Pascal

Ξεκίνησε από joanna, 04 Νοε 2008, 12:05:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Nα σας κάνω μία γενική ερώτηση. Πως τα πάνε οι μαθητές σας σε προβλήματα με άγνωστο αριθμό επαναλήψεων και σε αυτά που ζητείται να κατασκευάσεις υποπρόγραμμα;

xryka

Στην επανάληψη κάτι γίνεται...οχι πάντα ...εξαρτάται απο την εκφωνηση ....αλλα σήμερα έκαν αποπειρα να μπω στις ρουτίνες και συναρτήσεις και με κοιτουσαν σαν εξωγηινο..με πιασε απελπισια....
κανω ενα βημα μπροστα με υπερπροσπαθεια και 2 πισω....

iliasthes

Εμένα να πω την αλήθεια, μόνο 1-2 άτομα μπορούν να γράψουν μόνοι τους πρόγραμμα και αυτό απλό σχετικά, όχι τίποτα πολύπλοκο. Σε άλλου τύπου ασκήσεις όμως (πχ μετατροπή repeat σε while ) τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα.

xryka

Έχει ετοιμάσει κανείς υλικό για το κεφ12;; Θεωρία και ασκήσεις;;

iliasthes

Τι ακριβώς θέλεις; Έχω λύσει τις ασκήσεις 1,2,5,6,7 και 9 μια παρουσίαση για τις διαφορές ανάμεσα σε παραμέτρους τιμής και μεταβλητής και κάποιες ασκησούλες.

xryka

Θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσες να μου στείλεις την παρουσίαση με τις διαφορές των παραμέτρων τιμής και παραμέτρων μεταβλητής; οι ασκήσεις του βιβλίου είναι αρκετά προχωρημένες για να καταλάβουν τη διαφορά των παραμέτρων...
το πρώτο μάθημα στο κεφ.12 έπιασε πάτο..με κοιτάγαν σαν ούφο και προσπαθώ τώρα να φτιάξω παραδείγματα με διαφορετικους τύπους παραμέτρων...

vv

θα επιθυμουσα να δω και εγω την παρουσιαση που εκανες iliasthes, αν δεν σε πειραζει , ισως να τους διευκολυνω (με τη βοηθεια σου)περισσοτερο να κατανοησουν αυτες τι εννοιες...ευχαριστω εκ των προτερων...

gergerman

Καλησπερα συνάδελφοι,ελπίζω να είστε καλά ... Μερικές παρατηρήσεις ήθελα να κάνω και εγώ...

α) Γενικώς οι μαθητές δυσκολεύονται στην ανάπτυξη αλγορίθμων και στον προγραμμάτισμο αυτών, ακόμα και σε απλές περιπτώσεις.

β) Με την υλη πώς πάτε? Στο τέλος της εβδομάδας θα κάνω μια εισαγωγή σε διαδικασίες-συναρτήσεις και ο Θεός βοηθός. Πάντως πρέπει να "τρέξω" γρήγορα την ύλη καθώς δε μένουν πολλά μαθήματα. Λέω μήπως και προλάβω να κάνω καμμιά σύντομη επανάληψη ...

γ)Το κεφάλαιο 13 τι παίζει?( για να προγραμματιστώ ρωτάω). Είναι απλά θεωρητικό ή έχει και ασκήσεις?

iliasthes

#113
Στέλνω την παρουσίαση για τις παραμέτρους. Επειδή δημιουργήθηκε σε openoffice, έκδοση για Linux μπορεί να έχει κανένα προβληματάκι στην εμφάνιση (καμιά φορά κανένας πίνακας ή κανένα βελάκι εμφανίζεται σε λάθος θέση ή κάποια κίνηση δεν βρίσκει εφαρμογή). Βασικά στην τρίτη διαφάνεια στις παραμέτρους μεταβλητής τα 2 παραδείγματα στα οποία δεν αντιστοιχεί βελάκι πρέπει να υπάρχει διακριτή διαγραφή για να φαίνεται πως είναι λάθος, αλλά η μορφοποίηση δεν εμφανίζεται στο Ms Powerpoint, οπότε καλό είναι να βάλετε μόνοι σας την διαγραφή, για να φανεί πως είναι μη αποδεκτό το παράδειγμα.

Επίσης ανέβασα δυο έγγραφα που τα χρησιμοποίησα εγώ σαν μπούσουλα για το μάθημα (Μάθημα 2ο, τοπικές και καθολικές-μεταβλητές). (Μάθημα 4ο εισαγωγή στις συναρτήσεις) και τέλος αναλυτική και βήμα βήμα λύση των ασκήσεων 1 και 2 του βιβλίου και της άσκησης 5, μαζί με κάποιο φύλλο εξέτασης.


Ελπίζω να σας φανούν χρήσιμα.

Υ.Γ. Παρακαπλώ, πολύ αν προσέξετε οποιοδήποτε λάθος κάντε έναν κόπο να μου το επισημάνετε.

xryka

Σ΄ευχαριστώ πολύ,

Καλό βράδι

kristi

Εγώ αυτή τη βδομάδα θα μπω στο 12 κεφάλαιο και ο θεόσ βοηθός.Ξέρει κανείς αν έχει βγει η ημερομηνία που θα δώσουν πανελλαδικές;

aleremain

Γεια σας, έχω την εντύπωση πως οι πανελλαδικές εξετάσεις θα ξεκινήσουν 15-16 Μαίου, ΔΕΝ είμαι όμως σίγουρος. :)

iliasthes

#117
Οι μαθητές της Β ομάδας ξεκινάνε στις 15 Μαϊου. Οι υπόλοιποι όπως πάντα μετά τις ενδοσχολικές εξετάσεις.

aleremain

Παράθεση από: iliasthes στις 24 Μαρ 2009, 11:46:29 ΠΜ
Οι μαθητές της Β ομάδας ξεκινάνε τις 15 Μαϊου. Οι υπόλοιποι όπως πάντα μετά τις ενδοσχολικές εξετάσεις.

sosta ! :)

kristi

Δηλαδή εγώ που έχω μαθητή τησ Α ομάδας να υπολογίζω μέσα Ιουνίου;Πρώτη φορά διδάσκω και δε γνωρίζω ακριβώσ τι γίνεται με τα επαλ.