Γεια σας!
Χρειάζομαι τα θέματα του ΟΕΦΕ για το μάθημα μας... που δόθηκαν σήμερα.Μπορεί κάποιος αν τα έχει να μου τα στείλει?
Φαντάζομαι πως δεν επίγει και τόσο!! Θα ειναι διαθέσιμα σε λιγο καιρό στο ίντερνετ μαζί με τις λυσεις τους!
Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να σε βοηθήσω διότι δεν τα έχω. Αν τύχει και τα πάρω τότε θα επιστρέψω το συντομότερο.
Παιδιά μήπως τα έχει κάποιος να τα στείλει; Θα εξυπηρετούσε πάρα πολύ!
Μετά από αρκετά χρόνια τα θέματα ήταν ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ σε θέματα πανελλαδικών..
Από θεωρία είχε ερωτηση για τις παραμέτρους και τα πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματισμού..Είχε άσκηση με παραβίαση των κριτηρίων, άσκηση με εύρεση του τύπου μεταβλητής και δημιουργία λογικής έκφρασης.
θέμα 2 πίνακας τιμών και διάγραμμα ροής (χωρίς υποπρογράμματα καθόλου).
θέμα 3 πολύ καλό κατ ' εμέ.. άγνωστος αριθμός επαναλήψεων σε συνδυασμό με 1δ πίνακα, χωρίς κλασσικές μεθοδολογίες (max,ταξινόμηση κτλ.), απλά με ένα βασικό επίπεδο αλγοριθμικής σκέψης. Συναυλία σε ένα γήπεδο με 2 διαζώματα όπου το κάτω έχει θύρες με περιττό αριθμό και το πάνω με ζυγό (βλέπε ΟΑΚΑ). Γεμίζεις αρχικά έναν πίνακα με τα εισιτήρια κάθε θύρας και έρχεται κάθε πελάτης και σ λέει αριθμό θύρας και πλήθος εισιτηρίων.
θέμα 4.. δεν με ενθουσίασε..βουλή και κόμματα σε 2δ πίνακα..είχε υποπρόγραμμα που έκανε αναζήτηση σε ορισμένο τμήμα του πίνακα που οριζόταν από 2 συντεταγμένες. Επίσης, ήθελε ταξινόμηση σε 3 στήλες του 2δ πίνακα.
Μήπως γνωρίζουμε πότε θα τα αναρτήσουν στο site τους;
λογικά λίγες μέρες αφού ολοκληρωθούν όλα τα διαγωνίσματα..
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Εχω τα θέματα και τις λύσεις.... Στο 4 Θεμα ζητούσε υποπρόγραμμα, ποσο κοβουμε αν τα παιδια αντί για συνάρτηση εκαναν διαδικασία?
Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά όπως καταλαβαίνετε... αν η ΟΕΦΕ θέλει να κρατήσει τα θέματά της σε κλειστό κύκλο δεν είναι σωστό να τα διακινούμε μέσα σ' αυτό το forum... ούτε να υπονοούμε ότι το κάνουμε. Όποιος θέλει καλύτερα να επικοινωνήσει με την ΟΕΦΕ και να τα πάρει.
Επίσης δε θεωρώ σωστό να λέμε στα ίσια ότι τα έχουμε και να συζητάμε για αυτά ή τη βαθμολόγησή τους δημόσια πριν τα ανακοινώσουν επίσημα οι ίδιοι.
Να θυμίσω ότι ακόμα και στις πανελλήνιες εξετάσεις ο σχολιασμός ξεκινάει στο στέκι μετά τη λήξη της εξέτασης, παρότι τα θέματα έχουν αναρτηθεί πολύ νωρίτερα.
Τα μηνύματα από αυτό το σημείο και κάτω μεταφέρθηκαν στο παρακάτω link
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5199.0
καθώς αφορούν διαφορετικό θέμα συζήτησης που είναι το αν κόβονται ή όχι βαθμοί στην περίπτωση που η εκφώνηση ζητάει "κατάλληλο υποπρόγραμμα" για επιστροφή μιας τιμής και ο μαθητής χρησιμοποιήσει διαδικασία.
Θυμόμουν ότι άλλες χρονιές, κάποια στιγμή τα θέματα κοινοποιούνταν κάποια στιγμή.
Γιατί φέτος δεν τα έχουν δώσει ακόμα ?
Μάλον καθυστέρησαν λίγο...
Α.Ε.Π.Π.2013 | Εκφ. (http://oefe.keystone.gr/them-public/index.php?year=2013&file=04280700_g_texn_aep&) | Απαντ. (http://oefe.keystone.gr/them-public/index.php?year=2013&file=04280700_g_texn_aep_a&) |
Ένα πράγμα που είναι πολύ σημαντικό στον προγραμματισμό είναι η ανάλυση του προβλήματος και ο σχεδιασμός των δομών που θα χρησιμοποιηθούν.
Στο 4ο θέμα ζητείται από τους μαθητές να φτιάξουν ένα πρόγραμμα υποχρεώνοντάς τους σε ένα κάκιστο σχεδιασμό πινάκων (κάτι που το βλέπω πολύ συχνά τελευταία). Δεν είναι σωστό να δυσκολέυουμε το πρόβλημα ζητώντας από τους μαθητές τέτοιους πίνακες. Ή θα κάνουμε άψογο σχεδιασμό ή θα αφήσουμε τους μαθητές να τους σχεδιάσουν όπως θέλουν αυτοί.
δεν ειχα ανοιξει το αρχειο αυτο και ουτε είχα σκοπό να το πράξω μιας και ειναι επτασφράγιστο τοσες μέρες...αλλά ρε Κώστα με ανάγκασες (χαλάλι σου)
Ο δισδιάστατος προσομοιώνει τον τρόπο που κάθονται οι βουλευτές στα έδρανα, είναι αφενός κάτι απτό οι μαθητές να το σχεδιάσουν στο μυαλό τους και αφετέρου ζητάει και σειριακή σε κομμάτι του δισδιάστατου. Δε μου φάνηκε τόσο κακό
ΥΓ: δεν είδα άλλα θέματα, παρά μόνο το Δ
Τη φορά αυτή ο ΟΕΦΕ έδωσε αρκετά καλά θέματα όσον αφορά στο 3ο και 4ο.
Το 3ο είχε
α)γέμισμα πίνακα (ξεφεύγει από το κλασσικό διάβασμα),
β)δομή επανάληψης με άγνωστο αριθμό επαναλήψεων και μια "καλή" συνθήκη
γ)η δομή επανάληψης "φιλοξενούσε" μια Αν
δ) χρήση πίνακα μετρητών, εύρεση θέσης max
Το 4ο είχε δύο καλά σημεία:
α) ταξινόμηση σε πλήθος γραμμών (μεταφορά όλων των στοιχείων σε μονοδιάστατο)
β) αναζήτηση σε δισδιάστατο
Τα 1ο και 2ο δεν με ενθουσίασαν. Ίσως το Α5, όπου αν δεν μας ενδιαφέρουν περαιτέρω τα στοιχεία του πίνακα είναι σωστό και τα Π[θ] <-- Π[κ]
(το max το έχει το 1ο στοιχείο του πίνακα τελικά)