Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2015-2016

Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων

<< < (4/5) > >>

petrosp13:
Και πώς εξηγούμε στα παιδιά την αδυναμία της αντιγραφής προς τα πίσω;
Ότι υπάρχει μηχανισμός που το εξασφαλίζει;

Λαμπράκης Μανώλης:
Συνάδαλφοι καλημέρα

τι θέμα είναι πως μπορούμε να τα εξηγήσουμε στους μαθητές όλα αυτά, σε σχέση με το σχολικό βιβλίο - εγώ είμαι της άποψης πως καλώς ή κακώς με βάση αυτό πρέπει να κινούμαστε .. στα παραδείγματα λειτουργίας αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως στη διαδικασία η πραγαμτική παράμετρος δίνει τιμή στην ατνίστοιχη πραγματική παράμετρο και μετά το τέλος της διαδικασίας η τυπική επιστρέφει στην πραγματική .. αυτό είναι που εγώ προσωπικά δίνω να καταλάβουν στους μαθητές .. σύμφωνα με αυτό πως μπορούμε να εξηγήσουμε πως το Λ-1 δίνει τιμή στο κ και το κ επιστρέφει στο Λ-1 ??   επίσης στο βιβλίο αναφέρει "λίστα παραμέτρων" κατά την κλήση υποπρογράμματος, όπου οι παράμετρος ορίζεται ως μεταβλητή θα μπορούσε να πει κάποιος ...

τι λέτε για όλα αυτά ?? δεν προσπαθώ να διαφωνήσω με τον συνάδελφο, προσπαθώ να καταλάβω κάποια σημεία που μου φαίνονται "γκρίζα" ..

Sergio:
Πραγματικά πιστεύω πως αυτή η συζήτηση δεν πρέπει να γίνει στο παρόν θέμα.  Και επειδή προσωπικά ήμουν για πολύ καρό ανενεργός στο Στέκι, ίσως κάποιος διαχειριστής θα μπορούσε να μας παραπέμψει στο σωστό χώρο γιατί είμαι σχεδόν σίγουρος πως η συζήτηση αυτή έχει ήδη γίνει αλλού. 

karaberis:
Πληροφοριακά, η ΓΛΩΣΣΑ δεν δέχεται ως παράμετρο διαδικασίας οτιδήποτε άλλο από μια μεταβλητή, προφανώς για να υλοποιήσει αυτό το μια-προς-μία τιμές εισόδου και εξόδου της διαδικασίας.

Βέβαια το τι κάνει κάποια υλοποίηση της ψευδογλώσσας του βιβλίου (όπως η ΓΛΩΣΣΑ) σε καμιά περίπτωση δεν είναι και απαραίτητα ταυτόσημο με αυτό που είχαν οι συγγραφείς στο μυαλό τους. Άραγε τι να είναι αυτό?

Στη συγκεκριμένη άσκηση, προφανώς απαιτείται μια επιπλέον μεταβλητή για να υλοποιηθεί σε ΓΛΩΣΣΑ. Εξάλλου, αυτό σχεδόν υπονοείται από την εκφώνηση.

Μια ακόμα άσχετη παρατήρηση: Θα έλεγε κάποιος ότι αν επιλυθεί η άσκηση με τη ΣΕΙΡΑ που ζητούνται τα τμήματα κώδικα από την εκφώνηση (Υποπρόγραμμα-πρόγραμμα) ότι καταστρατηγείται ο κανόνας του βιβλίου ότι το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ γράφεται πρώτο και ακολουθούν τα υποπρογράμματα! Ίσως θα έπρεπε να αλλάξουν την εκφώνηση ως προς αυτό το σημείο.

Και τέλος: Επειδή πλέον οι ασκήσεις έχουν αρχίσει να γίνονται αρκετά πολύπλοκες (με συνέπεια να παρατηρούνται εκτενείς και δυσνοητες εκφωνήσεις που πολλοί μαθητές αδυνατούν να διαβάσουν και να κατανοήσουν ή ακόμα και τρομάζουν μόνο που τις βλέπουν) καλό θα ήταν οι θεματοδότες (που φαντάζομαι ζουν ανάμεσά μας) να προσθέτουν μαζί με τις εκφωνήσεις και ένα σκαρήφημα των δομών στις οποίες στηρίζεται η κάθε άσκηση. Ισχύει το μια εικόνα = χίλιες λέξεις. Όταν βλέπεις τους πίνακες κατανοείς ευκολότερα το κείμενο.

alkisg:

--- Παράθεση από: karaberis στις 20 Ιουν 2016, 07:23:56 μμ ---Βέβαια το τι κάνει κάποια υλοποίηση της ψευδογλώσσας του βιβλίου (όπως η ΓΛΩΣΣΑ) σε καμιά περίπτωση δεν είναι και απαραίτητα ταυτόσημο με αυτό που είχαν οι συγγραφείς στο μυαλό τους.

--- Τέλος παράθεσης ---

Αν λες για το Διερμηνευτή, είχα ρωτήσει κατά την υλοποίησή του τους συγγραφείς του σχετικού κεφαλαίου του βιβλίου, και μου είπαν ότι εννοείται ότι παίρνει και σταθερές (αν και το έχει και σε παράδειγμα στο βιβλίο στους πύργους του Ανόι).

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση