Απορια τελευταιας στιγμης

Ξεκίνησε από theoni, 26 Μαΐου 2016, 03:46:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

bagelis

Ο μαθητής δεν είναι αναγκασμένος να γνωρίζει και να χρησιμοποιεί την δυαδική αναζήτηση. Η δυαδική αναζήτηση, σύμφωνα με την περιβόητη εγκύκλιο του υπουργείου, διδάσκεται ως άσκηση. Ότι διδάσκεται ως άσκηση δεν είναι αναγκαία γνώση που πρέπει να χρησιμοποιείται.

Προφανώς λοιπόν, η σειριακή μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα και σε ταξινομημένο πίνακα.

Υ.Γ.1. Προσωπικά, για να μην παρεξηγηθώ, θα ήθελα πάρα πολύ να είναι η δυαδική αναζήτηση εντός ύλης. Αλλά να βγει ένα ΦΕΚ με την ύλη που να είναι μονοσήμαντο και όχι το φετινό αλαλούμ. Έχουμε ΦΕΚ, έχουμε εγκύκλιο (η εγκύκλιος αναιρεί το ΦΕΚ σε διάφορα σημεία), έχουμε μπλέξει τι λέει το βιβλίο της Β΄ Λυκείου με το βιβλίο της Γ΄, κτλ.

Υ.Γ.2. Ελπίζω να φωτίσει κάποια ανώτερη δύναμη την Επιτροπή να αποφύγει ΟΛΑ τα διφορούμενα σημεία και τα θέματα να είναι καθαρά. Το αν θα είναι εύκολα, μέτρια ή δύσκολα είναι δευτερεύον. Ας είναι ΚΑΘΑΡΑ.

Καλή επιτυχία στα παιδιά αύριο και καλή ξεκούραση στους εκπαιδευτικούς που αγωνίστηκαν όλη τη σχολική χρονιά με αυτές τις αντιξοότητες και βρήκαν άκρη.

Λαμπράκης Μανώλης

Συνάδελφοι έχει συζητηθεί και σε άλλο θέμα, αλλά αν μπορεί κάποιος να μου ξεκαθαρίσει, γιατί έχω μπερδευτεί πάρα πολύ, ποια κομμάτια θεωρούμε ασκήσεις που δεν πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές...έγινε συζήτηση και με τον πολλαπλασιασμό αλά ρώσικα...και είναι παράδειγμα του βιβλίου που ο μαθητής δεν "πρέπει" να γνωρίζει πχ τον κώδικα από αυτά που κατάλαβα... συνάδελφε Βαγγέλη (ή όποιος θέλει ή γνωρίζει ) μήπως μπορείς να δώσεις ένα μπούσουλα ?? εγώ έχω μπερδευτεί ειλικρινά πάρα πολύ ... για παράδειγμα από δυαδική τι πρέπει να γνωρίζει αν όχι τον κώδικα πχ ?? από πολλαπλασιασμό αλά ρώσικά ??

ευχαριστώ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Αν μια άσκηση απαιτεί να πραγματοποιηθεί αναζήτηση χωρίς να υποδεικνύει συγκεκριμένο αλγόριθμο, τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί η σειριακή είτε ο πίνακα είναι ταξινομημένος είτε όχι.

Βέβαια αναρωτιέται κανείς με ποιον τρόπο σε ένα θέμα ,θα  κατευθύνουν τον μαθητή να χρησιμοποιήσει αποκλειστικά τη δυαδική αναζήτηση και όχι τη σειριακή και κατά πόσο αυτό είναι θεμιτό. Αυτό θα το δούμε στην πορεία.

pvs

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 27 Μαΐου 2016, 12:04:44 ΠΜ
Αν μια άσκηση απαιτεί να πραγματοποιηθεί αναζήτηση χωρίς να υποδεικνύει συγκεκριμένο αλγόριθμο, τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί η σειριακή είτε ο πίνακα είναι ταξινομημένος είτε όχι.

Βέβαια αναρωτιέται κανείς με ποιον τρόπο σε ένα θέμα ,θα  κατευθύνουν τον μαθητή να χρησιμοποιήσει αποκλειστικά τη δυαδική αναζήτηση και όχι τη σειριακή και κατά πόσο αυτό είναι θεμιτό. Αυτό θα το δούμε στην πορεία.
Θα μπορούσε να περιγράφει τον τρόπο της αναζήτησης. Για παράδειγμα να αναφέρει ότι κάθε φορά θα εξετάζεται το μεσαίο στοιχείο του πίνακα. Αυτό που συζητάμε για την αναζήτηση θα μπορούσε να τεθεί και στην ταξινόμηση όπου μέσα από την εκφώνηση θα καθοδηγεί τους μαθητές ποια να χρησιμοποιήσουν ή ποια εκδοχή να χρησιμοποιήσουν από τους αλγορίθμους ταξινόμησης. Για παράδειγμα αν ο πίνακας ύστερα από ένα αριθμό συγκρίσεων και αντιμεταθέσεων έχει ταξινομηθεί τότε η διαδικασία της ταξινόμησης να σταματά. Σε αυτή την περίπτωση πάμε στην έξυπνη φυσαλίδα.   

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: pvs στις 27 Μαΐου 2016, 12:34:20 ΠΜ
Σε αυτή την περίπτωση πάμε στην έξυπνη φυσαλίδα.   

Μάλλον ξεφύγαμε!
΄
Καλή επιτυχία στους υποψηφίους.