στις άλλες μορφές αναπαράστασης αλγορίθμου όχι?

karaberis:
Οι προσωπικές απόψεις για τα θέματα (που σε αρκετά συμπίπτουν με τους προηγούμενους):

Θέμα Α1, πονηρό το ε (όχι για όσους γνωρίζουν την ύπαρξη και τη χρήση του πίνακα ASCII).
Θέμα Α2, δεν ήταν σαφές αν ήθελε εμφωλευμένες ΑΝ (άλλος τρόπος?)
Θέμα Α3, κακή διατύπωση. Το "έχει λάθος" έπρεπε να έχει γραφεί "είναι λανθασμένος". Κάποιος μαθητής μπορεί να σκεφτεί "έχει λάθος = ενικός, άρα έχει ένα ΜΟΝΟ λάθος!!!!!!! Επίσης βάλανε μονά εισαγωγικά που αλλάχτηκαν στα εσπερινά!!!
Θέμα Α4, το βιβλίο δεν περιγράφει αναλυτικά τα προβλήματα των δύο τρόπων αναπαράστασης, άρα οι μαθητές πρέπει να παπαγαλίσουν.
Θέμα Α5, Σχετικά απλό.
Θέμα Β1: Μετατροπή τριπλής εμφωλευμένης ΓΙΑ σε ΔΡ, από λυμένη άσκηση από το τετράδιο μαθητή σελ.21. Δεν ήθελε όμως μετατροπή σε ΟΣΟ (όπως αναφέρει κάποιος προηγούμενος) ή δεν το είδα εγώ καλά;
Θέμα Β2: Πίνακας τιμών, ήθελε προσοχή στην εκτέλεση λόγω πολλών δεδομένων.
Θέμα Γ, Απαιτητικό, αν δε με απατά η μνήμη μου, πρώτη φορά μπήκε πρόβλημα με επεξεργασία χαρακτήρων σε πίνακες (στο σχολικό βιβλίο δεν υπάρχει καμμία σχετική αναφορά, υπάρχουν μερικά παραδείγματα - ασκήσεις σε εξωσχολικά βοηθήματα). Πόσοι έχετε διδάξει τέτοιο παράδειγμα στο σχολείο; Πόσοι καθηγητές πιστεύετε ότι δίδαξαν παρόμοιο παράδειγμα στο σχολείο τους;
Θέμα Δ: Δ1, Δ2 και Δ3 απλά, Δ4 έχει αρκετές υλοποιήσεις, Δ5 απαιτητικό.

Και πάλι απουσία 6ου κεφαλαίου.

Για τα θέματα των εσπερινών υπάρχουν μικρές διαφοροποιήσεις και κάποιες φραστικές αλλαγές:
Θέμα Α1. Αλλάχτηκε η πρόταση δ.
Θέματα Α2 και Α3: Αντιμετάθεση!!! (άραγε για να μπερδέψουν τους αντιγραφείς; γράφουν μαζί με τους μαθητές των ΓΕΛ;)
Θέματα Α4 και Α5: Αντιμετάθεση!!!
Στο Θέμα Α4 των εσπερινών, έκαναν αλλαγές και δεν βγαίνει νόημα στην πρώτη πρόταση!!!! Του αλλάξανε τα φώτα. Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο.
Θέμα Β: ίδια με διορθώσεις στα εισαγωγικά (από μονά σε διπλά)
Θέμα Γ: ίδιο με διορθώσεις στα κενά (από μονά σε διπλά και κάποια σβύστηκαν)
Θέμα Δ: διορθώσαν κάποια μονά σε διπλά εισαγωγικά στους αλγόριθμους και βγάλανε τα ερωτήματα Δ1 (τμήμα δηλώσεων) και Δ3 (υποπρόγραμμα) που ήταν εκτός ύλης και μοίρασαν τις μονάδες στα υπόλοιπα ερωτήματα. Άρα ένας μαθητής των εσπερινών θα χάσει από αυτό το (απαιτητικό) ερώτημα 9 αντί 5 μονάδες. Τιμωρία γιατί βαριούνται να βγάλουν σωστά θέματα!

Τέλος, δεν καταλαβαίνω αυτή την πρόσφατη τακτική τα θέματα των εσπερινών να είναι μια περιορισμένη (προσαρμοσμένη) έκδοση των ημερήσιων Λυκείων. Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να βγάλουν διαφορετικά θέματα, ή είναι αποτέλεσμα κακώς εννοούμενης οικονομίας; (δεν πληρώνει δηλαδή το αφεντικό;)

Stefevan:
-Α1(ε) οι μαθητές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι Ζ>Α, αλλιώς πως θα κάνουν ταξινόμηση αλφαβητικά (αν χρειαστεί..)? 2004 όταν έδινα εγώ Σε περίπτωση ισοβαθμίας η σειρά ταξινόμησης των ονομάτων να είναι αλφαβητική.

- Α2 προφανώς αφήνει τον μαθητή να δημιουργήσει.. θα έλεγε όχι εμφωλευμένες αν

- Α3 κάνοντας τις απαραίτητες διορθώσεις γίνεται ακόμη πιο ξεκάθαρο

Θέμα Γ - Το Γ3 μου θυμίζει τους καμένους λαμπτήρες στο ορυχείο :p πολύ καλό ερώτημα. καλό είναι να αιφνιδιάζονται οι μαθητές, τότε θα φανεί αν όντως μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία που έχουν μάθει

Θέμα Δ - το Δ5 γιατί μου φαίνεται εύκολο? Το Γ3 είναι ποιο δύσκολο






P.Tsiotakis:
Απαντήσεις ημερήσια επαναλ. 2012

Απαντήσεις εσπερινά επαναλ. 2012

παρακαλώ ενημερώστε με για τυχόν λάθη

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση