ΟΕΦΕ 2014

Ξεκίνησε από terzantonis, 25 Απρ 2014, 02:35:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

terzantonis

Καλησπέρα συνάδερφοι,

Άνοιξα αυτό το θέμα, για να συζητήσουμε τα φετινά θέματα του ΟΕΦΕ.

Η δική μου γνώμη είναι ότι είχε 1-2 θέματα αυξημένης δυσκολίας. Φυσικά, το Δ2 θεωρώ ότι ήταν το δυσκολότερο.

Περιμένω και τις δικές σας απόψεις.


Λαμπράκης Μανώλης

καλησπέρα

και εγώ που τα είδα, το Δ2 σαφώς ξεγευγε λίγο....γενικά θεωρώ, πως ηταν "αναμενώμενα", αλλά σε πιο δύσκολη μορφή με πολλές επεξεργασίες....δηλαδή, εγώ πχ στο διαγώνισμά μου τους έβαλα πίνακα τιμών με μία διαδικασία, εδώ είχε και συνάρτηση μες την διαδικασία.... έβαλα ΔΡ με Μέχρις_ότου, εδώ είχε Για, μέσα όσο και μέχρις_ότου, δηλαδή πολλά..

εμένα η κύρια ερώτησή μου είναι η εξής.... στο θέμα Γ6 θέλει τις δύο μεγαλύτερες βαθμολογίες....πρόσφατα είχε συζητηθεί και εδώ στο στέκι.... όμως εγώ (δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι), έχω την εξής απορία....στις λύσεις που δίνει, μετά την επαναλήπτική διαδικασία, εμφανίζει τους δύο μέγιστους δίχως έλεγχο , τους οποίους έχει αρχικοποιήσει πριν την επανάληψη με -1  ...  η ερώτησή μου ---> γιατί έχω δύο βαθμολογίες ? ?  μπορεί να γίνει μία επανάληψη μόνο ... μήπως πρέπει να γίνει έλεγχος για την δεύτερη βαθμολογία ?? πχ

εμφάνισε μεγ_1
αν μεγ_2<>-1
   Εμφάνισε μεγ_2
αλλιώς
   Εμφάνισε "όχι δεύτερος βαθμός"
τέλος_Αν

τι λετε ? ?  ευχαριστώ

terzantonis

Παράθεση από: mkouv στις 25 Απρ 2014, 02:56:56 ΜΜ
εμένα η κύρια ερώτησή μου είναι η εξής.... στο θέμα Γ6 θέλει τις δύο μεγαλύτερες βαθμολογίες....πρόσφατα είχε συζητηθεί και εδώ στο στέκι.... όμως εγώ (δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι), έχω την εξής απορία....στις λύσεις που δίνει, μετά την επαναλήπτική διαδικασία, εμφανίζει τους δύο μέγιστους δίχως έλεγχο , τους οποίους έχει αρχικοποιήσει πριν την επανάληψη με -1  ...  η ερώτησή μου ---> γιατί έχω δύο βαθμολογίες ? ?  μπορεί να γίνει μία επανάληψη μόνο ... μήπως πρέπει να γίνει έλεγχος για την δεύτερη βαθμολογία ?? πχ

εμφάνισε μεγ_1
αν μεγ_2<>-1
   Εμφάνισε μεγ_2
αλλιώς
   Εμφάνισε "όχι δεύτερος βαθμός"
τέλος_Αν


Σωστή παρατήρηση θεωρώ. Αλλιώς θα έπρεπε να είχε διατυπώσει αλλιώς το Γ1 και να το δώσει ως εξής : «...Θεωρούμε ότι υπάρχουν τουλάχιστον δύο εξεταζόμενοι».

Ερώτηση κι από μένα....τελικά η ΓΛΩΣΣΑ είναι case sensitive ή όχι. Αν είναι τότε στο Β1 κακώς έχει τη μεταβλητή i και με μικρό και με κεφαλαίο.

Λαμπράκης Μανώλης

συνάδελφε σε αυτό το θέμα ψάχναμε με τους μαθητές που με ρώτησαν 10 λεπτά να καταλάβουμε, αν το i και το I είναι τυπογραφικό, ή έχουμε κάποιο λάθος, ή δεν έχουμε δει κάποια αρχικοποίηση.... αλήθεια μήπως είναι τυπογραφικό ?? τι εξετάζει τώρα αυτό το ερώτημα ?? εμένα πάντως αν το έβαλαν για να το καταλάβει κάποιος, δεν μου άρεσε σαν "τρικ" ας το πουμε... και εγώ δεν έχω καταλάβει αν το i είναι άλλο από το Ι.... στο προγούμενο πάντως θέμα, το Γ, θεωρώ πως ο δεύτερος μέγιστος θέλει έλεγχο, ή να πούμε πως έχουμε δύο τουλαχιστον υποψήφιους...

Καραμαούνας Πολύκαρπος

Υπάρχουν κάπου τα θέματα αυτά;Ευχαριστώ.

tdrivas

Παράθεση από: mkouv στις 25 Απρ 2014, 02:56:56 ΜΜ
καλησπέρα

και εγώ που τα είδα, το Δ2 σαφώς ξεγευγε λίγο....γενικά θεωρώ, πως ηταν "αναμενώμενα", αλλά σε πιο δύσκολη μορφή με πολλές επεξεργασίες....δηλαδή, εγώ πχ στο διαγώνισμά μου τους έβαλα πίνακα τιμών με μία διαδικασία, εδώ είχε και συνάρτηση μες την διαδικασία.... έβαλα ΔΡ με Μέχρις_ότου, εδώ είχε Για, μέσα όσο και μέχρις_ότου, δηλαδή πολλά..

εμένα η κύρια ερώτησή μου είναι η εξής.... στο θέμα Γ6 θέλει τις δύο μεγαλύτερες βαθμολογίες....πρόσφατα είχε συζητηθεί και εδώ στο στέκι.... όμως εγώ (δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι), έχω την εξής απορία....στις λύσεις που δίνει, μετά την επαναλήπτική διαδικασία, εμφανίζει τους δύο μέγιστους δίχως έλεγχο , τους οποίους έχει αρχικοποιήσει πριν την επανάληψη με -1  ...  η ερώτησή μου ---> γιατί έχω δύο βαθμολογίες ? ?  μπορεί να γίνει μία επανάληψη μόνο ... μήπως πρέπει να γίνει έλεγχος για την δεύτερη βαθμολογία ?? πχ

εμφάνισε μεγ_1
αν μεγ_2<>-1
   Εμφάνισε μεγ_2
αλλιώς
   Εμφάνισε "όχι δεύτερος βαθμός"
τέλος_Αν

τι λετε ? ?  ευχαριστώ


Σχετικά με το 2ο max μπορώ να γράψω το εξής:

μ1<--0
μ2<--0
Αρχή_επανάληψης
...
...
Αν βαθ > μ1 τότε
   μ2<--μ1
   μ1<--βαθ
Αλλιώς
     Αν βαθ>μ2 τότε
          μ2<--βαθ
     Τέλος_αν
Τέλος_αν
Διάβασε απάντηση
Μέχρις_ότου απάντηση = "ΟΧΙ"
Εμφάνισε "1ος μεγαλύτερος βαθμός ",μ1
Εμφάνισε "2ος μεγαλύτερος βαθμός ",μ2
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

terzantonis

Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 26 Απρ 2014, 04:16:12 ΜΜ
Υπάρχουν κάπου τα θέματα αυτά;Ευχαριστώ.

Τα έχω σε έντυπη μορφή, αλλά δεν ξέρω αν επιτρέπεται να τα ανεβάσω γιατί τα δικαιώματα τα έχουν τα φροντιστήρια. Ας περιμένουμε καλύτερα κάποιο site φροντιστηρίου να τα ανεβάσει...λογικά τις επόμενες μέρες θα υπάρχουν.

Peandbal

Συνάδελφοι, καλό είναι να τα συζητήσουμε τα θέματα, αρκεί να τα έχουμε, ας τα ανεβάσει κάποιος που τα έχει διαθέσιμα.

Ευχαριστώ.

petrosp13

Απαγορεύεται να δημοσιευθούν
Ευκολότερα των συνηθισμένων μου φάνηκαν
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


evry

Παρουσιάζει ενδιαφέρον η σημείωση στο τέλος του θέματος Γ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis


Dinos

ΛΑΘΟΣ η σημείωση του θέματος Γ, ατελής (προβληματική) η εκφώνηση της διαδικασίας στο θέμα Δ (δε μιλά ρητά για ΜΙΑ συγκεκριμένη γραμμή - θα έπρεπε το πλήθος να περιορίζεται το πολύ μέχρι 20)

terzantonis

Στο θέμα Α2 από ΟΕΦΕ έδωσαν την εξής λύση :

Για κ από 2 μέχρι 5
    Για λ από 8 μέχρι κ με_βήμα -1
       Αν Α[λ-1] < Α[λ] τότε
          Αντιμετάθεσε Α[λ],Α[λ-1]
       Τελος_Αν
    Τελος_Επανάληψης
Τελος_Επανάληψης


Αυτό κάνει μεταβολή των στοιχείων (αύξουσα ταξινόμηση) ενός πίνακα Α=[8,7,6,5,4,3,2,1] σε πίνακα Α=[1,2,3,4,5,6,7,8] που ζητάει η άσκηση; Νομίζω πως όχι...

petrosp13

Δεν ζητάει πλήρη ταξινόμηση του πίνακα, αλλά μόνο τα πρώτα 4 στοιχεία να βρεθούν στην θέση τους
Πολύ δύσκολο θέμα, μπορεί να παιδευτείς καμιά ώρα για να καταλάβεις τι παίζει
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

terzantonis

Παράθεση από: petrosp13 στις 01 Μαΐου 2014, 04:11:39 ΜΜ
Δεν ζητάει πλήρη ταξινόμηση του πίνακα, αλλά μόνο τα πρώτα 4 στοιχεία να βρεθούν στην θέση τους
Πολύ δύσκολο θέμα, μπορεί να παιδευτείς καμιά ώρα για να καταλάβεις τι παίζει

Σωστά...με την πρώτη βιαστική ματιά νόμισα ότι ο πίνακας που πρέπει να βγάλει είναι Α=[1,2,3,4,5,6,7,8] ενώ τελικά είναι Α=[1,2,3,4,8,7,6,5].
Ευχαριστώ συνάδελφε...πραγματικά δεν θα το πρόσεχα.

Και πάλι όμως διαφωνώ με τη λύση τους εκεί που λέει :
...
Αν Α[λ-1] < Α[λ] τότε
   Αντιμετάθεσε Α[λ], Α[λ-1]
Τέλος_Αν


Η ανισότητα πρέπει να είναι Α[λ-1]>Α[λ]  αφού για τα 4 πρώτα κελιά θα κάνει αύξουσα ταξινόμηση.

tdrivas

Παράθεση από: terzantonis στις 01 Μαΐου 2014, 04:17:56 ΜΜ
Η ανισότητα πρέπει να είναι Α[λ-1]>Α[λ]  αφού για τα 4 πρώτα κελιά θα κάνει αύξουσα ταξινόμηση.
Ακριβώς.. Α[λ] < Α[λ-1]

Για να καταλάβετε το επίπεδο, δυστυχώς, κάποιων συναδέλφων μας, δεν μπαίνουν καν στον κόπο να εξηγήσουν τι κάνουν οι 2 "για"..χωρίς να ξέρεις τι εκφράζει η καθεμία, είναι ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ να λύσεις το θέμα αυτό.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Δεν θυμάμαι αν η εκφώνηση σε κατευθύνει προς τον αλγόριθμο ταξινόμησης, αλλά αν δεν το κάνει, θεωρώ σχεδόν απίθανο να λυθεί
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Παράθεση από: petrosp13 στις 01 Μαΐου 2014, 09:14:47 ΜΜ
Δεν θυμάμαι αν η εκφώνηση σε κατευθύνει προς τον αλγόριθμο ταξινόμησης, αλλά αν δεν το κάνει, θεωρώ σχεδόν απίθανο να λυθεί

σε κατευθυνει ξεκαθαρα..αν λοιπον δεν ξερεις τι σημαινει η καθε επαναληψη,αντιος!!
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Λαμπράκης Μανώλης

Καλησπέρα σε όλους

με αφορμή την εύρεση των δύο μεγαλύτερων τιμών, ήθελα να ρωτήσω κάτι παρόμοιο που σκέφτηκα (προφανώς έγω το σκέφτηκα τώρα, δεν ανακαλύπτω κατι   :D ;D >:D )... πως σας φαίνεται το ερώτημα "να βρίσκει πόσες μέγιστες τιμές υπάρχουν ??"

πχ έχουμε 10 αθλητές για τους οποίους διαβάζουμε μία επίδοση (θετικό αριθμό) για τον καθένα, να βορύμε πόσοι είχαν μέγιστη επίδοση ----  υποθέτουμε δίχως χρήση πινάκων, να το γενικεύσουμε και όταν δεν γνωρίζουμε επαναλήψεις

μεγ<--   - 1
για ι από 1 μέχρι 10
    διάβασε επίδοσή
    αν επίδοση > μέγ τότε
        μεγ<--επίδοση
        πλ_μεγ<--1   !  αν βρεις νεο μέγιστο άρχισε να μετράς από την αρχή
    αλλιώς_αν επίδοση= μεγ τότε
       πλ_μεγ<--πλ_μεγ+1   ! αν βρεις επίδοση όση με την μέχρι τώρα μέγιστη, αύξησε κατά 1
    τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

τι λέτε ?? ευχαριστώ

GiannisKonst

Καλημέρα. Στο διάγραμμα ροής Β2, αν και δε χρειάζεται πίνακας τιμών, το Δ θα πάρει ποτέ τιμή μικρότερη από το 0.000001 ?

sstauross

Υπάρχουν κάπου τα θέματα?

Ευχαριστώ πολύ!

tdrivas

Παράθεση από: GiannisKonst στις 02 Μαΐου 2014, 12:16:28 ΜΜ
Καλημέρα. Στο διάγραμμα ροής Β2, αν και δε χρειάζεται πίνακας τιμών, το Δ θα πάρει ποτέ τιμή μικρότερη από το 0.000001 ?

όχι, μπαίνει σε άπειρη ανακύκλωαη. ξεκινά με την τιμή 1 και δεν αλλάζει τιμή στο εσωτερικό της επανάληψης.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tdrivas

Παράθεση από: mkouv στις 01 Μαΐου 2014, 11:52:45 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους

με αφορμή την εύρεση των δύο μεγαλύτερων τιμών, ήθελα να ρωτήσω κάτι παρόμοιο που σκέφτηκα (προφανώς έγω το σκέφτηκα τώρα, δεν ανακαλύπτω κατι   :D ;D >:D )... πως σας φαίνεται το ερώτημα "να βρίσκει πόσες μέγιστες τιμές υπάρχουν ??"

πχ έχουμε 10 αθλητές για τους οποίους διαβάζουμε μία επίδοση (θετικό αριθμό) για τον καθένα, να βορύμε πόσοι είχαν μέγιστη επίδοση ----  υποθέτουμε δίχως χρήση πινάκων, να το γενικεύσουμε και όταν δεν γνωρίζουμε επαναλήψεις

μεγ<--   - 1
για ι από 1 μέχρι 10
    διάβασε επίδοσή
    αν επίδοση > μέγ τότε
        μεγ<--επίδοση
        πλ_μεγ<--1   !  αν βρεις νεο μέγιστο άρχισε να μετράς από την αρχή
    αλλιώς_αν επίδοση= μεγ τότε
       πλ_μεγ<--πλ_μεγ+1   ! αν βρεις επίδοση όση με την μέχρι τώρα μέγιστη, αύξησε κατά 1
    τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

τι λέτε ?? ευχαριστώ

σωστό. έχει μπει και θέμα στο στέκι πέρυσι νομίζω..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Παράθεση από: morfeus στις 03 Μαΐου 2014, 10:06:00 ΠΜ
όχι, μπαίνει σε άπειρη ανακύκλωαη. ξεκινά με την τιμή 1 και δεν αλλάζει τιμή στο εσωτερικό της επανάληψης.

Ήρθε διόρθωση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λαμπράκης Μανώλης


[/quote]
Παράθεση από: morfeus στις 03 Μαΐου 2014, 10:08:20 ΠΜ
σωστό. έχει μπει και θέμα στο στέκι πέρυσι νομίζω..

ωραία ευχαριστώ ... ναι απ την αρχή είπα μάλλον δεν θα έιναι δική μου ιδέα μόνο  :D ;D ,  απλά δεν θυμάμαι να το είχα δει κάπου...

jennifer

Παράθεση από: morfeus στις 03 Μαΐου 2014, 10:08:20 ΠΜ
σωστό. έχει μπει και θέμα στο στέκι πέρυσι νομίζω..

Συγνώμη αλλά το ερώτημα λέει "θεωρείστε ότι δεν υπάρχουν ισοβαθμίες". Εμείς γιατί θεωρούμε ότι μπορεί να βρούμε τιμή ίση με την τρέχουσα max?

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: jennifer στις 12 Μαΐου 2014, 10:37:45 ΜΜ
Συγνώμη αλλά το ερώτημα λέει "θεωρείστε ότι δεν υπάρχουν ισοβαθμίες". Εμείς γιατί θεωρούμε ότι μπορεί να βρούμε τιμή ίση με την τρέχουσα max?

καλησπέρα....αν αναφέρεσαι στο θέμα με το πλήθος των μέγιστων, εγώ το ανέφερα έτσι ως κάτι διαφορετικό, να δω αν είναι και σωστή η σκέψη, δεν ζητάει κάτι τέτοιο ο ΟΕΦΕ....αν κατάλαβα καλά σε ποιο αναφέρεσαι....καλό βράδυ σε όλους

annastasios

στο θέμα Α4 έχουν δώσει απάντηση με Αν <=10
έξω από την Αρχή επανάληψης

νομίζω πως δεν προκύπτει από την εκφώνηση
μιας και στη ΓΙΑ θα μπορούσε το α να είναι >=10

τι λέτε?

petrosp13

το αν εξασφαλίζει το οτι θα κάνει επανάληψη αν έκανε και το για
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikolasmer

#30
Δεν έχω δεί ακόμα τις προτεινόμενες λύσεις των θεμάτων, αλλά αυτή είναι η δική μου άποψη για την Διαδικασία ΚΡΑΤΗΣΗ στο Θέμα Δ, το οποίο και θεωρώ το πιό δύσκολο κομμάτι σε όλο το διαγώνισμα.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ(ΠΛ, ΓΡ, ΣΤ, Θ, ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ) 
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΠΛ, ΓΡ, ΣΤ, Ι, Ξ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Θ[15, 20] 
  ΛΟΓΙΚΕΣ: ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ, ΦΛΑΓΚ
ΑΡΧΗ
  ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ <- ΨΕΥΔΗΣ
  ΑΝ Θ[ΓΡ, ΣΤ] = "Δ" ΤΟΤΕ
    Ι <- 1
    ΟΣΟ Ι <= ΠΛ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ = ΨΕΥΔΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΦΛΑΓΚ <- ΨΕΥΔΗΣ
      Ξ <- ΣΤ
      ΟΣΟ Ξ <= ΣΤ + ΠΛ ΚΑΙ ΦΛΑΓΚ = ΨΕΥΔΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
        ΑΝ Θ[ΓΡ, Ξ] = "Κ" ΤΟΤΕ
          ΦΛΑΓΚ <- ΑΛΗΘΗΣ
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        Ξ <- Ξ + 1
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΑΝ ΦΛΑΓΚ = ΨΕΥΔΗΣ ΤΟΤΕ
        ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ <- ΑΛΗΘΗΣ
        ΓΙΑ Ξ ΑΠΟ ΣΤ ΜΕΧΡΙ ΣΤ + ΠΛ
          Θ[ΓΡ, Ξ] <- "Κ"
        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΣΤ <- ΣΤ - 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      Ι <- Ι + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

:P
Νομίζω δουλεύει.
Δεν δουλεύει :'(
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

petrosp13

Εξωγήινο θέμα και όποιος το άγγιξε, χαρά στο κουράγιο του
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikolasmer

Παράθεση από: petrosp13 στις 17 Μαΐου 2014, 12:05:16 ΠΜ
Εξωγήινο θέμα και όποιος το άγγιξε, χαρά στο κουράγιο του


Θα συμφωνήσω Πέτρο!!!
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Giorgos_fbrs

Καλησπερα...Αν μπορει και θελει καποιος ας μου στειλει τα θεματα στο παρακατω email γιατι δεν βλεπω να ανεβαινουν στο ιντερνετ πριν τις εξετασεις..

Ευχαριστω.

Geofbrs@gmail.com

nikolasmer

Για την ιστορία, η παραπάνω διαδικασία δεν δουλέυει γιατί, όπως ανέφερε και ο φίλος μου ο Βασίλης ο Παπαχρήστος
Παράθεση από: Βασίλης Παπαχρήστος στις 22 Μαΐου 2014, 12:05:05 ΠΜ
Καλησπέρα Νικόλα.

Δε νομίζω ότι δουλευει η λυση που παρεθεσες για τη διαδικασια στο Δ θεμα του ΟΕΦΕ.
Στη μεσα επαναληψη πρεπει να εχεις Ξ<=ΣΤ+ΠΛ-1 και επισης δεν ασχολεισαι καθολου με το γεγονος οτι μπορει να ξεπερασεις τα ορια του πινακα.

Φιλικα
Βασιλης
Το διόρθωσα λιγάκι αλλά έχω πάλι την εντύπωση ότι είναι πατάτα.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ(ΠΛ, ΓΡ, ΣΤ, Θ, ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ) 
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΠΛ, ΓΡ, ΣΤ, Ι, Ξ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Θ[15, 20] 
  ΛΟΓΙΚΕΣ: ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ, ΦΛΑΓΚ
ΑΡΧΗ
  ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ <- ΨΕΥΔΗΣ
  ΑΝ Θ[ΓΡ, ΣΤ] = "Δ" ΤΟΤΕ
    Ι <- 1
    ΟΣΟ Ι <= ΠΛ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ = ΨΕΥΔΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΦΛΑΓΚ <- ΨΕΥΔΗΣ
      Ξ <- ΣΤ
      ΟΣΟ Ξ <= ΣΤ + ΠΛ - 1 ΚΑΙ ΣΤ + ΠΛ - 1 <= 20 ΚΑΙ ΣΤ > 0 ΚΑΙ ΦΛΑΓΚ = ΨΕΥΔΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
        ΑΝ Θ[ΓΡ, Ξ] = "Κ" ΤΟΤΕ
          ΦΛΑΓΚ <- ΑΛΗΘΗΣ
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        Ξ <- Ξ + 1
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΑΝ ΦΛΑΓΚ = ΨΕΥΔΗΣ ΚΑΙ ΣΤ + ΠΛ - 1 <= 20 ΚΑΙ ΣΤ > 0 ΤΟΤΕ
        ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ <- ΑΛΗΘΗΣ
        ΓΙΑ Ξ ΑΠΟ ΣΤ ΜΕΧΡΙ ΣΤ + ΠΛ - 1
          Θ[ΓΡ, Ξ] <- "Κ"
        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΣΤ <- ΣΤ - 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      Ι <- Ι + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Κανένας

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ(ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ,ΣΕΙΡΑ,ΘΕΣΗ,Θ,ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ,ΣΕΙΡΑ,ΘΕΣΗ,Α,Β,Ι,Κ,Μ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Θ[15,20]
ΛΟΓΙΚΕΣ:ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ,ΟΛΕΣ_ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ
ΑΡΧΗ
! ΤΟ Α ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ
ΑΝ ΘΕΣΗ-ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ<=0 ΤΟΤΕ
Α<-1
ΑΛΛΙΩΣ
Α<-ΘΕΣΗ-ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
! ΤΟ Β ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ
ΑΝ ΘΕΣΗ+ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ>20 ΤΟΤΕ
Β<-21-ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
ΑΛΛΙΩΣ
Β<-ΘΕΣΗ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Μ<-0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ Α ΜΕΧΡΙ Β
ΟΛΕΣ_ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ<-ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ Ι ΜΕΧΡΙ Ι+ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ-1
  ΑΝ Θ[ΣΕΙΡΑ,Κ]='Κ' ΤΟΤΕ
   ΟΛΕΣ_ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ<-ΨΕΥΔΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ ΟΛΕΣ_ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
  Μ<-Ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ Μ<>0 ΤΟΤΕ
ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ<-ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ Μ ΜΕΧΡΙ Μ+ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ-1
  Θ[ΣΕΙΡΑ,Ι]<-'Κ'
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΛΛΙΩΣ
ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ<-ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

Giorgos_fbrs

Καλησπερα! Μπορει αν δεν βαριεται κανεις να μου πει αν η παρακατω λυση ειναι σωστη για την ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ?
Να διευκρινισω οτι δεν εχω λαβει την περιπτωση (και δεν ξερω αν χρειαζεται) οπου ο χρηστης πχ ζηταει 6 θεσεις και θελει να ξεκινανε απο την 18η θεση αρα αναγκαστικα θα πρεπει να καλυφτουν προς τα πισω...

(Επισης ειμαι μαθητης της Γ Λυκειου)




ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ( ΠΛΘ, ΣΕΙΡΑ, Α, ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ)
.
.
.


ΑΡΧΗ
ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ<-- ΑΛΗΘΗΣ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ<--ΑΛΗΘΗΣ
i<--A
ΟΣΟ i<= ΠΛΘ+Α   ΚΑΙ  ΥΠΑΡΧΟΥΝ=ΑΛΗΘΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
   ΑΝ Θ[ΣΕΙΡΑ, i] = "Κ" ΤΟΤΕ
      ΥΠΑΡΧΟΥΝ<-- ΨΕΥΔΗΣ
     ΘΕΣΗ_ΚΑΤΗΛ<-- i
      ΚΑΛΗΦΘΥΚΑΝ<-- ΘΕΣΗ_ΚΑΤΗΛ - Α
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
   i<-- i + 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ ΟΧΙ(ΥΠΑΡΧΟΥΝ) ΤΟΤΕ
   ΓΙΑ Κ ΑΠΟ (Α-1) ΜΕΧΡΙ (Α-1+ΚΑΛΗΦΘΥΚΑΝ-ΠΛΘ) ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
      ΑΝ Θ[ΣΕΙΡΑ, Κ] = "Κ" ΤΟΤΕ
         ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ<-- ΨΕΥΔΗΣ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΤΕ
   ΓΙΑ Κ ΑΠΟ Α ΜΕΧΡΙ Α+ΠΛΘ
      Θ[ΣΕΙΡΑ, Κ]<-- "Κ"
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΛΛΙΩΣ
   ΑΝ ΕΓΙΝΕ_ΚΡΑΤΗΣΗ= ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
      ΓΙΑ Κ ΑΠΟ Α ΜΕΧΡΙ (ΘΕΣΗ_ΚΑΤΗΛ-1)
         Θ[ΣΕΙΡΑ, Κ] <-- "Κ"
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΓΙΑ Κ ΑΠΟ (Α-1) ΜΕΧΡΙ (Α-1+ΚΑΛΗΦΘΥΚΑΝ-ΠΛΘ) ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
         Θ[ΣΕΙΡΑ, Κ] <-- "Κ"
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


Giorgos_fbrs

#37
Ωχ τωρα ειδα οτι πρεπει να βαλουμε περιορισμο και για το οριο των θεσεων...αρα η παραπανω λυση πρεπει να εχει ενα μικρο ελλατωματακι  ???