Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2011-2012

εξετάσεις 2012

<< < (2/15) > >>

Νίκος Αδαμόπουλος:
Κατά τη γνώμη μου οι θεματοδότες πρέπει:
α) Να βάλουν διαβαθμισμένα θέματα ώστε να ξεχωρίζει ο κακός μαθητής από τον μέτριο και ο μέτριος από τον καλό.
β) Να έχουν υπόψη τους και να αποφύγουν τα γκρίζα - αμφισβητούμενα σημεία του μαθήματος.

Νίκος Αδαμόπουλος:
Θυμήθηκα ένα σχετικό περσινό μου post ( https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3857.msg41268#msg41268 ) και αντιγράφω από αυτό:

Όταν κάποιος δέχεται και λαμβάνει την ιδιότητα του θεματοδότη θα πρέπει να είναι σίγουρος ότι θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις. Σίγουρα θα πρέπει να έχει μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία του μαθήματος και να παρακολουθεί από κοντά την εξέλιξή του. Αλλιώς, θεωρώ, ότι αυτό θα έδειχνε έλλειψη υπευθυνότητας από την πλευρά του που δεν βοηθά ούτε το μάθημα ούτε τους μαθητές. Ως προς την ενημέρωση για την πορεία του μαθήματος, το Στέκι αποτελεί ό,τι καλύτερο αυτή τη στιγμή. Επιπλέον, υπάρχει η επιστημονική βιβλιογραφία. Στο http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/articles-alg.php βρίσκονται συγκεντρωμένες σε λίστα μάλλον όλες τις σχετικές εργασίες (έως 2011). Ειδικά ο 1ος σύνδεσμος της λίστας αποτελεί ένα καλό σημείο αναφοράς. Επίσης, έχουμε τις διευκρινιστικές εγκυκλίους του Υπουργείου.

Λάμπρος Μπουκουβάλας:
Ανεβάζω μια πρόταση επανάληψης, διαμορφωμένη στα παιδιά που έχω στο μυαλό μου.

karaberis:
Νομίζω οτι τα τρια τελευταία είναι (ενδιαφέροντα μεν) αλλά εκτός ύλης δε...

Λάμπρος Μπουκουβάλας:
Η σελίδες 199 και 219 του σχολικού βιβλίου (όπου βρίσκονται τα 2 από τα 3) είναι εντός ύλης. Εκεί αναφέρεται η χρήση της δυαδικής αναζήτησης και η επιλογή της μεθόδου ταξινόμησης.
Όσο για τους αλγόριθμους υλοποίησης ουράς-στοίβας, ως αλγόριθμοι δεν αναφέρονται πουθενά στο βιβλίο, αλλά είναι εύκολο να μπουν με κάποια μορφή μονοδιάστατου πίνακα, ως θεωρητική άσκηση. Με αυτό το σκεπτικό, δεν είναι εκτός ύλης.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση