Παράθεση από: pgrontas στις 19 Σεπ 2024, 08:12:54 ΠΜΕυριπίδη είσαι σίγουρος ότι αυτό είναι καλή πρακτική για φέτος;Ναι σωστό είναι αυτό. Αυτά θα πούμε και στην ενημέρωση. ότι θα είναι δύσκολο στην αρχή με τρία νέα βιβλία να θεωρείς ότι έχουν γίνει τα προηγούμενα. Το mix & match είναι η καλύτερη λύση.
Οι μαθητές της Γ Γυμνασίου, πχ., θεωρείς ότι διαθέτουν την ωριμότητα στον προγραμματισμό για να πραγματευτούν τα θέματα του νέου βιβλίου της γ;
Οι δικοί μου σίγουρα, όχι. Προσωπικά, είχα σκοπό να ξεκινήσω με το παλιό (εννοώ βασικές προγραμματιστικές δομές και ίσως μέσω edublocks ίσως με scratch) και μετά τα Χριστούγεννα να διαπραγματευτώ τα θέματα του καινούριου.
Ή πχ. στην Β γυμνασίου: το νέο βιβλίο έχει το δυαδικό σύστημα στην Α, που σημαίνει ότι οι μαθητές της Β δεν θα το δουν καθόλου.
Το ίδιο και στη Γ. Πχ. οι περσινοί της Β μου φαίνεται απίθανο να έχουν διδαχθεί ή πόσο μάλλον να έχουν εξοικοιωθεί με υποπρογράμματα ώστε να πας κατευθείαν στην αναδρομή. Οι περσινές οδηγίες στη Β έχουν 5 ώρες συνολικά για τον προγραμματισμό, ενώ απλά αναφέρουν την λέξη διαδικασία.
Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα, για πρώτη χρονιά ίσως και για 2 χρονιές, να υπάρχει ένα mix & match ανάλογα με τις καταστάσεις και μάλιστα και μεταξύ τάξεων, είτε μεταξύ νέου και παλιού, είτε μόνο μεταξύ νέου.
Πχ. στο παραπάνω στη Β σκέφτομαι να δώσω το υλικό του παλιού + το υλικό του νέου της Α όμως ή μόνο το υλικού του νέου της Α.
Παράθεση από: evry στις 18 Σεπ 2024, 11:34:35 ΜΜΕρώτημα 1: Ξεκινάμε να διδάσκουμε από το νέο βιβλίο που φέτος το λέμε πρόσθετο υλικό, αλλά μπορούμε όπου θέλουμε να αξιοποιούμε το παλιό, όπου είναι επικαιροποιημένοΕυριπίδη είσαι σίγουρος ότι αυτό είναι καλή πρακτική για φέτος;
Παράθεση από: mandarinos στις 18 Σεπ 2024, 10:34:29 ΠΜΚαλημέρες!Ερώτημα 1: Ξεκινάμε να διδάσκουμε από το νέο βιβλίο που φέτος το λέμε πρόσθετο υλικό, αλλά μπορούμε όπου θέλουμε να αξιοποιούμε το παλιό, όπου είναι επικαιροποιημένο.
Έριξα μιά ματιά στα νέα βιβλία Πληροφορικής του Γυμνασίου.
Ερώτημα 1: Ξεκινάμε να διδάσκουμε αυτά αντί γιά το παλιό βιβλίο; ή με βάση την ύλη του παλιού βιβλίου συζητάμε και τα θέματα των νέων βιβλίων;
Ερώτημα 2: Εάν δεν υπάρχουν Arduino / ρομποτάκια / λοιπό παρόμοιο hardware, παρακάμπτουμε τα αντίστοιχα κεφάλαια; (Λογικά, ναι.)
Ερώτηση 3: Γιατί τόσο μικρή αναφορά στην Python;
Ευχαριστώ!