Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2015-2016

Θέμα Γ

<< < (3/8) > >>

evry:

--- Παράθεση ---1) Πολλαπλασιασμό αλά ρωσικά

--- Τέλος παράθεσης ---
Δεν είναι υποχρεωμένοι να τον γνωρίζουν, αποτελεί παράδειγμα του βιβλίου και όχι θεωρία, για αυτό μέχρι τώρα δεν έχει πέσει ποτέ ως θεωρία


--- Παράθεση ---2) Κλιμακωτή χρέωση

--- Τέλος παράθεσης ---
Δεν υπάρχει στο βιβλίο, δεν αποτελεί μέρος της θεωρίας, άρα ο θεματοδότης είναι υποχρεωμένος ή να δώσει παράδειγμα ή να εξηγήσει με λόγια.


--- Παράθεση ---5) Συγχώνευση

--- Τέλος παράθεσης ---
Δεν υπάρχει στο βιβλίο δεν αποτελεί μέρος της θεωρίας


--- Παράθεση ---6) Δυαδική αναζήτηση
7) Ταξινόμηση επιλογής

--- Τέλος παράθεσης ---
Δεν υπάρχουν στο βιβλίο, δεν αποτελούν μέρος της θεωρίας

Επίσης η λογική ότι επειδή ένα θέμα έπεσε παλιά (κλιμακωτή χρέωση) αποτελεί μέρος της θεωρίας δεν είναι δυνατόν να γίνει αποδεκτή ειδικά για τους μαθητές που βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές και έχουν λιγότερες ευκαιρίες από τους μαθητές που βρίσκονται σε μεγάλα αστικά κέντρα.
Για αυτό τα θέματα πρέπει να εξετάζουν την κατανόηση και όχι φροντιστηριακές μεθοδολογίες.

Λαμπράκης Μανώλης:
Αυτό το θέμα με το τι είναι στην ύλη σαν θεωρία, σαν παράδειγμα, σαν άσκηση, τι μπορεί να εκεταστεί ή όχι, ακόμη δεν το έχω καταλάβει ... ας γίνω λίγο κουραστικός αλλά θα ρωτήσω ξανά αν μπορεί κάποιος ή αν μουστείλει κάποιες όδηγίες να διαβάσω ή να μου το εξηγήσει γιατί και εγώ τα διδάσκω στους μαθητές ...

1) πολλαπλασιαμός αλά ρώσικα: δεν πρέπει να γνωρίζουν τον κώδικα τα παιδιά γιατί είναι παράδειγμα ?? δηλαδή μπορούν να τον δώσουν και να ζητήσουν τιμές όπως φέτος στην δυαδική αναζήτηση ?? ή να ζητήσουν πχ εκτελέστε 6Χ8 σε ρώσικα ?

2) κλιμακωτή: υπάρχει στο τετράδιο του μαθητή παράδειγμα με κάτι φόρους αν θυμάμαι καλά .. δεν μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι είναι γνωστό ?

3) συγχώνευση: υπάρχει ξανά λυμένο παράδειγμα στο τετράδιο μαθητή με την "έξυπνη συγχώνεύση" ... δεν μπορεί να ζητηθεί ??
4) "γράψτε τον κώδικα της δυαδικής αναζήτησης" .. δεν μπορεί να ζητηθεί κάτι τέτοιο ??? ούτε σεε συμπλήρωσης κενών ?
5) να προσθέσω ένα δικό μου .. πχ "να αναπτυχθεί τμήμα αλγορίθμου που θα αντιγράφει τα θετικά στοιχεία ενός πίνακα α[20] σε πίνακα β" .. θα μπορούσε να ζητηθεί κάτι τέτοιο για παράδειγμα ?? η αντιγραφή είναι μέρος της έξυπνης συγχώνευσης που ανέφερα παραπάνω ..

παρακαλώ όποιος μπορεί ας βοηθήσει
 

evry:
Ότι είναι στο τετράδιο μαθητή δεν αποτελεί μέρος της θεωρίας και οι μαθητές δεν είναι υποχρεωμένοι να το ξέρουν απέξω, αλλιώς θα περιλαμβανόταν στην εξεταστέα ύλη με αναφορά σε σελίδες.

όσον αφορά τα παραδείγματα αν δεχτώ ότι μπορούν να τα ρωτήσουν για πες μου τη γνώμη σου.
Δικαιούνται να βάλουν στους μαθητές το παρακάτω θέμα;

Να γράψετε πρόγραμμα το οποίο να διαβάζει 100 αριθμούς και στη συνέχεια να υπολογίζει τα βασικά στατιστικά μεγέθη, τη μέση τιμή, την τυπική απόκλιση και τη διάμεσο

Είναι παράδειγμα του βιβλίου στο κεφάλαιο 9. Είναι υποχρεωμένοι να ξέρουν οι μαθητές τι είναι η τυπική απόκλιση;

Λαμπράκης Μανώλης:
Εδώ θα έλεγα όχι καθώς είναι γνώσεις μαθηματικών που ειδικά παλαιότερα με τα μαθηματικά γενικής κάποιοι μαθητές τα είχαν διδαχθεί περισσότερο από άλλους... βασικά Ευρυπίδη δεν διαφωνώ σου, προσπαθώ να καταλάβω ... μπορείς να μου δώσεις ένα παράδειγμα τι θα μπορούσε κατά τη γνώμη σου να μπεί από πχ πολλαπλασιασμό αλά ρώσικα ?? επίσης για παράδειγμα η αντιγραφή που διδάσκω δεν μπορεί να ζητηθεί ?? μόνο σε κενά ας πούμε να καταλάβουν πως δουλεύει ένας κώδικας έτοιμας με αντιγραφή ?

Λαμπράκης Μανώλης:
Επίσης θα χρησιμοποιήσω ένα παράδειγμα από το διαγώνισμα του Στεκιού, το οποίο τόσο μας βοηθάει κάθε χρόνο και θέλω να θεωρώ τον εαυτό μου μέλος της παρέας εδώ, οπότε θα αναφερθώ σε αυτό δίχως "ενοχές" .. η πάρα πολύ ωραία άσκηση που είχε ένα πίνακα και ήθελε να εφαρμόσουμε δυαδική, δεν θα μπορούσε να ζητηθεί αφού η δυαδική δεν υπάρχει κάπου ??

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση