Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2015-2016

Θέμα Γ

(1/8) > >>

gpapargi:
Εδώ σχολιάζουμε το θέμα Γ

dski:
Σαν μια πρώτη εκτίμηση θα έλεγα ότι το θέμα Γ είναι στο επίπεδο ενός ελάχιστα "τσιμπημένου" θέματος Δ στην Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ της Β' Λυκείου. Αν εξαιρέσει κανείς τον έλεγχο για την περίπτωση που η παραγγελία ξεπερνά το υπάρχον απόθεμα και τον διπλό υπολογισμό κόστους (συνολική και κλιμακωτή χρέωση) που ζητά η άσκηση, δεν βλέπω κάτι ιδιαίτερο. Νομίζω ότι είναι αρκετά εύκολη για το επίπεδο των Πανελληνίων που είχαμε συνηθίσει.

nick_papag:
Νομίζω ότι και στα 4 θέματα η φαινομενική ευκολία οδηγεί σε βιαστικές λύσεις ,και διαφεύγουν ψιλοπραγματάκια που θα καθορίσουν τις υψηλές βαθμολογίες.
Όποιος "έτρεξε" την "πάτησε".

odysseas:
Κατάφερα να εντοπίσω τον όρο "κλιμακωτά" σε μία μόνο άσκηση (για το σπίτι) στο τετράδιο μαθητή. Γιατί θεωρείται αυτονόητο ότι ένας μαθητής θα πρέπει να ξέρει ακριβώς τι σημαίνει χωρίς καμία επεξήγηση; Δεν αποτελεί ουσιαστικό πρόβλημα το συγκεκριμένο σημείο;

evry:
Αν το απόθεμα δεν επαρκεί, διατίθεται στον πελάτη το διαθέσιμο απόθεμα.
Σε αυτή την περίπτωση το διαθέσιμο απόθεμα του αποθέματος που δεν έχει εξαντληθεί διατίθεται στον πελάτη. Στη συνέχεια η εκφώνηση λέει:

Η εισαγωγή παραγγελιών τερματίζεται, όταν εξαντληθεί το απόθεμα.

Μήπως το παραπάνω δε βγάζει νόημα? Αφού στις περισσότερες περιπτώσεις το απόθεμα δεν θα εξαντληθεί, θα υπάρξει περίσσευμα.
Μήπως θα έπρεπε να έλεγε, ότι αφού διατεθεί στον πελάτη δεν διαβάζει άλλη παραγγελία?
Φυσικά δεν θα προκαλέσει σύγχυση στους περισσότερους μαθητές αφού "ξέρουν" τους κώδικες επικοινωνίας σε αυτές τις ασκήσεις.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση