Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2011-2012

Επαναληπτικές Γενικών Λυκείων 2012

(1/5) > >>

Βασίλης Παπαχρήστος:
Αναρτήθηκαν τα θέματα των επαναληπτικών εξετάσεων στην ιστοσελίδα του υπουργείου.

PE19:

τα θέματα  των επαναληπτικών εδώ:http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2012/them_plir_kat_c_hmer_epan_1206.pdf!

Laertis:
Καλά θεματάκια με μια απλή ανάγνωση ;)

nikosx:
πρώτη εντύπωση 'θετικότατη', να πω τώρα και το κλασικό 'καμία σχέση με τις απολυτήριες'

Dinos:
Αρκετά καλά θέματα (χωρίς να είναι πολύ δύσκολα).
Αν μάλιστα τα συγκρίνουμε με αυτά της κανονικής περιόδου (που ίσως ήταν και προέκυψαν λόγω ασαφειών απο τα χειρότερα ever) μιλάμε για υπέροχα θέματα.

Η τάση για μόνο 5 μονάδες στα Σ-Λ παγιώνεται; Φαντάζομαι θα έχουμε κουβεντούλα για το "μπορεί" και "έξοδο" στο β
Το Α2 με τα τα τρία ΑΝ (εμφωλευμένα) πολύ ωραίο (πρέπει να γίνει και η άρση-μάζεμα του λογικού τελεστή Η)
Το Α3 γνωστό μεν, αλλά και με μια δημιουργική νότα (δώσε παράδειγμα - διόρθωσε το λάθος)
Το Α4 (η θεωρία) που δεν είναι παπαγαλία
Στο Α5 τώρα δε μου άρεσε καθόλου που τα κενά στο 2ο κομμάτι συμπληρώνονταν με τα ίδια που είχε συμπληρώσει κανείς στο 1ο
(θα μπορούσε να υπήρχαν δύο μετρητές ένας να ξεκινά από την αρχή και ο άλλος από το τέλος, μια σύνθετη ΑΝ και οι περιττοί να μπουν με την ανάποδη σειρά που υπάρχαν στον Α)

Όμορφη η τριπλή μετατροπή των Για σε Όσο (και εμφωλευμένες) και δημιουργία διαγράμματος ροής
επίσης όμορφος και εξυπνούλικος (με το Κ<-- Λ[Κ] ή Κ <-- R[Κ]) και ο πίνακας τιμών
ΤΕΛΙΚΑ νομίζω ότι είναι ορθότερο να μοιράζονται οι 20 μονάδες σε διάγραμμα ροής και πίνακα τιμών κι όχι να δίνονται μόνο σε πίνακα τιμών

όσον αφορά στα δύο τελευταία (και τα δύο πίνακες) δε λείπει κάπως η μια ασκησούλα με δομή επανάληψης και χωρίς πίνακες;
ΠΑΝΤΩΣ
το Γ θέμα έξυπνο θέμα με αρκετά υψηλό βαθμό δυσκολίας.
στο Γ1 μπορεί να αρχίσει κάποιος από μπροστά και να ψάχνει 2 κενά ή να αρχίσει από το τέλος.
το Γ2 είτε υλοποιείται με αναζήτηση του κάθε χαρακτήρα στην 1η γραμμή του ΑΒ είτε (είναι δεκτό;;;) με την αφαίρεση: ΚΕΙΜ - 'Α' + 1 αφού στην 1η γραμμή του ΑΒ τα γράμματα είναι με τη σειρά 
και το Γ3 πολύ καλό (υπολογισμός κενών χαρακτήρων μέχρι το τέλος του κειμένου+1) για το πρώτο κομμάτι του υποερωτήματος
και το 2ο κομμάτι πολύ special. Ψάχνουμε για κενό χαρακτήρα (συνεχώς και μόνο μέχρι το τέλος του κειμένου) και μετράμε και μόλις βρούμε κενό συγκρίνουμε, μηδενίζουμε και προχωράμε, ......

Το Δ θέμα εύκολο θέμα (ίδιο έργο με άλλους τίτλους)
Πρόγραμμα με χρήση υποπρογράμματος (συναρτηση), με κλασσικές επεξεργασίες, με πιθανό αγκάθι για τους μαθητές μόνο το Δ5 (συνεχώς αύξηση)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση