Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2015-2016

Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων

<< < (2/5) > >>

pvs:

--- Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 16 Ιουν 2016, 02:22:50 μμ ---Οι επαναληπτικές δεν ειναι σε καμία περίπτωση αντιπροσωπευτικό δείγμα θεμάτων

Τα προηγούμενα χρόνια είχαμε 47% κάτω απο τη βάση και 13,9% περίπου στο 18-20
Τώρα έχουμε 40% κάτω απο τη βάση και 15% στο 18-20

Ας μην βλέπουμε φαντάσματα...Εσείς θεωρείτε καλό ότι στη Χημεία και στη Φυσική έγραψαν ποσοστιαία λιγότεροι κάτω απο τη βάση; Απαξίωση ειναι ...

--- Τέλος παράθεσης ---
Απαξιώση μπορεί να είναι όμως το στόχο τους τον πέτυχαν. Έβαλαν εύκολα θεμάτα στη φυσική εύκολα στη χημεία και πέρασαν το μήνυμα ελάτε σε εμάς. Για τις βάσεις και το που θα πάνε από τη στιγμή που θα βγούνε μετά τις 20 Αυγούστου είναι άνευ ουσίας καθώς οι μαθητές θα έχουν κάνει τη μισή καλοκαιρινή προετοιμασία οπότε δεν αλλάζουν κατεύθυνση.
Και για να μη λέμε μόνο για τη θετική αυτό το καραγκιοζιλίκι (συγγνώμη για την έκφραση αλλά έχει καταντήσει ανέκδοτο) με το αοθ πρέπει να σταματήσει γιατί κάνει κακό σε εμάς που το έχουμε στην κατεύθυνση και με αυξημένο συντελεστή αν δεν κάνω λάθος.
Είναι ένα μάθημα που κάνει "μάγκες" όλους τους οικονομολόγους, είναι εντελώς προβλέψιμο, απίθανο στο να "χτυπηθεί" σε επίπεδο δυσκολίας θεμάτων η ύλη του βγαίνει μέχρι τον Οκτώβριο.
Την ίδια ώρα εμείς κάνουμε αγώνα δρόμου να βγάλουμε την ύλη μέχρι το Μάρτιο, προσπαθούμε να κάνουμε και την τελευταία υποπερίπτωση σε κάθε αλγόριθμο που έχουμε στην ύλη και κάθε χρόνο ζούμε με την αγωνία αν θα χτυπήσουν το ΑΕΠΠ ως προς τη δυσκολία των θεμάτων και στο τέλος τα ακούμε και από πάνω από γονείς γιατί το παιδί τους δεν έγραψε ΑΕΠΠ ενώ στο αοθ αρίστευσε.

Λαμπράκης Μανώλης:
Συνάδελφοι καλησπέρα

τα θέματα επαναληπτικών ήταν θεωρώ υψηλής δυσκολίας για τους μαθητές ... το θέμα Γ που πρόλλαβα να λύσω έτσι στα γρήγορα, ήθελε αρκετά πράγματα και ένα ιδιόρυθμο πίνακα μετρητών ... αρκετά δύσκολο θεωρώ .. η προσωπική μου άποψη είναι πως τα θέματα θα πρέπει να είναι σε δυσκολία κάτι ενδιάμεσο μεταξύ "κανονικών" - που είναι ευκολα - και επαναληπτικών - που είναι δύσκολα  ...  κάπου στο ενδιάμεσο θα μου άρεσε εμένα ... γιατί τα θέματα του 2015 και 2016 δεν μου άρεσαν, αν και βέβαια δεν αρίστευσαν οι μαθητές, τα θεώρησα εύκολα .. εγώ θα ήθελα να ανέβει λίγο το επίπεδο των θεμάτων, έτσι ίσως αναβαθμιστεί και το μάθημα (στα δικά μου μάτια έστω) .. βέβαια σε δυσκολότερα θέματα θα πει κάποιος,  θα έγραφαν ακόμη πιο κάτω οι μαθητές ... τι να πω, δεν ξέρω, πάντως θα ήθελα λίγο πιο αναβαθμισμένα θέματα

kkapel:

--- Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 16 Ιουν 2016, 04:53:18 μμ --- ... το θέμα Γ που πρόλλαβα να λύσω έτσι στα γρήγορα, ήθελε αρκετά πράγματα και ένα ιδιόρυθμο πίνακα μετρητών ... αρκετά δύσκολο θεωρώ ..

--- Τέλος παράθεσης ---

Μανώλη καλημέρα.

Με αφορμή το σχόλιό σου, προσπάθησα κι εγώ με τη σειρά μου να λύσω (βλέπε συνημμένο) το Θέμα Γ.  Ομολογώ ότι μου άρεσε η άσκηση και πιστεύω ότι απευθύνεται μάλλον σε δυνατούς λύτες.

Να έχετε όλοι ένα καλό τριήμερο!

aggelonik:
Καλησπέρα σε όλους κι από μένα, ετοίμασα κι εγω μια πρόχειρη λύση για το θέμα Γ λίγο διαφορετική από την προηγουμενη.

--- Παράθεση από: kkapel στις 17 Ιουν 2016, 12:08:30 μμ ---Μανώλη καλημέρα.

Με αφορμή το σχόλιό σου, προσπάθησα κι εγώ με τη σειρά μου να λύσω (βλέπε συνημμένο) το Θέμα Γ.  Ομολογώ ότι μου άρεσε η άσκηση και πιστεύω ότι απευθύνεται μάλλον σε δυνατούς λύτες.

Να έχετε όλοι ένα καλό τριήμερο!

--- Τέλος παράθεσης ---
Κάθε σχόλιο δεκτό!!

Sergio:

--- Παράθεση από: aggelonik στις 17 Ιουν 2016, 04:38:00 μμ ---Καλησπέρα σε όλους κι από μένα, ετοίμασα κι εγω μια πρόχειρη λύση για το θέμα Γ λίγο διαφορετική από την προηγουμενη.Κάθε σχόλιο δεκτό!!


--- Τέλος παράθεσης ---

Πολύ κομψή και έξυπνη λύση.. και εύστοχα ονόματα μεταβλητών.. μόνο το όνομα του προγράμματος με "χάλασε" λίγο ;)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση